BiH | Željeznice - Railways
- Admir
- Offline
- Administrator
05 Nov 2013 12:20 #3888
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
"Željeznice FBiH" spasit će 27 miliona KM
Na osnovu trogodišnjeg ugovora o iznajmljivanju svih devet Talgo garnitura "Željeznicama Republike Turske", "Željeznice FBiH" (ŽFBiH) spasit će 27 miliona maraka, saznaje "Dnevni avaz".
Ovu informaciju potvrdio je i Enver Bijedić (SDP), ministar prometa i komunikacija FBiH, koji je radio na realizaciji dogovora s Turskom.
"Čekamo samo da Turci objave tender. Mi ćemo im iznajmiti garniture, a Austrijanci lokomotive. Riječ je o ugovoru koji će biti potpisan na tri godine, a okvirna cijena sporazuma o najmu iznosit će devet miliona KM za godinu dana, što je ukupno 27 miliona KM " - kaže Bijedić.
Ministar je ustvrdio da je dogovor s Turcima, koji je podržala i Vlada FBiH, u završnoj fazi i uskoro će biti zvanično potpisan.
"Vrlo je važno da ćemo ovu priču uspješno privesti kraju, s obzirom na to da se za nabavku Talgo vozova dalo oko 130 miliona KM. Na ovaj način spasit ćemo što se spasiti da" - potcrtao je Bijedić te naglasio da će održavanje vozova plaćati Turci.
Za nabavku devet Talgo garnitura za ŽFBiH 2009. godine potpisan je kreditni ugovor s vladom Španije vrijedan 66,7 miliona eura (oko 130 miliona KM). Prvi Talgo vozovi u BiH su došli 2010. godine i od tada se nalaze "parkirani" u hangarima i na prugama ŽFBiH.
Podaci
- 130 miliona KM iznosio ugovor sa Španijom
- 3 godine vozovi skupljaju prašinu
- 9 miliona KM iznosi najam Turcima za godinu dana
- 27 miliona KM iznosi najam za tri godine
Karakteristike
- Devet kompozicija sa po devet vagona
- 237 mjesta dnevna garnitura
- 186 mjesta noćna garnitura
- Imaju TV, internet, tuš-kabine
Na osnovu trogodišnjeg ugovora o iznajmljivanju svih devet Talgo garnitura "Željeznicama Republike Turske", "Željeznice FBiH" (ŽFBiH) spasit će 27 miliona maraka, saznaje "Dnevni avaz".
Ovu informaciju potvrdio je i Enver Bijedić (SDP), ministar prometa i komunikacija FBiH, koji je radio na realizaciji dogovora s Turskom.
"Čekamo samo da Turci objave tender. Mi ćemo im iznajmiti garniture, a Austrijanci lokomotive. Riječ je o ugovoru koji će biti potpisan na tri godine, a okvirna cijena sporazuma o najmu iznosit će devet miliona KM za godinu dana, što je ukupno 27 miliona KM " - kaže Bijedić.
Ministar je ustvrdio da je dogovor s Turcima, koji je podržala i Vlada FBiH, u završnoj fazi i uskoro će biti zvanično potpisan.
"Vrlo je važno da ćemo ovu priču uspješno privesti kraju, s obzirom na to da se za nabavku Talgo vozova dalo oko 130 miliona KM. Na ovaj način spasit ćemo što se spasiti da" - potcrtao je Bijedić te naglasio da će održavanje vozova plaćati Turci.
Za nabavku devet Talgo garnitura za ŽFBiH 2009. godine potpisan je kreditni ugovor s vladom Španije vrijedan 66,7 miliona eura (oko 130 miliona KM). Prvi Talgo vozovi u BiH su došli 2010. godine i od tada se nalaze "parkirani" u hangarima i na prugama ŽFBiH.
Podaci
- 130 miliona KM iznosio ugovor sa Španijom
- 3 godine vozovi skupljaju prašinu
- 9 miliona KM iznosi najam Turcima za godinu dana
- 27 miliona KM iznosi najam za tri godine
Karakteristike
- Devet kompozicija sa po devet vagona
- 237 mjesta dnevna garnitura
- 186 mjesta noćna garnitura
- Imaju TV, internet, tuš-kabine
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
18 Nov 2013 14:22 #3901
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Željeznice FBiH uvode transportno ograničenje prema GIKIL-u i Željeznicama RS-a
Željeznice Federacije Bosne i Hercegovine obznanile su kako su prinuđene uvesti transportno ograničenje za svoje komitente i partnere Željeznice RS i GIKIL Lukavac, počevši od 22. novembra ove godine.
Razlozi za uvođenje ovih nepopularnih mjera jesu, kako je saopćeno iz ovog preduzeća, milionska dugovanja koja ove dvije kompanije imaju prema ŽFBiH, konkretnije, dugovanja Željeznica RS-a u iznosu od 5,3 miliona KM i dugovanja GIKIL-a Lukavac prema ŽFBiH u iznosu od 3,8 miliona KM.
"Nakon što je ovim kompanijama poslano Pismo namjere i nakon više neuspjelih pokušaja za dogovorom, Uprava ŽFBiH je, nakon isteka zakonskog roka od 15 dana, prinuđena uvesti transportno ograničenje za ova dva komitenta, ukoliko se u međuvremenu ne postigne kvalitetno rješenje", naveli su iz Željeznica FBiH.
