Javni gradski i prigradski prevoz

18 Jan 2016 16:01 #5256 by Fache
Na Google Mapsu dostupan i gradski javni prijevoz u Sarajevu



Na servisu Google Maps od sada je moguće vidjeti raspored javnog gradskog prijevoza u Sarajevu. Podaci su još uvijek u beta fazi.

Kao u svim svjetskim metropolama, od sada je moguće i u Sarajevu vidjeti raspored tramvajskog, trolejbuskog i autobuskog saobraćaja.

Google Maps je u posljednje vrijeme sve ažurniji i u BiH. Internetski gigant Google je u aprilu 2013. godine predstavio detaljne mape puteva i ulica u Bosni i Hercegovini.

Raspored javnog gradskog prijevoza je značajan i zbog velikog broja turista koji posjećuju glavni grad BiH, a ne žele plaćati taxi usluge koje su skuplje u odnosu na cijene prijevoza tramvajem, trolejbusom ili autobusom.

Google Maps je servis za mapiranje koji je kreirao Google na kojem je moguće vidjeti satelitske snimke, mape ulica, panoramske poglede na ulice (Street View), saobraćajne uslove u realnom vremenu (Google Traffic) i planiranje ruta za putovanje pješke, automobilom, biciklom ili javnim prijevozom.

Usluga je također dostupna i na Google Maps aplikacijama za Android i iOS.

klix.ba

To je tvoje pravilo, moje ne

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

18 Jan 2016 22:45 #5257 by Admir
Mladi stručnjaci prave savremeni sistem za gradski saobraćaj u Sarajevu



Nakon završetka projekta “Yugo na solarni pogon”, u vrijeme posjete Beču, student doktorskog studija na Burch Univerzitetu Semir Šakanović došao je na ideju da izradi sistem koji bi vizuelno i zvučno putnike obavještavao o kretanju gradskog saobraćaja.

Šakanoviću je u Beču od izuzetne koristi bio sistem koji je zvučno i vizuelno najavljivao sljedeće stanice u vozilima gradskog saobraćaja. Nakon povratka u Sarajevo odlučio je da isti ili bolji sistem pokušava osigurati i u gradskom saobraćaju u bh. glavnom gradu.

"Znamo da grad Sarajevo posjećuju mnogi turisti, tako da bi ovaj sistem za njih bio idealan, kao i za naše građane koji bi u svakom trenutku znali, bez ometanja vozača, kad i koja stanica dolazi. Njihov sistem je vrlo jednostavan za razliku od našeg, pa sam neke ideje preuzeo od njih i kombinirao ih sa nekoliko svojih, tako da sad slobodno mogu reći da je naš sistem bolji i efikasniji od njihovog", kaže za Klix.ba Semir Šakanović.

No, cijeli projekt bilo bi nemoguće realizirati bez saradnje s Centrotrans-Eurolinesom.

"Saradnja je došla neočekivano, mi smo poslali zahtjev da održimo sastanak, odnosno da prezentiramo nas željeni projekat. Oni su nas ugodno dočekali i pokazali interes, kao i, ono što je najvažnije za mene, povjerenje te im se ovom prilikom srdačno zahvaljujem", dodaje Šakanović.

Centrotrans informativni sistem se sastoji od ručno izrađenog hardvera za kontrolu sistema i displeja. GPS uređaj je povezan s hardverom koji šalje GPS kordinate putem 3G mreže na mapu koja je prikazana na displeju. Isto tako, hardver putem 3G mreže prikazuje najnovije/najaktuelnije vijesti na displeju (vrijeme, datum, temperaturu), i ono što je najvažnije u realnom vremenu pokazuje sljedeću stanicu i stanicu nakon te stanice na engleskom jeziku, pri čemu je sve to zvučno popraćeno.



"Tako naši građani, kao i turisti, mogu u bilo koje vrijeme vidjeti/čuti na kojoj se stanici nalaze i koja im stanica dolazi, a da ne ometaju vozača pitanjima. Cijeli sistem je također povezan s kontrolnim centrom iz kojeg mi možemo u bilo koje vrijeme kontrolisati sve sisteme, kao i displeje", pojašnjava Semir Šakanović.

