Aerodromi i Avijacija
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
19 Mar 2016 14:09 #5361
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Kroz bh. aerodrome u 2015. godini prošlo više od milion putnika
Više od milion putnika je tokom 2015. godine prevezeno sa četiri aerodroma u Bosni i Hercegovini. Najprometniji je Međunarodni aerodrom Sarajevo, a najmanje saobraćaja ima na banjalučkom aerdoromu. Tuzla je dovođenjem kompanije Wizz Air poboljšala zračni promet, a mostarski aerodrom posluje u skladu sa kapacitetima, ali na zadovoljavajućem nivou.
Zadovoljne su uprave aerodroma u BiH prometima, iako svaki aerodrom treba bolju infrastrukturu i dodatna ulaganja. Tokom prošle godine su u našu zemlju uvedene nove aviokompanije, tako se sarajevski aerodrom povezao sa dalekim Dubaijem posredstvom kompanije Fly Dubai, a ove godine će građani BiH moći putovati i aviokompanijama Qatar Airways i Air Arabia.
U toku 2015. godine kroz Međunarodni aerodrom Sarajevo, prošlo je 772.851 putnika, što je za devet posto više u odnosu na prethodnu godinu. U prva dva mjeseca tekuće godine prevezeno je 83.775 putnika. Sa sarajevskog aerodroma ističu da je sve veći broj aviokompanija koje se odlučuju za uspostavljanje letova iz Sarajeva što je veoma važno za turizam u Bosni i Hercegovini.
"Kada je konkretno riječ o kompaniji Air Arabia koja uvodi letove iz Sarajeva prema Šarži, činjenica da će se letovi odvijati tri puta sedmično govori da je veliki broj turista i iz ovog dijela svijeta zainteresovan za posjetu Bosni i Hercegovini. Što se tiče uspostavljanja letova aviokompanije Qatar airways za Dohu, počeli smo intenzivne pregovore i vjerujemo da će ova linija biti uspostavljena u septembru tekuće godine kako je i najavljeno", kazala nam je Belma Ćureković iz press službe Međunarodnog aerodroma Sarajevo.
Podsjećamo da low-cost aviokompanija Air Arabia iz Šarže u Ujedinjenim Arapskim Emiratima otvara redovnu liniju kojom će povezati ovaj grad sa Sarajevom, a letovi Qatar Airwaysa za Dohu kreću 7. septembra ove godine.
Zračna luka Mostar je prošlu godinu završila sa cca 75.000 putnika, a prema najavama očekuju sličnu sezonu.
"Može se reći da to i jest naš maksimum. Kako bi proširili kapacitete potrebna su ulaganja za koja se trenutno pripremamo", kazao nam je menadžer za operacije i sigurnost aerodroma u Mostaru Marko Đuzel.
Iz Mostara lete avioni kompanije Mistral Air koja je talijanska kompanija (u vlasništvu Talijanske pošte), kompanije Alba Star (kompanija koja je registrirana u Španijij i obje lete za Italiju. Od drugih kompanija tu je Croatia Airlines koja povezuje Mostar sa Libanonom.
Posljednje tri godine, sa aerodroma u Mostaru lete avioni ka Bariju, Napulju i Rimu 3 godine i redovni charteri će sa tim gradovima biti realizirani i ove godine.
"Od ostalih planova imamo cilj otvoriti nova tržišta prvenstveno Poljsku, a od redovnih linija plan je Zagreb i eventualno Istanbul. Prošle godine smo uspješno otvorili tržište Libanona sa 60 letova i nadamo se da ćemo tako uraditi sa Poljskom", kazao nam je Đuzel.
Kroz Međunarodni aerodrom Tuzla u 2015. godini prošlo je ukupno 252.029 putnika, a u prva dva mjeseca ove godine prošlo ukupno 39.174 putnika. Kada je u pitanju broj dolaznih putnika to je 18.310, a odlaznih 20.864, rekla je za Klix.ba šefica Službe saobraćaja Međunarodnog aerodroma Tuzla Edina Šišić.
Šišić je dodala da je Wizz Air trenutno jedina aviokompanija koja djeluje na aerodromu.
"Utjecaj ove kompanije zaista je ogroman. Do dolaska ove kompanije Međunarodni aerodrom Tuzla nije imao niti jednu liniju. Trenutno saobraćaju na osam destinacija. U pitanju je Dortmund, Malmo, Gothenburg, Eindhoven, Memmingen, Frankfurt Hahn, Basel i Stockholm. Još uvijek nemamo konkretnih informacijama kada je u pitanju formiranje novih aviolinija, s obzirom da se radi na pregovorima. Uskoro kreće ljetni red letenja. Njime će doći do povećanja broja letova na već pomenute destinacije", rekla nam je Edina Šišić.
Sa aerodroma u Banjoj Luci je prošle godine letjelo približno 22,800 putnika, a od početka tekuće godine aviokompanija Air Serbia je sa banjalučkog aerodroma prevezla približno 1.700 putnika.
klix.ba
Više od milion putnika je tokom 2015. godine prevezeno sa četiri aerodroma u Bosni i Hercegovini. Najprometniji je Međunarodni aerodrom Sarajevo, a najmanje saobraćaja ima na banjalučkom aerdoromu. Tuzla je dovođenjem kompanije Wizz Air poboljšala zračni promet, a mostarski aerodrom posluje u skladu sa kapacitetima, ali na zadovoljavajućem nivou.
Zadovoljne su uprave aerodroma u BiH prometima, iako svaki aerodrom treba bolju infrastrukturu i dodatna ulaganja. Tokom prošle godine su u našu zemlju uvedene nove aviokompanije, tako se sarajevski aerodrom povezao sa dalekim Dubaijem posredstvom kompanije Fly Dubai, a ove godine će građani BiH moći putovati i aviokompanijama Qatar Airways i Air Arabia.
U toku 2015. godine kroz Međunarodni aerodrom Sarajevo, prošlo je 772.851 putnika, što je za devet posto više u odnosu na prethodnu godinu. U prva dva mjeseca tekuće godine prevezeno je 83.775 putnika. Sa sarajevskog aerodroma ističu da je sve veći broj aviokompanija koje se odlučuju za uspostavljanje letova iz Sarajeva što je veoma važno za turizam u Bosni i Hercegovini.
"Kada je konkretno riječ o kompaniji Air Arabia koja uvodi letove iz Sarajeva prema Šarži, činjenica da će se letovi odvijati tri puta sedmično govori da je veliki broj turista i iz ovog dijela svijeta zainteresovan za posjetu Bosni i Hercegovini. Što se tiče uspostavljanja letova aviokompanije Qatar airways za Dohu, počeli smo intenzivne pregovore i vjerujemo da će ova linija biti uspostavljena u septembru tekuće godine kako je i najavljeno", kazala nam je Belma Ćureković iz press službe Međunarodnog aerodroma Sarajevo.
Podsjećamo da low-cost aviokompanija Air Arabia iz Šarže u Ujedinjenim Arapskim Emiratima otvara redovnu liniju kojom će povezati ovaj grad sa Sarajevom, a letovi Qatar Airwaysa za Dohu kreću 7. septembra ove godine.
Zračna luka Mostar je prošlu godinu završila sa cca 75.000 putnika, a prema najavama očekuju sličnu sezonu.
"Može se reći da to i jest naš maksimum. Kako bi proširili kapacitete potrebna su ulaganja za koja se trenutno pripremamo", kazao nam je menadžer za operacije i sigurnost aerodroma u Mostaru Marko Đuzel.
Iz Mostara lete avioni kompanije Mistral Air koja je talijanska kompanija (u vlasništvu Talijanske pošte), kompanije Alba Star (kompanija koja je registrirana u Španijij i obje lete za Italiju. Od drugih kompanija tu je Croatia Airlines koja povezuje Mostar sa Libanonom.
Posljednje tri godine, sa aerodroma u Mostaru lete avioni ka Bariju, Napulju i Rimu 3 godine i redovni charteri će sa tim gradovima biti realizirani i ove godine.