Dodaju kako su prinuđeni na ovaj nepopularan postupak u cilju obezbjeđivanja novčanih sredstava za isplatu obaveza prema uposlenicima ŽFBiH, obaveza prema bankama, dobavljačima, za gorivo i druge energente, te druge materijalne troškove.
"O ovom aktuelnom problemu, između ostalih, blagovremeno su upoznate relevantne institucije: Bh. željeznička javna korporacija (BHŽJK), Ministarstvo prometa i komunikacija FBiH, Ministarstvo saobraćaja i veza RS-a, Ministarstvo energije, rudarstva i industrije FBiH, Vlada tuzlanskog kantona, Željeznice RS-a i GIKIL Lukavac. Još jednom, Uprava ŽFBiH upućuje apel cijenjenim komitentima da hitno pristupe izmirenju svojih obaveza prema ŽFBiH kako bi se izbjegle eventualne štetne posljedice za sve", saopćeno je iz ovog preduzeća.
Željeznice Federacije Bosne i Hercegovine obznanile su kako su prinuđene uvesti transportno ograničenje za svoje komitente i partnere Željeznice RS i GIKIL Lukavac, počevši od 22. novembra ove godine.
Razlozi za uvođenje ovih nepopularnih mjera jesu, kako je saopćeno iz ovog preduzeća, milionska dugovanja koja ove dvije kompanije imaju prema ŽFBiH, konkretnije, dugovanja Željeznica RS-a u iznosu od 5,3 miliona KM i dugovanja GIKIL-a Lukavac prema ŽFBiH u iznosu od 3,8 miliona KM.
"Nakon što je ovim kompanijama poslano Pismo namjere i nakon više neuspjelih pokušaja za dogovorom, Uprava ŽFBiH je, nakon isteka zakonskog roka od 15 dana, prinuđena uvesti transportno ograničenje za ova dva komitenta, ukoliko se u međuvremenu ne postigne kvalitetno rješenje", naveli su iz Željeznica FBiH.
Dodaju kako su prinuđeni na ovaj nepopularan postupak u cilju obezbjeđivanja novčanih sredstava za isplatu obaveza prema uposlenicima ŽFBiH, obaveza prema bankama, dobavljačima, za gorivo i druge energente, te druge materijalne troškove.
"O ovom aktuelnom problemu, između ostalih, blagovremeno su upoznate relevantne institucije: Bh. željeznička javna korporacija (BHŽJK), Ministarstvo prometa i komunikacija FBiH, Ministarstvo saobraćaja i veza RS-a, Ministarstvo energije, rudarstva i industrije FBiH, Vlada tuzlanskog kantona, Željeznice RS-a i GIKIL Lukavac. Još jednom, Uprava ŽFBiH upućuje apel cijenjenim komitentima da hitno pristupe izmirenju svojih obaveza prema ŽFBiH kako bi se izbjegle eventualne štetne posljedice za sve", saopćeno je iz ovog preduzeća.
klix
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
04 Feb 2014 18:49 #3943
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Raspisan tender: Kreće regionalni željeznički projekat
U okviru Regionalnog željezničkog projekta u BiH raspisan je tender za Izvođenje radova na modernizaciji sistema signalizacije i telekomunikacija na dionicama Banja Luka-Doboj- i Ševarlije-Doboj-Šamac.
Projekat će biti finansiran sredstvima zajma od EBRD-a i EIB-a.
Implementacija ovog tendera će se izvršiti u saglasnosti sa Politikom i pravilima nabavke EBRD-a.
Kako je određeno tenderskom procedurom projekt duž linije paralelne koridoru X obuhvatit će: sistem međustanične zavisnosti S.Kostajnica - do Banja Luke, osiguranje putnog prelaza Rasadnik u km 12+307, osiguranje stanice Ostružnja, sistem grijanja skretnica, napajanje iz KM i distributivne mreže i niskonaponska kablovska mreža i energetika, revitalizacija stanične zgrade sa adaptacijom tehničkih prostorija, rehabilitacija staničnih kolosijeka (osim glavnog prolaznog kolosijeka), osiguranje putnog prelaza Kulasi u km 35+365 (koji se nalazi na medustaničnom rastojanju Dragalovci - Prisoje) te osiguranje stanice Snjegotina.
Projektom će biti obuhvaćena i nabavka i ugradnja vanjske i unutrašnje telekomunikacione opreme u zvaničnim mjestima Ševarlije, Doboj, S.Kostajnica, Rudanka, Stanovi, Dragalovci, Ukrina, Snjegotina, Jošavka, Čelinac, Vrbanja i Banja Luka.
Također, u okviru projekta duž koridora Vc biće završen postojeći sistem osiguranja u stanici Šamac, Modriča, Koprivna Gornja, osiguranje stanice Ševarlije, električni sistem grijanja skretnica, sistem napajanja, revitalizacija stanične zgrade sa adaptacijom tehničkih prostorija...
Procijenjeno je da će Ugovor o radovima za ovaj projekat trajati 12 mjeseci plus 12 mjeseci roka za obavijest o nedostacima.