On kaže da ovaj sistem svima nama može biti od pomoći, pri čemu ima posebnu vrijednost za slijepe i slabovidne osobe te za turiste.

Druga faza rada na ovom sistemu podrazumijeva izradu aplikacije pomoću koje će korisnici koji autobus čekaju na stanicama moći vidjeti gdje se autobus trenutno nalazi, kojom brzinom se kreće, kao i koliko mu, otprilike, treba vremena do stanice na kojoj ga putnik koji koristi aplikaciju čeka. Šakanović kaže da je izrada aplikacije već započela te da oni već mogu da prate kretanje autobusa.

Sistem je trenutno instaliran u sedam autobusa koji saobraćaju na relaciji Dobrinja-Vijećnica. Pored Šakanovića, na projektu su radili i Sabahudin Vrtagić, Jasmin Kevrić, Sead Banda i Hadi Nourallah.

klix.ba

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

08 Feb 2016 10:10 #5296 by Fache
Konaković o Grasu: Očekujemo nova vozila iz Istanbula, rekonstrukciju svih stajališta, sistem najave dolaska tramvaja...

Bez Kantonalnog javnog komunalnog preduzeća Gradski saobraćaj se ne može uspostaviti gradski prijevoz i niko nema kapacitet da pokrije cijeli grad - kazao je premijer Kantona Sarajevo Elmedin Konaković za Fenu.

Iz tog razloga, dodao je, Prijedlog zakona o javnom linijskom saobraćaju u KS-u, koji će konačno stabilizirati i riješiti status Grasa i Centrotransa, još neće biti na dnevnom redu sjednice Skupštine KS-a. Usvajanjem ovog zakona u ovom periodu, upozorio je Konaković, Grasu bi se zatvorila mogućnost da obavlja ovu funkciju.

Kadrovska politika

- Kada Gras bude mogao isplaćivati plaće, doprinose i zdravstveno osiguranje svojim radnicima i kad se taj teret duga skine s države, tada možemo uspostaviti funkcionalan gradski prijevoz i zakonom ga uobličiti - pojasnio je.

Dodao je da zastupnici koji zagovaraju gašenje ili stečaj ovog preduzeća ne nude alternativu kako da se ujutro organizuje javni prijevoz za građane.

Naglasio je da će ovih dana u promet pustiti nekoliko tramvaja, te da će krajem marta vozni park ove firme biti bogatiji za 10 ili 15 voznih jedinica iz Istanbula.

Govoreći o kontroli karata, Konaković kaže da nije zadovoljan. Smatra da je u prvih šest mjeseci proces oporavka Grasa išao dosta dobro, ali da trenutno problem predstavlja kadrovska politika unutar firme. Većinu procesa inicira Ministarstvo saobraćaja KS-a, jer Gras nema efikasan menadžment.

- Stanje u ovoj firmi je dosta bolje nego što je bilo kad smo došli, a to se posebno vidi u pokrivenosti gradskih linija - ocijenio je.

Konaković kaže da ne očekuje od Grasa da bude profitabilan, ali očekuje da bude u stanju isplaćivati plaće, doprinose i zdravstveno osiguranje radnicima. Kao primjer izdvojio je beogradski javni prijevoz koji je u šest mjeseci napravio gubitke od 40 miliona eura.

- Gradski prijevoz je skup, ali ga moramo osigurati građanima i ne možemo se ponašati komercijalno - ocijenio je.

Konaković kaže da uposlenici ovog preduzeća već pola godine normalno ovjeravaju zdravstvene knjižice, a da je u procesu penzioniranja 130 ljudi.

- Njih 14 ne mogu u penziju zbog blokiranih računa prethodnih poslodavaca - naglasio je.

Rekonstrukcija stajališta

Također je dodao da je Gras uposlio nove vozače, što će ovo preduzeće učiniti još funkcionalnijim, ali da je situacija daleko od zadovoljavajuće.