"Od ostalih planova imamo cilj otvoriti nova tržišta prvenstveno Poljsku, a od redovnih linija plan je Zagreb i eventualno Istanbul. Prošle godine smo uspješno otvorili tržište Libanona sa 60 letova i nadamo se da ćemo tako uraditi sa Poljskom", kazao nam je Đuzel.
Kroz Međunarodni aerodrom Tuzla u 2015. godini prošlo je ukupno 252.029 putnika, a u prva dva mjeseca ove godine prošlo ukupno 39.174 putnika. Kada je u pitanju broj dolaznih putnika to je 18.310, a odlaznih 20.864, rekla je za Klix.ba šefica Službe saobraćaja Međunarodnog aerodroma Tuzla Edina Šišić.
Šišić je dodala da je Wizz Air trenutno jedina aviokompanija koja djeluje na aerodromu.
"Utjecaj ove kompanije zaista je ogroman. Do dolaska ove kompanije Međunarodni aerodrom Tuzla nije imao niti jednu liniju. Trenutno saobraćaju na osam destinacija. U pitanju je Dortmund, Malmo, Gothenburg, Eindhoven, Memmingen, Frankfurt Hahn, Basel i Stockholm. Još uvijek nemamo konkretnih informacijama kada je u pitanju formiranje novih aviolinija, s obzirom da se radi na pregovorima. Uskoro kreće ljetni red letenja. Njime će doći do povećanja broja letova na već pomenute destinacije", rekla nam je Edina Šišić.
Sa aerodroma u Banjoj Luci je prošle godine letjelo približno 22,800 putnika, a od početka tekuće godine aviokompanija Air Serbia je sa banjalučkog aerodroma prevezla približno 1.700 putnika.
klix.ba
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
09 Apr 2016 11:25 #5389
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Saradnja Mađarske i BiH: Moguće otvaranje avio linije Sarajevo-Budimpešta
Predsjednik Vanjskotrgovinske komore Bosne i Hercegovine Bruno Bojić sa suradnicima primio je u posjetu Leventea Magyara, zamjenika ministra vanjske trgovine i inostranih poslova i državni sekretar za ekonomsku diplomaciju Mađarske sa suradnicima. Glavna tema sastanka bila je unapređenje ekonomskih odnosa dvije zemlje i povećanje obima vanjskotrgovinske razmjene.
Predsjednik Bojić se zahvalio na posjeti i izrazio zadovoljstvo prijateljskim odnosima dvije zemlje, te izrazio nadu da će posjeta Bosni i Hercegovini rezultirati unapređenjem ekonomskih odnosa dvije zemlje koji, ukoliko se posmatra robna razmjena, ne oslikavaju mogućnosti i potencijale.
Predsjednik Bojić upoznao je državnog sekretara sa ulogom i aktivnostima Komore, gospodarskim potencijalima i mogućnostima za investiranje u Bosnu i Hercegovinu. S tim u vezi, predsjednik Bojić je informirao goste o održavanju “Sarajevo Business Foruma” početkom maja mjeseca i pozvao sve zainteresirane iz Mađarske da učestvuju i predstave svoje investicione projekte brojnim prisutnim visokim zvanicama, državnicima i investitorima iz cijeloga svijeta. Također, on je kazao da je Vanjskotrgovinska komora BiH, između ostalog, stavila na raspolaganje sve svoje kapacitete gospodarskim delegacijama iz inostranstva za održavanje bilateralnih sastanaka u vrijeme održavanja Foruma.
Na sastanku je ocjenjeno da Bosna i Hercegovina i Mađarska imaju potencijala za suradnju u sektoru građevinarstva, metalske i auto industrije, te poljoprivredno-prehrambenom sektoru, a posebno su otvorene mogućnosti za suradnju kompanija dvije zemlje na trećim tržištima.
Zamjenik ministra Magyar je naglasio kako s mađarske strane postoji interes za povećanjem saradnje sa Bosnom i Hercegovinom, te da je Mađarska spremna staviti na raspolaganje svoja znanja i iskustvo u oblasti ekologije i zaštite okoliša, kao i drugim oblastima gospodarske suradnje. Također, on je izrazio nadu da će otvaranje avio linije Sarajevo - Budimpešta, koja je u obustavi dvije godine, olakšati povezivanje i suradnju privrednika dvije zemlje.
Zaključeno je da će u narednom periodu biti poduzete aktivnosti koje će doprinijeti daljnjem jačanju i razvoju gospodarskih odnosa kao i unaprijeđenju i poboljšanju uvjeta za inteziviranje svih drugih oblika suradnje, za što postoji obostrani interes.
Akta.ba
Predsjednik Vanjskotrgovinske komore Bosne i Hercegovine Bruno Bojić sa suradnicima primio je u posjetu Leventea Magyara, zamjenika ministra vanjske trgovine i inostranih poslova i državni sekretar za ekonomsku diplomaciju Mađarske sa suradnicima. Glavna tema sastanka bila je unapređenje ekonomskih odnosa dvije zemlje i povećanje obima vanjskotrgovinske razmjene.
Predsjednik Bojić se zahvalio na posjeti i izrazio zadovoljstvo prijateljskim odnosima dvije zemlje, te izrazio nadu da će posjeta Bosni i Hercegovini rezultirati unapređenjem ekonomskih odnosa dvije zemlje koji, ukoliko se posmatra robna razmjena, ne oslikavaju mogućnosti i potencijale.
Predsjednik Bojić upoznao je državnog sekretara sa ulogom i aktivnostima Komore, gospodarskim potencijalima i mogućnostima za investiranje u Bosnu i Hercegovinu. S tim u vezi, predsjednik Bojić je informirao goste o održavanju “Sarajevo Business Foruma” početkom maja mjeseca i pozvao sve zainteresirane iz Mađarske da učestvuju i predstave svoje investicione projekte brojnim prisutnim visokim zvanicama, državnicima i investitorima iz cijeloga svijeta. Također, on je kazao da je Vanjskotrgovinska komora BiH, između ostalog, stavila na raspolaganje sve svoje kapacitete gospodarskim delegacijama iz inostranstva za održavanje bilateralnih sastanaka u vrijeme održavanja Foruma.
Na sastanku je ocjenjeno da Bosna i Hercegovina i Mađarska imaju potencijala za suradnju u sektoru građevinarstva, metalske i auto industrije, te poljoprivredno-prehrambenom sektoru, a posebno su otvorene mogućnosti za suradnju kompanija dvije zemlje na trećim tržištima.
Zamjenik ministra Magyar je naglasio kako s mađarske strane postoji interes za povećanjem saradnje sa Bosnom i Hercegovinom, te da je Mađarska spremna staviti na raspolaganje svoja znanja i iskustvo u oblasti ekologije i zaštite okoliša, kao i drugim oblastima gospodarske suradnje. Također, on je izrazio nadu da će otvaranje avio linije Sarajevo - Budimpešta, koja je u obustavi dvije godine, olakšati povezivanje i suradnju privrednika dvije zemlje.
Zaključeno je da će u narednom periodu biti poduzete aktivnosti koje će doprinijeti daljnjem jačanju i razvoju gospodarskih odnosa kao i unaprijeđenju i poboljšanju uvjeta za inteziviranje svih drugih oblika suradnje, za što postoji obostrani interes.
Akta.ba
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
20 Maj 2016 17:18 #5461
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Nove investicije na Međunarodnom aerodromu Tuzla: Ulaganja oko dva miliona KM
Izgradnja infrastrukturnih objekata na Međunarodnom aerodromu Tuzla, koji će biti namijenjeni za unapređenje kargo saobraćaja s ovog aerodroma bila je glavna tema današnjeg sastanka delegacija Vlade TK koju je predvodio premijer Tuzlanskog kantona Bego Gutić s direktorom Uprave za indirektno oporezivanje BiH (UIO) Mirom Džakulom i njegovim saradnicima.
„Danas smo razgovarali oko izgradnje određenih infrastukturalnih objekata koje će u naredne dvije godine Uprava izgraditi na našem aerodromu. Radi se o ulaganjima oko dva miliona KM, izgradnja zgrade u kojoj bi bili smješteni službenici i radnici Uprave za indirektno operezivanje, inspekcije, državna granična služba i svi oni koji trebaju da prate izvoz roba animalnog porijekla.”, rekao je premijer TK Bego Gutić.
