Aerodromi i Avijacija

20 Jan 2015 14:04 #4465 by Admir
Novi termin: Prvi let aviokompanije Bosnian Wand Airlines 25. januara za Atinu



Novi termin za prvi let aviokompanije Bosnia Wand Airlines (BWA) je zakazan za 25. januar u 8 sati za Atinu. Inauguracijski let kompanije koji je 9. januara trebao poletjeti za Amsterdam sa Sarajevskog aerodroma je otkazan zbog dopunskog treninga kabinskog osoblja.


Kako je rekla Elma Zećo iz press službe aviokompanije, svoj red letenja će otvoriti letom za Atinu s Međunarodnog aerodroma Sarajevo. Tog istog dana kompanija će imati još dva leta: u 13:00 sati za Amsterdam, te u 19:20 za Malme.

"Planirani letovi će se održati. U toku je prodaja karata prema promotivnim cijenama", izjavila je Zećo za Klix.ba.

Kartu za Atinu zainteresovani mogu kupiti već od 19,99 eura, za Amsterdam već od 49,99 eura, a za Malme već od 29,99 eura. Iz Sarajeva ćemo imati također letove za Frankfurt i Štokholm. I za ove destinacije karte se mogu kupiti po promotivnim cijenama: Frankfurt već od 29,99 eura, a Štokholm 49,99 eura.

Let za Amsterdam koji je trebao biti inauguracijski je bio unaprijed otkazan kako bi kabinsko osoblje upotpunilo svoje znanje i pružilo najbolju uslugu putnicima, ranije su saopćili iz ove aviokompanije.

Avion koji će letjeti iz Sarajeva za Atinu, Štokholm, Bejrut, Geteborg, Amsterdam i Džedu se trenutno nalazi na aerodromu Charles de Gaulle u Parizu na redovnom sedmičnom pregledu.

(klix)
[/i]

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

21 Jan 2015 11:13 #4470 by Admir
BH Airlines traži pomoć Vlade FBiH



Bosanskohercegovačka aviokompanija BH Airlines ponovno je u nezavidnom položaju.

Računi kompanije su gotovo dva mjeseca blokirani zbog dugovanja, a jedan od dva aviona koji čine njihovu flotu prizemljen je u Njemačkoj.

Aviokompanija nema novca da plati troškove popravke, javlja reporter Al Jazeere Jakov Avram.

Pomoć su tražili od vlasnika, Vlade bh. entiteta Federacije BiH, ali još je neizvjesno hoće li im ministri na odlasku pružiti slamku spasa.

Avioni BH Airlines su sve rjeđi prizor na Međunarodnom aerodromu Sarajevo.

Bosanskohercegovačka nacionalna aviokompanija smanjila je broj letova, jer sada samo jedan avion saobraća na tri destinacije u njenoj ponudi - Beograd, Cirih i Kopenhagen.

Druga letjelica je zbog kvara prizemljena u njemačkom Monchengladbachu, a troškove servisa od 200.000 eura kompanija ne može platiti, kao što već dva mjeseca ne može izmiriti plate za više od 100 radnika.

Račun kompanije blokirao je HETA, austrijski Hypo leasing i Aerodrom Sarajevo zbog višemilionskih dugovanja BH Airlinesa.

Od ukupne sume koja je dostigla blizu 13 miliona eura, BH Airlines najviše duguje HETA Leasingu - 7,5 miliona. Aerodrom Sarajevo potražuje tri miliona eura, a milion manje strani i domaći dobavljači.

To je situacija koja nije nepoznata federalnom ministru prometa i komunikacija Enveru Bijediću, jer je u dva navrata bio uključen u akciju finansijskog spašavanja nacionalnog avioprevoznika.

Gomilanje dugova

Smatra da je takva situacija dugoročno neodrživa, jer federalnaVvlada svake godine izdvaja 3,5 miliona eura za poticaje kompaniji koja gomila dugove.

Bijedić je rekao: "Ta kompanija, BH Airlines je bila blokirana još prije dvije godine. I prošle godine. Tako da smo mi taj ugovor pokušavali da reprogramom produžimo, da bi kompanija mogla da opstane, da jednostavno živi. I to ide u jednom periodu. Međutim, to ne može da ide unedogled".

Partnerstvo sa Turkish Airlinesom, nekada velika uzdanica, neslavno je okončano. Ministar tvrdi da je tokom tog perioda BH Airlines uvećao ukupan dug i bio u krajnje podređenom položaju.

