Sarajevo | Saobraćajna infrastruktura
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
13 Jan 2016 15:32 - 13 Jan 2016 15:32 #5245
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Sarajevska zaobilaznica, Lot 2B - završni radovi 12.01.2016. - NNagib - skyscrapercity
To je tvoje pravilo, moje ne
Last Edit: 13 Jan 2016 15:32 by mensud1966.
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
14 Jan 2016 22:51 #5252
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Kraj gužvama: Sutra otvaranje nadvožnjaka u Briješću
Iako je bilo najavljeno da bi nakon rušenja nadvožnjaka u Briješću novi most trebao biti završen do Nove godine, otvaranje mosta planirano je za 15. januar u 15 sati.
Nakon što je završena izgradnja Lota 2A Sarajevske zaobilaznice i u povodu Dana državnosti BiH svečano puštena u rad 24 novembra 2015. godine, uslijedilo je iznenađenje za veliki broj Sarajlija koji su očekivali smanjenje saobraćajnih gužvi nakon otvaranja zaobilaznice. Već 26. novembra zatvoren je saobraćaj preko nadvožnjaka koji povezuje ulicu Safeta Zajke sa novoizgrađenim kružnim tokom u Briješću.
Zatvaranje ove saobraćajnice izazvalo je saobraćajni kolaps velikog dijela općine Novi Grad a time i Sarajeva. Iz preduzeća JP Ceste FBiH upućivali su građane na alternativni pravac preko Buča Potoka gdje su u toku radovi na izgradnji kružnog toka i poručivali građanima da se strpe do nove godine kada će saobraćaj ponovo biti normalizovan.
Međutim, zbog nesnošljivih gužvi koje su izazvane zatvaranjem navedene saobraćajnice načelnik općine Novi Grad Semir Efendić pokrenuo je aktivnosti na izgradnji alternativne saobraćajnice i zatražio od Željeznica FBiH dozvolu da se izgradi alternativni pružni prelaz.
Već 28. novembra na terenu su bili predstavnici Općine Novi Grad, Željeznica FBiH, JP Ceste FBiH i izvođača radova firme Euroasfalt, te je utvrđena trasa alternativne saobraćajnice čija izgradnja je započela istog dana. Alternativna saobraćajnica izgrađena je u rekordnom roku za manje od tri dana i puštena u promet 1. decembra u popodnevnim satima. Može se reći da je proteklih mjesec i po dana ova saobraćajnica bila pravi spas za vozače koji ovaj putni pravac svakodnevno koriste.
Prema mjerenjima koja je napravila Direkcija za ceste KS u utorak 12. januara alternativnu saobraćajnicu u jednom danu koristilo je 16.407 vozila, što znači da kada se uračunaju noćni sati kojima je intenzitet dosta slab, u dnevnim satima saobraćajnicu je koristilo više od hiljadu vozila u jednom satu.
klix.ba
Iako je bilo najavljeno da bi nakon rušenja nadvožnjaka u Briješću novi most trebao biti završen do Nove godine, otvaranje mosta planirano je za 15. januar u 15 sati.
Nakon što je završena izgradnja Lota 2A Sarajevske zaobilaznice i u povodu Dana državnosti BiH svečano puštena u rad 24 novembra 2015. godine, uslijedilo je iznenađenje za veliki broj Sarajlija koji su očekivali smanjenje saobraćajnih gužvi nakon otvaranja zaobilaznice. Već 26. novembra zatvoren je saobraćaj preko nadvožnjaka koji povezuje ulicu Safeta Zajke sa novoizgrađenim kružnim tokom u Briješću.
Zatvaranje ove saobraćajnice izazvalo je saobraćajni kolaps velikog dijela općine Novi Grad a time i Sarajeva. Iz preduzeća JP Ceste FBiH upućivali su građane na alternativni pravac preko Buča Potoka gdje su u toku radovi na izgradnji kružnog toka i poručivali građanima da se strpe do nove godine kada će saobraćaj ponovo biti normalizovan.
Međutim, zbog nesnošljivih gužvi koje su izazvane zatvaranjem navedene saobraćajnice načelnik općine Novi Grad Semir Efendić pokrenuo je aktivnosti na izgradnji alternativne saobraćajnice i zatražio od Željeznica FBiH dozvolu da se izgradi alternativni pružni prelaz.
Već 28. novembra na terenu su bili predstavnici Općine Novi Grad, Željeznica FBiH, JP Ceste FBiH i izvođača radova firme Euroasfalt, te je utvrđena trasa alternativne saobraćajnice čija izgradnja je započela istog dana. Alternativna saobraćajnica izgrađena je u rekordnom roku za manje od tri dana i puštena u promet 1. decembra u popodnevnim satima. Može se reći da je proteklih mjesec i po dana ova saobraćajnica bila pravi spas za vozače koji ovaj putni pravac svakodnevno koriste.