Od bitnih projekata za građane Sarajeva, Konaković je naglasio i rekonstrukciju svih tramvajskih stajališta, čime se oživljava javno-privatno partnerstvo, koje je atrofiralo u sarajevskom kantonu.

- Većinu tramvajskih stajališta planiramo zatvoriti te ugraditi sistem najave dolaska tramvaja. Planiramo i prodavati mjesta za marketinško oglašavanje, što je također investicija u saradnji s privatnim sektorom - pojasnio je.

Govoreći o smanjenju cijena gasa u sarajevskom kantonu, Konaković je kazao da će se to desiti čim BH-Gas službeno i formalno donese službenu odluku.

- Pokazalo se da je korekcija cijena u Toplanama bila opravdana, jer kad je u BH-Gasu padala cijena, izbalansirali smo cijenu grijanja, jer zbog duga Toplana niko nije mogao servisirati dug prema ruskom dobavljaču - pojasnio je.

Ističe da je cijena gasa preskupa te da očekuje smanjenje u vrlo kratkom roku.

Fena

To je tvoje pravilo, moje ne

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

08 Feb 2016 10:13 #5297 by Fache

Građani ogorčeni higijenom u vozilima Grasa: Plaćamo karte za prljave tramvaje

Građani KS-a ogorčeni su higijenom u vozilima javnog gradskog prevoza posebno zimi, kada se unose blato i voda.

Ni vanjski izgled vozila nije ništa bolji, jer su često stakla uprljana i crna od prašine, tako da putnici dok sjede, ne mogu ništa da vide. Prije nekoliko dana u ranim jutarnjim satima građani koji su na autobuskom terminalu na Ilidži čekali autobuse imali su prilike vidjeti vozača kako sa kantom vruće vode i spužvom u rukama čisti stakla i prednji dio autobusa. To je bio povod da upitamo nadležne u KJKP Gras koliko često se čiste tramvaji, trolejbusi, autobusi i minibusi i ko to radi?

Dezinfekcija

U ovom preduzeću ističu da prije svakog uključenja u saobraćaj vozila Grasa prethodno prođu proceduru unutrašnjeg i vanjskog čišćenja i pranja. U toku 24 sata vrši se kompletno unutrašnje i vanjsko pranje vozila uz odgovarajuća sanitarna sredstva i osvježivače. U vrijeme kada je vozilo u saobraćaju, čisti se njegova unutrašnjost na terminalima dok je ono u pauzi između dvije vožnje. Čišćenje na terminalima obavljaju radnice zadužene za održavanje čist
oće.

Dezinfekcija vozila koja podrazumijeva dezinfekciju kompletnog inventara u vozilu i svih njegovih dijelova vrši se mjesečno, a za te potrebe angažovana je Higijensko-epidemiološka služba Zavoda za zdravstvenu zaštitu radnika u saobraćaju. U vrijeme nepovoljnih vremenskih uslova kao što je kiša ili snijeg znatno je teže održavati vozila čistim. Dovoljan je samo jedan ulazak putnika na stanici da vozilo ne bude čisto. Vozila se tada znatno brže i više prljaju u toku saobraćaja, tako da je veoma teško održavati vozilo čistim. Ulaskom putnika u vozila unose se nečistoće i prljava voda, tako da se stiče utisak da se vozila ne održavaju, odnosno ne čiste, što svakako nije tačno.

U takvim situacijama, odmah nakon ulaska prvih putnika vozilo više nije čisto. Na čistoću vozila utiče i veliki broj radova na saobraćajnicama, kažu u Grasu.

Autopraonice

Ističu da se održavanje čistoće vozila obavlja najbolje što je moguće u datim uslovima, ali da su često uzrok faktori na koje je teško uticati. Navode da su u cilju što kvalitetnijeg održavanja čistoće vozila u ovoj godini pustili u rad dvije nove, savremene automatske autopraonice za tramvaje i trolejbuse, čime su značajno unaprijedili proces čišćenja i pranja vozila. Dodaju da će uskoro biti puštena u rad i autopraonica za minibuse.


