Javni gradski i prigradski prevoz
- Admir
- Offline
- Administrator
03 Feb 2018 09:44 #6955
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Ponovo u funkciji kosi lift na Ciglanama
Kosi lift na Ciglanama od jutros je ponovo u funkciji, na veliku radost stanovnika ovog naselja koji godinama imaju problema zbog čestih blokada lifta. Kako nam je kazao privremeni upravnik KJKP Gras Haris Gušić, ovo preduzeće dobilo je privremenu dozvolu na mjesec dana za upravljanje liftom kada bi se trebala završiti i procedura prenosa vlasništva lifta na Općinu Centar. Inače, procedura prenosa vlasništva, koje su u nadležnosti Vlade KS-a, započeta je prošle godine.
"Dobili smo privremenu dozvolu i lift je opet u funkciji. Prethodno smo završili određene pripreme, promijenili kablove i sklopke kako bi omogućili građanima ovog naselja prevoz liftom. Za mjesec bi, do kada nam važi dozvola, trebala biti završena papirologija oko prenosa vlasništva lifta na Općinu Centar", rekao je Gušić.
Remont lifta finansirala je Općina Centar koja planira napraviti novi, moderniji lift kako bi trajno riješila status kosog lifta koji je od esencijalnog značaja za stanovništvo.
Načelnik Općine Centar Nedžad Ajnadžić prošle godine je kazao da je pribavljen idejni projekt za gradnju kosog lifta, a procijenjena vrijednost je oko 800.000 KM. Vlada KS-a je obećala osigurati 300.000 KM za ovaj projekt, dok će Općina osigurati pola miliona u svom budžetu.
www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/pon...si-lift-na-ciglanama
Kosi lift na Ciglanama od jutros je ponovo u funkciji, na veliku radost stanovnika ovog naselja koji godinama imaju problema zbog čestih blokada lifta. Kako nam je kazao privremeni upravnik KJKP Gras Haris Gušić, ovo preduzeće dobilo je privremenu dozvolu na mjesec dana za upravljanje liftom kada bi se trebala završiti i procedura prenosa vlasništva lifta na Općinu Centar. Inače, procedura prenosa vlasništva, koje su u nadležnosti Vlade KS-a, započeta je prošle godine.
"Dobili smo privremenu dozvolu i lift je opet u funkciji. Prethodno smo završili određene pripreme, promijenili kablove i sklopke kako bi omogućili građanima ovog naselja prevoz liftom. Za mjesec bi, do kada nam važi dozvola, trebala biti završena papirologija oko prenosa vlasništva lifta na Općinu Centar", rekao je Gušić.
Remont lifta finansirala je Općina Centar koja planira napraviti novi, moderniji lift kako bi trajno riješila status kosog lifta koji je od esencijalnog značaja za stanovništvo.
Načelnik Općine Centar Nedžad Ajnadžić prošle godine je kazao da je pribavljen idejni projekt za gradnju kosog lifta, a procijenjena vrijednost je oko 800.000 KM. Vlada KS-a je obećala osigurati 300.000 KM za ovaj projekt, dok će Općina osigurati pola miliona u svom budžetu.
www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/pon...si-lift-na-ciglanama
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
03 Feb 2018 09:45 #6956
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Istanbul poklanja Sarajevu još 15 autobusa
Gradonačelnik Istanbula Mevlut Uysal izjavio je danas kako će Grad Istanbul u Sarajevo poslati još 15 autobusa, javlja Anadolija.
Kako je saopćeno iz Uprave grada Istanbula, gradonačelnik Uysal se danas sastao sa Salkom Bukvarevićem, federalnim ministrom za pitanja boraca i invalida odbrambeno-oslobodilačkog rata.
Bukvarević se tokom posjete zahvalio Gradu Istanbulu, predsjedniku Turske Recepu Tayyipu Erdoganu i cijelom turskom narodu na podršci koju pružaju BiH.
Gradonačelnik Uysal je izrazio zadovoljstvo zbog prilike da ugosti ministra Bukvarević. Istakao je kako je BiH kod turkog naroda oduvijek imala posebno mjesto.
Podsjetio je također kako su gradovi Sarajevo i Istanbul pobratimljeni još od 1997. godine.
Uysal je također kazao kako je Grad Istanbul do sada Sarajevu poklonio 45 obnovljenih autobusa, s ciljem podrške javnom prevozu glavnog grada BiH.
“Za vrlo kratko vrijeme ćemo u Sarajevo poslati još 15 autobusa, čime će ovaj broj biti povećan na 60”, poručio je Uysal.
Na kraju je poručio kako će Grad Istanbul i dalje biti spreman na saradnju i podršku bratskom Gradu Sarajevu.
www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/ist...jevu-jos-15-autobusa
Gradonačelnik Istanbula Mevlut Uysal izjavio je danas kako će Grad Istanbul u Sarajevo poslati još 15 autobusa, javlja Anadolija.
Kako je saopćeno iz Uprave grada Istanbula, gradonačelnik Uysal se danas sastao sa Salkom Bukvarevićem, federalnim ministrom za pitanja boraca i invalida odbrambeno-oslobodilačkog rata.