Prema mjerenjima koja je napravila Direkcija za ceste KS u utorak 12. januara alternativnu saobraćajnicu u jednom danu koristilo je 16.407 vozila, što znači da kada se uračunaju noćni sati kojima je intenzitet dosta slab, u dnevnim satima saobraćajnicu je koristilo više od hiljadu vozila u jednom satu.
klix.ba
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
10 Mar 2016 14:28 #5352
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Za izgradnju I transverzale u Sarajevu biće potrebno više od 200 mil KM
Koja dionica će se prva graditi u sklopu I transverzale u Sarajevu zavisi od rezultata analize troškova, koje će u narednom periodu po zaduženju Vlade Kantona Sarajevo (KS) izraditi Zavod za izgradnju KS i Direkcija za puteve KS.
Na posljednjoj sjednici Vlade KS usvojen je prijedlog da se zaduži Zavod za izgradnju i Direkcija za puteve KS koji u što skorijem periodu treba da završe analizu orijentacionih troškova za pripremu izgradnje I transverzale, te Ministarstvu saobraćaja KS dostaviti informaciju o mogućnostima izgradnje zamjenskih stambenih objekata u sklopu eksproprijacije zemljišta.
Kada će početi izgradnja I transverzale zavisi od dostavljenih informacija o troškovima izgradnje za svaku poddionicu.
Sarajevska I transverzala ima ulogu povezivanja Sjeverne longitudinale (kod Željezničke stanice) sa budućim Gradskim autoputem (u Velešićima) i naposljetku sa Vogošćom uz povezivanje sa autoputem A1.
Početak prve dionice I transverzale je s raskrsnice ulica S. S. Kranjčevića i Sjeverne longitudinale do veze s magistralnom cestom M-18 u Hotonju. Na ovom potezu je pet poddionica ukupne dužine blizu 5 km. Na tih pet poddionica postoji više zahtjevnih objekata, a najzahtjevniji je tunel Kobilja Glava dužine 0,7 km. Procijenjena vrijednost građevinskih radova za svih pet poddionica iznosi blizu 150 mil KM, od čega je sam tunel procijenjen na 60 mil KM, ne računajući troškove eksproprijacije.
I transverzala se potom nastavlja od Hotonja, odnosno veze s magistralnom cestom M-18 do Jošanice, odnosno raskrsnice za Tuzlu i vezu na autocestu A1, ukupne dužine također 5 km. Procijenjena vrijednost ove dionice, prema idejnom projektu, iznosi više od 60 mil KM, ne računajući eksproprijaciju.
Kako su za Klix.ba potvrdili iz Zavoda za izgradnju KS, još uvijek se čeka zvanični zahtjev Ministarstva saobraćaja KS, nakon čega će se početi sa analizom troškova.
- Mi smo još prije mjesec dana tražili od Općine Centar da nam dostave potrebnu dokumentaciju s podacima za tri parcele u naselju Šip, gdje bi se trebali graditi zamjenski objekti u sklopu eksproprijacije. Dok se to ne dogodi ni Zavod za izgradnju ne može dati mišljenje Vladi KS o troškovima pripremanja građevinskog zemljišta i o mogućnostima izgradnje zamjenskih stambenih objekata - istakli su za Klix.ba iz Zavoda za izgradnju KS.
Još uvijek ne postoje zvanični podaci o tome koliko će stambenih objekata biti izgrađeno, kao ni njihova tačna lokacija.
Za eksproprijaciju zemljišta biće potrebno oko 70 mil KM, ali ta sredstva se ne smiju obezbjeđivati kreditnim putem.
Sarajevska I transverzala bit će kategorisana kao magistralna cesta, a njena izgradnja će u velikoj mjeri rasteretiti gradski saobraćaj, zbog čega se početak radova na njenoj izgradnji željno iščekuje.
biznis.ba
Koja dionica će se prva graditi u sklopu I transverzale u Sarajevu zavisi od rezultata analize troškova, koje će u narednom periodu po zaduženju Vlade Kantona Sarajevo (KS) izraditi Zavod za izgradnju KS i Direkcija za puteve KS.
Na posljednjoj sjednici Vlade KS usvojen je prijedlog da se zaduži Zavod za izgradnju i Direkcija za puteve KS koji u što skorijem periodu treba da završe analizu orijentacionih troškova za pripremu izgradnje I transverzale, te Ministarstvu saobraćaja KS dostaviti informaciju o mogućnostima izgradnje zamjenskih stambenih objekata u sklopu eksproprijacije zemljišta.
Kada će početi izgradnja I transverzale zavisi od dostavljenih informacija o troškovima izgradnje za svaku poddionicu.
