BiH | Koridor 5c
- xYz
- Topic Author
- Offline
- Administrator
05 Jun 2014 16:58 - 05 Jun 2014 17:19 #4177
by xYz
Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Last Edit: 05 Jun 2014 17:19 by Salko.
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- xYz
- Topic Author
- Offline
- Administrator
13 Jun 2014 21:15 #4182
by xYz
Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- xYz
- Topic Author
- Offline
- Administrator
01 Jul 2014 13:24 - 01 Jul 2014 13:24 #4201
by xYz
Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Last Edit: 01 Jul 2014 13:24 by Salko.
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- xYz
- Topic Author
- Offline
- Administrator
07 Jul 2014 15:48 #4207
by xYz
Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- xYz
- Topic Author
- Offline
- Administrator
26 Jul 2014 14:33 - 26 Jul 2014 14:34 #4220
by xYz
Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Last Edit: 26 Jul 2014 14:34 by Salko.
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
27 Jul 2014 09:28 #4224
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Koridor 5C: Tunelom kroz Prenj uštedjeti 300 miliona eura
Izgradnja dionice Koridora 5C od Konjica do Mostara sjever mogla bi biti jeftinija za čak 300 miliona eura, umjesto dosadašnjih 700 miliona eura, koliko je predviđeno prema trenutnom planu gradnje Koridora na ovoj dionici.
Federalna vlada prihvatila je Informaciju o potrebi optimiziranja i povećanja fizibilnosti trase na dionici Konjic - Mostar sjever, koju je uputila državna kompanija Autoceste Federacije BiH, a u kojoj se navodi da bi probojem planine Prenj odnosno skraćivanjem ove dionice za oko 18 kilometara državi moglo ostati čak 300 miliona eura od izgradnje ove dionice.
Ensad Karić, direktor Autocesta Federacije BiH, kazao je za agenciju Patria kako su njihove pretpostavke da bi uz korištenje prirodnih pogodnosti terena i novih tehnoloških dostignuća u tunelogradnji za proboj kroz planinu Prenj, trasa Koridora 5C od Konjica od Mostara sjever bila skraćena za 18 kilometara što bi ostvarilo uštede veće od 300 miliona eura.
"To su naše grube pretpostavke", rekao je Karić.
"Odmah ćemo pristupiti detaljnijoj analizi i za nekoliko mjeseci imati tačne pokazatelje koliko se može uštedjeti na ovoj dionici", dodao je on.
Ukoliko analize pokažu da je na ovoj dionici moguće uštedjeti, morat će doći do izmjene plana prostornog uređenja. No, Karić smatra da tome ništa ne bi smjelo biti prepreka. Federalni parlament morao bi podržati ovakvu odluku, jer ušteda od nekoliko stotina miliona eura našoj zemlji značila bi mnogo.
Izgradnja dionice Koridora 5C od Konjica do Mostara sjever mogla bi biti jeftinija za čak 300 miliona eura, umjesto dosadašnjih 700 miliona eura, koliko je predviđeno prema trenutnom planu gradnje Koridora na ovoj dionici.
Federalna vlada prihvatila je Informaciju o potrebi optimiziranja i povećanja fizibilnosti trase na dionici Konjic - Mostar sjever, koju je uputila državna kompanija Autoceste Federacije BiH, a u kojoj se navodi da bi probojem planine Prenj odnosno skraćivanjem ove dionice za oko 18 kilometara državi moglo ostati čak 300 miliona eura od izgradnje ove dionice.
Ensad Karić, direktor Autocesta Federacije BiH, kazao je za agenciju Patria kako su njihove pretpostavke da bi uz korištenje prirodnih pogodnosti terena i novih tehnoloških dostignuća u tunelogradnji za proboj kroz planinu Prenj, trasa Koridora 5C od Konjica od Mostara sjever bila skraćena za 18 kilometara što bi ostvarilo uštede veće od 300 miliona eura.
"To su naše grube pretpostavke", rekao je Karić.
"Odmah ćemo pristupiti detaljnijoj analizi i za nekoliko mjeseci imati tačne pokazatelje koliko se može uštedjeti na ovoj dionici", dodao je on.
Ukoliko analize pokažu da je na ovoj dionici moguće uštedjeti, morat će doći do izmjene plana prostornog uređenja. No, Karić smatra da tome ništa ne bi smjelo biti prepreka. Federalni parlament morao bi podržati ovakvu odluku, jer ušteda od nekoliko stotina miliona eura našoj zemlji značila bi mnogo.
(NAP)
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
29 Jul 2014 17:21 #4230
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
BiH dobiva prve tunele na zapadnom Balkanu sa led rasvjetom
Ovih dana obavlja se testiranje opreme u tunelu 1. Mart, najsavremenijem, a možda i najsigurnijem tunel u regionu na koridoru 5C.
Moderan, izgrađen po svim evropskim standardima, tunel 1.mart skratit će razdaljinu između Zenice i Sarajeva za šest kilometara i dodatno približiti stanovnike nastanjene na području dva kantona u središnjem dijelu naše zemlje. Ovim se stvaraju i pretpostavke za bolju poslovnu klimu i saradnju privrednih subjekata, ali se i građani BiH dodatno komunikacijski približavaju Evropskoj uniji.