"Javno nadmetanje za ugovor koji će se finansirati iz zajma banke otvoreno je za ponuđače iz svih zemalja", istaknuto je u tenderu.
Ponuđač, kao glavni izvođač radova, treba da je uspješno kompletirao najmanje 2 projekta (minimalna vrijednost svakog projekta treba da iznosi 30 miliona eura) iste prirode i složenosti u usporedbi sa radovima iz ponude (radovi na obnovi /izgradnji željeznica) u posljednjih 5 godina 2008, 2009, 2010, 2011 i 2012.
Tender je otvoren do 20. mart 2014. godine.
U okviru Regionalnog željezničkog projekta u BiH raspisan je tender za Izvođenje radova na modernizaciji sistema signalizacije i telekomunikacija na dionicama Banja Luka-Doboj- i Ševarlije-Doboj-Šamac.
Projekat će biti finansiran sredstvima zajma od EBRD-a i EIB-a.
Implementacija ovog tendera će se izvršiti u saglasnosti sa Politikom i pravilima nabavke EBRD-a.
Kako je određeno tenderskom procedurom projekt duž linije paralelne koridoru X obuhvatit će: sistem međustanične zavisnosti S.Kostajnica - do Banja Luke, osiguranje putnog prelaza Rasadnik u km 12+307, osiguranje stanice Ostružnja, sistem grijanja skretnica, napajanje iz KM i distributivne mreže i niskonaponska kablovska mreža i energetika, revitalizacija stanične zgrade sa adaptacijom tehničkih prostorija, rehabilitacija staničnih kolosijeka (osim glavnog prolaznog kolosijeka), osiguranje putnog prelaza Kulasi u km 35+365 (koji se nalazi na medustaničnom rastojanju Dragalovci - Prisoje) te osiguranje stanice Snjegotina.
Projektom će biti obuhvaćena i nabavka i ugradnja vanjske i unutrašnje telekomunikacione opreme u zvaničnim mjestima Ševarlije, Doboj, S.Kostajnica, Rudanka, Stanovi, Dragalovci, Ukrina, Snjegotina, Jošavka, Čelinac, Vrbanja i Banja Luka.
Također, u okviru projekta duž koridora Vc biće završen postojeći sistem osiguranja u stanici Šamac, Modriča, Koprivna Gornja, osiguranje stanice Ševarlije, električni sistem grijanja skretnica, sistem napajanja, revitalizacija stanične zgrade sa adaptacijom tehničkih prostorija...
Procijenjeno je da će Ugovor o radovima za ovaj projekat trajati 12 mjeseci plus 12 mjeseci roka za obavijest o nedostacima.
"Javno nadmetanje za ugovor koji će se finansirati iz zajma banke otvoreno je za ponuđače iz svih zemalja", istaknuto je u tenderu.
Ponuđač, kao glavni izvođač radova, treba da je uspješno kompletirao najmanje 2 projekta (minimalna vrijednost svakog projekta treba da iznosi 30 miliona eura) iste prirode i složenosti u usporedbi sa radovima iz ponude (radovi na obnovi /izgradnji željeznica) u posljednjih 5 godina 2008, 2009, 2010, 2011 i 2012.
Tender je otvoren do 20. mart 2014. godine.
(eKapija.ba)
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Hagasa
- Offline
- Gold Boarder
Less
More
- Objave: 231
- Thank you received: 5
04 Feb 2014 20:58 #3944
by Hagasa
Zar u BiH i dalje idu vozovi?
Ukinuta je linija za Budimpestu, Beograd, Zagreb, Ploce. A ako ima jos uvijek onaj Zenica Sarajevo one sine su stare 100 godina a vozovi 200. Jedino sto ima to je radnika viska i dugova.
Ukinuta je linija za Budimpestu, Beograd, Zagreb, Ploce. A ako ima jos uvijek onaj Zenica Sarajevo one sine su stare 100 godina a vozovi 200. Jedino sto ima to je radnika viska i dugova.
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
31 Okt 2014 15:31 #4353
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Za devet mjeseci Željeznice FBiH prevezle 6,4 miliona tona robe
Željeznice FBiH (ŽFBiH) prevezle su za devet mjeseci ove godine (januar - septembar) 6.424.806 tona robe, što je za jedan posto manje u odnosu na plan i za šest posto više u odnosu na isti period prošle godine.
Ostvareno je 667.282.138 neto tonskih kilometara (NTKM), što je za 11 posto više u odnosu na plan i za 11 posto više u odnosu na isti period prošle godine.
Iz ŽFBiH napominju da su navedeni rezultati ostvareni i pored elementarnih nepogoda koje su u maju zadesile BiH i cijeli region.
"Zbog teško oštećene željezničke infrastrukture, u maju je došlo do pada prijevoza za 200.000 tona ili za 27 posto u odnosu na planirano, a u junu je prijevoz smanjen za 90.000 tona ili za 11 posto. Tokom augustovskih poplava prijevoz je smanjen za oko 30.000 tona ili za četiri posto", navodi se u saopćenju iz ŽFBiH.
Također, zbog velikih oštećenja na pruzi Banja Luka-Prijedor, odnosno, između stanica Potkozarje-Piskavica u Republici Srpskoj, prijevoz rude iz Omarske za Željezaru Zenica bio je onemogućen željezničkim saobraćajem prethodnih mjesec dana, što je neprevezenih oko 200.000 tona. Nakon otklanjanja tog oštećenja, pruga je 27. oktobra ponovo puštena u saobraćaj.