Bukvarević se tokom posjete zahvalio Gradu Istanbulu, predsjedniku Turske Recepu Tayyipu Erdoganu i cijelom turskom narodu na podršci koju pružaju BiH.
Gradonačelnik Uysal je izrazio zadovoljstvo zbog prilike da ugosti ministra Bukvarević. Istakao je kako je BiH kod turkog naroda oduvijek imala posebno mjesto.
Podsjetio je također kako su gradovi Sarajevo i Istanbul pobratimljeni još od 1997. godine.
Uysal je također kazao kako je Grad Istanbul do sada Sarajevu poklonio 45 obnovljenih autobusa, s ciljem podrške javnom prevozu glavnog grada BiH.
“Za vrlo kratko vrijeme ćemo u Sarajevo poslati još 15 autobusa, čime će ovaj broj biti povećan na 60”, poručio je Uysal.
Na kraju je poručio kako će Grad Istanbul i dalje biti spreman na saradnju i podršku bratskom Gradu Sarajevu.
www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/ist...jevu-jos-15-autobusa
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
10 Feb 2018 11:58 #6965
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Hoće li Općina Ilidža postaviti šine do Hrasnice : Fišo tvrdi da nema ni projekta, a Memić da će izgraditi prugu
Iako načelnik općine Ilidža Senaid Memić odavno najavljuje da će do kraja septembra ove godine biti izgrađena tramvajska pruga do Hrasnice, još ne postoji glavni projekt. Potvrdio je to za „Avaz“ ministar saobraćaja KS Mujo Fišo.
Izbor firme
Kako je naglasio ministar, trenutno je u toku raspisivanje tendera za izbor firme koja će uraditi glavni projekt.
"Ukoliko se to s tenderom brzo završi i ako budemo imali finansijsku podršku načelnika Memića, kao što kaže, sve je moguće. Budući da svi imamo problema s javnim nabavkama, sumnjam da se može napraviti pruga u tako kratkom roku" - rekao je Fišo.
Ističe da se bez investiranja Općine pruga neće moći izgraditi jer sredstva za ovu namjenu nisu planirana budžetom Kantona.
Finansijska pomoć
No, s druge strane, načelnik Memić tvrdi da im je Vlada KS obećala finansijsku pomoć pri izgradnji pruge.
"Projekt je vrijedan 15 miliona maraka. Općina će, sigurno, osigurati pola tog iznosa. Kanton nam je obećao 2,5 miliona maraka i vjerujem da će održati riječ" - kazao je Memić.
"Općina će, sigurno, osigurati pola tog iznosa. Kanton nam je obećao 2,5 miliona maraka i vjerujem da će održati riječ", rekao Memić.
avaz.ba/kantoni/sarajevo/349469/hoce-li-...a-ce-izgraditi-prugu
Iako načelnik općine Ilidža Senaid Memić odavno najavljuje da će do kraja septembra ove godine biti izgrađena tramvajska pruga do Hrasnice, još ne postoji glavni projekt. Potvrdio je to za „Avaz“ ministar saobraćaja KS Mujo Fišo.
Izbor firme
Kako je naglasio ministar, trenutno je u toku raspisivanje tendera za izbor firme koja će uraditi glavni projekt.
"Ukoliko se to s tenderom brzo završi i ako budemo imali finansijsku podršku načelnika Memića, kao što kaže, sve je moguće. Budući da svi imamo problema s javnim nabavkama, sumnjam da se može napraviti pruga u tako kratkom roku" - rekao je Fišo.
Ističe da se bez investiranja Općine pruga neće moći izgraditi jer sredstva za ovu namjenu nisu planirana budžetom Kantona.
Finansijska pomoć
No, s druge strane, načelnik Memić tvrdi da im je Vlada KS obećala finansijsku pomoć pri izgradnji pruge.
"Projekt je vrijedan 15 miliona maraka. Općina će, sigurno, osigurati pola tog iznosa. Kanton nam je obećao 2,5 miliona maraka i vjerujem da će održati riječ" - kazao je Memić.
"Općina će, sigurno, osigurati pola tog iznosa. Kanton nam je obećao 2,5 miliona maraka i vjerujem da će održati riječ", rekao Memić.
avaz.ba/kantoni/sarajevo/349469/hoce-li-...a-ce-izgraditi-prugu
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
24 Feb 2018 09:38 #6975
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Gušić: Nemoguće izmjestiti terminal iz ulice Sutjeska
Za izmještanje autobuskog stajališta iz ulice Sutjeska na drugu lokaciju još se traži rješenje. Međutim, čini se da preduzeće GRAS u vezi s ovim prijedlogom niko nije zvanično kontaktirao iako su građani i rukovodstvo Druge gimnazije ranije apelirali da se to učini radi sigurnosti učenika, s obzirom na to da desetine autobusa svakodnevno prolaze.
Zajedničko rješenje
Da općine Centar i Vogošća zajednički nastoje riješiti ovo pitanje, kazao je Bećir Sirovina, savjetnik općinskog načelnika Centra za društvena pitanja.