„Cilj današnjeg sastanka da se s Vladom TK-a dogovori zajedničko djelovanje u budućem periodu. Prva faza ovog investicijskog projekta kreće u narednih mjesec dana. Počinje se sa izradom projektne dokumentacije, za što je Uprava osigurala sredstva u iznosu od oko 500.000 KM. Upravo smo mi danas ovdje u Tuzli da vidimo gdje bi bila pozicija za tu zgradu“, kazao je direktor Uprave Miro Džakula. Po njegovim riječima očekuje se da cjelokupna investicija, odnosno izgradnja planiranog objekta planirana bude okončana za dvije godine.
Ovom prilikom direktor Međunarodnog aerodroma Tuzla Rifet Karasalihović najavio je da će prvi avion s namirnicama animalnog porijekla s ovog aerodroma poletjeti 1. juna, čime će započeti dugo očekivani i najavljivani letovi.
„Ovo za Međunarodni aerodrom znači jako puno. Opsluživanje najvećih aviona što se tiče kargo transporta uporedo sa putnim saobraćajem. Mi smo na aerodromu Tuzla izgradili dvije platforme, jednu za opskrbu putničkog saobraćaja, a druga za opskrbu kargo saobraćaja”, istakao je direktor Karasalihović i dodao je da je tuzlanski aerodrom potpisao ugovor s turskom aviokompanijom za 56 letova, koji treba da se obave od 1. juna do 30. novembra.
Nakon sastanka u Uredu premijera TK, delegacije su obišle i Aerodrom u Tuzli gdje su prezentirane i potencijalne lokacije gdje bi novi objekat mogao biti izgrađen.
Izvoz mesa i mesnih proizvoda sa Međunarodnog aerodroma Tuzla jedan je od najznačajnijih projekata za regiju u posljednje vrijeme. Da sve ide po planu pobrinula se i Vlada Tuzlanskog kantona, koja je prošlog četvrtka na vanrednoj sjednici donijela Odluku o odobravanju 250.000 KM za realizaciju kapitalne investicije na Aerodromu.
ntv.ba
Izgradnja infrastrukturnih objekata na Međunarodnom aerodromu Tuzla, koji će biti namijenjeni za unapređenje kargo saobraćaja s ovog aerodroma bila je glavna tema današnjeg sastanka delegacija Vlade TK koju je predvodio premijer Tuzlanskog kantona Bego Gutić s direktorom Uprave za indirektno oporezivanje BiH (UIO) Mirom Džakulom i njegovim saradnicima.
„Danas smo razgovarali oko izgradnje određenih infrastukturalnih objekata koje će u naredne dvije godine Uprava izgraditi na našem aerodromu. Radi se o ulaganjima oko dva miliona KM, izgradnja zgrade u kojoj bi bili smješteni službenici i radnici Uprave za indirektno operezivanje, inspekcije, državna granična služba i svi oni koji trebaju da prate izvoz roba animalnog porijekla.”, rekao je premijer TK Bego Gutić.
„Cilj današnjeg sastanka da se s Vladom TK-a dogovori zajedničko djelovanje u budućem periodu. Prva faza ovog investicijskog projekta kreće u narednih mjesec dana. Počinje se sa izradom projektne dokumentacije, za što je Uprava osigurala sredstva u iznosu od oko 500.000 KM. Upravo smo mi danas ovdje u Tuzli da vidimo gdje bi bila pozicija za tu zgradu“, kazao je direktor Uprave Miro Džakula. Po njegovim riječima očekuje se da cjelokupna investicija, odnosno izgradnja planiranog objekta planirana bude okončana za dvije godine.
Ovom prilikom direktor Međunarodnog aerodroma Tuzla Rifet Karasalihović najavio je da će prvi avion s namirnicama animalnog porijekla s ovog aerodroma poletjeti 1. juna, čime će započeti dugo očekivani i najavljivani letovi.
„Ovo za Međunarodni aerodrom znači jako puno. Opsluživanje najvećih aviona što se tiče kargo transporta uporedo sa putnim saobraćajem. Mi smo na aerodromu Tuzla izgradili dvije platforme, jednu za opskrbu putničkog saobraćaja, a druga za opskrbu kargo saobraćaja”, istakao je direktor Karasalihović i dodao je da je tuzlanski aerodrom potpisao ugovor s turskom aviokompanijom za 56 letova, koji treba da se obave od 1. juna do 30. novembra.
Nakon sastanka u Uredu premijera TK, delegacije su obišle i Aerodrom u Tuzli gdje su prezentirane i potencijalne lokacije gdje bi novi objekat mogao biti izgrađen.
Izvoz mesa i mesnih proizvoda sa Međunarodnog aerodroma Tuzla jedan je od najznačajnijih projekata za regiju u posljednje vrijeme. Da sve ide po planu pobrinula se i Vlada Tuzlanskog kantona, koja je prošlog četvrtka na vanrednoj sjednici donijela Odluku o odobravanju 250.000 KM za realizaciju kapitalne investicije na Aerodromu.
ntv.ba
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
19 Jun 2016 10:33 #5541
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Raste broj putnika - "Međunarodni aerodrom Sarajevo" planira ulaganja u uređenje i proširenje kapaciteta
Za prvih pet mjeseci tekuće godine na "Međunarodnom aerodromu Sarajevo" je procesuirano 291.036 putnika, što je za 5% više u odnosu na isti period prethodne godine. U skladu sa povećanjem prometa, javila se potreba za preuređenjem postojećih kapaciteta.
Kako su kazali na sarajevskom aerodromu, preuređenje aerodromskog terminala predstavlja izuzetno kompleksan i zahtjevan projekat.
"Do sada je proširen dolazeći gate za 70 posto, gdje će biti instaliran veći broj šaltera za pasošku kontrolu, što će povećati broj ulaza i izlaza, čime će se ostvariti brži pregled putnika. Otvorena je i šalterska komunikacija za UIO (Carina) u javnoj i štićenoj zoni koja putnicima omogućuje neometanu komunikaciju sa carinskim službenicima. Korisnicima je od sada na usluzi i nova šalterska komunikacija "Lost&Found" u štićenom prostoru, tako da imaju mogućnost komunikacije sa aerodromskim osobljem iz javne i iz štićene zone" - kazala je Sabina Kovač, stručna saradnica za odnose s javnošću.
Dodala je da je završena i rekonfiguracija trake za dolazeći prtljag, što će rezultirati bržem i efikasnijem procesuiranju putnika.
Novi razvojni projekti
Preuređenjem terminala, planiran je i veći broj šaltera za registraciju putnika i prtljaga, sa 12 na 15, što će povećati brzinu njihovog procesuiranja i u ovom segmentu. Planirana je automatizacija trake za odlazeći prtljag, veći broj RTG uređaja i veći kancelarijski prostor za prateće službe.
Kako je kazala Sabina Kovač sve navedeno će skratiti vrijeme čekanja u procesu registracije putnika, prtljaga i robe.
"Razvojni projekti koji se planiraju realizirati u narednom periodu su: izgradnja novog ekskluzivnog VIP salona, parking garaža, poslovna zgrada za operativno osoblje i prateće službe, gradnja brze izlazne rulnice, rekonstrukcija/ sanacija poletno slijetne staze, izgradnja nove ili proširenje postojeće pristanišne zgrade, proširenje platforme za parkiranje aviona, sanacija parking pozicija i odvodnje na platformi za parkiranje aviona" - zaključila je Kovač.
Svi razvojni projekti planirani su s ciljem ispunjavanja pozitivnih očekivanja putnika, čiji broj kontinuirano raste. Sa aerodroma napominju da žele opravdati povjerenje aviokompanija, kao i povjerenje svih drugih korisnika aerodromskih usluga.
Saradnja sa "WizzAir"-om
Predstavnici "Međunarodnog aerodroma Sarajevo" održali su u maju uvodni sastanak sa predstavnicima kompanije "WizzAir", na kojem su se strane međusobno upoznale i razgovarale o eventualnom dolasku ove aviokompanije na sarajevski aerodrom.
