World | Construction News
- Admir
- Topic Author
- Offline
- Administrator
24 Feb 2013 22:03 #3184
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Kingdom Tower: U Saudijskoj Arabiji se gradi najviša građevina na svijetu
U Saudijskoj Arabiji će ove godine početi izgradnja Kingdom Towera, koji će po okončanju radova biti najviša građevina na svijetu. Toranj će biti visok najmanje 1.000 metara.
Prema prvobitnim planovima toranj je trebao biti visok 1.600 metara, ali se okolno zemljište pokazalo kao previše nestabilno za građevinu tolike visine.
Na izgradnji ovog tornja, koji će se nalaziti u Džedi, će raditi dvije britanske kompanije – EC Harris i Mace. Kompanija Mace je bila zadužena i za izgradnju tornja Shard u Londonu.
Kingdom Tower, koji će se nalaziti na obali Crvenog mora, će imati ukupnu površinu od oko 485.000 kvadratnih metara, a u njemu će se nalaziti hotel Four Seasons s pet zvjezdica, apartmani, uredski prostor i opservatorij, prenosi Sky News.
“Vizija princa Al-Waleeda bin Talala je da projekt privuče pažnju svjetske javnosti na Saudijsku Arabiju, a posebno na grad Džedu”, rekao je Waleed Abdul Jaleel Battejee, izvršni direktor Ekonomske kompanije Džeda, koja je ugovore za izgradnju tornja dala britanskim firmama.
“Kingdom Tower je projekt od međunarodne važnosti i predstavlja nevjerojatnu ambiciju. Mi smo presretni što smo dio ovog projekta”, kazao je Mark Reynolds, izvršni direktor kompanije Mace.
Radovi na tornju će početi ove godine, a bit će završeni tokom 63 mjeseca.
U Saudijskoj Arabiji će ove godine početi izgradnja Kingdom Towera, koji će po okončanju radova biti najviša građevina na svijetu. Toranj će biti visok najmanje 1.000 metara.
Prema prvobitnim planovima toranj je trebao biti visok 1.600 metara, ali se okolno zemljište pokazalo kao previše nestabilno za građevinu tolike visine.
Na izgradnji ovog tornja, koji će se nalaziti u Džedi, će raditi dvije britanske kompanije – EC Harris i Mace. Kompanija Mace je bila zadužena i za izgradnju tornja Shard u Londonu.
Kingdom Tower, koji će se nalaziti na obali Crvenog mora, će imati ukupnu površinu od oko 485.000 kvadratnih metara, a u njemu će se nalaziti hotel Four Seasons s pet zvjezdica, apartmani, uredski prostor i opservatorij, prenosi Sky News.
“Vizija princa Al-Waleeda bin Talala je da projekt privuče pažnju svjetske javnosti na Saudijsku Arabiju, a posebno na grad Džedu”, rekao je Waleed Abdul Jaleel Battejee, izvršni direktor Ekonomske kompanije Džeda, koja je ugovore za izgradnju tornja dala britanskim firmama.
“Kingdom Tower je projekt od međunarodne važnosti i predstavlja nevjerojatnu ambiciju. Mi smo presretni što smo dio ovog projekta”, kazao je Mark Reynolds, izvršni direktor kompanije Mace.
Radovi na tornju će početi ove godine, a bit će završeni tokom 63 mjeseca.
(insider)
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Topic Author
- Offline
- Administrator
31 Mar 2013 12:03 #3273
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Udinese dobija novi moderniji stadion
Talijanski prvoligaš Udinese će izgraditi vlastiti stadion nakon što je od lokalnog gradskog vijeća dobio pravo na zakup na 99 godina, što je sličan dogovor kakav ima Juventus u Torinu.
Stadion Friuli, koji je izgrađen za Svjetsko prvenstvo 1990. godine, bit će temeljito preuređen, a novi i znatno moderniji objekt će primati 25.000 gledatelja. Radovi će početi ovo ljeto.
"Ovo je historijska odluka za cijelu regiju. Za mene lično to predstavlja kraj teškog putovanja koje je trajalo deset godina. Dobit ćemo moderni i efikasniji nogometni stadion koji će biti otvoren svima, sedam dana u sedmic. Siguran sam da će se povećati prosječan broj gledatelja na našim utakmicama, da će atmosfera na stadionu biti toplija nego do sada te da će nam to pomoći u ostvarenju boljih rezultata", istaknuo je vlasnik Udinesea Giampaolo Pozzo.
Udinese će postati prvi talijanski klub nakon Juventusa koji će imati stadion u svom vlasništvu.
Talijanski prvoligaš Udinese će izgraditi vlastiti stadion nakon što je od lokalnog gradskog vijeća dobio pravo na zakup na 99 godina, što je sličan dogovor kakav ima Juventus u Torinu.
Stadion Friuli, koji je izgrađen za Svjetsko prvenstvo 1990. godine, bit će temeljito preuređen, a novi i znatno moderniji objekt će primati 25.000 gledatelja. Radovi će početi ovo ljeto.
"Ovo je historijska odluka za cijelu regiju. Za mene lično to predstavlja kraj teškog putovanja koje je trajalo deset godina. Dobit ćemo moderni i efikasniji nogometni stadion koji će biti otvoren svima, sedam dana u sedmic. Siguran sam da će se povećati prosječan broj gledatelja na našim utakmicama, da će atmosfera na stadionu biti toplija nego do sada te da će nam to pomoći u ostvarenju boljih rezultata", istaknuo je vlasnik Udinesea Giampaolo Pozzo.