"Taj projekt je još u razmatranju. Iznalazi se rješenje jer prijedlog koji postoji ne odgovara stanovnicima Vogošće. Općina Centar spremna je participirati u bilo kojem rješenju da to stajalište ne bude tu gdje je sada zbog blizine Druge gimnazije" - kazao je Sirovina.
Kad je u pitanju izmještanje terminala, upravnik preduzeća GRAS Haris Gušić poručuje da on nije upoznat s predloženim lokacijama. Podsjeća da je terminal na Sutjesci napravljen za GRAS, međutim, tvrdi da njega bez plaćanja uzurpira „Centrotrans“, dok GRAS izdvaja novac za njegovo čišćenje i održavanje.
Uraditi analizu
"Ne mogu zamisliti da će terminal biti na nekoj drugoj lokaciji. Prvo, potrebno je napraviti analizu. Treba promijeniti i mrežu linija javnog prijevoza, jer to nije samo preseliti stub na kojem piše stajalište, tu se mora uključiti i čitava logistika" - ističe Gušić, konstatirajući da, iako neko radi na tom projektu, on još nema konkretnih informacija.
Tri lokacije
Sirovina je rekao da su ranije bile predložene tri lokacije gdje bi se mogao preseliti terminal. To su Trg Austrije, parking iza SCC-a i plato ispred Željezničke stanice. No, nijedna od ovih lokacija ne odgovara putnicima iz Vogošće.
avaz.ba/kantoni/sarajevo/354225/gusic-ne...al-iz-ulice-sutjeska
Za izmještanje autobuskog stajališta iz ulice Sutjeska na drugu lokaciju još se traži rješenje. Međutim, čini se da preduzeće GRAS u vezi s ovim prijedlogom niko nije zvanično kontaktirao iako su građani i rukovodstvo Druge gimnazije ranije apelirali da se to učini radi sigurnosti učenika, s obzirom na to da desetine autobusa svakodnevno prolaze.
Zajedničko rješenje
Da općine Centar i Vogošća zajednički nastoje riješiti ovo pitanje, kazao je Bećir Sirovina, savjetnik općinskog načelnika Centra za društvena pitanja.
"Taj projekt je još u razmatranju. Iznalazi se rješenje jer prijedlog koji postoji ne odgovara stanovnicima Vogošće. Općina Centar spremna je participirati u bilo kojem rješenju da to stajalište ne bude tu gdje je sada zbog blizine Druge gimnazije" - kazao je Sirovina.
Kad je u pitanju izmještanje terminala, upravnik preduzeća GRAS Haris Gušić poručuje da on nije upoznat s predloženim lokacijama. Podsjeća da je terminal na Sutjesci napravljen za GRAS, međutim, tvrdi da njega bez plaćanja uzurpira „Centrotrans“, dok GRAS izdvaja novac za njegovo čišćenje i održavanje.
Uraditi analizu
"Ne mogu zamisliti da će terminal biti na nekoj drugoj lokaciji. Prvo, potrebno je napraviti analizu. Treba promijeniti i mrežu linija javnog prijevoza, jer to nije samo preseliti stub na kojem piše stajalište, tu se mora uključiti i čitava logistika" - ističe Gušić, konstatirajući da, iako neko radi na tom projektu, on još nema konkretnih informacija.
Tri lokacije
Sirovina je rekao da su ranije bile predložene tri lokacije gdje bi se mogao preseliti terminal. To su Trg Austrije, parking iza SCC-a i plato ispred Željezničke stanice. No, nijedna od ovih lokacija ne odgovara putnicima iz Vogošće.
avaz.ba/kantoni/sarajevo/354225/gusic-ne...al-iz-ulice-sutjeska
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
12 Mar 2018 09:27 #7007
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Kosi lift na Ciglanama opet ne radi
Kosi lift na Ciglanama, nakon što je bio u funkciji nešto duže od mjesec, od ponedjeljka ponovo ne radi. Ova vijest iznenadila je stanovnike ovog naselja, naročito starije, koji moraju prijeći više od 300 stepenica.
Negativno poslovanje
Kako su nam kazali, na početnoj stanici dočekala ih je obavijest koju je, bez navođenja preciznih razloga, postavilo preduzeća GRAS, koje upravlja liftom.
Upravnik Haris Gušić kazao je za “Avaz” da je istekla privremena dozvola.
- Svakome ko želi da snosi troškove za rad kosog lifta, GRAS će izaći ususret da građani mogu da se prevoze. Ali, GRAS to neće raditi na svoju štetu. To nije njegovo osnovno sredstvo za rad i ne želimo da nabijamo sebi troškove, čak i negativno poslovanje nečim što nije naše – ističe Gušić.
Također, podsjeća da ponovo treba produžiti licencu, što je trošak od nekoliko hiljada maraka. Inače, mjesečni troškovi za održavanje veći su od 10.000 KM. Osim toga, GRAS nije informiran ni o tome u kojoj je fazi rješavanje dokumentacije o prijenosu vlasništva.