Sarajevska I transverzala ima ulogu povezivanja Sjeverne longitudinale (kod Željezničke stanice) sa budućim Gradskim autoputem (u Velešićima) i naposljetku sa Vogošćom uz povezivanje sa autoputem A1.
Početak prve dionice I transverzale je s raskrsnice ulica S. S. Kranjčevića i Sjeverne longitudinale do veze s magistralnom cestom M-18 u Hotonju. Na ovom potezu je pet poddionica ukupne dužine blizu 5 km. Na tih pet poddionica postoji više zahtjevnih objekata, a najzahtjevniji je tunel Kobilja Glava dužine 0,7 km. Procijenjena vrijednost građevinskih radova za svih pet poddionica iznosi blizu 150 mil KM, od čega je sam tunel procijenjen na 60 mil KM, ne računajući troškove eksproprijacije.
I transverzala se potom nastavlja od Hotonja, odnosno veze s magistralnom cestom M-18 do Jošanice, odnosno raskrsnice za Tuzlu i vezu na autocestu A1, ukupne dužine također 5 km. Procijenjena vrijednost ove dionice, prema idejnom projektu, iznosi više od 60 mil KM, ne računajući eksproprijaciju.
Kako su za Klix.ba potvrdili iz Zavoda za izgradnju KS, još uvijek se čeka zvanični zahtjev Ministarstva saobraćaja KS, nakon čega će se početi sa analizom troškova.
- Mi smo još prije mjesec dana tražili od Općine Centar da nam dostave potrebnu dokumentaciju s podacima za tri parcele u naselju Šip, gdje bi se trebali graditi zamjenski objekti u sklopu eksproprijacije. Dok se to ne dogodi ni Zavod za izgradnju ne može dati mišljenje Vladi KS o troškovima pripremanja građevinskog zemljišta i o mogućnostima izgradnje zamjenskih stambenih objekata - istakli su za Klix.ba iz Zavoda za izgradnju KS.
Još uvijek ne postoje zvanični podaci o tome koliko će stambenih objekata biti izgrađeno, kao ni njihova tačna lokacija.
Za eksproprijaciju zemljišta biće potrebno oko 70 mil KM, ali ta sredstva se ne smiju obezbjeđivati kreditnim putem.
Sarajevska I transverzala bit će kategorisana kao magistralna cesta, a njena izgradnja će u velikoj mjeri rasteretiti gradski saobraćaj, zbog čega se početak radova na njenoj izgradnji željno iščekuje.
biznis.ba
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
29 Apr 2016 14:50 #5438
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Završeno asfaltiranje dijela Ulice Tina Ujevića
Tokom protekle sedmice, do pogoršanja vremenskih prilika, radnici građevinske firme „Bosman“ su okončali radove na asfaltiranju dijela Ulice Tina Ujevića 1-13 (Mjesna zajednica „Mejtaš-Bjelave“).
Glavni projekat sanacije je uradilo Javno preduzeće „Zenica“ na nalog Službe za prostorno uređenje i komunalne poslove Općine Centar. Na ovoj dionici saobraćajnice, dugoj oko 70 metara, prvo je uklonjen stari oštećeni asfalt zajedno sa kolovoznom konstrukcijom umjesto koje je postavljen novi tampon.
Također je uklonjeno oko 72 metra starih oštećenih ivičnjaka umjesto kojih su postavljeni novi. Za adekvatnu odvodnju površinskih voda i sprječavanja oštećenja novog asfalta urađena je i nivelacija dva šibera za vodu, četiri šahta, te je ugrađeno 44 metra cijevi za drenažu koje su spojene na gradsku odvodnu mrežu. Na kraju radova postavljeno je 315 metara kvadratnih novog asfalta. Projekat je finansirala Općina Centar u iznosu od 26.000 KM, dok je za nadzor bila zadužena firma „Coning“ iz Sarajeva.
Pomenuti projekat je urađen na osnovu ugovora o izvođenju radova na izgradnji, rekonstrukciji i sanaciji ulica na području općine Centar kojeg su potpisali načelnik Općine Centar Dževad Bećirević, finansijer projekata, i direktor građevinske firme „Bosman“ Sunija Jahić, kao izvođač radova. Ovim ugovorom je također predviđena rekonstrukcija dijela Ulice Nedžada Mušića kod broja 55, te asfaltiranje dijela Mandrine ulice između brojeva 1 i 6 (raskrsnica ulica Ašikovac i Kartal donji). Vrijednost ovih projekata iznosi 79.285 KM, sredstva koja je izdvojila Općina Centar iz svog budžeta. Radovi na ove dvije lokacije će započeti čim to dozvole vremenskim uvjeti.
centar.ba
Tokom protekle sedmice, do pogoršanja vremenskih prilika, radnici građevinske firme „Bosman“ su okončali radove na asfaltiranju dijela Ulice Tina Ujevića 1-13 (Mjesna zajednica „Mejtaš-Bjelave“).