"Ovaj susret je bio jedna vrsta upoznavanja predstavnika "WizzAira" i novog direktora "Međunarodnog aerodroma Sarajevo", te su ovom prilikom strane iskazale interes za poslovnu saradnju, bez ikakvih posebnih detalja vezano za broj letova, destinacije i slično" - kazala je Sabina Kovač.
Iako se u nekim medijima spominjalo ulaganje od 100 mil EUR u "Međunarodni aerodrom Sarajevo", sa aerodroma to nisu mogli komentarisati. Dodali su da prethodna Uprava pregovore nije dovela do kraja, i ističu da sa "WizzAir"-om nije zaključen nikakav ugovor.
"Tačno je, međutim, da je bivša Uprava vodila pregovore sa ovim mađarskim avioprijevoznikom, ali taj proces nije realizovan do kraja. U budućnosti, svi eventualni pregovori vezano za dolazak ove aviokompanije vodit će se od početka, a ukoliko strane postignu saglasnost svim elementima ugovora, zaključit će se ugovor" - kazala je naša sagovornica.
Tamara Vallois direktorica službe za odnose sa javnošću "WizzAira" je kazala da je "WizzAir" zainteresovan za sve poslovne mogućnosti koje kompaniji mogu donijeti snažan rast.
""WizzAir" je veoma posvećen Bosni i Hercegovini. Prvi let iz Tuzle je obavljen u 2013. godine i samo dvije godine kasnije uspostavili smo operativnu bazu na tuzlanskom aerodromu stvarajući nova radna mjesta i podstičući lokalnu privredu. Prevezli smo preko pola miliona putnika iz Bosne i Hercegovine na našim linijima na kojima imamo niske cijene aviokarata i sada nudimo osam linija te četiri države. Trenutno vodimo pregovore sa više aerodroma u regionu o mogućnostima buduće saradnje i čim budemo imali kakve konkretne novosti u vezi sa tim mi ćemo se obratiti javnosti" - zaključila je Tamara Vallois.
biznis.ba
Za prvih pet mjeseci tekuće godine na "Međunarodnom aerodromu Sarajevo" je procesuirano 291.036 putnika, što je za 5% više u odnosu na isti period prethodne godine. U skladu sa povećanjem prometa, javila se potreba za preuređenjem postojećih kapaciteta.
Kako su kazali na sarajevskom aerodromu, preuređenje aerodromskog terminala predstavlja izuzetno kompleksan i zahtjevan projekat.
"Do sada je proširen dolazeći gate za 70 posto, gdje će biti instaliran veći broj šaltera za pasošku kontrolu, što će povećati broj ulaza i izlaza, čime će se ostvariti brži pregled putnika. Otvorena je i šalterska komunikacija za UIO (Carina) u javnoj i štićenoj zoni koja putnicima omogućuje neometanu komunikaciju sa carinskim službenicima. Korisnicima je od sada na usluzi i nova šalterska komunikacija "Lost&Found" u štićenom prostoru, tako da imaju mogućnost komunikacije sa aerodromskim osobljem iz javne i iz štićene zone" - kazala je Sabina Kovač, stručna saradnica za odnose s javnošću.
Dodala je da je završena i rekonfiguracija trake za dolazeći prtljag, što će rezultirati bržem i efikasnijem procesuiranju putnika.
Novi razvojni projekti
Preuređenjem terminala, planiran je i veći broj šaltera za registraciju putnika i prtljaga, sa 12 na 15, što će povećati brzinu njihovog procesuiranja i u ovom segmentu. Planirana je automatizacija trake za odlazeći prtljag, veći broj RTG uređaja i veći kancelarijski prostor za prateće službe.
Kako je kazala Sabina Kovač sve navedeno će skratiti vrijeme čekanja u procesu registracije putnika, prtljaga i robe.
"Razvojni projekti koji se planiraju realizirati u narednom periodu su: izgradnja novog ekskluzivnog VIP salona, parking garaža, poslovna zgrada za operativno osoblje i prateće službe, gradnja brze izlazne rulnice, rekonstrukcija/ sanacija poletno slijetne staze, izgradnja nove ili proširenje postojeće pristanišne zgrade, proširenje platforme za parkiranje aviona, sanacija parking pozicija i odvodnje na platformi za parkiranje aviona" - zaključila je Kovač.
Svi razvojni projekti planirani su s ciljem ispunjavanja pozitivnih očekivanja putnika, čiji broj kontinuirano raste. Sa aerodroma napominju da žele opravdati povjerenje aviokompanija, kao i povjerenje svih drugih korisnika aerodromskih usluga.
Saradnja sa "WizzAir"-om
Predstavnici "Međunarodnog aerodroma Sarajevo" održali su u maju uvodni sastanak sa predstavnicima kompanije "WizzAir", na kojem su se strane međusobno upoznale i razgovarale o eventualnom dolasku ove aviokompanije na sarajevski aerodrom.
"Ovaj susret je bio jedna vrsta upoznavanja predstavnika "WizzAira" i novog direktora "Međunarodnog aerodroma Sarajevo", te su ovom prilikom strane iskazale interes za poslovnu saradnju, bez ikakvih posebnih detalja vezano za broj letova, destinacije i slično" - kazala je Sabina Kovač.
Iako se u nekim medijima spominjalo ulaganje od 100 mil EUR u "Međunarodni aerodrom Sarajevo", sa aerodroma to nisu mogli komentarisati. Dodali su da prethodna Uprava pregovore nije dovela do kraja, i ističu da sa "WizzAir"-om nije zaključen nikakav ugovor.
"Tačno je, međutim, da je bivša Uprava vodila pregovore sa ovim mađarskim avioprijevoznikom, ali taj proces nije realizovan do kraja. U budućnosti, svi eventualni pregovori vezano za dolazak ove aviokompanije vodit će se od početka, a ukoliko strane postignu saglasnost svim elementima ugovora, zaključit će se ugovor" - kazala je naša sagovornica.
Tamara Vallois direktorica službe za odnose sa javnošću "WizzAira" je kazala da je "WizzAir" zainteresovan za sve poslovne mogućnosti koje kompaniji mogu donijeti snažan rast.
""WizzAir" je veoma posvećen Bosni i Hercegovini. Prvi let iz Tuzle je obavljen u 2013. godine i samo dvije godine kasnije uspostavili smo operativnu bazu na tuzlanskom aerodromu stvarajući nova radna mjesta i podstičući lokalnu privredu. Prevezli smo preko pola miliona putnika iz Bosne i Hercegovine na našim linijima na kojima imamo niske cijene aviokarata i sada nudimo osam linija te četiri države. Trenutno vodimo pregovore sa više aerodroma u regionu o mogućnostima buduće saradnje i čim budemo imali kakve konkretne novosti u vezi sa tim mi ćemo se obratiti javnosti" - zaključila je Tamara Vallois.
biznis.ba
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
19 Jul 2016 13:31 #5618
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Sa tuzlanskog aerodroma počinju letovi za Billund i Berlin
Počevši od 31. oktobra i 17. decembra, Wizz Air uvodi dvije nove avionske linije iz Tuzle do Billunda u Danskoj i Berlina u Njemačkoj. Cijene karata će iznositi 29,99 KM za Billund i 39,99 KM za Berlin.
Najveći niskotarifni avioprevoznik u centralnoj i istočnoj Evropi na ove će destinacije letjeti po dva puta sedmično.
Prvi let Wizz Aira iz Tuzle krenuo je 2013. godine, a dvije godine kasnije ovaj grad je postao 19. baza, a BiH 11. zemlja u kojoj je osnovana operativna baza Wizz Aira.
"Uspostavom ove dvije linije mi ćemo imati 11 destinacija na koje se može letjeti s Međunarodnog aerodroma Tuzla", kazao je Karasalihović za Klix.ba.
Prema godišnjem planu za 2016. godinu s Međunarodnog aerodroma Tuzla očekuje se da će biti prevezeno blizu 310.000 putnika.
"U prvih šest mjeseci ove godine prevezeno je 145.000 putnika, što znači da mi imamo sve realne šanse kako bismo ispunili naš godišnji plan za ovu godinu", dodao je Karasalihović.
Podsjetimo, 2014. godine Međunarodni aerodrom Tuzla i Wizz Air potpisali su petogodišnji ugovor o saradnji, prema kojem je aerodrom u Dubravama postao 19. baza mađarske niskobudžetne kompanije u Evropi.