Gradnja novog
Podsjećamo, rukovodstvo Općine Centar želi da od Zavoda za izgradnju KS preuzme zemljište na kojem se nalazi kosi lift. Kada postane općinsko, spreman je i idejni projekt za gradnju novog, modernog kosog lifta. Gradnja bi počela nakon što se reguliraju svi imovinskopravni odnosi između GRAS-a, Općine, Zavoda i Ministarstva saobraćaja KS.
avaz.ba/kantoni/sarajevo/359745/kosi-lif...glanama-opet-ne-radi
Kosi lift na Ciglanama, nakon što je bio u funkciji nešto duže od mjesec, od ponedjeljka ponovo ne radi. Ova vijest iznenadila je stanovnike ovog naselja, naročito starije, koji moraju prijeći više od 300 stepenica.
Negativno poslovanje
Kako su nam kazali, na početnoj stanici dočekala ih je obavijest koju je, bez navođenja preciznih razloga, postavilo preduzeća GRAS, koje upravlja liftom.
Upravnik Haris Gušić kazao je za “Avaz” da je istekla privremena dozvola.
- Svakome ko želi da snosi troškove za rad kosog lifta, GRAS će izaći ususret da građani mogu da se prevoze. Ali, GRAS to neće raditi na svoju štetu. To nije njegovo osnovno sredstvo za rad i ne želimo da nabijamo sebi troškove, čak i negativno poslovanje nečim što nije naše – ističe Gušić.
Također, podsjeća da ponovo treba produžiti licencu, što je trošak od nekoliko hiljada maraka. Inače, mjesečni troškovi za održavanje veći su od 10.000 KM. Osim toga, GRAS nije informiran ni o tome u kojoj je fazi rješavanje dokumentacije o prijenosu vlasništva.
Gradnja novog
Podsjećamo, rukovodstvo Općine Centar želi da od Zavoda za izgradnju KS preuzme zemljište na kojem se nalazi kosi lift. Kada postane općinsko, spreman je i idejni projekt za gradnju novog, modernog kosog lifta. Gradnja bi počela nakon što se reguliraju svi imovinskopravni odnosi između GRAS-a, Općine, Zavoda i Ministarstva saobraćaja KS.
avaz.ba/kantoni/sarajevo/359745/kosi-lif...glanama-opet-ne-radi
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
01 Nov 2018 17:25 - 01 Nov 2018 17:27 #7151
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Centrotrans najavio da od ponedjeljka počinje voziti na minibuskim linijama
Kompanija Centrotrans održala je danas press konferenciju na kojoj su najavili da od ponedjeljka, 05. novembra, počinju redovan prevoz na minibuskim linijama u Starom Gradu.
U ponedjeljak, od 05.30 sati, Centrotrans će uputiti 17 vozila na linije: Park – Hrastovi II, Baščaršija – Mihrivode ,Vijećnica – Brusulje, Baščaršija – Sedrenik, Latinska Ćuprija - Hošin brijeg, Baščaršija – Vratnik, Latinska Ćuprija – Komatin, Park – Mrkovići, Latinska Ćuprija – Jarčedoli, Vijećnica - Donje Hladivode – Gornji Faletići i Latinska Ćuprija – Mahmutovac. Kompletno saopćenje kompanije Centrotrans kao i red vožnje pročitajte ovdje.
starigrad.ba
Kompanija Centrotrans održala je danas press konferenciju na kojoj su najavili da od ponedjeljka, 05. novembra, počinju redovan prevoz na minibuskim linijama u Starom Gradu.
U ponedjeljak, od 05.30 sati, Centrotrans će uputiti 17 vozila na linije: Park – Hrastovi II, Baščaršija – Mihrivode ,Vijećnica – Brusulje, Baščaršija – Sedrenik, Latinska Ćuprija - Hošin brijeg, Baščaršija – Vratnik, Latinska Ćuprija – Komatin, Park – Mrkovići, Latinska Ćuprija – Jarčedoli, Vijećnica - Donje Hladivode – Gornji Faletići i Latinska Ćuprija – Mahmutovac. Kompletno saopćenje kompanije Centrotrans kao i red vožnje pročitajte ovdje.
starigrad.ba
Sei bella come un gol al 90´!
Last Edit: 01 Nov 2018 17:27 by Admir.
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
24 Jan 2019 17:48 #7193
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Ponovno uspostavljene 22 linije javnog gradskog saobraćaja
Ministarstvo saobraćaja KS izvjestilo je danas Vladu Kantona Sarajevo o javnom linijskom prijevozu putnika u Kantonu Sarajevo, odnosno ponovnom uspostavljanju nedostajućih 22 linije javnog gradskog saobraćaja koje već duže vrijeme nisu bile u funkciji.
Vlada je Ministarstvu saobraćaja dala saglasnost da u skladu sa Pravilnikom o uslovima, načinu i specifičnosti organizacije obavljanja javnog linijskog prijevoza izvrši registraciju redova vožnje na period do kraja tekuće godine.
Kako je naglasio resorni ministar Adnan Šteta, ovim se građanima Starog Grada ali i ostalih dijelova Kantona vraća ono što su ranije i imali, a to je uredan i blagovremen javni gradski prijevoz, a sve sa ciljem podizanja kvaliteta života građana Sarajeva.