Udinese će postati prvi talijanski klub nakon Juventusa koji će imati stadion u svom vlasništvu.
(Totalsport)
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Topic Author
- Offline
- Administrator
08 Maj 2013 20:37 #3344
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Kasni izgradnja stadiona u Sao Paulu
Organizatori Svjetskog prvenstva 2014. godine objavili su da će imati problema da završe izgradnju stadiona u Sao Paolu u roku koji im je zadala FIFA.
Jedan od inženjera zaduženih za izgradnju rekao je u ponedjeljak da ne očekuje da će stadion biti potpuno funkcionalan do decembra, kako FIFA želi, a lokalni organizatori rekli su da "traže rješenje" da ubrzaju izgradnju i završe posao na vrijeme.
Glavna briga su sjedišta koja će morati da se dodaju da bi se povećao kapacitet stadiona za prvi meč turnira.
FIFA je jasno istakla da neće tolerisati kašnjenja u izgradnji 12 stadiona za Svjetsko prvenstvo, koji treba da budu završeni do decembra.
Samo dva stadiona od šest za ovogodišnji Kup konfederacija završena su na vrijeme.
Organizatori Svjetskog prvenstva 2014. godine objavili su da će imati problema da završe izgradnju stadiona u Sao Paolu u roku koji im je zadala FIFA.
Jedan od inženjera zaduženih za izgradnju rekao je u ponedjeljak da ne očekuje da će stadion biti potpuno funkcionalan do decembra, kako FIFA želi, a lokalni organizatori rekli su da "traže rješenje" da ubrzaju izgradnju i završe posao na vrijeme.
Glavna briga su sjedišta koja će morati da se dodaju da bi se povećao kapacitet stadiona za prvi meč turnira.
FIFA je jasno istakla da neće tolerisati kašnjenja u izgradnji 12 stadiona za Svjetsko prvenstvo, koji treba da budu završeni do decembra.
Samo dva stadiona od šest za ovogodišnji Kup konfederacija završena su na vrijeme.
Fena
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Topic Author
- Offline
- Administrator
18 Jun 2013 10:56 #3470
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Šta sa stadionima nakon svjetskog prvenstva u Brazilu?
Brazilski gradovi u kojim se nalaze stadioni i čiji klubovi ne igraju u prvoj ligi već sada užurbano traže način kako iskoristiti stadione vrijedne više miliona dolara. Brigu uglavnom zadaju visoki troškovi održavanja.
U subotu (15. lipnja 2013.) u Brazilu je odigrana prva utakmica Confed Cupa. Brazil je pobjedio Japan 3:0 (1:0) na nacionalnom stadionu Brasília, koji je izgrađen posebno za Confed Cup. Ovaj stadion može primiti oko 72.000 gledatelja, što ga čini drugim stadionom po veličini na kojem će se održavati svjetsko prvenstvo (SP) 2014. godine.
Naravno, organizatori se nadaju dobroj posjećenosti. Ipak ih je gradnja stajala preko 360 milijuna eura. Stadion posjeduje namoderniji sistem skupljanja kišnice, koja se potom koristi za navodnjavanje travnjaka i u santiranim čvorovima. Inžinjeri su naglasili da najnoviji fotonaponskih sustav postavljenna krovu, funkcionira kao "solarna elektrana"
Moderni, ali prazni
Nacionalni stadion, kao i drugi brazilski stadioni, po pitanju održivosti mogu biti uzor drugim arenama. Međutim, upravno bi mu moglo nedostajati ono što opravdava njegovo postojanje: navijači, gledatelji, veliki događaji. Već godinama nijedan klub iz okružja glavnog grada Brasilílie, ne igra u Seriji A, najvišoj brazilskoj nogometnoj ligi. Trenutačno najbolje plasirana momčad "Brasiliense" igra u trećoj ligi. Stoga će vjerojatno biti teško ipuniti tribine stadiona do SP-a 2014.
Budućnost stadiona ne stvara glavobolje samo u glavnom gradu. I u Manausu, Cuiabá i Natal bi stadioni uskoro mogli biti "bijeli slonovi" - nakon što je mnogo novca i posla u njih uloženo, a za njih, nakon velikog sportskoj događaja, neće biti koristi.
Stadioni su rijetko rasprodani
"U Brasíliji, Manausu, Cuiabá i Natalu, ljudi jako vole nogomet”, naglašava minister sporta, Aldo Rebelo u intervjuu za Deutsche Welle. No, ispunjen stadion je u Brazilu prava rijetkost: čak i regionalna prvenstava pokrajina Rija de Janeiro i Rija Grande do Sul imaju problema s privlačenjem gledatelja, iako su to tradicionalni turniri ove države", objašnjava Rebelo.
"Američka liga, za koju se tvrdi da ne pokazuje nogometnu tradiciju, privlači duplo više navijača od brazilske lige: oko 20.000 ljudi posjeti jednu utakmicu" kaže ministar.