Drugog strateškog partnera, uprkos najavama, Vlada nikada nije pronašla.

Prije 10 godina na leasing su, za 18,4 miliona dolara, kupljena dva aviona. Federalna vlada i BH Airlines vratit će 25,7 miliona dolara.

No, po završetku aranžmana koji ističe u ovoj godini, avioni ostaju u vlasništvu HETA leasinga. O uvjetima pod kojim je zaključen ovakav ugovor o leasingu, kaže Bijedić, obaviješteni su istražni organi.

BH Airlines sada hitno treba blizu 1,3 miliona eura da bi izmirili dugove, odblokirali račun i vratili avion iz Njemačke.

Predstavnik sindikalne podružnice BH Airlinesa Elvis Žiga je kazao: "Imali smo sastanak u Ministarstvu 24.12. sa ministrom i tu je bilo načelno dogovoreno istupanje na Vladu da nam se daju ta sredstva koja su neophodna za nastavak našeg rada. Međutim, poslije toga došli smo u ovu situaciju. Ali, neslužbeno, imaju neka načelna obećanja ministra da će nam Vlada izaći u susret, odobriti sredstva da bismo mogli nastaviti raditi do naredne Vlade".

Sve oči su, dakle, ponovno uprte u Vladu FBiH, čiji će mandat trajati do postizanja dogovora između pobjedničkih stranaka proteklih općih izbora.

Ministar Bijedić poručuje da će, ovaj put, u donošenju odluke o novom spašavanju ili gašenju BH Airlinesa morati učestvovati svi ministri s premijerom na čelu.

"Sudbina BH Airlinesa mogla bi biti poznata na narednoj sjednici Vlade FBiH. Tako će jedan bh. entitet odlučivati hoće li se ova država pridružiti grupi zemalja koje nemaju nacionalnog avioprevoznika", javlja Avram.

(Al-Jazeera Balkans)
[/i]

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

22 Jan 2015 12:18 #4478 by Admir
Sa Međunarodnog aerodroma Sarajevo jutros otkazana tri leta



Let za Zagreb, koji je trebao biti u 6:10 sati, otkazan je, kao i onaj za Beograd u 7:40, potvrdila je za AA stručna saradnica za odnose s javnošću Međunarodnog aerodroma Sarajevo Belma Ćureković.

"Ti letovi su otkazani zbog vremenskih prilika i magle, dok je let za Beč otkazan radi operativnih razloga", kazala je Ćureković.

Prema njenim riječima, došlo je do poboljšanja vremena tokom jutra, stoga bi se saobraćaj trebao normalizovati tokom dana, a svi letovi biti u skladu sa najavama.

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

25 Jan 2015 12:02 #4495 by Admir
Kompanija Bosnian Wand Airlines otpocela operacije letenja



Letom sa Međunarodnog aerodroma Sarajevo za Atinu kompanija Bosnian Wand Airlines (BWA) jutros je službeno otpočela operacije letenja.

Na prvi, promotivni, let kompanije BWA, avionom Airbus 321, koji ima više od 200 sjedišta, krenuli su predstavnici raznih institucija, udruženja, medija i turističkih agencija i ovu prilku koriste za jednodnevni izlet u grčkoj prijestolnici.

Kako je rekla za Fenu Elma Zećo, PR menadžerica Bosnian Wand Airlinesa, kompanija je osnovana, između ostalog,ciljem da se BiH poveže s važnim destinacijama u svijetu.

"Kompanija stavlja akcenat kako na evropske tako i bliskoistočne destinacije. Građanima BiH zasigurno su najinteresantniji letovi iz Sarajeva. Osim relacije Sarajevo – Atina, u ponudi su također: Sarajevo – Amsterdam, Sarajevo – Stockholm, Sarajevo – Malme, te Sarajevo – Frankfurt. S bliskoistočnim destinacijama, Bagdadom i Erbilom, kompanija je povezana preko švedskih aerodroma, a u pripremi je također let za Džedu, koji će biti realiziran iz Sarajeva", kazala je Zećo.

Kompanija Bosnian Wand Airlines želi raditi na privlačenju turista s područja Bliskog istoka vjerujući da je njima BiH u kulturnom i historijskom smislu interesantna zemlja. Stoga će BWA uraditi turistički program za BiH, koji će biti promoviran ne samo na Bliskom, nego i Dalekom istoku.