Kako onda objašnjavate da 10 dana gledam istu limenku soka kako se prevrće po tramvaju na relaciji željeznička stanica - čaršija :whacky:

To je tvoje pravilo, moje ne

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

08 Feb 2016 17:10 #5298 by Charmed
Bas lijepa vijest o rekonstrukciji tramvajskih stanica. Bilo je i vrijeme za modernizaciju. Samo se nadam da nece malo ocistiti i postaviti neke jeftine rampe pa to nazvati rekonstrukcijom. Je li taj projekat planiran u ovoj godini?
Citam nedavno da je u planu i obnova kompletne rasvjete u Sarajevu, sto me takodjer odusevilo.

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

08 Feb 2016 21:43 #5299 by neXus
Konakovic kao primjer uzima javni gradski prevoz grada od skoro 2 miliona stanovnika :noob:

Njegov mandat ce proci u bombasticnim najavama i naslovima u medijima, a od konkretnih poteza nista. Ublehas teski. Umjesto da porade na rekonstrukciji infrastrukture, prevashodno na zamjeni sina i konacnom asfaltiranju udarnih rupa od ''S'' krivine na Marijin dvoru do SCC-a, oni najavljuju High tech tramvajske stanice sa displejima. Moze, ali kada se GRAS mafiji konacno stane u kraj i kada se cijelo preduzece privatizuje a gradjani dobiju dostojanstven javni prevoz.

Neka se ugledaju na Centrotrans, makar u necemu.

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

29 Feb 2016 12:24 #5336 by Fache
Centrotrans uskoro uvodi nove linije u KS-u: Vijećnica - Bjelašnica i Dobrinja - Vogošća

Nezadovoljstvo građana Kantona Sarajevo javnim prijevozom ne jenjava. Naime, Kantonalno javno komunalno preduzeće GRAS, već duže vrijeme ne vrši redovno održavanje minibuskih linija, koje se većinom nalaze na padinskim dijelovima Sarajeva.

Većinu linija u Kantonu Sarajevo, koje je prethodno kantonalno Ministarstvo saobraćaja ukinulo GRAS-u, održava firma Centrotrans eurolines.

Ovo poduzeće ranije je nadležnim organima ponudilo sporazum o privremenom reguliranju načina održavanja, a nakon kompletiranja dokumentacije i konačno rješavanje pitanja jedinstvenog saobraćajnog i tarifnog sistema na području KS-a, na način kako je to regulirano u zemljama Evrope.

Međutim, KJKP GRAS nije izrazio volju za sporazume takve vrste i još uvijek smatraju da jedino oni treba da prevoze putnike u KS-u. Svoje nezadovoljstvo u razgovoru za portal Klix.ba nisu krili mještani padinskih dijelova Sarajeva, Jarčedola, Hrida, Faletića, a gdje je minibuski saobraćaj neredovan.

Na navedenim linijama još uvijek je u funkciji minibus GRAS-a, ali kako navode građani, neredovan. Na liniji Latinska ćuprija – Jarčedoli saobraća samo jedan minibus i to neredovno, a do Mahmutovca linija je već odavno ukinuta.

Sekretar Mjesne zajednice Hrid – Jarčedoli Nedžad Bjelak za Klix.ba kazao je da su stanovnici ove MZ od Centrotransa tražili uspostavljanje linije Latinska ćuprija – Pogledine.

"Više puta smo slali upit prema nadležnoj Općini, Ministarstvu saobraćaja Kantona Sarajevo, ali još uvijek nismo dobili zvanični odgovor. Moram spomenuti da već duže vrijeme ne funkcionira GRAS-ova linija Latinska ćuprija – Mahmutovac, a za Jarčedole već odavno vodi samo jedan minibus, jedan nam je ukinut", kazao nam je Bjelak.

Slična situacija je i u Mjesnoj zajednici Mošćanica, gdje stanovnici Faletića, Hladivoda i Obhodže imaju velike probleme s neredovnim ili gotovo nikakvim javnim prijevozom. Sekretarka MZ Mošćanica, Remza Čoko-Tahirović u razgovoru za naš portala, istaknula je s kakvim problemima se susreću građani navedenih naselja.