Vlade pokrajina, koje se ne mogu uzdati u poznate momčadi, žele garantirati profitablno poslovanje stadiona i nakon SP-a. „Nijedan stadion na svijetu se ne financira isključivo od nogometa“, naglašava Claudio Monteiro, službenik SP-a u Brasíliji, za Deutsche Welle. Pored nogometnih utakmica i koncerti bi trebali doprinijeti gospodarskoj iskoristivosti stadiona nakon turnira. Uz to naravno postoji i šoping centar na prva četiri kata: „Bit će trgovina, restorana, kafića, kina i kazališta. Ovo je prva konstrukcija na svijetu, izgrađena po ovom konceptu“, uvjeren je Monteiro.
U Brasíliji bi ovaj koncept mogao i uspjeti, smatra Rodrigo Prada, koordinator internet stranice „Copa“014.org”, koju je osnovao sindikat arhitekata i inženjera (SINAECO), za praćenje razvoja gradnje. Stanovnici glavnog grada imaju iznad prosječna primanja po glavi stanovnika, s kojim si mogu pruštiti i skupu cijenu karte za međunarodni događaj.
Budućnost je nesigurna
Lošiji su izgledi za Natal, Cuiabá i Manaus, smatra Prada. Već 2011. je SINAECO proveo istraživanje koje je pokazalo da su u tim gradovima nogometne ekipe slabo poznate i da je broj stanovnika premal da bi se isplatili ovako veliki stadioni. U Cuiabá se već provjerava mogu li kabine u Pantanal areni poslužiti kao učionice za fakultete ili kao hotelske sobe.
Kako bi se najbolje mogla iskoristiti Arena da Amazônia u Manausu pokazat će istraživanje. Tamo se osim stadiona nalaze i teretane, kongresni centar i Sambódromo Manausa, u kojem se već planiraju slavlja. I "Arena das Dunas" u Natalu će nakon SP-a iznajmljivati prostor trgovinama.
Gubitak javnog novca
Unatoč svim idejama Prada gleda na budućnost stadiona posemistično. „Bit će gubitak javnog novca“. U argument da će SP dugoročno privlačiti ljude u ove krajeve on ne vjeruje: „Svijet poznaje močvarno područje Pantanala i prašumu Amazonije. Ipak su to najljepša mjesta u Brazilu. Bijeli slonovi nisu potrebni.
Brazilski gradovi u kojim se nalaze stadioni i čiji klubovi ne igraju u prvoj ligi već sada užurbano traže način kako iskoristiti stadione vrijedne više miliona dolara. Brigu uglavnom zadaju visoki troškovi održavanja.
U subotu (15. lipnja 2013.) u Brazilu je odigrana prva utakmica Confed Cupa. Brazil je pobjedio Japan 3:0 (1:0) na nacionalnom stadionu Brasília, koji je izgrađen posebno za Confed Cup. Ovaj stadion može primiti oko 72.000 gledatelja, što ga čini drugim stadionom po veličini na kojem će se održavati svjetsko prvenstvo (SP) 2014. godine.
Naravno, organizatori se nadaju dobroj posjećenosti. Ipak ih je gradnja stajala preko 360 milijuna eura. Stadion posjeduje namoderniji sistem skupljanja kišnice, koja se potom koristi za navodnjavanje travnjaka i u santiranim čvorovima. Inžinjeri su naglasili da najnoviji fotonaponskih sustav postavljenna krovu, funkcionira kao "solarna elektrana"
Moderni, ali prazni
Nacionalni stadion, kao i drugi brazilski stadioni, po pitanju održivosti mogu biti uzor drugim arenama. Međutim, upravno bi mu moglo nedostajati ono što opravdava njegovo postojanje: navijači, gledatelji, veliki događaji. Već godinama nijedan klub iz okružja glavnog grada Brasilílie, ne igra u Seriji A, najvišoj brazilskoj nogometnoj ligi. Trenutačno najbolje plasirana momčad "Brasiliense" igra u trećoj ligi. Stoga će vjerojatno biti teško ipuniti tribine stadiona do SP-a 2014.
Budućnost stadiona ne stvara glavobolje samo u glavnom gradu. I u Manausu, Cuiabá i Natal bi stadioni uskoro mogli biti "bijeli slonovi" - nakon što je mnogo novca i posla u njih uloženo, a za njih, nakon velikog sportskoj događaja, neće biti koristi.
Stadioni su rijetko rasprodani
"U Brasíliji, Manausu, Cuiabá i Natalu, ljudi jako vole nogomet”, naglašava minister sporta, Aldo Rebelo u intervjuu za Deutsche Welle. No, ispunjen stadion je u Brazilu prava rijetkost: čak i regionalna prvenstava pokrajina Rija de Janeiro i Rija Grande do Sul imaju problema s privlačenjem gledatelja, iako su to tradicionalni turniri ove države", objašnjava Rebelo.
"Američka liga, za koju se tvrdi da ne pokazuje nogometnu tradiciju, privlači duplo više navijača od brazilske lige: oko 20.000 ljudi posjeti jednu utakmicu" kaže ministar.
Vlade pokrajina, koje se ne mogu uzdati u poznate momčadi, žele garantirati profitablno poslovanje stadiona i nakon SP-a. „Nijedan stadion na svijetu se ne financira isključivo od nogometa“, naglašava Claudio Monteiro, službenik SP-a u Brasíliji, za Deutsche Welle. Pored nogometnih utakmica i koncerti bi trebali doprinijeti gospodarskoj iskoristivosti stadiona nakon turnira. Uz to naravno postoji i šoping centar na prva četiri kata: „Bit će trgovina, restorana, kafića, kina i kazališta. Ovo je prva konstrukcija na svijetu, izgrađena po ovom konceptu“, uvjeren je Monteiro.