Bosnian Wand Airlines je registriran kao društvo s ograničenom odgovornošću za zračni promet i turizam. Posluje s grčkom aviokompanijom Hermes Airlines i kada dobije svoj AOC, dozvolu za obavljanje zračnih operacija, u BiH će biti registriran kao samostalna aviokompanija. Do tada BWA će koristiti licence svog partnera, što je u skladu sa zakonskim procedurama na avijacijskom tržištu.

Bosnian Wand Airlines upošljava oko 50 ljudi iz BiH, dominantno mladih. Svojim razvojem želi također doprinijeti razvoju BiH.

(Fena)
[/i]

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

26 Jan 2015 13:39 #4502 by Admir
Međunarodni aerodrom Sarajevo: Održana godišnja konferencija za novinare



Danas je na Međunarodnom aerodromu Sarajevo održana konferencija za novinare povodom uspješne poslovne godine.

Generalni direktor Veličan Ivan izrazio je zadovoljstvo uspješnom poslovnom 2014. godinom u kojoj je Međunarodni aerodrom Sarajevo obilježio 45. godina postojanja, a u okviru obilježavanja ove značajne godišnjice pripremljena je i izdata Monografija sa mnoštvom činjenica o Međunarodnom aerodromu Sarajevo te služi kao svojevrstan podsjetnik na razvojni put naše kompanije.
Govoreći o planovima Međunarodnog aerodroma Sarajevo za 2015. godinu, prvenstveno je naglasio nastavak trenda uspješnog poslovanja.

„To ćemo ostvariti, između ostalog, otvaranjem novih linija koje planiramo u godini koja je pred nama, što će rezultirati i povećanjem prometa. Poslovni planovi za naredni period podrazumijevaju i ulaganja u infrastrukturu, odnosno, proširenje kapaciteta dolaznog gate-a i prostora pasoške kontrole u odlasku u terminalu B, podizanje nivoa sigurnosti putnika, aviona, objekata, prtljaga i robe".

Direktor Veličan je naglasio je da uspješnim poslovnim rezultatima svakako doprinosi i uvođenje novih linija.S tim u vezi danas sa Međunarodnog aerodroma Sarajevo redovno operira jedanaest aviokompanija te dodatan, veći, broj čarter letova.Tokom 2014. godine uvedena je redovna direktna linija Sarajevo-Dubai, a tokom proljeća ove godine sa Međunarodnog aerodroma Sarajevo počinju redovni letovi za Zurich i Genevu respektabilne kompanije Swiss.

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

27 Jan 2015 13:40 #4511 by Admir
Da li će "BH Airlines" biti spašen - Novi reprogram duga, ali i reduciranje radnih mjesta?

Kompanija "BH Airlines" ponovo je u problemima i njena budućnost je veoma neizvjesna. Naime, dugovi "BH Airlines"-a dostigli su 13 mil EUR, računi firme su blokirani, nema novca za plate 100 radnika u kompaniji, jedan od dva aviona je prizemljen jer nema novca za njegov servis u Njemačkoj, a jedini avion u funkciji trenutno leti na tri linije iz Sarajeva za Beograd, Cirih i Kopenhagen.

Vlada Federacije BiH, većinski vlasnik, već neko vrijeme najavljuje da će na narednoj sjednici biti donesena definitivna odluka o ovoj kompaniji. Naime, uposlenici ove kuće su zatražili pomoć od svog većinskog vlasnika.

Kako je za Klix.ba kazao Enver Bijedić, ministar prometa i komunikacija FBiH, problemi ove kompanije na dnevnom redu sjednice Vlade FBiH mogli bi se naći ove ili eventualno naredne sedmice.

Novi reprogram duga?

"Očekujemo razmatranje informacije o stanju u ovoj kompaniji već na narednoj sjednici" - kazao je ministar Bijeić na upit da li će spašavanje ove kompanije čekati novi sastav Vlade FBiH.

Ministar prometa i komunikacija Enver Bijedić kazao je za Klix.ba da je uprava "BH Airlines"-a već dostavila prijedlog za spašavanje kompanije. Prijedlog se svodi na to da "BH Airlines" traži novac iz budžeta da riješi svoje probleme.