Za devet mjeseci 2014. godine prevezen je 269.131 putnik, što je za 14,5 posto manje u odnosu na isti period prošle godine i 22 posto manje u odnosu na plan.
Ostvareno je 17.136.059 putničkih kilometara (PKM), što je za 10,5 posto manje u odnosu na isti period 2013. godine i za 18,6 posto manje u odnosu na plan.
Navedeno smanjenje broja prevezenih putnika i ostvarenih PKM u odnosu na isti period prošle godine prouzrokovano je, prvenstveno prekidom saobraćaja usljed elementarnih nepogoda koje su se dogodile u spomenutom periodu, a potom i ukidanjem međunarodnih putničkih vozova Sarajevo-Ploče-Sarajevo.
Željeznice FBiH (ŽFBiH) prevezle su za devet mjeseci ove godine (januar - septembar) 6.424.806 tona robe, što je za jedan posto manje u odnosu na plan i za šest posto više u odnosu na isti period prošle godine.
Ostvareno je 667.282.138 neto tonskih kilometara (NTKM), što je za 11 posto više u odnosu na plan i za 11 posto više u odnosu na isti period prošle godine.
Iz ŽFBiH napominju da su navedeni rezultati ostvareni i pored elementarnih nepogoda koje su u maju zadesile BiH i cijeli region.
"Zbog teško oštećene željezničke infrastrukture, u maju je došlo do pada prijevoza za 200.000 tona ili za 27 posto u odnosu na planirano, a u junu je prijevoz smanjen za 90.000 tona ili za 11 posto. Tokom augustovskih poplava prijevoz je smanjen za oko 30.000 tona ili za četiri posto", navodi se u saopćenju iz ŽFBiH.
Također, zbog velikih oštećenja na pruzi Banja Luka-Prijedor, odnosno, između stanica Potkozarje-Piskavica u Republici Srpskoj, prijevoz rude iz Omarske za Željezaru Zenica bio je onemogućen željezničkim saobraćajem prethodnih mjesec dana, što je neprevezenih oko 200.000 tona. Nakon otklanjanja tog oštećenja, pruga je 27. oktobra ponovo puštena u saobraćaj.
Za devet mjeseci 2014. godine prevezen je 269.131 putnik, što je za 14,5 posto manje u odnosu na isti period prošle godine i 22 posto manje u odnosu na plan.
Ostvareno je 17.136.059 putničkih kilometara (PKM), što je za 10,5 posto manje u odnosu na isti period 2013. godine i za 18,6 posto manje u odnosu na plan.
Navedeno smanjenje broja prevezenih putnika i ostvarenih PKM u odnosu na isti period prošle godine prouzrokovano je, prvenstveno prekidom saobraćaja usljed elementarnih nepogoda koje su se dogodile u spomenutom periodu, a potom i ukidanjem međunarodnih putničkih vozova Sarajevo-Ploče-Sarajevo.
(Fena)
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
16 Jan 2015 17:00 #4458
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Uskoro rekonstrukcija zeljeznicke pruge Sarajevo-Bradina
Javno poduzeće Željeznice Federacije BiH i društvo "GCF-Generale Costruzioni ferroviarie" d.d. iz Rima potpisali su ugovor o rekonstrukciji željezničke dionice Sarajevo-Bradina.
Ovaj projekt, u vrijednosti višoj od 25 miliona eura, koji finansira Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD), dodijeljen je italijanskom preduzeću u konzorciju s domaćim društvom "Hering" d.o.o. kroz proceduru javne nabavke.
Ambasador Italije u Bosni i Hercegovini Ruggero Corrias istakao je da je dodjeljivanje tendera za dionicu željezničke pruge Sarajevo-Bradina italijanskom poduzeću GCF znak preokreta u trendu za naša ulaganja, te da je još mnogo otvorenih mogućnosti u sektoru infrastrukture.
"Namjeravamo nastaviti, s novom vladom, već pokrenuti posao, posebno u sektoru autoputeva, a u kontaktu smo sa zainteresiranim vodećim italijanskim kompanijama iz sektora bankarstva i osiguranja kako bismo ponovno predložili jednu sistemsku ponudu, ovaj put, narednim bosanskohercegovačkim vlastima", rekao je ambasador Corriras.
Lider u sektoru željezničke opreme, društvo GCF, osnovano je 1950. i danas je, s projektima modernizacije, sanacije i izgradnje željezničkih čvorišta i novih linija, prisutno u Italiji i cijeloj Evropi, saopćeno je iz Ureda za štampu Ambasade Italije u BiH.
Javno poduzeće Željeznice Federacije BiH i društvo "GCF-Generale Costruzioni ferroviarie" d.d. iz Rima potpisali su ugovor o rekonstrukciji željezničke dionice Sarajevo-Bradina.
Ovaj projekt, u vrijednosti višoj od 25 miliona eura, koji finansira Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD), dodijeljen je italijanskom preduzeću u konzorciju s domaćim društvom "Hering" d.o.o. kroz proceduru javne nabavke.