Wizz Air do sada je preveo više od 600 hiljada bh. putnika, a u ponudi će se, zajedno sa dvije nove linije, nalaziti ukupno 10 linija za pet zemalja.
U Billundu se nalazi Legoland, a poznat je i kao dom Lego grupacije. Popularna je turistička destinacija, naročito za porodice sa djecom, pošto se u Billundu nalaze veliki aquapark, zoološki vrt i Kongernes Jelling-dom vikinških kraljeva.
Berlin je poznat po festivalima, raznolikoj arhitekturi, noćnom životu i savremenoj umjetnosti. Poslovni je centar za industriju visoke tehnologije, farmaceutske i elektronske kompanije - idealna destinacija za poslovni put.
klix.ba
Počevši od 31. oktobra i 17. decembra, Wizz Air uvodi dvije nove avionske linije iz Tuzle do Billunda u Danskoj i Berlina u Njemačkoj. Cijene karata će iznositi 29,99 KM za Billund i 39,99 KM za Berlin.
Najveći niskotarifni avioprevoznik u centralnoj i istočnoj Evropi na ove će destinacije letjeti po dva puta sedmično.
Prvi let Wizz Aira iz Tuzle krenuo je 2013. godine, a dvije godine kasnije ovaj grad je postao 19. baza, a BiH 11. zemlja u kojoj je osnovana operativna baza Wizz Aira.
"Uspostavom ove dvije linije mi ćemo imati 11 destinacija na koje se može letjeti s Međunarodnog aerodroma Tuzla", kazao je Karasalihović za Klix.ba.
Prema godišnjem planu za 2016. godinu s Međunarodnog aerodroma Tuzla očekuje se da će biti prevezeno blizu 310.000 putnika.
"U prvih šest mjeseci ove godine prevezeno je 145.000 putnika, što znači da mi imamo sve realne šanse kako bismo ispunili naš godišnji plan za ovu godinu", dodao je Karasalihović.
Podsjetimo, 2014. godine Međunarodni aerodrom Tuzla i Wizz Air potpisali su petogodišnji ugovor o saradnji, prema kojem je aerodrom u Dubravama postao 19. baza mađarske niskobudžetne kompanije u Evropi.
Wizz Air do sada je preveo više od 600 hiljada bh. putnika, a u ponudi će se, zajedno sa dvije nove linije, nalaziti ukupno 10 linija za pet zemalja.
U Billundu se nalazi Legoland, a poznat je i kao dom Lego grupacije. Popularna je turistička destinacija, naročito za porodice sa djecom, pošto se u Billundu nalaze veliki aquapark, zoološki vrt i Kongernes Jelling-dom vikinških kraljeva.
Berlin je poznat po festivalima, raznolikoj arhitekturi, noćnom životu i savremenoj umjetnosti. Poslovni je centar za industriju visoke tehnologije, farmaceutske i elektronske kompanije - idealna destinacija za poslovni put.
klix.ba
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
05 Avg 2016 11:02 #5630
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Novi rekord u broju putnika na sarajevskom aerodromu
U julu je na Međunarodnom aerodromu Sarajevo opsluženo 109.141 putnik, što predstavlja povećanje za čak 22% u odnosu na isti mjesec prethodne godine, čime je oboren rekord po pitanju broja putnika u jednom mjesecu.
U periodu od 1. januara do 31. jula 2016. godine, opsluženo je ukupno 466.606 putnika, što je za 6% više u odnosu na 2015. godinu.
"Za očekivati je da će se ovaj pozitivan trend rasta broja putnika nastaviti i u narednim mjesecima i da će konačna brojka na kraju godine premašiti 800.000, čime će Međunarodni aerodrom Sarajevo oboriti još jedan vlastiti rekord" - saopštili su iz aerodroma.
eKapija.com
U julu je na Međunarodnom aerodromu Sarajevo opsluženo 109.141 putnik, što predstavlja povećanje za čak 22% u odnosu na isti mjesec prethodne godine, čime je oboren rekord po pitanju broja putnika u jednom mjesecu.
U periodu od 1. januara do 31. jula 2016. godine, opsluženo je ukupno 466.606 putnika, što je za 6% više u odnosu na 2015. godinu.
"Za očekivati je da će se ovaj pozitivan trend rasta broja putnika nastaviti i u narednim mjesecima i da će konačna brojka na kraju godine premašiti 800.000, čime će Međunarodni aerodrom Sarajevo oboriti još jedan vlastiti rekord" - saopštili su iz aerodroma.
eKapija.com
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
14 Avg 2016 21:50 #5648
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
S bh. aerodroma građani mogu putovati direktno na više od 20 odredišta u svijetu
S četiri međunarodna aerodroma u Bosni i Hercegovini (Sarajevo, Tuzla, Mostar i Banja Luka) moguće je direktno putovati na više od 20 destinacija širom svijeta.
S Međunarodnog aerodroma Sarajevo trenutno operira 12 aviokompanija koje povezuju Sarajevo s 13 gradova. To su Zagreb, Beč, Ljubljana, Beograd, Minhen, Istanbul, Dubai, Oslo, Keln, Cirih, Kopenhagen, Štokholm i Sharjah.
Kada je riječ o taksama, s Međunarodnog aerodroma Sarajevo su obrazložili nekoliko stvari, kako ne bi bilo nedoumica zbog čestih pogrešaka prilikom tumačenja termina "aerodromske takse".
Naime, cijena "putničkog servisa" (ne takse) na Međunarodnom aerodomu Sarajevo iznosi 18 eura i to je cijena komercijalne usluge - korištenje aerodromske infrastrukture. Izuzetak su djeca do dvije godine starosti. Također, bitna stvar su veliki izdaci za osiguranje sarajevskog aerodroma. Dok većina drugih aerodroma ima posebnu security taksu, kao dodatnu taksu, na Međunarodnom aerodromu Sarajevo, postoji i plaća se samo "putnički servis", ističu nadležni na sarajevskom aerodromu.
Kada je u pitanju aerodromska taksa, koju je donijela Vlada Federacije BiH s ciljem razvoja civilne avijacije u BiH, a koja iznosi 10 eura i koja ulazi u cijenu karte, iz Međunarodnog aerodroma Sarajevo kažu "da se ona naplaćuje na osnovu odluke institucija Federacije BiH i da Međunarodni aerodrom Sarajevo nije imao uticaja na donošenje te odluke". Cijenu same avionske karte određuje aviokompanija..
Što se tiče dolaska novih aviokompanija u ovoj godini, iz Međunarodnog aerodroma Sarajevo kazali su Feni kako su pregovori s aviokompanijom Qatar Airways u završnoj fazi te da se krajem godine očekuje uspostavljanje direktne linije iz Sarajeva za Dohu.
"Na Aerodromu Tuzla trenutno se operira na osam destinacija s dva do četiri leta sedmično po destinaciji, zavisno od interesa putnika na destinacijama", kazali su sa ovog aerodroma.
Destinacije su: Štokholm, Geteborg i Malme (Švedska), Dortmund, Frankfurt i Memingen (Njemačka), Ajdhoven (Holandija) i Bazel (Švicarska), odnosno tri do pet destinacija dnevno.
Građani BiH i susjednih zemalja mogu letjeti na pomenuta odredišta, ali i na druge destinacije u Evropi i izvan Evrope gdje Wizzair leti, na način da kupuju tzv. vezane karte, kazali su na tuzlanskom aerodromu.
"Cijene karata su različite i objavljene su na Wizz-ovoj stranici, a kreću se od 19.99 KM, zavisno od momenta kupovine karte i vremena leta. U cijenu karte su uračunate i aerodromske takse", rečeno je Feni iz Aerodroma Tuzla.
Najavljuju da će do kraja godine započeti letovi u Berlin - Šonefeld (Njemačka) i Bilund (Danska), sa po dva leta sedmično i karte su već puštene u prodaju.
"Mostarski aerodrom je većinom orijentiran na charter letove jer tako zahtijevaju naši krajnji korisnici (turizam, posebno vjerski) ", saopćeno je za Fenu iz tog aerodroma.