"Taj prijedlog smo im vratili i tražili smo od uprave kompanije i Nadzornog odbora da pripreme novi prijedlog koji će sadržavati više alternativa za spas kompanije. Trenutno očekuje taj novi prijedlog i čim on stigne, zajedno sa informacijom o stanju u ovoj kompaniji bit će uvršten na dnevni red naredne sjednice Vlade FBiH" - kazao je Bijedić.

Prema njegovim riječima, tek nakon sjednice bit će poznato šta će se dogoditi sa ovom kompanijom. Podsjećamo, od ukupne sume koja je dostigla blizu 13 mil EUR, "BH Airlines" najviše duguje HETA Leasingu - 7,5 miliona, "Aerodrom Sarajevo" potražuje 3 mil EUR, a milion manje strani i domaći dobavljači.

"BH Airlines" državna kompanija

"Možda će se još jednom pokušati reprogramirati postojeći dug kompanije prema HETA-i, austrijskom Hypo leasingu, te na taj način pokušati sanirati taj dug. No, s druge strane morao bi se reducirati i broj radnika u kompaniji, povećati njena produktivnost kao i broj linija na kojim će saobraćati. Na taj način bi mogli raditi" - ističe Bijedić.

Ministar na odlasku smatra da bi idealno rješenje za ovu kompaniju bilo da ona postane državna. Dodaje da će to svakako biti jedan od prijedloga za rješavanje problema ove kompanije. Šta će se dogoditi ostaje da se vidi.

"Kada bi bila kompanija od značaja za cijelu državu, koju će podupirati oba entiteta, to bi bilo najbolje rješenje - kazao je Bijedić te dodao da vjeruje da bi i Republika Srpska imala interesa da ova kompanija bude na nacionalnom nivou", prenio je Klix.ba.

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

04 Feb 2015 17:48 #4574 by Admir
Visoke takse glavni problem za uspostavu letova Wizz Air-a iz Sarajeva

Niskotarifna avio kompanija Wizz Air trenutno iz Tuzle leti prema pet destinacija u Europi, a od ljeta planiraju povezivanje sa 4 nova odredišta i to sa domaćim kabinskim osobljem. Naime, nedavo je bio raspisan konkurs za izbor domaće posade, a od ljeta ovaj grad trebao postati njihova nova operativna baza.

József Váradi, izvršni direktor Wizz Air-a, kazao kako vjeruju da na ovom tržištu postoji potražnja za uslugama niskotarifnih prijevoznika.

''U Tuzli smo već uspjeli razviti posao u veoma kratkom vremenu. Mislim da ćemo uspjeti replicirati taj uspjeh na drugim aerodromima u BiH koji su zainteresirani’’, kaže Váradi.

U pregovorima su i sa drugim aerodromima u zemlji, ali prije bilo kakavih daljnih aktivnosti moraju, kaže, vidjeti kakvi su troškovi operiranja na njima. Smatra da je zemlja pogodna za poslovni model kakav ima Wizz Air.

Na upit dokle su stigli pregovori sa Međunarodnim aerodromom Sarajevo kaže da su pregovori u tijeku te da je glavni kamen spoticanja to što je on jednostavno skup za njih. "Moramo doći do pravog komercijalnog sporazuma sa sarajevskim Aerodromom prije bilo kakvih objava I komentara. Kada postignemo dogovor, biti ćemo spremi da idemo dalje’’, naveo je on.

Mike Powell, financijski direktor ove kompanije, je kazao da ako Aerodrom želi veći promet putnika onda moraju odustati od tako visokih taksi.

Naime, putnička taksa od 10 eura, koliko iznosi na sarajevskom Aerodromu, je jednom niskotarifnom prijevozniku previsoka osobito kada se zna da recimo ona na Aerodromu u Nišu u Srbiji iznosi oko 1 euro.

Inače, Wizz Air je operacije u Tuzli počeo u svibnju 2013.godine, a Bosna i Hercegovina će biti 11. zemlja u kojoj će biti uspostavljene njihove bazne operacije.

Wizz Air, najveći niskotarifni avioprijevoznik u srednjoj i istočnoj Europi, je objavio da je prevezao 15,8 milijuna putnika u 2014. godini, što predstavlja povećanje od 17% u odnosu na godinu ranije. Na kraju prošle godine, aviokompanija je imala u prodaji letove do 106 destinacija u 37 zemalja na ukupno 355 ruta. Flota Wizz Air-a se sastoji od 54 aviona Airbus A320 koji opslužuju 18 operativnih baza u 10 zemalja srednje i istočne Europe.