Ambasador Italije u Bosni i Hercegovini Ruggero Corrias istakao je da je dodjeljivanje tendera za dionicu željezničke pruge Sarajevo-Bradina italijanskom poduzeću GCF znak preokreta u trendu za naša ulaganja, te da je još mnogo otvorenih mogućnosti u sektoru infrastrukture.
"Namjeravamo nastaviti, s novom vladom, već pokrenuti posao, posebno u sektoru autoputeva, a u kontaktu smo sa zainteresiranim vodećim italijanskim kompanijama iz sektora bankarstva i osiguranja kako bismo ponovno predložili jednu sistemsku ponudu, ovaj put, narednim bosanskohercegovačkim vlastima", rekao je ambasador Corriras.
Lider u sektoru željezničke opreme, društvo GCF, osnovano je 1950. i danas je, s projektima modernizacije, sanacije i izgradnje željezničkih čvorišta i novih linija, prisutno u Italiji i cijeloj Evropi, saopćeno je iz Ureda za štampu Ambasade Italije u BiH.
(Fena)
[/i] Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
06 Mar 2015 15:19 - 06 Mar 2015 15:20 #4696
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
"Željeznice FBiH" dobijaju 5,5 mil KM od Vlade
Vlada FBiH donijela je Odluku o izdvajanja sredstava tekućeg transfera "Subvencija javnim poduzećima - Transfer Željeznicama FBiH" sukladno Odluci o privremenom financiranju FBiH za razdoblje januar - mart 2015. godine.
Riječ je o 5,5 mil KM, od čega se na financiranje održavanja željezničke infrastrukture odnosi 4,8 mil KM, na sufinanciranje obavljanja usluga željezničkog putničkog prometa 425.000 KM, sufinanciranje obavljanja usluga željezničkog kombiniranog prometa 100.000 KM, te na sudjelovanje FBiH u financiranju bosanskohercegovačke željezničke javne korporacije 165.000 KM.
Korisnicima transfera će sredstva biti doznačavana u jednakim mjesečnim iznosima.
Vlada FBiH donijela je Odluku o izdvajanja sredstava tekućeg transfera "Subvencija javnim poduzećima - Transfer Željeznicama FBiH" sukladno Odluci o privremenom financiranju FBiH za razdoblje januar - mart 2015. godine.
Riječ je o 5,5 mil KM, od čega se na financiranje održavanja željezničke infrastrukture odnosi 4,8 mil KM, na sufinanciranje obavljanja usluga željezničkog putničkog prometa 425.000 KM, sufinanciranje obavljanja usluga željezničkog kombiniranog prometa 100.000 KM, te na sudjelovanje FBiH u financiranju bosanskohercegovačke željezničke javne korporacije 165.000 KM.
Korisnicima transfera će sredstva biti doznačavana u jednakim mjesečnim iznosima.
biznis.ba
Sei bella come un gol al 90´!
Last Edit: 06 Mar 2015 15:20 by ASOT.
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
12 Mar 2015 16:00 #4703
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Željeznice FBiH u 2014. u odnosu na godinu ranije prevezle više robe, a manje putnika
Željeznice FBiH u 2014. godini prevezle su 8.491.617 tona robe, što je dva posto manje u odnosu na planirano i četiri posto više u odnosu na prethodnu godinu.
Također, ostvareno je 884.094.865 neto tonskih kilometara (NTKM), što je 11 posto više u odnosu na planirano i 12 posto više u odnosu na 2013., te predstavlja najveći ostvareni rad u NTKM dosad u ŽFBiH.
Iz ŽFBiH ističu da su navedeni rezultati ostvareni uprkos elementarnim nepogodama koje su u maju 2014. godine zadesile BiH i cijeli region.
Zbog teško oštećene željezničke infrastrukture, u maju je zabilježen pad prijevoza od 200.000 tona ili 27 posto u odnosu na planirano, a u junu je prijevoz smanjen za 90.000 tona ili 11 posto. Tokom augustovskih poplava prijevoz je smanjen za oko 30.000 tona ili četiri posto.
Također, zbog velikih oštećenja na pruzi Banja Luka - Prijedor, odnosno, između stanica Potkozarje - Piskavica u Republici Srpskoj, prijevoz rude iz Omarske za Željezaru Zenica bio je onemogućen željezničkim saobraćajem skoro čitav oktobar, što je umanjilo količinu prevezene za oko 200.000 tona.
Tokom 2014. prevezena su ukupno 357.404 putnika, što je 13,99 posto manje u odnosu na 2013., a 23,93 posto manje u odnosu na Plan za 2014.
Ostvareno je ukupno 22.616.834 putničkih kilometara, što je 9,64 posto manje u odnosu na 2013., a 21,09 posto manje u odnosu na Plan za 2014.
Prosječan put jednog putnika iznosio je 63,28 km, što je 3,74 posto više od planiranog, saopćeno je iz Službe za odnose s javnošću ŽFBiH.
Željeznice FBiH u 2014. godini prevezle su 8.491.617 tona robe, što je dva posto manje u odnosu na planirano i četiri posto više u odnosu na prethodnu godinu.
Također, ostvareno je 884.094.865 neto tonskih kilometara (NTKM), što je 11 posto više u odnosu na planirano i 12 posto više u odnosu na 2013., te predstavlja najveći ostvareni rad u NTKM dosad u ŽFBiH.