U Brasíliji bi ovaj koncept mogao i uspjeti, smatra Rodrigo Prada, koordinator internet stranice „Copa“014.org”, koju je osnovao sindikat arhitekata i inženjera (SINAECO), za praćenje razvoja gradnje. Stanovnici glavnog grada imaju iznad prosječna primanja po glavi stanovnika, s kojim si mogu pruštiti i skupu cijenu karte za međunarodni događaj.
Budućnost je nesigurna
Lošiji su izgledi za Natal, Cuiabá i Manaus, smatra Prada. Već 2011. je SINAECO proveo istraživanje koje je pokazalo da su u tim gradovima nogometne ekipe slabo poznate i da je broj stanovnika premal da bi se isplatili ovako veliki stadioni. U Cuiabá se već provjerava mogu li kabine u Pantanal areni poslužiti kao učionice za fakultete ili kao hotelske sobe.
Kako bi se najbolje mogla iskoristiti Arena da Amazônia u Manausu pokazat će istraživanje. Tamo se osim stadiona nalaze i teretane, kongresni centar i Sambódromo Manausa, u kojem se već planiraju slavlja. I "Arena das Dunas" u Natalu će nakon SP-a iznajmljivati prostor trgovinama.
Gubitak javnog novca
Unatoč svim idejama Prada gleda na budućnost stadiona posemistično. „Bit će gubitak javnog novca“. U argument da će SP dugoročno privlačiti ljude u ove krajeve on ne vjeruje: „Svijet poznaje močvarno područje Pantanala i prašumu Amazonije. Ipak su to najljepša mjesta u Brazilu. Bijeli slonovi nisu potrebni.
(Deutsche Wele)
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Topic Author
- Offline
- Administrator
11 Jul 2013 19:41 #3561
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Kina gradi najduži tunel na svijetu
Kina će uložiti oko 42 milijarde dolara u gradnju tunela dužine 123 kilometra ispod Bohajskog moreuza, kako bi povezala svoje istočne i sjeveroistočne regije, prenijeli su danas državni mediji.
Tunel će se protezati od lučkog grada Daliana, u provinciji Liaoning, do Yantaija, u provinciji Shandong, i bit će najduži svjetski tunel ispod morskog dna. U izvještaju nije precizirano kada će projekat biti završen.
Kina je objavila plan o gradnji ovog tunela 1994. godine, po cijeni od deset milijardi dolara, s ciljem da on bude završen prije 2010. godine. Dvadeset godina kasnije, projekat je zaglavljen u fazi planiranja, navodi se tekstu.
U to vrijeme, državni mediji su prenijeli da će tunel skratiti putovanje između ova dvije regije za 1000 kilometara.
Član Kineske akademije za inženjering Wang Mengshu izjavio je da bi troškovi gradnje mogli da se nadoknade za 12 godina korištenja tunela, pošto je "teretni saobraćaj veoma isplativ".
Trenutno najduži tunel ispod morskog dna nalazi se u Japanu, između ostrva Honshu i Hokaido, a otvoren je 1988. godine, poslije dvadesetogodišnje gradnje.
Tunel koji povezuje Englesku i Francusku dugačak je oko 51 kilometar.
Kina će uložiti oko 42 milijarde dolara u gradnju tunela dužine 123 kilometra ispod Bohajskog moreuza, kako bi povezala svoje istočne i sjeveroistočne regije, prenijeli su danas državni mediji.
Tunel će se protezati od lučkog grada Daliana, u provinciji Liaoning, do Yantaija, u provinciji Shandong, i bit će najduži svjetski tunel ispod morskog dna. U izvještaju nije precizirano kada će projekat biti završen.
Kina je objavila plan o gradnji ovog tunela 1994. godine, po cijeni od deset milijardi dolara, s ciljem da on bude završen prije 2010. godine. Dvadeset godina kasnije, projekat je zaglavljen u fazi planiranja, navodi se tekstu.
U to vrijeme, državni mediji su prenijeli da će tunel skratiti putovanje između ova dvije regije za 1000 kilometara.
Član Kineske akademije za inženjering Wang Mengshu izjavio je da bi troškovi gradnje mogli da se nadoknade za 12 godina korištenja tunela, pošto je "teretni saobraćaj veoma isplativ".
Trenutno najduži tunel ispod morskog dna nalazi se u Japanu, između ostrva Honshu i Hokaido, a otvoren je 1988. godine, poslije dvadesetogodišnje gradnje.
Tunel koji povezuje Englesku i Francusku dugačak je oko 51 kilometar.
(Srna)
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Topic Author
- Offline
- Administrator
13 Jul 2013 09:46 #3571
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Ovako je rastao Njujork
Njujork ima možda i najpoznatiju panoramu na svijetu, a grad je odavno sinononim za visoke zgrade. Međutim, trebalo je mnogo decenija da poprimi današnji izgled.
Jedna kompanija predstavila je animaciju koja prikazuje izgradnju Njujorka od sredine 19. vijeka do danas.