Što se tiče direktnih letova s jedinog hercegovačkog aerodroma imaju svakog utorka i petka redovite chartere za Rim, Bari i Napulj.
Kada je riječ o prodaji karata, u Zračnoj luci Mostar imaju poslovnice (agencije) koje obavljaju tu djelatnost.
"Što se tiče novih linija, mi smo ove godine otvorili tržište Irske sa charter letovima a kada govorimo o redovitim linijama i niskotarfinim kompanijama to je stvar koja ipak uključuje mnoge druge subjekte koji moraju subvencionirati takve letove", pojašnjavaju s mostarskog aerodroma
S Međunarodnog Aerodroma Banja Luka trenutno postoji redovna linija Banja Luka - Beograd - Banja Luka pet puta sedmično, a prijevoznik je Air Serbia.
"Ova linija je izuzetno značajna za nas odnosno potencijalne putnike, jer Beograd nudi transfer u više od 30 destinacija širom Evrope i svijeta, što znači da naši građani mogu putovati gdje požele. Air Serbia od sredine juna ima direktnu liniju Beograd - New York - Beograd što također otvara nove mogućnosti našim građanima", kazali su Feni s banjalučkog aerodroma.
Naglašavaju kako cijene karata određuje avioprijevoznik i kreću se od 62 KM u jednom pravcu i od 109 KM za povratnu kartu Banja Luka - Beograd - Banja Luka. Kako je riječ o prijevozniku Air Serbia preporučuju građanima da se raspitaju u predstavništvu te kompanije u Banjoj Luci.
Aerodrom Banja Luka je u pregovorima za otvaranje novih linija, a kada budu konkretizirani dogovori o tome će, kažu, obavijestiti javnost.
Fena
S četiri međunarodna aerodroma u Bosni i Hercegovini (Sarajevo, Tuzla, Mostar i Banja Luka) moguće je direktno putovati na više od 20 destinacija širom svijeta.
S Međunarodnog aerodroma Sarajevo trenutno operira 12 aviokompanija koje povezuju Sarajevo s 13 gradova. To su Zagreb, Beč, Ljubljana, Beograd, Minhen, Istanbul, Dubai, Oslo, Keln, Cirih, Kopenhagen, Štokholm i Sharjah.
Kada je riječ o taksama, s Međunarodnog aerodroma Sarajevo su obrazložili nekoliko stvari, kako ne bi bilo nedoumica zbog čestih pogrešaka prilikom tumačenja termina "aerodromske takse".
Naime, cijena "putničkog servisa" (ne takse) na Međunarodnom aerodomu Sarajevo iznosi 18 eura i to je cijena komercijalne usluge - korištenje aerodromske infrastrukture. Izuzetak su djeca do dvije godine starosti. Također, bitna stvar su veliki izdaci za osiguranje sarajevskog aerodroma. Dok većina drugih aerodroma ima posebnu security taksu, kao dodatnu taksu, na Međunarodnom aerodromu Sarajevo, postoji i plaća se samo "putnički servis", ističu nadležni na sarajevskom aerodromu.
Kada je u pitanju aerodromska taksa, koju je donijela Vlada Federacije BiH s ciljem razvoja civilne avijacije u BiH, a koja iznosi 10 eura i koja ulazi u cijenu karte, iz Međunarodnog aerodroma Sarajevo kažu "da se ona naplaćuje na osnovu odluke institucija Federacije BiH i da Međunarodni aerodrom Sarajevo nije imao uticaja na donošenje te odluke". Cijenu same avionske karte određuje aviokompanija..
Što se tiče dolaska novih aviokompanija u ovoj godini, iz Međunarodnog aerodroma Sarajevo kazali su Feni kako su pregovori s aviokompanijom Qatar Airways u završnoj fazi te da se krajem godine očekuje uspostavljanje direktne linije iz Sarajeva za Dohu.
"Na Aerodromu Tuzla trenutno se operira na osam destinacija s dva do četiri leta sedmično po destinaciji, zavisno od interesa putnika na destinacijama", kazali su sa ovog aerodroma.
Destinacije su: Štokholm, Geteborg i Malme (Švedska), Dortmund, Frankfurt i Memingen (Njemačka), Ajdhoven (Holandija) i Bazel (Švicarska), odnosno tri do pet destinacija dnevno.
Građani BiH i susjednih zemalja mogu letjeti na pomenuta odredišta, ali i na druge destinacije u Evropi i izvan Evrope gdje Wizzair leti, na način da kupuju tzv. vezane karte, kazali su na tuzlanskom aerodromu.
"Cijene karata su različite i objavljene su na Wizz-ovoj stranici, a kreću se od 19.99 KM, zavisno od momenta kupovine karte i vremena leta. U cijenu karte su uračunate i aerodromske takse", rečeno je Feni iz Aerodroma Tuzla.
Najavljuju da će do kraja godine započeti letovi u Berlin - Šonefeld (Njemačka) i Bilund (Danska), sa po dva leta sedmično i karte su već puštene u prodaju.
"Mostarski aerodrom je većinom orijentiran na charter letove jer tako zahtijevaju naši krajnji korisnici (turizam, posebno vjerski) ", saopćeno je za Fenu iz tog aerodroma.
Što se tiče direktnih letova s jedinog hercegovačkog aerodroma imaju svakog utorka i petka redovite chartere za Rim, Bari i Napulj.
Kada je riječ o prodaji karata, u Zračnoj luci Mostar imaju poslovnice (agencije) koje obavljaju tu djelatnost.
"Što se tiče novih linija, mi smo ove godine otvorili tržište Irske sa charter letovima a kada govorimo o redovitim linijama i niskotarfinim kompanijama to je stvar koja ipak uključuje mnoge druge subjekte koji moraju subvencionirati takve letove", pojašnjavaju s mostarskog aerodroma
S Međunarodnog Aerodroma Banja Luka trenutno postoji redovna linija Banja Luka - Beograd - Banja Luka pet puta sedmično, a prijevoznik je Air Serbia.
"Ova linija je izuzetno značajna za nas odnosno potencijalne putnike, jer Beograd nudi transfer u više od 30 destinacija širom Evrope i svijeta, što znači da naši građani mogu putovati gdje požele. Air Serbia od sredine juna ima direktnu liniju Beograd - New York - Beograd što također otvara nove mogućnosti našim građanima", kazali su Feni s banjalučkog aerodroma.
Naglašavaju kako cijene karata određuje avioprijevoznik i kreću se od 62 KM u jednom pravcu i od 109 KM za povratnu kartu Banja Luka - Beograd - Banja Luka. Kako je riječ o prijevozniku Air Serbia preporučuju građanima da se raspitaju u predstavništvu te kompanije u Banjoj Luci.
Aerodrom Banja Luka je u pregovorima za otvaranje novih linija, a kada budu konkretizirani dogovori o tome će, kažu, obavijestiti javnost.
Fena
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
06 Okt 2016 10:32 - 06 Okt 2016 10:33 #5772
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Ima li nade za BH Airlines uz dugovanja od 42,7 miliona KM?
Javno poduzeće BH Airlines, opterećeno ogromnim dugovima i nemogućnošću izmirenja obveza, prema odluci Općinskog suda u Sarajevu odlazi u stečaj, a za stečajnog upravnika imenovan je Abid Šarić.
Ročište za ispitivanje prijava potraživanja zakazano je za 8. prosinca 2016. godine. Rješenjem su pozvani povjeritelji da u roku od 30 dana od dana objavljivanja oglasa o otvaranju stečajnog postupka u Službenim novinama FBiH prijave svoja potraživanja ovom sudu, piše Faktor.
Skupština povjeritelja će se održati također 8. prosinca, na kojoj će se, nakon izvješća stečajnog upravnika, odlučiti o daljnjem tijeku stečajnog postupka.
Stečajni upravnik BH Airlinesa Abid Šarić izjavio je za Faktor da dugovanja tvrtke iznose oko 42,7 milijuna KM, od čega su kratkoročne obveze oko 37 milijuna KM.