Iz ŽFBiH ističu da su navedeni rezultati ostvareni uprkos elementarnim nepogodama koje su u maju 2014. godine zadesile BiH i cijeli region.
Zbog teško oštećene željezničke infrastrukture, u maju je zabilježen pad prijevoza od 200.000 tona ili 27 posto u odnosu na planirano, a u junu je prijevoz smanjen za 90.000 tona ili 11 posto. Tokom augustovskih poplava prijevoz je smanjen za oko 30.000 tona ili četiri posto.
Također, zbog velikih oštećenja na pruzi Banja Luka - Prijedor, odnosno, između stanica Potkozarje - Piskavica u Republici Srpskoj, prijevoz rude iz Omarske za Željezaru Zenica bio je onemogućen željezničkim saobraćajem skoro čitav oktobar, što je umanjilo količinu prevezene za oko 200.000 tona.
Tokom 2014. prevezena su ukupno 357.404 putnika, što je 13,99 posto manje u odnosu na 2013., a 23,93 posto manje u odnosu na Plan za 2014.
Ostvareno je ukupno 22.616.834 putničkih kilometara, što je 9,64 posto manje u odnosu na 2013., a 21,09 posto manje u odnosu na Plan za 2014.
Prosječan put jednog putnika iznosio je 63,28 km, što je 3,74 posto više od planiranog, saopćeno je iz Službe za odnose s javnošću ŽFBiH.
(Fena)
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
21 Maj 2015 11:51 #4862
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Nova telekomunikaciona infrastruktura i signalizacija na željeznici RS - Banjolučki "TeleGroup" dobio posao vrijedan 15 mil EUR
Kompanija "TeleGroup" iz Banja Luke uskoro će početi postavljanje telekomunikacione infrastrukture i signalizacije na željezničkoj pruzi od Banja Luke do Doboja. Posao se radi za češku kompaniju AŽD koja ima ugovor sa "Željeznicama RS". Uložiće svoja sredstva i kadar, a već je dogovorena i obuka u Češkoj. Investicija je vrijedna oko 15 mil EUR, rekao je u razgovoru za portal "eKapija.com" direktor "TeleGroup" Dragan Zlokapa.
- Tenderska procedura je pri kraju, čekamo još da prođe žalbeni rok. Ja se nadam da ćemo za dva mjeseca krenuti sa realizacijom ovog posla.
Kompanija "TeleGroup" je osnovana 1992. godine u Londonu sa 100% privatnim vlasničkim kapitalom, dok je sjedište u Banjoj Luci otvoreno 1996. godine. Bavila se primarno inženjeringom telekomunikacionih sistema i prodajom komunikacione opreme. Danas je jedan od vodećih "solution provajdera" u oblasti informaciono– komunikacionih tehnologija i energetike na tržištu zapadnog Balkana, sa centralom u Beogradu, kaže naš sagovornik.
- Kada je nastupila era IT tehnologija, "TeleGroup" iz Banja Luke je od početka prisutan. U momentu kada su ove tehnologije bile profitabilne, IT se razvijao velikom brzinom i stvorila se potreba za zaštitom tih podataka, raznoraznih napada sa strana i prisluškivanja. Mi smo tada počeli da se bavimo zaštitom i mogu reći da smo prvi na ovom području koji su počeli da se bave sa tim tehnologijama. Poslednjih godina bavimo se digitalizacijom informacije, tj. digitalnom televizijom, IPTV tehnologijom. Mi smo instalirali najnoviju platformu koju je "m:tel" počeo komercijalno da koristi u aprilu - ponosno ističe Zlokapa.
Kaže da se "TeleGroup" pozicionirao kao pouzdan tehnološki partner mnogih značajnih preduzeća, državnih institucija i organizacija u Bosni i Hercegovini, Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji i Bugarskoj, te da je prisutan i na tržištu Bliskog istoka i Afrike.
- Osnovna djelatnost kompanije je kreiranje i implementacija ICT rješenja, razvoj softverskih aplikacija, kreiranje rješenja za digitalnu televiziju, implementacija video i multiscreen sistema, kao i integracija telekomunikacione, IT i elektroenergetske infrastrukture. Imamo puno partnera kao što su HP, IBM, "Cisco", "Microsoft", "Motorola Solutions", "Cambium Networks", "Check Point", "Ericsson"...
Poslovanje u oblaku
"TeleGroup" već nekoliko godina unazad poslovnim sistemima u BiH i šire nudi najsavremeniji vid poslovanja iz oblaka. "Cloud" koncept poslovanja omogućuje preduzećima svih tipova i veličina da po sistemu optimalne mjesečne pretplate iznajme najsavremeniju virtuelnu IT infrastrukturu, poslovne softvere, telefoniju kao servis, antivirus i antispam zaštitu. Tu su i mnogi tehnološki alati koji omogućavaju efikasnije poslovanje uz istovremeno smanjenje ukupnih troškova, kaže Zlokapa.