Taksa od 10 eura samo na sarajevskom Aerodromu

Iz Međunarodnog aerodroma Sarajevo su nam kazali da je federalna taksa o od 10 eura po odlazećem putniku uvedena 2005. godine, odlukom Vlade Federacije BIH i to na Međunarodnom aerodromu Sarajevo, Zračnoj Luci Mostar, te Međunarodnom aerodromu Tuzla.

"Odlukom Vlade FBIH 2012. godine, ova odluka je stavljena van snage za Zračnu luku Mostar i Međunarodni aerodrom Tuzla, dok je za Međunarodni aerodrom Sarajevo još uvijek na snazi. Navedena taksa iznosi 10 eura po odlazećem putniku a uvedena je s ciljem unaprijeđenja avioprometa u Federaciji. Mi, kao Međunarodni aerodrom Sarajevo, nemamo saznanja da li i u kolikoj mjeri ta taksa utiče na odluku bilo kojeg avioprijevoznika o korištenju usluga Međunarodnog aerodroma Sarajevo", kazali su iz ove kompanije.

(eKapija.ba)
[/i]

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

07 Feb 2015 21:19 #4616 by Admir
Tuzlanski aerodrom povećava broj linija



Međunarodni aerodrom Tuzla konačno je, nakon dugo vremena stao na noge, porastao je broj putnika, a još većem uspjehu menadžment se nada tokom 2015. godine. Svjesni su da su za postizanje takvih rezultata neophodna nova ulaganja i povećanje broja zaposlenih.

Uprava Međunarodnog aerodroma Tuzla može biti zadovoljna rezultatima ostvarenim u 2014. godini. Broj putnika u odnosu na godinu ranije porastao je sa 65 000 na 158 000, a pretpostavlja se da će usluge Međunarodnog aerodroma Tuzla tokom 2015. godine koristiti oko 230 000 putnika.

"Pred nama je jako veliki zadatak izgrdanje prilaznih svjetala na Međunarodni aerodrom Tuzla i samim tim poboljšavanje uslova uzlijetanja i slijetanja avona sa Aerodroma. To su jako velike obaveze koje smo mi preuzeli i nadam se da ćemo uz pomoć resornog ministarstva i Vlade TK biti u mogućnosti da preuzete obaveze ispunimo“, izjavio je za RTV Slon Rifat Karasalihović, direktor Međunarodnog aerodroma Tuzla.

Naime, Vlada TK se obavezala da će izvršiti neophodna kapitalna ulaganja i na taj način podržati ovaj kapitalni projekat od velike važnosti za naš Kanton. Povećan broj putnika pratit će i povećan broj letova, te produženje rada Aerodrma uvođenjem i druge smjene, tako da će Aerodrom raditi od 5:30 do 23:30. Pozitivna vijest je i otvaranje novih linija već u junu ove godine.

"To su četiri nove destinacije: Oslo, Štokholm, Frankfurtu i Memingenu koji je blizu Minhena tako da će taj region biti zahvaćen i s tim će se iz Tuzle moći poletjeti na devet destinacija koje su ravnomjerno raspoređene po čitavoj zapadnoj Evropi", kazao je Karasalihović.

Povećanjem broja letova ali i broja prevezenih putnika doprinjet će i većim prihodima tuzlanskog aerodroma od 30 do 40% za koliko bi se i umanjila potraživanja iz Budžeta TK.

(ekapija.ba)
[/i]

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

10 Feb 2015 11:09 - 10 Feb 2015 11:09 #4627 by Admir
Bez podrške prijedlogu izmjena i dopuna Zakona o zrakoplovstvu BiH

Na sjednici Povjerenstva za promet i veze Zastupničkog doma Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine (PSBiH) nije podržan Prijedlog zakona o izmjenama i dopunama Zakona o zrakoplovstvu BiH, čiji je predlagatelj zastupnik Mirsad Mešić.

Usvojen je zaključak koji će biti upućen Zastupničkom domu PSBiH, a u kojem se navodi kako je u narednom razdoblju potrebno organizirati tematsku sjednicu.

Kako je pojašnjeno, tematska sjednica, kojoj bi nazočili članovi Povjerenstva za promet i veze Zastupničkog doma PSBiH, kao i predstavnici drugih nadležnih tijela, bila bi održana s ciljem izrade novog Nacrta izmjena i dopuna Zakona o zrakoplovstvu BiH.