U oktobru mjesecu prošle godine pokrenuta je procedura izbora prijevoznika na linijama za koje je doneseno rješenja o brisanju iz registra redova vožnje. Na raspisani oglas javila se firma Centrotrans za koju je konstatovano da posjeduje sve potrebne dokumente i kapacitete za održavanje ovih linija.
Radi se o minibuskim linijama na dionicama Baščaršija - Vratnik, Sinanovići - Trnovo, Baščaršija - Mihrivode, Garež - Delijaši - Hamzići, Vijećnica - Hladivode, Ekononska škola - Obad, Ekonomska škola - Bakarevac, Park - Hrastovi 2, Park - Mrkovići, Latinska ćuprija - Hošin Brijeg, Vijećnica - Brusulje, Grbavica - Hrasno, Ilidža - Miševići, Ilidža - Šabići - Sinanovići, Latinska ćuprija - Mahmutovac, Kovači - Sedrenik, Latinska ćuprija - Jarčedoli, Latinska ćuprija - Širokača - Komatin, Ekonomska škola - Hum, Ilidža - Garež, Ilidža - Dejčići te na autobuskoj liniji Otoka - Buća Potok. Napominjemo da veći dio ovih linija nije održavan već godinama.
U skladu sa federalnim propisima iz ove oblasti i inspekcijskih nalaza spomenute linije su već ranije izbrisane iz linijskog saobraćaja Gras-a.
Vlada KS
Ministarstvo saobraćaja KS izvjestilo je danas Vladu Kantona Sarajevo o javnom linijskom prijevozu putnika u Kantonu Sarajevo, odnosno ponovnom uspostavljanju nedostajućih 22 linije javnog gradskog saobraćaja koje već duže vrijeme nisu bile u funkciji.
Vlada je Ministarstvu saobraćaja dala saglasnost da u skladu sa Pravilnikom o uslovima, načinu i specifičnosti organizacije obavljanja javnog linijskog prijevoza izvrši registraciju redova vožnje na period do kraja tekuće godine.
Kako je naglasio resorni ministar Adnan Šteta, ovim se građanima Starog Grada ali i ostalih dijelova Kantona vraća ono što su ranije i imali, a to je uredan i blagovremen javni gradski prijevoz, a sve sa ciljem podizanja kvaliteta života građana Sarajeva.
U oktobru mjesecu prošle godine pokrenuta je procedura izbora prijevoznika na linijama za koje je doneseno rješenja o brisanju iz registra redova vožnje. Na raspisani oglas javila se firma Centrotrans za koju je konstatovano da posjeduje sve potrebne dokumente i kapacitete za održavanje ovih linija.
Radi se o minibuskim linijama na dionicama Baščaršija - Vratnik, Sinanovići - Trnovo, Baščaršija - Mihrivode, Garež - Delijaši - Hamzići, Vijećnica - Hladivode, Ekononska škola - Obad, Ekonomska škola - Bakarevac, Park - Hrastovi 2, Park - Mrkovići, Latinska ćuprija - Hošin Brijeg, Vijećnica - Brusulje, Grbavica - Hrasno, Ilidža - Miševići, Ilidža - Šabići - Sinanovići, Latinska ćuprija - Mahmutovac, Kovači - Sedrenik, Latinska ćuprija - Jarčedoli, Latinska ćuprija - Širokača - Komatin, Ekonomska škola - Hum, Ilidža - Garež, Ilidža - Dejčići te na autobuskoj liniji Otoka - Buća Potok. Napominjemo da veći dio ovih linija nije održavan već godinama.
U skladu sa federalnim propisima iz ove oblasti i inspekcijskih nalaza spomenute linije su već ranije izbrisane iz linijskog saobraćaja Gras-a.
Vlada KS
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
26 Jan 2019 09:42 #7195
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Trolejbusi možda stignu i u Vogošću
Budžet Općine Vogošća u 2019. je oko 14 miliona KM i kako kaže načelnik ove općine Edin Smajić, nešto manje od pola budžeta planirano je za podršku civilnom društvu, projektima kulture, sporta, podršku boračkim organizacijama, projektima mladih i obrazovanju. Tu su i socijalna davanja ugroženim kategorijama, ali i finansiranje ustanova i preduzeća kojima je osnivač Općina Vogošća.
Kružni tok
- Onaj drugi, nešto veći dio budžeta planiran je za izgradnju, sanaciju i održavanje infrastrukture. Nastavićemo izgradnju polaznog autobuskog stajališta u Ulici braće Kršo, nekoliko raskrsnica sa kružnim tokom, otvoriti ambulantu porodične medicine na Rosuljama, ali i graditi pristupni put prema Novoj industrijskoj zoni zajedno sa mostom koji će je povezivati sa magistralnim putem M18, navodi Smajić. U planu je i izgradnja vanjskog igrališta uz OŠ “Zajko Delić” na Kobiljoj Glavi, podzemnih kontejnerskih niša u urbanom dijelu Vogošće i uređenje riječnog korita sa sanacijom kanalizacione mreže u Gornjoj Jošanici.
Što se tiče puteva, po programu Direkcije za puteve KS-a, planirana je sanacija dijela Omladinske ulice, dijela ulica Feriza Merzuka, Vogošćanskih odreda, Skendera Kulenovića, Muje Šejte, dio ulice Kobilja Glava i dio na potezu Blagovac - Tihovići.