- Korisnici "cloud" tehnologija mogu biti svi, od privatnih lica, preko poslovnih sistema svih veličina, do javnih preduzeća i državnih institucija bez obzira na djelatnost koju obavljaju. Benefiti primjene "cloud" tehnologija su višestruki. Na prvom mjestu, preduzeća preusmjeravaju kapitalna ulaganja u IT infrastrukturu i neophodno održavanje u operativne troškove za iznajmljivanje virtuelnih IT resursa od specijalizovanih kompanija, tzv. "cloud" servis provajdera. Na taj način značajne uštede mogu da preusmjere u dalji razvoj vlastitog biznisa.
Zlokapa ističe i da korisnici po optimalnoj cijeni dobijaju najnovije verzije poslovnih softvera i virtuelnu hardversku infrastrukturu velikih kapaciteta čime im je omogućeno poslovanje po najsavremenijim svjetskim standardima. "Cloud" poslovanje, kako kaže, obezbeđuje fleksibilnost, dostupnost, a što se najviše odnosi na pristup podacima sa bilo kog mjesta u bilo koje vrijeme putem bilo kog uređaja (lap top, tablet, pametni telefon) i nesmetan i pouzdan kontinuitet poslovanja.
- Što se tiče informacione bezbjednosti, mi se često pitamo da li smo blizu ili daleko od toga u svijetu. A mi smo na istom nivou što se tiče bezbjednosti, ali i istom tehnološkom nivou kao što je Amerika i Njemačka ili neka druga velika zemlja. Sve te tehnologije i sva rješenja su prisutna i kod nas. Upravo su to rješenja koja mi nudimo, instaliramo i održavamo našim korisnicima. Ali je razlika u tome koliko naša preduzeća, naše institucije imaju sredstava u pojedinom momentu da investiraju. Situacija je danas takva da određeni propisi i određene regulative insistiraju na instaliranju i primjeni tih zaštita koje su prisutne npr. u bankama - navodi naš sagovornik.
Godišnji profit grupe oko 20 mil EUR
"TeleGroup" danas na nivou grupe zapošljava više od 200 ljudi od čega je 60% visokoobrazovano, a više od 70% je mlađe od 35 godina. U "TeleGroup"-u u Banjoj Luci je oko 60 zaposlenih, kaže naš sagovornik.
- Prema potrebi projekta za realizaciju posla se angažuju timovi stručnjaka, bez obzira na lokaciju, kako bi korisnicima obezbjedili maksimalno pouzdan tehnološki sistem i brz povraćaj investicije. Prisustvo na regionalnom tržištu u proteklih 18 godina karakteriše stabilan rast i razvoj, zahvaljujući konstantnim ulaganjima u nova znanja i realizaciji kompleksnih tehnoloških projekata, kako samostalno tako i kroz strateška partnerstva.
Dragan Zlokapa ističe da "TeleGroup" godišnje, kao grupa, ostvaruje u prosjeku oko 20 mil EUR prometa, a najbolji poslovni rezultat sa obrtom od preko 25 mil EUR postigli su u 2013. godini.
eKapija.com
Kompanija "TeleGroup" iz Banja Luke uskoro će početi postavljanje telekomunikacione infrastrukture i signalizacije na željezničkoj pruzi od Banja Luke do Doboja. Posao se radi za češku kompaniju AŽD koja ima ugovor sa "Željeznicama RS". Uložiće svoja sredstva i kadar, a već je dogovorena i obuka u Češkoj. Investicija je vrijedna oko 15 mil EUR, rekao je u razgovoru za portal "eKapija.com" direktor "TeleGroup" Dragan Zlokapa.
- Tenderska procedura je pri kraju, čekamo još da prođe žalbeni rok. Ja se nadam da ćemo za dva mjeseca krenuti sa realizacijom ovog posla.
Kompanija "TeleGroup" je osnovana 1992. godine u Londonu sa 100% privatnim vlasničkim kapitalom, dok je sjedište u Banjoj Luci otvoreno 1996. godine. Bavila se primarno inženjeringom telekomunikacionih sistema i prodajom komunikacione opreme. Danas je jedan od vodećih "solution provajdera" u oblasti informaciono– komunikacionih tehnologija i energetike na tržištu zapadnog Balkana, sa centralom u Beogradu, kaže naš sagovornik.
- Kada je nastupila era IT tehnologija, "TeleGroup" iz Banja Luke je od početka prisutan. U momentu kada su ove tehnologije bile profitabilne, IT se razvijao velikom brzinom i stvorila se potreba za zaštitom tih podataka, raznoraznih napada sa strana i prisluškivanja. Mi smo tada počeli da se bavimo zaštitom i mogu reći da smo prvi na ovom području koji su počeli da se bave sa tim tehnologijama. Poslednjih godina bavimo se digitalizacijom informacije, tj. digitalnom televizijom, IPTV tehnologijom. Mi smo instalirali najnoviju platformu koju je "m:tel" počeo komercijalno da koristi u aprilu - ponosno ističe Zlokapa.
Kaže da se "TeleGroup" pozicionirao kao pouzdan tehnološki partner mnogih značajnih preduzeća, državnih institucija i organizacija u Bosni i Hercegovini, Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji i Bugarskoj, te da je prisutan i na tržištu Bliskog istoka i Afrike.
