BiH | Koridor 5c

19 Nov 2012 12:23 #2548 by xYz
Dionica Zvirovići - Kravice | oktobar 2012.


















(JP Autoceste FBiH)
[/i]

Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

19 Nov 2012 12:26 #2549 by xYz
Dionica Zvirovići - Kravice | oktobar 2012.


















(JP Autoceste FBiH)
[/i]

Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

24 Nov 2012 10:51 #2589 by Admir

Intezivni radovi na izgradnji autoceste kroz Hercegovinu



Izgrađeni i asfaltirani su prvi kilometri autoceste koji su se nakon višegodišnjih nesporazuma, administrativnih pa i političkih barijera, ovih dana "ukazali" u Hercegovini. Buka teških mašina, kamiona, pomiješana s galamom radnika, konačno dominira ovom dionicom autoceste, demantirajući i najzagrižnije pesimiste da kroz Hercegovinu nikada neće proći autocesta jer to ne želi službeno Sarajevo.

"Radimo posljednjih nekoliko mjeseci punom parom, nismo mogli raditi zbog više politike", kaže ekipa radnika firme Euroasfalt, koje zatičemo na jednom od brojnih, uz autocestu načičkanih, radničkih punktova. Nakon što je od direktora projekta stiglo telefonsko dopuštenje, prošli smo se prvom 3, 450 metara dugom asfaltiranom cestom, na koju još treba, kako su pojasnili inženjeri, doći završni fini sloj asfaltne podloge.

Najveću koncentraciju radnika i mašina, zatičemo na početku i kraju asfaltiranog dijela autoceste. Gradi se golemi terminal s naplatnim kućicama koji će biti najjužniji ulaz i izlaz, nakon što se izradi kompletna autocesta na međunarodnom koridoru Vc. "Radovi na ovim naplatnim kućicama s 12 prolaza trebaju biti dovršeni do lipnja iduće godine. Radimo temeljni dio na koje će doći konstrukcije", nadvikujući se s bukom mašina i kamiona, pojašnjava jedan od šefova na gradilištu.

Kilometar-dva dalje vozeći se fino urađenom autocesteom koja se po onom što se vidi na terenu nimalo ne razlikuje od one koja je nedavno izgrađena u susjednoj Hrvatskoj, dovršava se prvi nadvožnjak. Na njemu radnici postavljanju završnu drvenu oplatu i željeznu konstrukciju u koju će biti ubačene tone betona.

Nova cesta u Ljubuškom

Uzduž autoceste postavljeni su rasvjetni stubovi koji će osvijetljavati prateće objekte, kao što su centar za upravljanje i komunikaciju u prometu. Najveća koncentracija mašina i ljudi usmjerena je na izgradnju međugraničnog prijelaza Bijača prema Hrvatskoj.

"Sve treba biti dovršeno do 1. jula iduće godine. Intenzivno radimo na dionici autoceste, ali na regionalnim prilaznim cestama. prema Ljubuškom. Bit će izgrađeno novih 12 kilometara ceste. Za sada radovi idu planiranom dinamikom i nadamo se da će sve biti u redu do kraja", kaže inženjer Elvis Šahinović direktor projekta izgradnje autoceste kroz južni dio Hercegovine.

Zbog čega se kasnilo u izvođenju radova, a mašine i radnici mjesecima ne radili, pitanje je na koje sugovornik nije želio dati odgovor, napominjući tek "da je bilo brojnih problema u koje on ne želi ulaziti niti komentirati"! Izgradnja poddionice Kravice - Bijača, čija je vrijednost 23,3 miliona eura, povjerena je domaćem konzorciju koji čine poduzeća Hidrogradnja, Euroasfalt i ŽGP. Na terenu je trenutno angažovano više od 300 radnika i stotinu mašina.

S druge strane granice, u Hrvatskoj, radovi na izgradnji graničnog prijelaza bliže se kraju i sve će biti spremno do ulaska susjedne zemlje u EU.


