Ceste Svih Kategorija - AC, BC, MC, RC, LC
- Admir
- Offline
- Administrator
Što prije proširiti granični prelaz Gradiška
Stručni timovi opštine Gradiška i Uprave za indirektno oporezivanje /UIO/ BiH sastaće se do kraja godine da bi predložili rješenja za bolju propusnost graničnog prelaza Gradiška prema Hrvatskoj, zaključeno je na današnjem sastanku predstavnika UIO i načelnika opštine Gradiška Zorana Latinovića.
Portparol UIO BiH Ratko Kovačević rekao je da vremena za rješavanje ovog problema nema mnogo.
"Do 1. jula, kada Hrvatska pristupa EU, moramo riješiti propusnost graničnog prelaza u Gradišci, jednog od dva prelaza preko kojih će se izvoziti roba biljnog i životinjskog porijekla prema Hrvatskoj", rekao je Kovačević.
Prema njegovim riječima, predviđeno je da ovaj granični prelaz na izlazu iz BiH bude proširen još jednom trakom sa nadstrešnicom za teretna vozila.
On je napomenuo da će ovo biti samo privremeno rješenje, jer je UIO BiH već obezbijedila novac za novi prelaz koji će se nalaziti na novoizgrađenom autoputu pored rijeke Save.
Načelnik opštine Gradiška Zoran Latinović rekao je da Gradiška, osim propusnog graničnog prelaza, očekuje i da riješi probleme sve češćih saobraćajnih kolapsa.
"Učinićemo sve što je potrebno da riješimo imovinsko-pravne odnose u vezi sa proširenjem postojećeg graničnog prelaza. Daćemo i nove prijedloge za obezbjeđivanje dodatnih parkinga za kamione i bolje funkcionisanje carinskih terminala", rekao je Latinović.
Predstavnici UIO BiH tvrde da će od 1. jula naredne godine preko graničnog prelaza u Gradišci u EU ići 70 do 80 odsto svih pošiljki sa inspekcijskim nalazima, odnosno od 17.000 do 18.000 pošiljki godišnje.
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- xYz
- Topic Author
- Offline
- Administrator
Direktor preduzeća "Autoputevi RS" Dušan Topić izjavio je da za izgradnju 35 kilometara duge dionice autoputa Prnjavor - Banjaluka vrijedne 200 miliona eura vlada veliko interesovanje i da se do sada na tender prijavilo oko 15 kompanija.
"Tender je otvoren do 15. februara i veliko je interesovanje, pa se već prijavilo oko 15 kompanija. Osim firmi iz Italije, Austrije, Hrvatske i Turske koje su se javile na prethodni tender, tu su i firme iz Grčke, Bugarske, Azerbejdžana, pa čak i Kine", rekao je Topić.
On je za "Alternativnu televiziju" sinoć rekao da je najrealnija opcija da se na tenderu pojave domaće firme sa nekim inostranim partnerom kako bi ispunili uslove tendera.
"Biće tu sigurno dosta razgovora i do samog kraja naše firme će imati mogućnost izbora partnera", rekao je Topić i dodao da je pri izboru izvođača radova najosjetljiviji finansijski faktor, jer je u pitanju projekat vrijedan 200 miliona eura.
Činjenica je, kaže Topić, a neki prethodni tenderi su to pokazali, da je kombinacija domaćeg i stranog iskustva "neka vrsta dobitne kombinacije", a bitna je i finansijska snaga stranog partnera.
Topić je istakao da je u petak, 21. decembra, istekao rok za podnošenje prijava na tender za izgradnju dionice na Koridoru 5c od Doboja do Vukosavlja koji dužinom 46,6 kilometara prolazi kroz RS. Stigle su dvije prijave, a u svakoj od njih po dvije udružene strane kompanije.
"Ovo je veliki projekat javno-privatnog partnerstva na koji su mogle da se prijave samo velike i iskusne evropske i svjetske kompanije. Druga faza pregovora sa pretkvalifikovanim kompanijama će pokazati koja vrsta ugovora će to biti", rekao je Topić i dodao da su se javile velike kompanije iz Francuske, Austrije, pa čak i iz Koreje.
On je istakao da je činjenica da su se i velike firme udruživale u zajednički nastup pokazala koliko je ovo osjetljiva i kompleksna materija, jer je u pitanju ugovor koji treba da traje preko 30 godina.
"Nadamo se da će obje prijave biti kompletne, tako da bi krajem januara uputili pretkvalifikovanim kompanijama poziv za ponudu. Planiramo da u tim pregovorima provedemo šest mjeseci, da dobijemo ponude i eventualno razmišljamo o potpisivanju ugovora", kaže Topić.