- Klizišta će još dugo biti veliki problem u Vogošći. Prema posljednjim podacima, u Vogošći je registrovano 218 lokaliteta koji su ugroženi. U posljednjih nekoliko godina mi smo sanirali 43 klizišta i to ona koja su se smatrala najopasnijim i najkompleksnijim. Tokom 2018. taj proces je malo zastao zbog usložnjene zakonske regulative, ali smo iskoristili to vrijeme da uradimo kompletne projekte sanacije šest klizišta, dok je pripremljena dokumentacija za izradu projekata za još tri. Već je obezbijeđeno 120.000 KM za realizaciju dijela projekta sanacije klizišta Mehtefčići u MZ Svrake, naveo je Smajić.
Jedan od najvažnijih projekata je gradnja Prve transverzale. Ona, kako kaže Smajić, znači mogućnost bržeg i daljeg razvoja.
- To znači eliminisanje svakodnevnih saobraćajnih gužvi na relaciji Vogošća - Sarajevo. Izgradnja Prve transverzale će biti generator razvoja Vogošće i to na nekoliko nivoa. Ne samo da ćemo riješiti saobraćajne gužve nego će bolja saobraćajna povezanost sa Sarajevom omogućiti razvoj privrede, ali i rast vrijednost nekretnina u općini Vogošća te porast interesa za doseljavanje i gradnju u Vogošći. Svjesni smo da to moramo dočekati spremni i u skladu s tim mi smo krenuli u proceduru izrade i usvajanja četiri regulaciona plana koji će u potpunosti urediti procedure urbanističkog razvoja prostora južno od Prve transverzale koji će sigurno postati interesantan izgradnjom ove saobraćajnice, istakao je Smajić.
Elektromreža
Već duže vrijeme priča se i o trolejbuskoj liniji prema Vogošći i to bi, kako navodi Smajić, za općinu bio dobar potez.
- Po nama, to bi bilo dobro rješenje pogotovo što bismo u tom slučaju, zbog samih tehničkih pretpostavki trolejbuskog saobraćaja, imali bolju konekciju sa centralnim dijelovima grada. Ali za takav projekat je potrebno prevashodno sanirati elektromrežu i elektrovučne podstanice. Procjene kažu da je vrijednost tog projekta oko 10 miliona KM. Ta cifra djeluje zastrašujuće, ali ako znamo da je budžet KS-a blizu milijardu KM, siguran sam da bi se ovaj projekat mogao isfinansirati u nekoliko faza, rekao je Smajić.
Oslobođenje
Budžet Općine Vogošća u 2019. je oko 14 miliona KM i kako kaže načelnik ove općine Edin Smajić, nešto manje od pola budžeta planirano je za podršku civilnom društvu, projektima kulture, sporta, podršku boračkim organizacijama, projektima mladih i obrazovanju. Tu su i socijalna davanja ugroženim kategorijama, ali i finansiranje ustanova i preduzeća kojima je osnivač Općina Vogošća.
Kružni tok
- Onaj drugi, nešto veći dio budžeta planiran je za izgradnju, sanaciju i održavanje infrastrukture. Nastavićemo izgradnju polaznog autobuskog stajališta u Ulici braće Kršo, nekoliko raskrsnica sa kružnim tokom, otvoriti ambulantu porodične medicine na Rosuljama, ali i graditi pristupni put prema Novoj industrijskoj zoni zajedno sa mostom koji će je povezivati sa magistralnim putem M18, navodi Smajić. U planu je i izgradnja vanjskog igrališta uz OŠ “Zajko Delić” na Kobiljoj Glavi, podzemnih kontejnerskih niša u urbanom dijelu Vogošće i uređenje riječnog korita sa sanacijom kanalizacione mreže u Gornjoj Jošanici.
Što se tiče puteva, po programu Direkcije za puteve KS-a, planirana je sanacija dijela Omladinske ulice, dijela ulica Feriza Merzuka, Vogošćanskih odreda, Skendera Kulenovića, Muje Šejte, dio ulice Kobilja Glava i dio na potezu Blagovac - Tihovići.
- Klizišta će još dugo biti veliki problem u Vogošći. Prema posljednjim podacima, u Vogošći je registrovano 218 lokaliteta koji su ugroženi. U posljednjih nekoliko godina mi smo sanirali 43 klizišta i to ona koja su se smatrala najopasnijim i najkompleksnijim. Tokom 2018. taj proces je malo zastao zbog usložnjene zakonske regulative, ali smo iskoristili to vrijeme da uradimo kompletne projekte sanacije šest klizišta, dok je pripremljena dokumentacija za izradu projekata za još tri. Već je obezbijeđeno 120.000 KM za realizaciju dijela projekta sanacije klizišta Mehtefčići u MZ Svrake, naveo je Smajić.
Jedan od najvažnijih projekata je gradnja Prve transverzale. Ona, kako kaže Smajić, znači mogućnost bržeg i daljeg razvoja.