U animaciji koju je napravila firma CubeLease vidi se da je tek početkom 20. vijeka ovaj grad počeo da “cvjeta”.
Izgradnja čuvenog Empire State Buildinga počela je u martu 1930. a u tom trenutku na njoj je radilo 3.000 ljudi. Rasla je četiri i po sprata nedeljno.
Nešto više od godinu dana kasnije, predsjednik Huver pritisnuo je dugme u Vašingtonu kako bi upalio svjetla na zgradi 1. maja 1931.
Mnogi istoričari i arhitekte smatraju Chrysler zgradu jednom od najlepših u Njujorku, a ona je izgrađena 1930.
Te godine počela je i izgradnja 14 zgrada u Art Deco stilu, a završena 1939.
Četrdesete i pedesete godine 20. vijeka bile su nešto sporije kada je riječ o izgradnji Njujorka, ali je i tada izniklo mnogo reprezentativnih nebodera – među njima i Seagram Building 1957.
Od tada je razvoj postepeno rastao sve do novog usporavanja devedesetih.
Jedna od najpoznatijih zgrada nastala u novom milenijumu je Conde Nast zavšena 2000. Opisana je kao “važan primjer ekološkog dizajna među američkim neboderima”.
Njujork ima možda i najpoznatiju panoramu na svijetu, a grad je odavno sinononim za visoke zgrade. Međutim, trebalo je mnogo decenija da poprimi današnji izgled.
Jedna kompanija predstavila je animaciju koja prikazuje izgradnju Njujorka od sredine 19. vijeka do danas.
U animaciji koju je napravila firma CubeLease vidi se da je tek početkom 20. vijeka ovaj grad počeo da “cvjeta”.
Izgradnja čuvenog Empire State Buildinga počela je u martu 1930. a u tom trenutku na njoj je radilo 3.000 ljudi. Rasla je četiri i po sprata nedeljno.
Nešto više od godinu dana kasnije, predsjednik Huver pritisnuo je dugme u Vašingtonu kako bi upalio svjetla na zgradi 1. maja 1931.
Mnogi istoričari i arhitekte smatraju Chrysler zgradu jednom od najlepših u Njujorku, a ona je izgrađena 1930.
Te godine počela je i izgradnja 14 zgrada u Art Deco stilu, a završena 1939.
Četrdesete i pedesete godine 20. vijeka bile su nešto sporije kada je riječ o izgradnji Njujorka, ali je i tada izniklo mnogo reprezentativnih nebodera – među njima i Seagram Building 1957.
Od tada je razvoj postepeno rastao sve do novog usporavanja devedesetih.
Jedna od najpoznatijih zgrada nastala u novom milenijumu je Conde Nast zavšena 2000. Opisana je kao “važan primjer ekološkog dizajna među američkim neboderima”.
(buka)
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Topic Author
- Offline
- Administrator
13 Jul 2013 21:13 #3575
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
U Kini otvorena najveća zgrada na svijetu
S vlastitim vještačkim suncem i površinom tri puta većom od Pentagona, "najveća zgrada na svijetu" otvorila je svoja vrata prvim posjetiocima u prijestolnici kineske pokrajine Sichuan, Chengduu.
Dok su jedni dobili negativan utisak o zgradi, drugi su imali pozitivno mišljenje.
Zgrada je visoka oko 100 metara i u nju može stati 20 Sydneyskih opera, javio je AFP.
Kompleks, za koji kineski zvaničnici kažu da je najveća samostojeća zgrada na svijetu, ima dužinu od 500 metara, širinu od 400 metara i 1,7 miliona kvadratnih metara površine.
Ali, prvi val posjetitelja je bio podijeljen oko ljepote zgrade u kojoj se nalaze trgovine, uredi, konfrencijske sale, univerzitetski kompleks, dva trgovačka centra, dva hotela s pet zvjezdica i kino dvorane s IMAX sistemom.
"Nedostaje joj kreativnosti", napisao je jedan posjetilac na Sina Weibu, kineskoj verziji Twittera.
Drugi posjetilac se ismijavao imenom.
"Zašto se sve u Chengduu naziva "globalnim"?", napisao je.
Međutim, neki internetski korisnici bili su impresionirani kompleksom koji je otvoren 28. juna.
"Ono će postati nova znamenitost Chengdua", ističe jedan posjetilac.
Global Centre je dizajniran po morskoj temi i ima fontane, veliki vodeni park i vještačku plažu.
Centralni dio se sastoji od 5.000 kvadratnih metara vještačke plaže. Između ostalog, nude se usluge pohađanja kurseva raftinga. Plaža može primiti više od 6.000 osoba.
S vlastitim vještačkim suncem i površinom tri puta većom od Pentagona, "najveća zgrada na svijetu" otvorila je svoja vrata prvim posjetiocima u prijestolnici kineske pokrajine Sichuan, Chengduu.
Dok su jedni dobili negativan utisak o zgradi, drugi su imali pozitivno mišljenje.
Zgrada je visoka oko 100 metara i u nju može stati 20 Sydneyskih opera, javio je AFP.
Kompleks, za koji kineski zvaničnici kažu da je najveća samostojeća zgrada na svijetu, ima dužinu od 500 metara, širinu od 400 metara i 1,7 miliona kvadratnih metara površine.