On je istakao da je ponuđeno Hrvatskoj da se krene sa raspisivanjem tendera za izgradnju mosta na rijeci Savi na autoputu Banjaluka - Gradiška i počne graditi sredstvima RS, jer Hrvati čekaju bespovratna sredstva od EU za ovaj projekat kao nova članica.
"Dali smo prijedlog da ne čekamo bez razloga ako su ta sredstva Hrvatskoj izvjesna. Pošto mi imamo svojih 50 odsto sredstava za izgradnju mosta, naš prijedlog je da RS raspiše tender i izabere izvođača, ugovori radove i da počnemo da radimo. Dok se potroši tih 50 odsto novca, vjerujem da će i Hrvatska imati na raspolaganju svoja sredstva", rekao je Topić, koji je uvjeren da će dogovor ubrzo biti postignut.
Topić je rekao da će se sa naplatom putarine na autoputu Banjaluka-Gradiška početi od marta.
Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- xYz
- Topic Author
- Offline
- Administrator
Direktor JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar Ensad Karić i direktor IPSA instituta d.o.o. Sarajevo Amir Fejzić potpisat će u Tuzli Ugovor za izradu investiciono tehničke dokumentacije autoceste Tuzla – Žepče, priključak na Koridor Vc. Ugovor će biti potpisan u prostorijama Vlade Tuzlanskog kantona (sala za sjednice Vlade TK), ulica Slatina, broj 2, u srijedu 26. decembra 2012. godine, sa početkom u 11 sati.
Vrijednost Ugovora je 2.702.182,21 KM sa PDV-om, a rok za realizaciju Ugovora je 18 mjeseci.
Potpisivanjem Ugovora počet će izrada studijske projektne dokumentacije. Ugovorom je predviđeno da se izradi idejni projekat, studija izvodljivosti, studija uticaja na okoliš, izrada elaborata eksproprijacije i svih drugih potrebnih dozvola za dobijanje urbanističke saglasnosti. Dokumentacija za cilj ima poboljšanje kvaliteta i sigurnosti saobraćaja kroz izgradnju autoputa punog profila.
Dužina autoceste od Tuzle do Žepča će biti cca. 65 kilometara.
Potpisivanju Ugovora prisustvovat će ministar prometa i komunikacija FBiH Enver Bijedić, premijer Tuzlanskog Kantona Sead Čaušević, premijer Zeničko – dobojskog kantona Fikret Plevljak, ministar trgovine, turizma i saobraćaja TK Senaid Hadžić, ministar pravosuđa i uprave ZDK Romana Brkić, ministar unutrašnjih poslova ZDK Rifat Delić, ministar prostornog uređenja, saobraćaja, komunikacija i zaštite okoline ZDK Raif Seferović.
Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- xYz
- Topic Author
- Offline
- Administrator
Radovi na trajnoj sanaciji klizišta Čemerno, na magistralnom putu Gacko – Foča, privremeno su prekinuti, a radnici „Integral inženjeringa“ na zimskoj su pauzi do 11. januara, potvrdio je šef gradilišta Konstatin Tošović, javile su agencije.
Tošović je istakao da je veliki problem na najvećem investicionim projektu u RS dionica puta između dva tunela, gdje je prije nešto više od mjesec dana ispucao asflatni sloj.
On je naveo da taj dio treba sanirati, obaviti iskopne radove istvoriti uslove za drenažu.
Tošović je rekao da bi, imajući u vidu klimatske uslove i geologiju terena, ova dionica puta mogla da bude puštena u saobraćaj u maju naredne godine, a ne početkom 2013. kako je ranije najavljivano.
Za radove na trajnoj sanaciji klizišta Čemerno, kojisu počeli u jesen 2008. godine Vlada RS je izdvojila 72 miliona KM.
Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- xYz
- Topic Author
- Offline
- Administrator
Javno preduzeće "Autoputevi RS" predložiće Vladi RS da cijena putarine na autoputu Banjaluka - Gradiška bude deset feninga po kilometru za putnička vozila, saznaju "Nezavisne".
Ukoliko Vlada RS prihvati tu cijenu, vozači koji budu prolazili dionicom od Banjaluke do Gradiške plaćaće jedinstvenu cijenu od 3,3 KM, s obzirom na to da je dužina ovog puta 33 kilometra.
U JP "Autoputevi RS" nisu željeli da govore o cijeni i njihovom prijedlogu putarine, naglašavajući da će to biti određeno neposredno pred početak naplate.
''Autoputevi RS planiraju da od početka proljeća 2013. godine počnu s naplaćivanjem posebne naknade za upotrebu autoputa Gradiška - Banjaluka, odnosno putarine'', rekao je Dušan Topić, direktor JP "Autoputevi RS".
U ovom javnom preduzeću nismo uspjeli saznati šta je pokazala Studija o mogućnosti uvođenja putarine i sistema naplate, jer kako kažu ta studija još nije dostavljena JP "Autoputevi RS".