(Fena)
[/i]

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

23 Feb 2015 15:39 - 23 Feb 2015 15:40 #4670 by Admir
Sarajevski aerodrom: Nove linije i povećanje prometa u 2015. godini



Čelni čovjek Međunarodnog aerodroma Sarajevo, Ivan Veličan, govori o povećanju broja putnika na aerodromu te o uvođenju novih aviolinija. Kaže kako uvođenjem novih linija te tako povećanjem prometa planiraju nastaviti uspješno poslovanje i u 2015. godini.

Kakvi su rezultati poslovanja zračne luke u prošloj godini?

JP Međunarodna zračna luka Sarajevo d.o.o. Sarajevo je u 2014. zabilježio odlične poslovne rezultate. Kroz našu zračnu luku je u protekloj godini prošao 709.901. putnik, čime je oboren rekord iz 2013. To je ujedno i najveći broj putnika koji je koristio usluge Međunarodne zračne luke Sarajevo od samog otvorenja zračne luke za civilni aviopromet. Ostvarena dobit u protekloj godini iznosi 6,5 miliona maraka.

Što pokazuje statistika u prvim mjesecima 2015. godine?

U prvom mjesecu 2015. Međunarodna zračna luka Sarajevo nastavlja trend uspješnog poslovanja. Broj putnika u mjesecu siječnju iznosio je 43.700, što je za čak 21 posto više u odnosu na isto razdoblje u 2013. godini.

Međunarodna zračna luka Sarajevo bilježi rekorde. Kojom ste strategijom bili vođeni i ostvarili ovako uspješne rezultate bez obzira na ekonomsku krizu?

Svakako da smo ovaj pozitivan rezultat ostvarili zahvaljujući iznimnom zalaganju menadžmenta i cjelokupnog kolektiva Međunarodne zračne luke Sarajevo, zatim našim cijenjenim poslovnim partnerima koji nam pružaju svesrdnu potporu u našem radu te, naravno, našim putnicima čije povjerenje u naše usluge raste iz godine u godinu.

S kojim je sve destinacijama Sarajevo povezano? Je li bilo novih destinacija u 2014.?

S Međunarodne zračne luke Sarajevo danas operira jedanaest redovitih aviokompanija te dodatni broj charter letova. U 2014. je uspostavljenja nova aviolinija Sarajevo – Dubai koju realizira aviokompanija flyDubai.

Koje nove destinacije putnici mogu očekivati u ovoj godini?

U tekućoj 2015. godini već od proljeća možemo najaviti dolazak respektabilne aviokompanije Swiss s letovima za Zurich i Ženevu.

Hoće li uskoro početi letjeti sa zračne luke neka nova niskotarifna kompanija, a koja dosad nije letjela iz Sarajeva?

Što se tiče novih aviokompanija, želimo napomenuti da svaka aviokompanija prije nego donese konačnu odluku o uspostavi aviolinije radi sveobuhvatnu procjenu tržišta na osnovi koje odlučuje o isplativosti uvođenja aviolinije. S tim u vezi, mi kao Međunarodna zračna luka Sarajevo ne možemo dati odgovor na Vaše pitanje hoće li uskoro početi letjeti nova niskotarifna kompanija. Naglašavamo našu spremnost za svaku vrstu suradnje te otvorenost prema svim kompanijama koje nađu svoj komercijalni interes za otvaranje aviolinije iz Sarajeva.

Koji su planovi za 2015. godinu?

U 2015. godini ćemo održati trend uspješnog poslovanja, prije svega uvođenjem novih aviolinija što će rezultirati povećanjem prometa. Poslovni planovi za sljedeće razdoblje podrazumijevaju i ulaganja u infrastrukturu, odnosno, proširenje kapaciteta dolaznog ulaza i prostora kontrole putovnica u odlasku u terminalu B, podizanje razine sigurnosti putnika, zrakoplova, objekata, prtljaga i robe. Također ćemo raditi na nabavi suvremene opreme zračne luke te školovanju i edukaciji svojih zaposlenika, čemu pridajemo veliki značaj. U prilog ovome govori činjenica da Centar za obuku stručnog osoblja Međunarodne zračne luke Sarajevo sudjeluje u obučavanju ne samo našeg osoblja, nego i osoblja zračne luke u regiji.

(Dnevni list)
[/i]

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

Time to create page: 0.103 seconds

 

Top