- Osnovna djelatnost kompanije je kreiranje i implementacija ICT rješenja, razvoj softverskih aplikacija, kreiranje rješenja za digitalnu televiziju, implementacija video i multiscreen sistema, kao i integracija telekomunikacione, IT i elektroenergetske infrastrukture. Imamo puno partnera kao što su HP, IBM, "Cisco", "Microsoft", "Motorola Solutions", "Cambium Networks", "Check Point", "Ericsson"...
Poslovanje u oblaku
"TeleGroup" već nekoliko godina unazad poslovnim sistemima u BiH i šire nudi najsavremeniji vid poslovanja iz oblaka. "Cloud" koncept poslovanja omogućuje preduzećima svih tipova i veličina da po sistemu optimalne mjesečne pretplate iznajme najsavremeniju virtuelnu IT infrastrukturu, poslovne softvere, telefoniju kao servis, antivirus i antispam zaštitu. Tu su i mnogi tehnološki alati koji omogućavaju efikasnije poslovanje uz istovremeno smanjenje ukupnih troškova, kaže Zlokapa.
- Korisnici "cloud" tehnologija mogu biti svi, od privatnih lica, preko poslovnih sistema svih veličina, do javnih preduzeća i državnih institucija bez obzira na djelatnost koju obavljaju. Benefiti primjene "cloud" tehnologija su višestruki. Na prvom mjestu, preduzeća preusmjeravaju kapitalna ulaganja u IT infrastrukturu i neophodno održavanje u operativne troškove za iznajmljivanje virtuelnih IT resursa od specijalizovanih kompanija, tzv. "cloud" servis provajdera. Na taj način značajne uštede mogu da preusmjere u dalji razvoj vlastitog biznisa.
Zlokapa ističe i da korisnici po optimalnoj cijeni dobijaju najnovije verzije poslovnih softvera i virtuelnu hardversku infrastrukturu velikih kapaciteta čime im je omogućeno poslovanje po najsavremenijim svjetskim standardima. "Cloud" poslovanje, kako kaže, obezbeđuje fleksibilnost, dostupnost, a što se najviše odnosi na pristup podacima sa bilo kog mjesta u bilo koje vrijeme putem bilo kog uređaja (lap top, tablet, pametni telefon) i nesmetan i pouzdan kontinuitet poslovanja.
- Što se tiče informacione bezbjednosti, mi se često pitamo da li smo blizu ili daleko od toga u svijetu. A mi smo na istom nivou što se tiče bezbjednosti, ali i istom tehnološkom nivou kao što je Amerika i Njemačka ili neka druga velika zemlja. Sve te tehnologije i sva rješenja su prisutna i kod nas. Upravo su to rješenja koja mi nudimo, instaliramo i održavamo našim korisnicima. Ali je razlika u tome koliko naša preduzeća, naše institucije imaju sredstava u pojedinom momentu da investiraju. Situacija je danas takva da određeni propisi i određene regulative insistiraju na instaliranju i primjeni tih zaštita koje su prisutne npr. u bankama - navodi naš sagovornik.
Godišnji profit grupe oko 20 mil EUR
"TeleGroup" danas na nivou grupe zapošljava više od 200 ljudi od čega je 60% visokoobrazovano, a više od 70% je mlađe od 35 godina. U "TeleGroup"-u u Banjoj Luci je oko 60 zaposlenih, kaže naš sagovornik.
- Prema potrebi projekta za realizaciju posla se angažuju timovi stručnjaka, bez obzira na lokaciju, kako bi korisnicima obezbjedili maksimalno pouzdan tehnološki sistem i brz povraćaj investicije. Prisustvo na regionalnom tržištu u proteklih 18 godina karakteriše stabilan rast i razvoj, zahvaljujući konstantnim ulaganjima u nova znanja i realizaciji kompleksnih tehnoloških projekata, kako samostalno tako i kroz strateška partnerstva.
Dragan Zlokapa ističe da "TeleGroup" godišnje, kao grupa, ostvaruje u prosjeku oko 20 mil EUR prometa, a najbolji poslovni rezultat sa obrtom od preko 25 mil EUR postigli su u 2013. godini.
eKapija.com
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
22 Sep 2015 11:13 #5026
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Privremeno se ukida brzi putnički voz Sarajevo - Čapljina – Sarajevo
Zbog radova na Glavnoj opravci pruge 11 Sarajevo – Čapljina na dijelu Rasputnica Miljacka – Bradina i rekonstrukcije tunela Ivan, od 05.10.2015. godine pa do opoziva, otkazuje se saobraćaj brzih putničkih vozova broj 723, 722, 720 i 721 na relaciji Sarajevo – Čapljina – Sarajevo.
O ponovnom uvođenju ovih vozova u saobraćaj, javnost će biti blagovremeno obaviještena, saopćeno je iz Željeznica Federacije BiH.
Zbog radova na Glavnoj opravci pruge 11 Sarajevo – Čapljina na dijelu Rasputnica Miljacka – Bradina i rekonstrukcije tunela Ivan, od 05.10.2015. godine pa do opoziva, otkazuje se saobraćaj brzih putničkih vozova broj 723, 722, 720 i 721 na relaciji Sarajevo – Čapljina – Sarajevo.
O ponovnom uvođenju ovih vozova u saobraćaj, javnost će biti blagovremeno obaviještena, saopćeno je iz Željeznica Federacije BiH.
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
Time to create page: 0.367 seconds