(Večernji list)
[/i]

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

24 Nov 2012 16:15 #2596 by Admir

Gradnja dionice Banjaluka - Doboj u punom jeku



Radovi na autoputu Banjaluka - Doboj idu planiranom dinamikom i već je pročišćeno oko 15 kilometara dionice, od rijeke Bosne prema Prnjavoru, odakle radove uskoro treba da započne makedonska firma "Granit".

Od ukupno pročišćenih oko 15 kilometara, već tri su nasuta prvim slojem, a praksa je da se nakon čišćenja skida oko 40 centimetara humusa, nakon čega se nasipa prvi sloj. U drugoj fazi izgradnje radi se drenaža, odnosno nasipanje šljunkom, kamenom i raznim materijalima tog prvog sloja, nakon čega se ide u asfaltiranje, prvog, drugog i trećeg sloja asfalta.

Pored pročišćavanja terena, veliki radovi odvijaju se na bušotinama koje će služiti kao temelji budućeg mosta, dugačkog 530 metara.

Most će prolaziti preko rijeke Bosne, željezničke pruge, magistralnog i regionalnog puta i, kako kaže Tonči Troskot, glavni inženjer na gradilištu, radi se o dosta zahtjevnom objektu, čija izgradnja će započeti već u decembru i trajaće oko godinu i po.

"Sada kopamo sa druge strane rijeke Bosne bušotine koje će biti duboke oko 19 metara, a zavisno od konfiguracije terena, njihova dubina inače kreće se od 12 do 19 metara. Ipak, konačnu riječ na kraju daje nadzorni organ, koji kontroliše svaki dio radova i nešto odobrava ili ne odobrava", kazao je Troskot.

Uz Troskota, na gradilištu je angažovano još desetak, uglavnom mlađih inžinjera, koji kontrolišu, nagledaju i projektuju svaki dio autoputa, sarađuju sa mještanima i bore se sa problemima za koje kažu da ih ima, ali da se u hodu rješavaju.

U toku dosadašnjih radova, koji traju nešto više od dva mjeseca, preko 25 teških mašina i 80 radnika do sada su iskopali milone tona zemlje, pročistili desetine kilometara i trenutno zastali na, kako kažu, možda i najzahtjevnijem dijelu, odnosno na mjestu gdje će trebati prosijecati usjek dubok i do 16 metara.

"Tu su mogući mali problemi, jer već se primijeti da je tu klizište, ali biće riješeno, i tokom gradnje autoputeva to je normalna stvar. Zavisno od terena, odnosno od onoga što se nalazi pod zemljom, moguće je da idemo na manje miniranje terena", ističe Troskot.

Takođe, kako kaže, mali problemi su se javili i na dijelu autoputa gdje teče rječica Foča, koja je na jednom dijelu zbog mekoće terena napravila krivudavo korito, tako da će biti potrebno izgraditi nekoliko manjih mostova i nadvožnjaka.

Međutim postoji i mogućnost da se korito rijeke izmjesti i da se uradi nasip, kako bi se izbjegla izgradnja nekoliko mostova, jer to zahtijeva mnogo vremena i truda.

"O tome će, opet, odlučivati supervizori i nadzorni organi projekta, jer svu izgradnju kontroliše EBRD, od kojeg sve zavisi, kako, kuda i na koji način se može raditi", naglašava Tonči.

Na ovoj dionici autoputa, projektom je planirana izgradnja čak 51 mosta, ali moguće su korekcije.

Pored toga, intenzivni su radovi i na izgradnji kontrolnog centra, a priprema se teren, odnosno otkupljuje zemljište i planira izgradnja betonare i asfaltne baze koja će biti smještena nedaleko od mjesta gdje će se graditi most za koji su potrebne stotine hiljada kubika betona i nekoliko hiljada tona željeza.

U punom jeku građevinske sezone, koja će početi na proljeće, kada se očekuje da i "Granit" počne sa radovima, biće angažovano gotovo 100 kamiona i 25-30 mašina teških preko 30 tona.