"Naša MZ prema Centrotransu je uputila peticiju, međutim, još uvijek čekamo odgovor. Kazali su nam također da možemo dostaviti potvrdu Inspektorata saobraćajne i cestovne inspekcije o neredovnoj liniji na našoj MZ i da tako možemo dobiti novu liniju", izjavila je Čoko-Tahirović.

Općinsko vijeće Starog Grada na sjednici održanoj u novembru prošle godine razgovaralo je o problemu neredovnog javnog prijevoza. Tada su od nadležnih (Skupštine, Vlade i Ministarstva saobraćaja KS-a, te uprave i menadžmenta GRAS-a) tražili da u roku od 15 dana obezbjede redovno obavljanje registriranih linija putem GRAS-a, a ukoliko to nije moguće, da to privremeno obavlja drugi prijevoznik. Međutim, do danas, još ništa nije riješeno.

"Sramota je da u 21. vijeku građani najstarije gradske Općine u Sarajevu nemaju osnovna prava na život. Svi znamo kakva je sitacija u GRAS-u, ali se nešto hitno mora uraditi. Tu nije problem samo prijevoza građana, nego i pitanja kupona koji se uredno kupuju, a s druge strane i problematika ispravnosti vozila", kazali su vijećnici na sjednici.

Predstavnici GRAS-a na sjednici su istaknuli da je u toku tenderska procedura za nabavku dijelova, te se nadaju da će uskoro biti u situaciji da osposobe dodatna vozila.

Centrotrans spreman uspostaviti nove linije


Kompanija Centrotrans Eurolines nije zadovoljna prethodnim donesenim rješenjima za prijevoz putnika u Kantonu Sarajevo, jer njime najviše gube putnici. I dalje ne postoji osjećaj nadležnih organa da prepoznaju potrebe građana i svojim odlukama ne usložnjavaju situaciju nego pokušaju iznaći rješenje i tako im omogućiti da koriste usluge prijevoza, navode iz Centrotransa.

"Mi primamo isključivo peticije koje su došle preko MZ i nadležnih općinskih službi, jer one moraju dati saglasnost. Trenutno radimo na dobivanju saglasnosti za uspostavljanje linije Vogošća – Hotonj – Orahov brijeg, jer smo imali mnogo poziva građana iz tog dijela grada. Generalno, nemamo problema s održavanjem naših linija, a uspostavljene su u cijelom KS-u", izjavila je za naš portal Aida Smajić, glasnogovornica Centrotransa.

Dodaje da će kompanija i dalje raditi na rješavanju ključnih problema u oblasti saobraćaja u KS-u, te je istaknula zadovoljstvo zbog podrške građana i njihovog zalaganja za bolji kvalitet prijevoza u gradu.

Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo najavljuje nove linije


Zahtjev za uvođenje novih linija u Kantonu Sarajevo podnosi nadležni organ Općine prema Ministarstvu saobraćaja. Pravilnikom o uslovima, načinu i specifičnosti organizacije obavljanja javnog linijskog prijevoza putnika u KS-u ("Službene novine KS-a", broj 28/09), propisan je način modificiranja mreže linija (ovo podrazumijeva i uvođenje novih linija).

Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo, može izvršiti uvođenje novih linija na zahtjev nadležnog organa Općine, ukoliko utvrdi da postoji opravdanost takvog zahtjeva. Ministarstvo također utvrđuje opravdanost zahtjeva, na temelju argumenata iznesenih u obrazloženju zahtjeva, te mišljenju „stručne komisije“.
Resorno ministarstvo primilo je određen broj zahtjeva od Općina s područja KS-a i to:

- Općine Stari Grad, zahtjev za registraciju minibuske linije Latinska ćuprije – Pogledine;

- Općine Ilidža, zahtjev za registraciju autobuske linije Ilidža – Lužansko polje i autobuske linije Hrasnica – Vijećnica (komercijalna linija);

- Općine Vogošća, zahtjev za registraciju autobuske linije Vogošća – Dobrinja i autobuske linije za naselje Orahov brijeg;