- To znači eliminisanje svakodnevnih saobraćajnih gužvi na relaciji Vogošća - Sarajevo. Izgradnja Prve transverzale će biti generator razvoja Vogošće i to na nekoliko nivoa. Ne samo da ćemo riješiti saobraćajne gužve nego će bolja saobraćajna povezanost sa Sarajevom omogućiti razvoj privrede, ali i rast vrijednost nekretnina u općini Vogošća te porast interesa za doseljavanje i gradnju u Vogošći. Svjesni smo da to moramo dočekati spremni i u skladu s tim mi smo krenuli u proceduru izrade i usvajanja četiri regulaciona plana koji će u potpunosti urediti procedure urbanističkog razvoja prostora južno od Prve transverzale koji će sigurno postati interesantan izgradnjom ove saobraćajnice, istakao je Smajić.
Elektromreža
Već duže vrijeme priča se i o trolejbuskoj liniji prema Vogošći i to bi, kako navodi Smajić, za općinu bio dobar potez.
- Po nama, to bi bilo dobro rješenje pogotovo što bismo u tom slučaju, zbog samih tehničkih pretpostavki trolejbuskog saobraćaja, imali bolju konekciju sa centralnim dijelovima grada. Ali za takav projekat je potrebno prevashodno sanirati elektromrežu i elektrovučne podstanice. Procjene kažu da je vrijednost tog projekta oko 10 miliona KM. Ta cifra djeluje zastrašujuće, ali ako znamo da je budžet KS-a blizu milijardu KM, siguran sam da bi se ovaj projekat mogao isfinansirati u nekoliko faza, rekao je Smajić.
Oslobođenje
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
29 Mar 2019 16:03 #7214
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Od 1. maja sve mjesečne i godišnje karte javnog prijevoza važe i u vozilima GRAS-a i "Centrotransa"
Vlada Kantona Sarajevo je danas, na prijedlog Ministarstva saobraćaja, donijela zaključak kojim se obavezuju prijevoznici KJKP GRAS i „Centrotrans – Eurolines“ da omoguće korisnicima prijevoza – putnicima u Kantonu Sarajevo da jedinstvenom kartom (osim pojedinačnih karata) koriste usluge javnog linijskog prijevoza putnika kod oba prijevoznika.
Također, Vlada je obavezala GRAS i „Centrotrans – Eurolines“ da u što kraćem roku, a najkasnije od 01. maja 2019. godine u potpunosti postupaju u skladu sa odredbama Privremenog uputstva o načinu utvrđivanja i definiranja tarifnog sistema u Kantonu Sarajevo.
Uputstvom, koje je donio ministar saobraćaja, propisano je da će se vozne karte koristiti u skladu sa zonama kojima pripadaju u svim prijevoznim sredstvima na području Kantona Sarajevo, a u skladu sa vrstom linija za koju su izdate, tj. predviđeno je da se kuponi GRASA-a i "Centrotransa" nesmetano koriste kod oba prijevoznika .
Dnevni avaz
Vlada Kantona Sarajevo je danas, na prijedlog Ministarstva saobraćaja, donijela zaključak kojim se obavezuju prijevoznici KJKP GRAS i „Centrotrans – Eurolines“ da omoguće korisnicima prijevoza – putnicima u Kantonu Sarajevo da jedinstvenom kartom (osim pojedinačnih karata) koriste usluge javnog linijskog prijevoza putnika kod oba prijevoznika.
Također, Vlada je obavezala GRAS i „Centrotrans – Eurolines“ da u što kraćem roku, a najkasnije od 01. maja 2019. godine u potpunosti postupaju u skladu sa odredbama Privremenog uputstva o načinu utvrđivanja i definiranja tarifnog sistema u Kantonu Sarajevo.
Uputstvom, koje je donio ministar saobraćaja, propisano je da će se vozne karte koristiti u skladu sa zonama kojima pripadaju u svim prijevoznim sredstvima na području Kantona Sarajevo, a u skladu sa vrstom linija za koju su izdate, tj. predviđeno je da se kuponi GRASA-a i "Centrotransa" nesmetano koriste kod oba prijevoznika .
Dnevni avaz
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
17 Okt 2019 16:25 - 17 Okt 2019 16:25 #7307
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Jučerašnji san danas stvarnost - tramvaj pruga dolazi u Hrasnicu
Jedan od najvećih kapitalnih projekata u historiji Općine Ilidža izgradnja tramvaj pruge Ilidža–Hrasnica uskoro počinje realizaciju. Pojas prema Butmirskoj cesti i dio koji vodi prema Hrasnici se "čuvao" jer se radi o zaštićenom koridoru predviđenom za tramvajsku prugu. Izgradnja tramvajske pruge od Ilidže do Hrasnice zadnjih decenija prisutna je u raznim planovima razvoja Općine Ilidža, a i Kantona Sarajeva. Nakon dugogodišnjeg rješavanja imovinsko-pravnih odnosa na predviđenoj trasi izgradnje, ali i izgradnje saobraćajnice i zelenog pojasa prema Hrasnici stekli su se uslovi da se navedeni projekat realizira na zadovoljstvo građana Hrasnice, Ilidže, ali i Kantona Sarajevo.