''Detalji koje ona sadrži biće predstavljeni kada taj dokument bude u posjedu preduzeća'', kaže Topić.
Inače, ovaj dokument treba da sadrži broj vozila koji dnevno prolaze ovu dionicu na osnovu čega će se praviti planovi prikupljanja prihoda i održavanja ovog autoputa.
Nezvanično saznajemo da će naplatna kućica na izlazu iz Banjaluke biti postavljena između dva postojeća tunela te da će se putarina naplaćivati po principu otvorenog sistema naplate.
Kako pojašnjavaju u "Autoputevima RS", otvoreni sistem podrazumijeva da se naplata vrši na jednom mjestu na autoputu bez obzira na pređenu dionicu, a nešto slično kada je u pitanju naplata trenutno se radi u Sarajevu.
''Sa porastom obima saobraćaja, otvoreni sistem biće zamijenjen zatvorenim, tako da će naplatne rampe biti postavljene na svim prilazima autoputu'', kazao je Topić.
U Ministarstvu saobraćaja i veza RS kažu da se na zatvoreni sistem naplate putarine neće ići sve dok ne bude izgrađen most na rijeci Savi kada će autoput Banjaluka - Gradiška dobiti svoj puni smisao.
Juče nismo uspjeli dobiti odgovor na pitanje šta će biti sa naplatnim kućicama koje je postavilo JP "Putevi RS" kod tržnog centra "Robot" sa ciljem da naplaćuje putarinu za "brzu cestu" od prijedorske petlje do Klašnica i obrnuto.
Na pitanje da li su izglađeni nesporazumu između JP "Putevi RS" i JP "Autoputevi RS" kada je u pitanju naplata putarine, Topić kaže da nesporazuma nije ni bilo jer su nadležnosti ova dva javna preduzeća precizno definisana zakonskim i podzakonskim aktima.
Nezvanično se saznaje da su u toku pregovori između ova dva javna preduzeća te da je najizglednije rješenje formiranje novog preduzeća koje bi se bavilo samo naplatom putarine odnosno prikupljalo sredstva i raspoređivalo ih prema utvrđenom procentu.
Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
Hrasnica bi u narednih nekoliko godina mogla postati krajnja tramvajska destinacija. Naime jedan od kapitalnih projekata Općine Ilidža je izgradnja saobraćajnice Ilidža- Hrasnica sa tramvajskim pojasom. Cesta bi išla od kružnog toka kod Sara centra pa sve do Famosa. Veliki dio te sabraćajnice je već urađen zahvaljući kapitalnom grantu ove općine, koja svake godine sredstvima iz budžeta izgradi po jednu dionicu ove ceste. Proteklih godina se radio samo saobraćajni dio projekta, dok je za tramvajski dio ostavljen pojas za buduću gradnju pruge.
Općina Ilidža je i ove godine raspisala tender za izvođenje radova izgradnje saobraćajnice sa tramvajskim pojasom od Ilidže do Hrasnice (Famos) faza 3B, Dionica I od profila P29(0+540,00) do profila P57 (1+1.100,00) desna kolovozna traka sa pješačkom stazom, izgradnja oborinske kanalizacije i saobraćajna signalizacija, sa privremenim priključkom na postojeću saobraćajnicu na P60 (1+160,00).
"Ovo je nastavak Hrasničke ceste, na kojoj je prošle godine urađen kružni tok. Njegovom izgradnjom postignuta je bezbjednost samog priključka Butmirske ceste u Hrasničku cestu. Nakon njega je urađena dionica do iza prve raskrsnice, zahvaljujući kojoj su se smanjile gužve za skretanje lijevo i desno unutar naselja Sokolović kolonija, prema Hrasnici i naselju Kovači. Znači samim tim postignut je efekat bržeg odvijanja saobraćaja bez stvaranja gužvi", kazao je Fikret Stambolić, koordinator na projektu.
Vrijednost ove dionice je 1.500.000,00 KM, a Općina ilidža je ove godine jedini investitor.
"Ranijih godina investitori su bili i Kanton Sarajevo, Ministarstvo saobraćaja KS i Direkcija za puteve, sve zavisno od toga kad oni imaju raspoloživa sredstva iz budžeta", kaže Stambolić, dodajući da je projekat uradila firma TZI- inženjering.
Ove godine radiće se jedna kolovozna traka sa pješačkom stazom, koja će u jednom djelu imati i zeleni pojas. Cesta će ići iza prve raskrsnice odnosno prvog semafora u Sokolović koloniji do iza druge raskrsnice u dužini od 560 metara.
Radovi će početi u narednih nekoliko mjeseci, nakon završetka tenderske procedure.
"Građevinske dozvole imamo, a riješili smo i jedan dio imovinsko- pravnih odnosa, dok je drugi dio u toku rješavanja", rekao je Stambolić.