Ali, prvi val posjetitelja je bio podijeljen oko ljepote zgrade u kojoj se nalaze trgovine, uredi, konfrencijske sale, univerzitetski kompleks, dva trgovačka centra, dva hotela s pet zvjezdica i kino dvorane s IMAX sistemom.
"Nedostaje joj kreativnosti", napisao je jedan posjetilac na Sina Weibu, kineskoj verziji Twittera.
Drugi posjetilac se ismijavao imenom.
"Zašto se sve u Chengduu naziva "globalnim"?", napisao je.
Međutim, neki internetski korisnici bili su impresionirani kompleksom koji je otvoren 28. juna.
"Ono će postati nova znamenitost Chengdua", ističe jedan posjetilac.
Global Centre je dizajniran po morskoj temi i ima fontane, veliki vodeni park i vještačku plažu.
Centralni dio se sastoji od 5.000 kvadratnih metara vještačke plaže. Između ostalog, nude se usluge pohađanja kurseva raftinga. Plaža može primiti više od 6.000 osoba.
(Fena)
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Topic Author
- Offline
- Administrator
25 Jul 2013 14:55 #3656
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
U Kini počela izgradnja najvišeg nebodera na svijetu
Neboder Burj Khalifa, koji se nalazi u Dubaiju, trenutno je najviša građevina na svijetu. Njegova visina iznosi 828 metara, a titulu najvišeg će imati još manje od godinu dana, kada će je prepustiti neboderu Sky City, čija je izgradnja već počela.
Neboder Sky City se gradi u Kini, a bit će visok 838 metara. Zanimljivo je i to što će njegova izgradnja trajati samo 10 mjeseci, posebno zbog podatka da je izgradnja nebodera Burj Khalifa trajala pet godina.
Brzu izgradnju garantovala je Broad Grupa, nakon čega su uslijedile reakcije.
"Brzina je užasavajuća, kako je to moguće", komentarisao je korisnik kineske društvene mreže Weibo.
Neboder će označiti početak novog doba u kineskoj izgradnji, koje podrazumijeva visoke građevine koje se brzo grade. Taj trend je veoma brzo postao popularan, pa je već sada teško pratiti najave izgradnje visokih zgrada. Među njima su Shanghai Tower (visina 632 metra, završetak izgradnje 2014. godine), Goldin Finance 117 u Tranjinu (visina 597 metara, završetak izgradnje 2015. godine), Ping An Finance Center u Shenzhenu (visina 660 metara, završetak izgradnje 2016. godine), Greenland Centar u Wuhanu (visina 636 metara, završetak izgradnje 2017. godine) i Golden Rooster Tower u Suzhou (visina 700 metara, završetak izgradnje još uvijek nije zvanično saopćen).
U više od deset gradova u Kini planirana je izgradnja građevina viših od 541 metar, koliko je visok One World Trade Center u SAD-u. Kina trenutno ima 470 nebodera viših od 152 metra, u izgradnji su 332, a planirano ih je 516. Kina će do 2022. godine imati ukupno 1.318 nebodera. Izgradnja Sky Cityja će koštati 1,46 milijardi dolara. Prema riječima direktora Broad Grupe, cilj je uštedjeti prostor i energiju.
Neboder Sky City će imati 202 sprata, a zauzimat će prostor od 1,05 milona kvadratnih metara. Ponudit će parking za 2.000 automobila i okruženje koje niko neće željeti napustiti. U njemu će biti dovoljno prostora za boravak 30.000 ljudi, a predviđen je trgovački centar, škola, bolnica, poslovni prostori, krovni vrt, zabavni park, sportski objekti, organska farma i ulica za šetanje dužine 10 kilometara.
Stanovnici neće morati ni izlaziti iz zgrade, jer će u njoj imati sve što im je potrebno.
Briga za sigurnost
Kritičari tvrde da bi Sky City mogao biti nesiguran zbog nekonvencionalne tehnike izgradnje koju uvodi Broad Grupa. Ta tehnika je omogućila izgradnju tornja od 30 spratova za samo 15 dana u 2011. godini, kao i hotela sa 15 spratova za manje od šest dana 2010. godine.
Šef Akademije za urbano planirannje, Zhi Yin, rekao je da će Sky City biti ili čudo, ili prevara. Prema njegovim riječima, neboder je eksperiment, za koji je potreban praktičan test. Arhitekt iz Baojia Grupe, Yin Lu, izrazio je zabrinutost zbog mogućeg slijeganja kada zgrada bude viša. Međutim, Broad Grupa je istakla da su vlasti ocijenile da će neboder biti siguran.
Tehnika brze izgradnje
Ova je tehnika jednostavna, tvrde iz Broad Grupe. Oko 20.000 radnika u postrojenju proizvodi hiljade čelično-betonskih blokova veličine 60 kvadratnih metara u periodu od četiri mjeseca. Potom se ovi blokovi transportuju na lokaciju i postavljaju na njihova mjesta. Struktura se završava za dva mjeseca, a tri sprata se izgrade tokom jednog dana.
Četiri mjeseca su potrebna za završetak unutrašnje konstrukcije. Broad Grupa je ovu metodu primijenila za izgradnju 30 građevina.
Neboder Burj Khalifa, koji se nalazi u Dubaiju, trenutno je najviša građevina na svijetu. Njegova visina iznosi 828 metara, a titulu najvišeg će imati još manje od godinu dana, kada će je prepustiti neboderu Sky City, čija je izgradnja već počela.