- Općine Trnovo, zahtjev za registraciju autobuske linije Vijećnica – Bjelašnica

- Općine Novi Grad, zahtjev za registraciju autobuske linije Dobrinja – Vogošća

"Zahtjevi za registraciju linija razmatrani su na sjednici 'stručne komisije' održane 28. januara 2016. godine, gdje je utvrđeno da uz zahtjeve nije dostavljen popratni materijal, a koji bi argumentirao opravdanost zahtjeva, tj. opravdanost uvođenja nove linije. U skladu sa zaključkom sa sjednice 'stručne komisije', ministarstvo saobraćaja KS-a dostavilo je svim Općinama s područja KS-a formu Zahtjeva lokalna zajednice za uvođenje nove linije i zahtjevana dopuna podnesenih zahtjeva", izjavio je za Klix.ba Mujo Fišo, ministar saobraćaja KS-a.

Dodao je također da će Ministarstvo u skladu sa zakonskim i podzakonskim aktima izvršiti registraciju "redova vožnje" na zahtjev nadležnog organa Općine, za linije za koje se utvrdi da postoji opravdanost njihovog uspostavljanja.

klix.ba

To je tvoje pravilo, moje ne

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

10 Apr 2016 16:53 #5391 by Fache
GRAS namjerava prodati minibuski depo u blizini Željezničke stanice, cilj je izvući se iz finansijske dubioze

Kantonalno javno komunalno preduzeće GRAS uskoro će prodati minibuski depo koji se nalazi kod Željezničke stanice, potvrđeno je za Klix.ba iz ovog preduzeća.

Kako ističu prodaja će se realizirati u svrhu uštede, što će biti višestruko značajno za preduzeće. Vozila GRAS-a će biti prebačena u krug firme pored depoa tramvaja. Kako su za Klix.ba kazali iz Službe za odnose s javnošću GRAS-a, još uvijek nema konkretnijih informacija, u smislu kada bi se mogla realizirati prodaja.

"Možemo potvrditi informaciju da smo prema Vladi Kantona Sarajevo uputili prijedlog za prodaju minibuskog depoa u ulici Majdanska u blizini Željezničke stanice. Direktor Vatrić još uvijek nema informaciju kada i kome bi se mogao prodati depo. Sada čekamo odluku Vlade KS", kazali su iz GRAS-a za naš portal.

Osim prodaje ovoga zemljišta, spominje se da će doći i do realizacije kredita u iznosu 50 miliona maraka, s obzirom na to da se preduzeće već duže vremena pokušava izvući iz finansijskog kolapsa.

U saopćenju Ministarstva saobraćaja Kantona Sarajevo se navodi da bi zbog izgradnje prve transferzale ovo bilo najbolje rješenje, ali da se, ipak, bez saglasnosti Vlade u čijem je vlasništvu GRAS nikakvi koraci neće poduzimati. Minibuski depo GRAS-a se prostire na površini od oko 13.000 kvadratnih metara.

klix.ba

To je tvoje pravilo, moje ne

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

30 Maj 2016 14:17 #5495 by Fache
Dvije nove linije Centrotransa, Dobrinja - Vogošća i Sutjeska - Orahov Brijeg - Vogošča

Kompanija Centrotrans je uvela dvije nove linije koje saobraćaju od danas. Autobusima su uvezana naselja Dobrinja i Vogošća, a stanovnici Orahovog Brijega, zahvaljujući novoj liniji, autobusom mogu putovati prema centru grada do Sutjeske i prema Vogošći.

Građani su konstantno tražili uvođenje linije koja bi povezivala naselja Dobrinju i Vogošću, a stanovnicima Orahovog Brijega je nova linija od velikog značaja jer se povezuju sa centrom Sarajeva i Vogošćom.

Podsjećamo da je Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo primilo određeni broj zahtjeva od općina s područja KS i to:

- Općine Stari Grad, zahtjev za registraciju minibuske linije Latinska ćuprija - Pogledine;

- Općine Ilidža, zahtjev za registraciju autobuske linije Ilidža - Lužansko polje i autobuske linije Hrasnica – Vijećnica (komercijalna linija);

- Općine Trnovo, zahtjev za registraciju autobuske linije Vijećnica - Bjelašnica

Pored ovih zahtjeva, Općina Vogošća je predala zahtjev za registraciju autobuske linije Vogošća - Dobrinja i autobuske linije za naselje Orahov Brijeg. Općina Novi Grad je tražila registraciju autobuske linije Dobrinja - Vogošća.