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
U urbanom dijelu Vogošće počeli su radovi na sanaciji saobraćajnica.
U sklopu sanacije kolovoza i udarnih rupa urađena je horizontalna signalizacija kao i pristup za invalide na svakom pješačkom prijelazu.
Izvođač radova je firma "AME" d.o.o. Breza, a sredstva je osigurala Direkcija za ceste Kantona Sarajevo. Nadzor nad izvođenjem radova vrši Zavod za izgradnju KS, saopćeno je iz Opštine Vogošća.
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
Počinje izgradnja 560 metara saobraćajnice na Hrasničkoj cesti
Nastavak izgradnje desne kolovozne trake sa pješačkom stazom na saobraćajnici Ilidža - Hrasnisa trebao bi početi za petnaestak dana, saznajemo u Službi za razvoj, investicije i komunalne poslove Općine Ilidža.
U prošloj godini je završen rondo sa dijelom puta do prvih semafora i odrađena raskrsnica. Sada će uslijediti nastavak prema drugoj raskrsnici do rasadnika preduzeća Park u dužini od 560 metara, a vrijednost ove investicije će biti oko 1,2 miliona KM.
Radovi će se odvijati u dvije etape. Prva od 380 metara trebala bi biti završena do kraja ove godine, dok će se izgradnja preostalog dijela planirane trase raditi u drugoj etapi naredne godine.
Izvođač Bosman
"Za prvi dio su obezbijeđena budžetska sredstva od 800 hiljada KM i odabran izvođač firma Bosman iz Sarajeva. Nastavak puta će biti identičan prethodnim dionicama. Uradit će se dvije kolovozne trake i pješačka staza sa spoljne strane, uz pojas za tramvajsku prugu. Morat će se odmah porušiti jedna kuća koja je na samom početku trase i na ovom dijelu više neće biti nikakvih rušenja. Već naredni dio će zahtijevati uklanjanje nekoliko objekata, ali očekujemo da će sve proteći bez problema", kaže Mirsad Čaušević, pomoćnik načelnika za razvoj investicije i komunalne poslove Općine Ilidža.
Nakon iskopa zemlje i zamjene podtla, pošto se radi o vodozaštitnoj zoni, postavit će se nepropusna membrana i uraditi oborinska kanalizacija sa specijalnim cijevima od plastične mase, koje ne mogu propustiti vodu. Neće biti izmještanja instalacija, jer je to urađeno prošle godine. Čvorište svih glavnih instalacija za Sokolović- Koloniju je bilo na prethodnoj raskrsnici i rondou koji su završeni, pa će to znatno olakšati posao na ovom dijelu puta. U sklopu saobraćajnice uradit će se javna rasvjeta i potrebna signalizacija.
Imovinsko rješavanje
U Općini Ilidža tvrde da rješavanje imovinskopravnih odnosa ne bi trebao biti problem i vjeruju da se neće ponoviti situacija od prošle godine, kada su zbog jedne neriješene parcele radovi bili obustavljeni nekoliko mjeseci.
"Općinski predstavnici su obišli teren i načelno je postignut dogovor sa vlasnikom kuće koja je odmah iza prve raskrsnice. Potrebno je da se još i proceduralno završi ovaj posao, sklopi ugovor i dobije potvrda pravobranioca. Čim ovo bude gotovo, odmah će se početi radovi, jer se mora iskoristiti lijepo vrijeme", naglašava Čaušević.
Izgradnju ovog dijela Hrasničke ceste neće pratiti nikakve obustave saobraćaja, pošto je već urađeno preusmjeravanje sa duplih kolovoznih traka na dvosmjernu lijevu ulicu.
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
Počela je rekonstrukcija i sanacija pristupne saobraćajnice od magistralnog puta Sarajevo - Pale do kamenoloma “Alpine” rudnik krečnjaka Lapišnica.
S obzirom da je navedena saobraćajnica bila u jako lošem stanju, bila je neophodna sanacija saobraćajnice kako zbog lokalnog stanovništva, tako i zbog potreba eksplotacije kamenoloma “Alpine”, koji se nalazi na području općina Stari Grad i Istočni Stari Grad.
“Rekonstrukcija puta je u toku, a podrazumijeva čišćenje terena, skidanje starog asfalta, postavljanje nasipa, tamponiranje terena i asfaltiranje ulice. Sanacija obuhvata ulicu u dužini od 300 metara, prosječne širine 7 metara”, pojasnili su u Službi za komunalne poslove i investicije Općine.
Projekat s oko 120.000 KM finansira kamenolom “Alpine” rudnik krečnjaka Lapišnica, a izvođač radova je firma “Strabag”.
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Hagasa
- Offline
- Gold Boarder
- Objave: 231
- Thank you received: 5
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.