Neboder Sky City se gradi u Kini, a bit će visok 838 metara. Zanimljivo je i to što će njegova izgradnja trajati samo 10 mjeseci, posebno zbog podatka da je izgradnja nebodera Burj Khalifa trajala pet godina.
Brzu izgradnju garantovala je Broad Grupa, nakon čega su uslijedile reakcije.
"Brzina je užasavajuća, kako je to moguće", komentarisao je korisnik kineske društvene mreže Weibo.
Neboder će označiti početak novog doba u kineskoj izgradnji, koje podrazumijeva visoke građevine koje se brzo grade. Taj trend je veoma brzo postao popularan, pa je već sada teško pratiti najave izgradnje visokih zgrada. Među njima su Shanghai Tower (visina 632 metra, završetak izgradnje 2014. godine), Goldin Finance 117 u Tranjinu (visina 597 metara, završetak izgradnje 2015. godine), Ping An Finance Center u Shenzhenu (visina 660 metara, završetak izgradnje 2016. godine), Greenland Centar u Wuhanu (visina 636 metara, završetak izgradnje 2017. godine) i Golden Rooster Tower u Suzhou (visina 700 metara, završetak izgradnje još uvijek nije zvanično saopćen).
U više od deset gradova u Kini planirana je izgradnja građevina viših od 541 metar, koliko je visok One World Trade Center u SAD-u. Kina trenutno ima 470 nebodera viših od 152 metra, u izgradnji su 332, a planirano ih je 516. Kina će do 2022. godine imati ukupno 1.318 nebodera. Izgradnja Sky Cityja će koštati 1,46 milijardi dolara. Prema riječima direktora Broad Grupe, cilj je uštedjeti prostor i energiju.
Neboder Sky City će imati 202 sprata, a zauzimat će prostor od 1,05 milona kvadratnih metara. Ponudit će parking za 2.000 automobila i okruženje koje niko neće željeti napustiti. U njemu će biti dovoljno prostora za boravak 30.000 ljudi, a predviđen je trgovački centar, škola, bolnica, poslovni prostori, krovni vrt, zabavni park, sportski objekti, organska farma i ulica za šetanje dužine 10 kilometara.
Stanovnici neće morati ni izlaziti iz zgrade, jer će u njoj imati sve što im je potrebno.
Briga za sigurnost
Kritičari tvrde da bi Sky City mogao biti nesiguran zbog nekonvencionalne tehnike izgradnje koju uvodi Broad Grupa. Ta tehnika je omogućila izgradnju tornja od 30 spratova za samo 15 dana u 2011. godini, kao i hotela sa 15 spratova za manje od šest dana 2010. godine.
Šef Akademije za urbano planirannje, Zhi Yin, rekao je da će Sky City biti ili čudo, ili prevara. Prema njegovim riječima, neboder je eksperiment, za koji je potreban praktičan test. Arhitekt iz Baojia Grupe, Yin Lu, izrazio je zabrinutost zbog mogućeg slijeganja kada zgrada bude viša. Međutim, Broad Grupa je istakla da su vlasti ocijenile da će neboder biti siguran.
Tehnika brze izgradnje
Ova je tehnika jednostavna, tvrde iz Broad Grupe. Oko 20.000 radnika u postrojenju proizvodi hiljade čelično-betonskih blokova veličine 60 kvadratnih metara u periodu od četiri mjeseca. Potom se ovi blokovi transportuju na lokaciju i postavljaju na njihova mjesta. Struktura se završava za dva mjeseca, a tri sprata se izgrade tokom jednog dana.
Četiri mjeseca su potrebna za završetak unutrašnje konstrukcije. Broad Grupa je ovu metodu primijenila za izgradnju 30 građevina.
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Topic Author
- Offline
- Administrator
28 Jul 2013 13:02 #3672
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Luksuzni kineski hotel u obliku potkovice
U skladu sa statusom svjetske supersile u usponu, Kina novostečeno bogatstvo demonstrira i izgradnjom novih, spektakularnih zdanja, od kojih su mnoga jedinstvena. Ovom spektru sada se pridružio i luksuzni hotel u obliku velikog blistavog luka nad vodom, koji sladokusce podsjeća na džinovsku američku krofnu s rupom.
Ovaj hotel na 27 spratova, pod nazivom „Sheraton Huju Hot Spring Resort”, krasi horizont grada Hudžua, u blizini Šangaja. Smješten je na obali jezera Taihu, a svojim gostima nudi 321 prostranu sobu, 44 apartmana i 39 vila te ga novonastala klasa poslovnih ljudi u Kini smatra idealnim. Na svojoj internet-stranici reklamira se i kao mjesto s kojeg se mogu vidjeti neke od najljepših atrakcija u okolini, ali na kome se, što je još važnije, može i družiti sa svima koji nešto znače.
Na samo sedam stepeni sjeverno do tropske rakove obratnice, Hudžu ima suptropsku, vlažnu, monsunsku klimu, dok prosječna godišnja temperatura iznosi 12 do 16 stepeni.
Goste hotela dočekuje veoma luksuzno okruženje. Arhitekta Ma Janson ga je konstruirao kao ogromnu potkovicu, čija su dva donja sprata međusobno povezana.