Mujo Fišo, ministar saobraćaja KS, je ranije za Klix.ba kazao da će Ministarstvo u skladu sa zakonskim i podzakonskim aktima izvršiti registraciju "redova vožnje" na zahtjev nadležnog organa Općine, za linije za koje se utvrdi da postoji opravdanost za njihovo uspostavljanje.

klix.ba

To je tvoje pravilo, moje ne

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

30 Maj 2016 14:20 #5496 by Fache
Općina Centar nastavlja pomagati održavanje kosog lifta na Ciglanama



Predsjedavajući Općinskog vijeća Centar dr. Nedžad Ajnadžić i savjetnik općinskog načelnika Mustafa Resić održali su 30. maja 2016. godine u Općini Centar sastanak sa delegacijom KJKP Gras koju su činili generalni direktor Avdo Vatrić, izvršni direktor za tramvajski i trolejbuski saobraćaj Almir Ahmetspahić i izvršni direktor za autobuski i minibuski saobraćaj Jakub Kubur. Povod sastanka bio je razgovor o nastavku finansijske podrške Općine Centar za omogućavanje nesmetanog funkcionisanja kosog lifta na Ciglanama.

Naime, Općina Centar nije vlasnik lifta niti je nadležna za upravljanje i održavanje sredstava javnog saobraćaja, ali želi aktivno sudjelovati u rješavanju ovog krupnog problema naših sugrađana. Podsjećamo da je Općina Centar za osposobljavanje jedne trase kosog lifta iz budžeta za 2015. godinu izdvojila 10.000 KM čime je pomogla da se kosi lift ponovo stavi u funkciju.

Predsjedavajući Ajnadžić je kazao da Općina Centar iskazuje zainteresiranost da pomogne u rješavanju gorućeg problema za stanovnike Ciglana.

-Mi u Općini Centar smo zainteresirani za to da lift funkcionira, a onda u kontinuitetu njegovog funkcioniranja spremni smo tražiti neko povoljno, dobro i trajno rješenje za budućnost i perspektivu. Interes Općine je da građani dobiju potpunu funkciju kosog lifta, a mi kao lokalna zajednica ćemo učiniti sve što je u našoj moći da im to omogućimo. Općina je spremna čak i na to, naravno uz saglasnost Vlade Kantona Sarajevo, preuzeti na sebe upravljanje kosim liftom i njegovo finansiranje. Zainteresirani smo da razgovaramo, da otvorimo proces traženja rješenja i da eventualno u konačnici, ukoliko se dogovorimo, Vlada KS da saglasnost da to ide prema Skupštini, a da ona kao stvarni vlasnik donese Odluku da kosi lift ustupi Općini Centar. Općina Centar ne može investirati velika finansijska sredstva u nešto što je tuđe, ali sigurno ćemo donirati jedan dio sredstva do pronalaska trajnog rješenja, istakao je Ajnadžić.

Savjetnik Resić dodao je da će Općina u što kraćem vremenskom periodu iznaći način da iz budžeta izdvoji interventna sredstva kako se ne bi dozvolilo da kosi lift stane sa radom, ali da se po užurbanoj proceduri mora raditi na pronalasku trajnog rješenja.

Izvršni direktor Ahmetspahić se zahvalio na dosadašnjoj finansijskoj pomoći Općine Centar ovom preduzeću.

-Zajedničkim snagama ćemo učiniti sve što je u našoj moći da održimo funkciju kosog lifta. Veliko hvala Općini Centar što ima sluha za probleme sa kojima se suočavamo, a iskreno se nadam da će i ovaj problem u skorije vrijeme dobiti svoje trajno rješenje, naglasio je Ahmetspahić.

centar.ba

To je tvoje pravilo, moje ne

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

Time to create page: 0.133 seconds

 

Top