"Tvrtka ima malo aktive i vrlo je malo toga što će formirati stečajnu masu. Imaju jedan zrakoplov koji je u vlasništvu HETA-e, tako teško da ima ikakvih izgleda za oporavkom tvrtke. Vlada Federacije BiH je 100-postotni vlasnik BH Airlinesa i jedino ona, može izmiriti obveze i okončati stečaj kako bi tvrtka nastavila poslovati", ocijenio je Šarić.
Prema njegovim riječima, prvi korak će biti precizno utvrđivanje ukupnih obveza.
"Moramo utvrditi obveze i njihovu kategoriju. Treba utvrditi tko su razdužni, a tko izvršni povjeritelji koliko iznose potraživanja radnika, a koliko su potraživanja općeg isplatnog reda. Treba utvrditi i iznos ukupne stečajne mase i što je najvažnije zaustaviti daljnje povećanje dugova", objašnjava Šarić. Dodao je kako će doći do raskidanja radnog odnosa sa zaposlenicima.
"Radnicima od 2012. godine nisu uplaćivani doprinosi i oni će se naći u nezgodnoj situaciji", dodaje stečajni upravnik.
Najveći povjeritelj je društvo HETA koje potražuje 25.409.857 KM iz ugovora o financijskom lizingu za dva zrakoplova ATR-72.
Zračna luka u Sarajevu potražuje 6.429.884 KM, KM, potraživanja stranih dobavljača su 4.257.826, zaposlenici po osnovu plaća potražuju 2.700.000 KM, potraživanja JP Pošta BiH iznose 1.397.091 KM, rezerviranja po osnovu tužbi iznose 1.816.580 KM, a ostala potraživanja su 751.062 KM.
Faktor.ba
Javno poduzeće BH Airlines, opterećeno ogromnim dugovima i nemogućnošću izmirenja obveza, prema odluci Općinskog suda u Sarajevu odlazi u stečaj, a za stečajnog upravnika imenovan je Abid Šarić.
Ročište za ispitivanje prijava potraživanja zakazano je za 8. prosinca 2016. godine. Rješenjem su pozvani povjeritelji da u roku od 30 dana od dana objavljivanja oglasa o otvaranju stečajnog postupka u Službenim novinama FBiH prijave svoja potraživanja ovom sudu, piše Faktor.
Skupština povjeritelja će se održati također 8. prosinca, na kojoj će se, nakon izvješća stečajnog upravnika, odlučiti o daljnjem tijeku stečajnog postupka.
Stečajni upravnik BH Airlinesa Abid Šarić izjavio je za Faktor da dugovanja tvrtke iznose oko 42,7 milijuna KM, od čega su kratkoročne obveze oko 37 milijuna KM.
"Tvrtka ima malo aktive i vrlo je malo toga što će formirati stečajnu masu. Imaju jedan zrakoplov koji je u vlasništvu HETA-e, tako teško da ima ikakvih izgleda za oporavkom tvrtke. Vlada Federacije BiH je 100-postotni vlasnik BH Airlinesa i jedino ona, može izmiriti obveze i okončati stečaj kako bi tvrtka nastavila poslovati", ocijenio je Šarić.
Prema njegovim riječima, prvi korak će biti precizno utvrđivanje ukupnih obveza.
"Moramo utvrditi obveze i njihovu kategoriju. Treba utvrditi tko su razdužni, a tko izvršni povjeritelji koliko iznose potraživanja radnika, a koliko su potraživanja općeg isplatnog reda. Treba utvrditi i iznos ukupne stečajne mase i što je najvažnije zaustaviti daljnje povećanje dugova", objašnjava Šarić. Dodao je kako će doći do raskidanja radnog odnosa sa zaposlenicima.
"Radnicima od 2012. godine nisu uplaćivani doprinosi i oni će se naći u nezgodnoj situaciji", dodaje stečajni upravnik.
Najveći povjeritelj je društvo HETA koje potražuje 25.409.857 KM iz ugovora o financijskom lizingu za dva zrakoplova ATR-72.
Zračna luka u Sarajevu potražuje 6.429.884 KM, KM, potraživanja stranih dobavljača su 4.257.826, zaposlenici po osnovu plaća potražuju 2.700.000 KM, potraživanja JP Pošta BiH iznose 1.397.091 KM, rezerviranja po osnovu tužbi iznose 1.816.580 KM, a ostala potraživanja su 751.062 KM.
Faktor.ba
To je tvoje pravilo, moje ne
Last Edit: 06 Okt 2016 10:33 by mensud1966.
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
31 Okt 2016 11:09 #5826
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Aerodrom za predsjednika
Dok iz Tuzle svakog dana čarter-letovima putnici iz BiH lete diljem Evrope, iz Banje Luke dnevno saobraća samo jedna linija, na relaciji za Beograd.
Osim jednog leta dnevno Air Srbije na relaciji Banja Luka - Beograd, banjalučki aerodrom služi isključivo da s njega polijeće i na njega slijeće avion Vlade RS-a, koji koristi entitetski predsjednik Milorad Dodik. I tako godinama. Osim što se ta jedina aviolinija mijenja ovisno o tome ima li u entitetskom budžetu novca za subvencioniranje polupraznih aviona, kao što je to bilo u slučaju letova za potpuno neinteresantne i putnicima neisplative linije u Njemačkoj ili Austriji.
Nada je u Turskoj
Ni dva miliona KM godišnje, s koliko Ministarstvo saobraćaja i veza subvencionira Aerodrom, on ne može doseći u svom poslovanju kako bi došao na pozitivnu nulu, pa je uprava JP Aerodromi RS-a odlučila da se kod Investiciono-razvojne banke (IRB) Srpske zaduži za sedam miliona maraka.
"Mi vrlo ozbiljno planiramo da razvijamo oblast kargo-saobraćaja i u tom pravcu ćemo ići sa ulaganjima. To je, naravno, jedan od dijelova plana. Postoji i potreba za proširenjem putničkih kapaciteta, postoji potreba za dodatnom opremom, uređajima", kazao je Miroslav Janjić, direktor preduzeća Aerodromi RS-a.
Cilj im je, rekao je Janjić, ponovo vratiti kargo-prevoz izvoza mesa iz BiH u Tursku, te se novac od kredita planira uložiti u izgradnju hladnjača i dodatne opreme, neophodne za to. Aerodromi RS-a za manje od godinu na prevozu mesa u Tursku zaradili su milion maraka. Zato se svim silama trude da meso za Tursku ponovo počne da leti iz Banje Luke.
Poručuju pritom da ”Tuzli kargo nije toliko potreban”. Svoje poslovanje, ističu, Aerodrom u Tuzli gradi na čarter-letovima, koji im se itekako isplate. Za tri dana dobiće let za London, a trenutno imaju linije koje saobraćaju u sedam zemalja.
"Oni pregovaraju sa Wizz Airom. Nisu zatvorena vrata za pregovore sa Wizz Airom, koji vozi iz Tuzle. Troškovi čarter-letova su za samo preduzeće Aerodromi RS-a puno viši nego redovne linije. I zbog toga je možda mala zadrška oko uvođenja čarter-letova", navela Vesna Vožni, pomoćnica ministra saobraćaja i veza RS-a.
Problem je, pojasnila je Vožni, što ta kompanija traži da svaki dan 70 posto kapaciteta u avionu bude popunjeno, a u RS-u nisu sigurni da bi to mogli ispoštovati. Nakon novih ulaganja u obnovu aerodromske infrastrukture, iz uprave je navedeno kako je cilj da Aerodrom Banja Luka obogati ponudu, možda i letovima za skandinavske zemlje, ali nije pojašnjeno kako, jer čarter-letovi za sada nisu opcija. O njima će, kažu, ponovo razmišljati, ako ne uspiju ponovo dobiti kargo-prevoz mesa za Tursku. No, bitno je navesti, a što je i Vožni potvrdila, da RS na to nema nikakvog utjecaja kao ni vlasti BiH, pošto Turska kao država kupac odlučuje koji će aerodrom koristiti.
Obećanja Rusije
Komentarišući izjave pomoćnice ministra, ekonomista Damir Miljević kaže da “ne može da shvati na bazi kojih procjena je utvrđeno da Aerodrom Banja Luka ne bi bio ekonomski isplativ za čarter-letove”. Dodaje da, bez sumnje, polovinu putnika koji čarter iz Tuzle koriste za letove u Skandinaviju dolazi sa sjeverozapada BiH i da im je banjalučki aerodrom mnogo bliži.