Podsjećanja radi, Granit treba da započne radove iz pravca Prnjavora prema Doboju, a planirano je da se susretnu na 41 kilometru dionice od Banjaluke do Doboja.

Početkom sljedeće građevinske sezone takođe je planirano da započnu radovi na dionici od Banjaluke do Prnjavora, koju će sa 200 miliona eura finansirati Evropska investiciona banka.

Rok za završetak radova na dionici od Prnjavora do Doboja je tri godine od uvođenja izvođača radova u posao. Ovu dionicu kreditom od 150 miliona eura finansira Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD), a dužina puta je nešto više od 36 kilometara.



(Nezavisne/sa-c.net)
[/i]

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

27 Nov 2012 08:08 - 27 Nov 2012 08:09 #2604 by Admir

Autoput Banjaluka - Gradiška: Naplata putarine u martu



Ministar saobraćaja i veza Republike Srpske Nedeljko Čubrilović izjavio je da će naplata putarine na autoputu Banjaluka - Gradiška vjerovatno početi u martu naredne godine i da će cijena biti manja nego u susjednim zemljama.

Čubrilović je novinarima na banjalučkom aerodromu rekao da će cijena biti manja kako bi se obezbijedio što veći intenzitet saobraćaja kroz Srpsku, koji, na svim dionicama u Srpskoj bilježi godišnji rast od 3,3 odsto.

On je dodao da će tematska sjednica Vlade o "Željeznicama Republike Srpske" biti održana nakon usvajanja ekonomske politike za narednu godinu i da je za njeno održavanje sve spremno.

(Srna)

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

27 Nov 2012 08:13 #2606 by Admir

Do kraja godine tender za izgradnju dionice Banjaluka - Prnjavor



Direktor "Autoputeva Republike Srpske" Dušan Topić izjavio je danas da je pripremljena tenderska dokumentacija za izgradnju dionice autoputa Banjaluka - Prnjavor i usaglašena sa Evropskom investicionom bankom /EIB/.

"Do kraja ove, a najkasnije početkom iduće sedmice trebalo bi da bude objavljen međunarodni tender za izgradnju ove dionice. EIB je dao saglasnost, ali još nije potpisan kreditni sporazum, jer je dogovoreno da se paralelno ide u oba postupka", rekao je Topić Srni.

On je naveo da će se pregovori za kreditni sporazum finalizirati do kraja ove godine, da bi sporazum bio potpisan u februaru naredne godine.

"Prema predviđenom planu, mogli bi ugovor za izvođenje radova na ovoj dionici autoputa potpisati na proljeće naredne godine", dodao je Topić.

Govoreći o ponudama za izgradnju Koridora "Vc" kroz Republiku Srpsku, Topić je naveo da je rok za dostavljanje ponuda produžen sa 30. novembra do 21. decembra.

"Imali smo informacije da će, ukoliko produžimo rok za dostavljanje ponuda, biti još zainteresovanih za izgradnju ovog koridora. Na taj način će se povećati konkurentnost cijelog postupka", rekao je Topić.

(Srna)

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

29 Nov 2012 18:57 - 30 Nov 2012 01:15 #2644 by Admir

JP Autoceste FBiH Slovencima naplatili 10,3 miliona eura za tunel Vijenac



JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar su 27. novembra 2012. godine naplatile avansnu garanciju u iznosu od 4,1 miliona eura od slovenačke Faktor banke za poslove koji su trebali biti urađeni od strane kompanije Primorje d.d. Ajdovščina na tunelu Vijenac. Prije pet mjeseci, u junu ove godine, Uprava JP Autoceste FBiH je raskinula ugovor sa slovenačkom kompanijom Primorje d.d. Ajdovščina zbog pokretanja stečajnog postupka i naplatila bankarsku garanciju za dobro izvršenje posla u iznosu od 6,2 miliona eura.