Kako kažu u Autocestama FBiH na ovaj način BiH će imati prve tunele na zapadnom Balkanu sa led rasvjetom.
Ovih dana obavlja se testiranje opreme u tunelu 1. Mart, najsavremenijem, a možda i najsigurnijem tunel u regionu na koridoru 5C.
Moderan, izgrađen po svim evropskim standardima, tunel 1.mart skratit će razdaljinu između Zenice i Sarajeva za šest kilometara i dodatno približiti stanovnike nastanjene na području dva kantona u središnjem dijelu naše zemlje. Ovim se stvaraju i pretpostavke za bolju poslovnu klimu i saradnju privrednih subjekata, ali se i građani BiH dodatno komunikacijski približavaju Evropskoj uniji.
Kako kažu u Autocestama FBiH na ovaj način BiH će imati prve tunele na zapadnom Balkanu sa led rasvjetom.
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- xYz
- Topic Author
- Offline
- Administrator
30 Jul 2014 14:53 - 30 Jul 2014 14:54 #4234
by xYz
Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Last Edit: 30 Jul 2014 14:54 by Salko.
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- xYz
- Topic Author
- Offline
- Administrator
05 Avg 2014 14:30 - 05 Avg 2014 14:41 #4237
by xYz
Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Last Edit: 05 Avg 2014 14:41 by Salko.
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
25 Avg 2014 10:38 - 25 Avg 2014 10:39 #4252
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Danas se otvara tunel Prvi mart: Povezuje Zenicu i Sarajevo modernom autocestom
Tunel Prvi mart i dionica Zenica jug - Lašva na Koridoru 5c bit će svečano otvoreni danas. Tunel Prvi mart, dužine skoro tri kilometra, povezat će Sarajevo i Zenicu modernom autocestom, što će u konačnici doprinijeti snažnijem i bržem ekonomskom razvoju ovog dijela Bosne i Hercegovine.
Tunel Prvi mart (Vijenac) dosad je najveći infrastrukturni objekat u Bosni i Hercegovini. Ukupna dužina tunela je veća od 2.900 m, zavisno od cijevi, dok dužina obje tunelske cijevi iznosi 5.680 m. Vrijednost projekta je procijenjena na 62 miliona eura.
S obzirom da je tunel dio panevropskog koridora Vc i standardi po kojima se radilo su u skladu sa evropskim normama, tj. u potpunosti se poštuje evropska direktiva o sigurnosti u tunelima.
Na svakih 250 m se nalazi veza između dvije tunelske cijevi, kao pješačka - evakuaciona veza, dok se na svakih 1.000 m nalaze prolazi (ukupno dva) za pristup vozilima.
Tunel je opremljen svim sigurnosnim sistemima: promjenljivom signalizacijom, vatrodojavom, hidrantskom mrežom, radio, mobilnom i internet vezom, video nadzorom, a upravljanje će se vršiti 24 sata dnevno, 365 dana u godini iz Centra za održavanje i kontrolu prometa (COKP) Drivuša.
Novih šest kilometara moderne autoceste olakšava i skraćuje putnu komunikaciju između Sarajeva i Zenice.
Za korisnike autoceste dionica će u punom profilu biti otvorena za promet u utorak od 05.00 sati.
Tunel Prvi mart i dionica Zenica jug - Lašva na Koridoru 5c bit će svečano otvoreni danas. Tunel Prvi mart, dužine skoro tri kilometra, povezat će Sarajevo i Zenicu modernom autocestom, što će u konačnici doprinijeti snažnijem i bržem ekonomskom razvoju ovog dijela Bosne i Hercegovine.
Tunel Prvi mart (Vijenac) dosad je najveći infrastrukturni objekat u Bosni i Hercegovini. Ukupna dužina tunela je veća od 2.900 m, zavisno od cijevi, dok dužina obje tunelske cijevi iznosi 5.680 m. Vrijednost projekta je procijenjena na 62 miliona eura.
S obzirom da je tunel dio panevropskog koridora Vc i standardi po kojima se radilo su u skladu sa evropskim normama, tj. u potpunosti se poštuje evropska direktiva o sigurnosti u tunelima.
Na svakih 250 m se nalazi veza između dvije tunelske cijevi, kao pješačka - evakuaciona veza, dok se na svakih 1.000 m nalaze prolazi (ukupno dva) za pristup vozilima.
Tunel je opremljen svim sigurnosnim sistemima: promjenljivom signalizacijom, vatrodojavom, hidrantskom mrežom, radio, mobilnom i internet vezom, video nadzorom, a upravljanje će se vršiti 24 sata dnevno, 365 dana u godini iz Centra za održavanje i kontrolu prometa (COKP) Drivuša.
Novih šest kilometara moderne autoceste olakšava i skraćuje putnu komunikaciju između Sarajeva i Zenice.
Za korisnike autoceste dionica će u punom profilu biti otvorena za promet u utorak od 05.00 sati.
(Fena)
Sei bella come un gol al 90´!
Last Edit: 25 Avg 2014 10:39 by ASOT.
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
Time to create page: 0.108 seconds