Glavni projekat sanacije je uradilo Javno preduzeće „Zenica“ na nalog Službe za prostorno uređenje i komunalne poslove Općine Centar. Na ovoj dionici saobraćajnice, dugoj oko 70 metara, prvo je uklonjen stari oštećeni asfalt zajedno sa kolovoznom konstrukcijom umjesto koje je postavljen novi tampon.
Također je uklonjeno oko 72 metra starih oštećenih ivičnjaka umjesto kojih su postavljeni novi. Za adekvatnu odvodnju površinskih voda i sprječavanja oštećenja novog asfalta urađena je i nivelacija dva šibera za vodu, četiri šahta, te je ugrađeno 44 metra cijevi za drenažu koje su spojene na gradsku odvodnu mrežu. Na kraju radova postavljeno je 315 metara kvadratnih novog asfalta. Projekat je finansirala Općina Centar u iznosu od 26.000 KM, dok je za nadzor bila zadužena firma „Coning“ iz Sarajeva.
Pomenuti projekat je urađen na osnovu ugovora o izvođenju radova na izgradnji, rekonstrukciji i sanaciji ulica na području općine Centar kojeg su potpisali načelnik Općine Centar Dževad Bećirević, finansijer projekata, i direktor građevinske firme „Bosman“ Sunija Jahić, kao izvođač radova. Ovim ugovorom je također predviđena rekonstrukcija dijela Ulice Nedžada Mušića kod broja 55, te asfaltiranje dijela Mandrine ulice između brojeva 1 i 6 (raskrsnica ulica Ašikovac i Kartal donji). Vrijednost ovih projekata iznosi 79.285 KM, sredstva koja je izdvojila Općina Centar iz svog budžeta. Radovi na ove dvije lokacije će započeti čim to dozvole vremenskim uvjeti.
centar.ba
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
22 Maj 2016 22:03 - 22 Maj 2016 22:03 #5465
by Fache
Last Edit: 22 Maj 2016 22:03 by mensud1966.
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
23 Maj 2016 18:04 #5467
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Sarajevska zaobilaznica - NNagib SSC
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
25 Maj 2016 15:03 #5475
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
U toku rekonstrukcija ulice Jarčedoli
Rekonstrukcija ulice Jarčedoli na dionici od trafostanice prema Popovom gaju odvija se planiranom dinamikom, potvrdili su u Službi za komunalne poslove Općine.
„Da bi se ulica na jednom dijelu proširila, prije svega urađena je izgradnja potpornog zida uz cestu. Nakon toga, počela je sanacija ulice. Trenutno je u toku tamponiranje i ravnanje terena“, pojasnili su u Službi. Dodali su kako okončanje radova zavisi od vremenskih uslova.
Podsjećamo, ova ulica bit će rekonstruisana u dužini od oko 810 metara. Postojeći asfalt bio je u lošem stanju i neophodna je bila zamjena. Rekonstrukcija će podrazumijevati skidanje starog asfalta i podloge, postavljanje novog tampona, izdizanje šahtova i šibera radi pravilne odvodnje, te asfaltiranje ulice.
Ovaj projekat zajednički finansiraju Općina Stari Grad Sarajevo i Kantonalno ministarstvo za saobraćaj putem Direkcije za puteve Kantona Sarajevo u iznosu od oko 158.100 KM.
starigrad.ba
Rekonstrukcija ulice Jarčedoli na dionici od trafostanice prema Popovom gaju odvija se planiranom dinamikom, potvrdili su u Službi za komunalne poslove Općine.
„Da bi se ulica na jednom dijelu proširila, prije svega urađena je izgradnja potpornog zida uz cestu. Nakon toga, počela je sanacija ulice. Trenutno je u toku tamponiranje i ravnanje terena“, pojasnili su u Službi. Dodali su kako okončanje radova zavisi od vremenskih uslova.
Podsjećamo, ova ulica bit će rekonstruisana u dužini od oko 810 metara. Postojeći asfalt bio je u lošem stanju i neophodna je bila zamjena. Rekonstrukcija će podrazumijevati skidanje starog asfalta i podloge, postavljanje novog tampona, izdizanje šahtova i šibera radi pravilne odvodnje, te asfaltiranje ulice.
Ovaj projekat zajednički finansiraju Općina Stari Grad Sarajevo i Kantonalno ministarstvo za saobraćaj putem Direkcije za puteve Kantona Sarajevo u iznosu od oko 158.100 KM.
starigrad.ba
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
Time to create page: 0.091 seconds