Prostrano predvorje osvijetljeno je sa 20.000 svjetiljki od Svarovski kristala i evropskih prirodnih kristala, koje se poput talasa pružaju preko tavanice, dok je pod popločan afganistanskim bijelim žadom i tigrovim okom iz Brazila.
Najniža cijena boravka u hotelu iznosi 285 dolara za noć. Apartmani su opremljeni mermernim kupatilima s ugrađenim kadama, a za poslovne skupove, tu su prostrane i dobro opremljene, male i velike konferencijske dvorane.
U skladu sa statusom svjetske supersile u usponu, Kina novostečeno bogatstvo demonstrira i izgradnjom novih, spektakularnih zdanja, od kojih su mnoga jedinstvena. Ovom spektru sada se pridružio i luksuzni hotel u obliku velikog blistavog luka nad vodom, koji sladokusce podsjeća na džinovsku američku krofnu s rupom.
Ovaj hotel na 27 spratova, pod nazivom „Sheraton Huju Hot Spring Resort”, krasi horizont grada Hudžua, u blizini Šangaja. Smješten je na obali jezera Taihu, a svojim gostima nudi 321 prostranu sobu, 44 apartmana i 39 vila te ga novonastala klasa poslovnih ljudi u Kini smatra idealnim. Na svojoj internet-stranici reklamira se i kao mjesto s kojeg se mogu vidjeti neke od najljepših atrakcija u okolini, ali na kome se, što je još važnije, može i družiti sa svima koji nešto znače.
Na samo sedam stepeni sjeverno do tropske rakove obratnice, Hudžu ima suptropsku, vlažnu, monsunsku klimu, dok prosječna godišnja temperatura iznosi 12 do 16 stepeni.
Goste hotela dočekuje veoma luksuzno okruženje. Arhitekta Ma Janson ga je konstruirao kao ogromnu potkovicu, čija su dva donja sprata međusobno povezana.
Prostrano predvorje osvijetljeno je sa 20.000 svjetiljki od Svarovski kristala i evropskih prirodnih kristala, koje se poput talasa pružaju preko tavanice, dok je pod popločan afganistanskim bijelim žadom i tigrovim okom iz Brazila.
Najniža cijena boravka u hotelu iznosi 285 dolara za noć. Apartmani su opremljeni mermernim kupatilima s ugrađenim kadama, a za poslovne skupove, tu su prostrane i dobro opremljene, male i velike konferencijske dvorane.
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Topic Author
- Offline
- Administrator
29 Jul 2013 20:51 #3678
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Rijad gradi metro u vrijednosti 22,5 milijardi dolara
Saudijska Arabija angažovala je tri kompanije za izgradnju metroa dugog 176 kilometara u glavnom gradu Rijadu, koji će koštati 22,5 milijardi dolara, saopštile su vlasti ove arapske države.
Prema projektu, metro u prijestonici Saudijske Arabije imat će šest linija da bi se rasteretio gust saobraćaj ovog šestomilionskog grada, javio je AFP.
Dvije linije metroa gradit će američka kompanija Bechtel Corporation, a cijena radova trebalo bi da bude oko 9,45 milijardi dolara.
Tri linije metroa izgradit će španska kompanija BTP-FCC consortium, po cijeni od 7,88 milijardi dolara, dok je izgradnja jedne linije povjerena italijanskoj firmi "Ansaldo" u iznosu od 5,21 milijardi dolara.
Projekat podrazumijeva i izgradnju autobuskih linija koje će povezivati različite dijelove grada sa metroom, a vlasti su najavile nabavku hiljadu autobusa.
Izgradnja metroa u Rijadu trebalo bi da počne u prvom tromjesečju 2014. godine i trajat će 56 mjeseci. Dvadeset posto mreže metroa radit će na solarnu energiju.
Saudijska Arabija, zemlja bogata naftom, pokrenula je više velikih projekata za razvoj i modernizaciju svoje infrastrukture u domenu saobraćaja, posebno željezničkog.
Saudijska Arabija angažovala je tri kompanije za izgradnju metroa dugog 176 kilometara u glavnom gradu Rijadu, koji će koštati 22,5 milijardi dolara, saopštile su vlasti ove arapske države.
Prema projektu, metro u prijestonici Saudijske Arabije imat će šest linija da bi se rasteretio gust saobraćaj ovog šestomilionskog grada, javio je AFP.
Dvije linije metroa gradit će američka kompanija Bechtel Corporation, a cijena radova trebalo bi da bude oko 9,45 milijardi dolara.
Tri linije metroa izgradit će španska kompanija BTP-FCC consortium, po cijeni od 7,88 milijardi dolara, dok je izgradnja jedne linije povjerena italijanskoj firmi "Ansaldo" u iznosu od 5,21 milijardi dolara.
Projekat podrazumijeva i izgradnju autobuskih linija koje će povezivati različite dijelove grada sa metroom, a vlasti su najavile nabavku hiljadu autobusa.
Izgradnja metroa u Rijadu trebalo bi da počne u prvom tromjesečju 2014. godine i trajat će 56 mjeseci. Dvadeset posto mreže metroa radit će na solarnu energiju.
Saudijska Arabija, zemlja bogata naftom, pokrenula je više velikih projekata za razvoj i modernizaciju svoje infrastrukture u domenu saobraćaja, posebno željezničkog.
(Srna/sa-c.net)
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
Time to create page: 0.087 seconds