Time su u potpunosti naplaćena potraživanja po garancijama u iznosu od 10,3 miliona eura te JP Autoceste FBiH nemaju dalja potraživanja po ovom projektu.

JP Autoceste FBiH su angažman na izgradnji tunela Vijenac povjerile konzorciju bh. kompanija koje su ranije bile angažovane na izgradnji tunela kao podizvođači.

Do sada su bh. kompanije, iskopale više od 60 posto tunela Vijenac. Na gradilištu je angažovano više od 300 radnika, koji rade u tri smjene.

U martu 2013. godine planiran je završetak probijanja tunela, a kompletna izgradnja tunela Vijenac bit će završena do proljeća 2014. godine.


(sa-c.net)
[/i]

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

02 Dec 2012 20:02 #2662 by xYz
02.11.2012. - Sarajevska zaobilaznica LOT1 by fordi








Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

03 Dec 2012 09:15 #2664 by Hagasa
Ovo jos nije zavrseno??? Mislim, trebala je cijela obilaznica davno davno biti otvorena, ali eto. Zar nisu trebali do kraja Oktobra da zavrse? Sad kad je poceo snijeg ima da iscrtavaju signalizaciju i postavljaju zavrsni sloj asfalta.

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

03 Dec 2012 15:47 #2667 by Admir

Sarajevska zaobilaznica u funkciji do 2014.



U Općini Novi Grad održan je sastanak o realizaciji nastavka izgradnje sarajevske zaobilaznice LOT-2C, sa prioritetom rješavanja pitanja priključaka zaobilaznice u Ulicu Safeta Zajke u Briješću.

Sastanku su prisustvovali predstavnici JP Ceste FBiH, JP Autoceste, Zavoda za planiranje razvoja KS-a, kantonalnog Ministarstva saobraćaja, te čelnici Direkcije za ceste KS-a. Načelnik Novog Grada Semir Efendić objasnio je da je prema odluci Vlade FBiH, donesenoj 2005. godine, sastavni dio sarajevske zaobilaznice LOT- 2C, ali da se zbog neusaglašenih stavova nadležnih struktura u realizaciju ovog dijela zaobilaznice još nije krenulo.

Kolaps u Briješću

- Postoje određena neslaganja između Direkcije cesta FBiH, Zavoda za planiranje i Direkcije za ceste KS-a koji nisu bili usaglasili trasu. Zbog toga sam tražio da se konačno dogovorimo o konačnoj verziji trase kako bi se moglo krenuti u realizaciju i ovog dijela zaobilaznice jer ćemo doći u situaciju da će ostali dijelovi biti završeni, a ovaj još nije ni počet, kazao je Efendić, istaknuvši kako bi se realizacijom ovog projekta značajno smanjile saobraćajne gužve koje su svakodnevno prisutne na petlji u Briješću.

Načelnik je dodao da je na sastanku zaključeno da kao preduvjet nastavka izgradnje zaobilaznice Ministarstvo saobraćaja KS-a i kantonalna Direkcija cesta upute zahtjev Ministarstvu prometa i komunikacija FBiH i JP Direkcija cesta FBiH sa konačnom varijantom LOT-a 2C usaglašenom sa važećom provedbeno-planskom dokumentacijom. Također, istaknuto je kako je priključenje rondoa u Briješću na Ulicu Safeta Zajke neophodno, jer se, u suprotnom, neće postići krajnji cilj implementacije projekta koji se prvenstveno odnosi na rješavanje problema saobraćajnog kolapsa u tom dijelu općine Novi Grad.

Konačan stav

Direktor JP Cesta FBiH Filip Vujeva uvjeren je da će sarajevska zaobilaznica biti u funkciji do 2014. godine. On je izrazio spremnost da ovo preduzeće završi svoj dio posla koji se odnosi na izgradnju LOT-a 2C nakon što dobiju konačan stav Ministarstva saobraćaja KS- a po pitanju trase ovog dijela zaobilaznice.

(Oslobodjenje/sa-c.net)

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

Time to create page: 0.085 seconds

 

Top