Sigurno je da je projekat jedan od generacijskih projekata, koji će doprinjeti kvalitetnijem životu i radu u našoj lokalnoj zajednici, a koji je nakon obezbijeđenih preduslova, prepoznala i Vlada Kantona Sarajevo te uvrstila u svoju Strategiju razvoja do 2020. , a danas je konačno dala saglasnost za ovaj projekat u ukupnom iznosu od 46 miliona KM.
Općina Ilidža će svim svojim kapacitetima baš kao i do sada pružiti neophodnu podršku, a sve u cilju efikasnije i potpune relizacije izgradnje tramvajske pruge. Počeci planiranja realizacije ovog projekta datiraju iz vremena kada je u „Urbanističkom planu grada Sarajeva za period 1986-2015“ predviđen pojas za smještanje planirane dvokolosječne tramvajske pruge, uz pripadajuću kontaktnu i napojnu mrežu, tramvajskim stajalištima i novom okretnicom tramvaja kod nekadašnjeg fabričkog kompleksa „Famos“ u Hrasnici. Glavni projekat tramvaj pruge Ilidža-Hrasnica povjeren je projektnoj kući „IPSA“ Sarajevo, a revidovan je od projektne kuće Saraj Inženjering d.o.o. Dužina projektovane tramvajske pruge iznosi ukupno sa svim kolosijecima 12.961,30 m i šest skretnica. Svakako je bitno napomenuti da je u toku realizacija projekta žičare Hrasnica-Veliko polje, što će uz izgradnju tramvajske pruge sigurno pored poboljšanja životnog okruženja samih građana privući i turiste izletnike, ali i investitore koji će prepoznati ovaj infrastrukturni zahvat te puno lakše donijeti odluku o dodatnim investicijama u našoj lokalnoj zajednici.
“Općina Ilidža zahvaljuje Vladi Kantona Sarajevo i cijeni njihovo razumijevanje važnosti i vrijednosti problema koji ćemo zajedno rješavati” izjavio je načelnik Općine Ilidža prof.dr. Senaid Memić.
opcinailidza.ba
Jedan od najvećih kapitalnih projekata u historiji Općine Ilidža izgradnja tramvaj pruge Ilidža–Hrasnica uskoro počinje realizaciju. Pojas prema Butmirskoj cesti i dio koji vodi prema Hrasnici se "čuvao" jer se radi o zaštićenom koridoru predviđenom za tramvajsku prugu. Izgradnja tramvajske pruge od Ilidže do Hrasnice zadnjih decenija prisutna je u raznim planovima razvoja Općine Ilidža, a i Kantona Sarajeva. Nakon dugogodišnjeg rješavanja imovinsko-pravnih odnosa na predviđenoj trasi izgradnje, ali i izgradnje saobraćajnice i zelenog pojasa prema Hrasnici stekli su se uslovi da se navedeni projekat realizira na zadovoljstvo građana Hrasnice, Ilidže, ali i Kantona Sarajevo.
Sigurno je da je projekat jedan od generacijskih projekata, koji će doprinjeti kvalitetnijem životu i radu u našoj lokalnoj zajednici, a koji je nakon obezbijeđenih preduslova, prepoznala i Vlada Kantona Sarajevo te uvrstila u svoju Strategiju razvoja do 2020. , a danas je konačno dala saglasnost za ovaj projekat u ukupnom iznosu od 46 miliona KM.
Općina Ilidža će svim svojim kapacitetima baš kao i do sada pružiti neophodnu podršku, a sve u cilju efikasnije i potpune relizacije izgradnje tramvajske pruge. Počeci planiranja realizacije ovog projekta datiraju iz vremena kada je u „Urbanističkom planu grada Sarajeva za period 1986-2015“ predviđen pojas za smještanje planirane dvokolosječne tramvajske pruge, uz pripadajuću kontaktnu i napojnu mrežu, tramvajskim stajalištima i novom okretnicom tramvaja kod nekadašnjeg fabričkog kompleksa „Famos“ u Hrasnici. Glavni projekat tramvaj pruge Ilidža-Hrasnica povjeren je projektnoj kući „IPSA“ Sarajevo, a revidovan je od projektne kuće Saraj Inženjering d.o.o. Dužina projektovane tramvajske pruge iznosi ukupno sa svim kolosijecima 12.961,30 m i šest skretnica. Svakako je bitno napomenuti da je u toku realizacija projekta žičare Hrasnica-Veliko polje, što će uz izgradnju tramvajske pruge sigurno pored poboljšanja životnog okruženja samih građana privući i turiste izletnike, ali i investitore koji će prepoznati ovaj infrastrukturni zahvat te puno lakše donijeti odluku o dodatnim investicijama u našoj lokalnoj zajednici.
“Općina Ilidža zahvaljuje Vladi Kantona Sarajevo i cijeni njihovo razumijevanje važnosti i vrijednosti problema koji ćemo zajedno rješavati” izjavio je načelnik Općine Ilidža prof.dr. Senaid Memić.
opcinailidza.ba
To je tvoje pravilo, moje ne
Last Edit: 17 Okt 2019 16:25 by Fache.
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
Time to create page: 0.130 seconds