"Ali, hoću da podsjetim da je ova ista vlast prije šest godina odbila da potpiše petogodišnji ugovor s Rianairom bez ikakvog razumnog obrazloženja. Stoga me to navodi na samo jedan zaključak, da Aerodrom Banja Luka treba da ostane u funkciji jedino letova aviona Vlade RS-a koje koristi predsjednik Milorad Dodik", ističe Miljević.
Podsjećamo da je u jeku ovogodišnje predizborne kampanje iz Vlade RS-a najavljeno da će ruski investitori uložiti sedam miliona maraka u banjalučki aerodrom, što je bio rezultat posjete delegacije ruskih privrednika koji će ulagati u proširenje kapaciteta za kargo-prevoz, ali i poboljšanje uslova za putnike. Sve je, kao što se vidi, ostalo na obećanjima.
Oslobođenje
Dok iz Tuzle svakog dana čarter-letovima putnici iz BiH lete diljem Evrope, iz Banje Luke dnevno saobraća samo jedna linija, na relaciji za Beograd.
Osim jednog leta dnevno Air Srbije na relaciji Banja Luka - Beograd, banjalučki aerodrom služi isključivo da s njega polijeće i na njega slijeće avion Vlade RS-a, koji koristi entitetski predsjednik Milorad Dodik. I tako godinama. Osim što se ta jedina aviolinija mijenja ovisno o tome ima li u entitetskom budžetu novca za subvencioniranje polupraznih aviona, kao što je to bilo u slučaju letova za potpuno neinteresantne i putnicima neisplative linije u Njemačkoj ili Austriji.
Nada je u Turskoj
Ni dva miliona KM godišnje, s koliko Ministarstvo saobraćaja i veza subvencionira Aerodrom, on ne može doseći u svom poslovanju kako bi došao na pozitivnu nulu, pa je uprava JP Aerodromi RS-a odlučila da se kod Investiciono-razvojne banke (IRB) Srpske zaduži za sedam miliona maraka.
"Mi vrlo ozbiljno planiramo da razvijamo oblast kargo-saobraćaja i u tom pravcu ćemo ići sa ulaganjima. To je, naravno, jedan od dijelova plana. Postoji i potreba za proširenjem putničkih kapaciteta, postoji potreba za dodatnom opremom, uređajima", kazao je Miroslav Janjić, direktor preduzeća Aerodromi RS-a.
Cilj im je, rekao je Janjić, ponovo vratiti kargo-prevoz izvoza mesa iz BiH u Tursku, te se novac od kredita planira uložiti u izgradnju hladnjača i dodatne opreme, neophodne za to. Aerodromi RS-a za manje od godinu na prevozu mesa u Tursku zaradili su milion maraka. Zato se svim silama trude da meso za Tursku ponovo počne da leti iz Banje Luke.
Poručuju pritom da ”Tuzli kargo nije toliko potreban”. Svoje poslovanje, ističu, Aerodrom u Tuzli gradi na čarter-letovima, koji im se itekako isplate. Za tri dana dobiće let za London, a trenutno imaju linije koje saobraćaju u sedam zemalja.
"Oni pregovaraju sa Wizz Airom. Nisu zatvorena vrata za pregovore sa Wizz Airom, koji vozi iz Tuzle. Troškovi čarter-letova su za samo preduzeće Aerodromi RS-a puno viši nego redovne linije. I zbog toga je možda mala zadrška oko uvođenja čarter-letova", navela Vesna Vožni, pomoćnica ministra saobraćaja i veza RS-a.
Problem je, pojasnila je Vožni, što ta kompanija traži da svaki dan 70 posto kapaciteta u avionu bude popunjeno, a u RS-u nisu sigurni da bi to mogli ispoštovati. Nakon novih ulaganja u obnovu aerodromske infrastrukture, iz uprave je navedeno kako je cilj da Aerodrom Banja Luka obogati ponudu, možda i letovima za skandinavske zemlje, ali nije pojašnjeno kako, jer čarter-letovi za sada nisu opcija. O njima će, kažu, ponovo razmišljati, ako ne uspiju ponovo dobiti kargo-prevoz mesa za Tursku. No, bitno je navesti, a što je i Vožni potvrdila, da RS na to nema nikakvog utjecaja kao ni vlasti BiH, pošto Turska kao država kupac odlučuje koji će aerodrom koristiti.
Obećanja Rusije
Komentarišući izjave pomoćnice ministra, ekonomista Damir Miljević kaže da “ne može da shvati na bazi kojih procjena je utvrđeno da Aerodrom Banja Luka ne bi bio ekonomski isplativ za čarter-letove”. Dodaje da, bez sumnje, polovinu putnika koji čarter iz Tuzle koriste za letove u Skandinaviju dolazi sa sjeverozapada BiH i da im je banjalučki aerodrom mnogo bliži.
"Ali, hoću da podsjetim da je ova ista vlast prije šest godina odbila da potpiše petogodišnji ugovor s Rianairom bez ikakvog razumnog obrazloženja. Stoga me to navodi na samo jedan zaključak, da Aerodrom Banja Luka treba da ostane u funkciji jedino letova aviona Vlade RS-a koje koristi predsjednik Milorad Dodik", ističe Miljević.
Podsjećamo da je u jeku ovogodišnje predizborne kampanje iz Vlade RS-a najavljeno da će ruski investitori uložiti sedam miliona maraka u banjalučki aerodrom, što je bio rezultat posjete delegacije ruskih privrednika koji će ulagati u proširenje kapaciteta za kargo-prevoz, ali i poboljšanje uslova za putnike. Sve je, kao što se vidi, ostalo na obećanjima.
Oslobođenje
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
03 Nov 2016 10:36 #5833
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Aerodrom Tuzla priprema višemilionske investicije - U planu gradnja objekata za Graničnu policiju i UIO BiH
Radi povećanja broja putnika i broja letova, Međunarodni aerodrom Tuzla (MAT) u idućoj godini planira izgradnju dodatnih objekata, te rekonstrukciju postojećih. Riječ je o višemilionskoj investiciji za koju bi se sredstva dobila iz kreditnih zaduženja, te iz budžeta Vlade Tuzlanskog kantona (TK) i Vlade FBiH, javlja Anadolu Agency.
Osim proširenja objekata aerodroma, tokom današnjeg sastanka prezentiran je i projekt zgrade za Graničnu policiju BiH i Upravu za indirektno oporezivanje, kao i drugi projekti koji se trenutno realiziraju na aerodromu.
Bego Gutić, premijer TK, izjavio je da Uprava za indirektna oporezivanja BiH prati sve aktivnosti, a planira izgradnju kapitalnog objekta čija je vrijednost 2 mil KM.
- Do kraja godine najavili su da će raspisati tender, a sredstva su već obezbijeđena - izjavio je Gutić.
www.ekapija.com/website/bih/page/1587527...u-policiju-i-UIO-BiH
Radi povećanja broja putnika i broja letova, Međunarodni aerodrom Tuzla (MAT) u idućoj godini planira izgradnju dodatnih objekata, te rekonstrukciju postojećih. Riječ je o višemilionskoj investiciji za koju bi se sredstva dobila iz kreditnih zaduženja, te iz budžeta Vlade Tuzlanskog kantona (TK) i Vlade FBiH, javlja Anadolu Agency.
Osim proširenja objekata aerodroma, tokom današnjeg sastanka prezentiran je i projekt zgrade za Graničnu policiju BiH i Upravu za indirektno oporezivanje, kao i drugi projekti koji se trenutno realiziraju na aerodromu.
Bego Gutić, premijer TK, izjavio je da Uprava za indirektna oporezivanja BiH prati sve aktivnosti, a planira izgradnju kapitalnog objekta čija je vrijednost 2 mil KM.
- Do kraja godine najavili su da će raspisati tender, a sredstva su već obezbijeđena - izjavio je Gutić.
www.ekapija.com/website/bih/page/1587527...u-policiju-i-UIO-BiH
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
Time to create page: 0.121 seconds