Ceste Svih Kategorija - AC, BC, MC, RC, LC

22 Dec 2014 10:44 #4420 by Admir
Otvoren regionalni put Miska Glava - Agići

Gradonačelnik Prijedora Marko Pavić i načelnik opštine Novi Grad Snježana Rajilić pustili su u saobraćaj novoasfaltirani put dužine 5,8 kilometara, čija je vrijednost 580.000 KM, koji povezuje mjesne zajednice ove dvije lokalne zajednice Miska Glava i Agići.

Pavić je istakao da je ovaj put jedan od tri projekta koji su Prijedor i susjedne opštine kandidovali Vladi Republike Srpske i koji imaju regionalni karakter, jer povezuju dvije ili više opština.

"To su, osim ovog puta, i putevi Prijedor - Kozarska Dubica – banja Mlječanica i Prijedor - Kozarska Dubica - Kostajnica", rekao je Pavić.

On je dodao da je put koji su danas pustili u saobraćaj, asfaltiran uz pomoć Vlade Republike Srpske, te učešće Prijedora i Novog Grada, prije svega na radost građana koji žive na ovom području.

"Ovaj put ima veliki značaj, ne samo za mještane Miske Glave i Agića, već i za opštine Krupa na Uni i Oštra Luka naročito za Budimlić Japru, jer će im ovo biti najbliži put do Banjaluke i drugih dijelova Republike Srpske", rekao je Pavić.

Načelnik opštine Novi Grad Snježana Rajilić istakla je da je ovaj putni pravac veoma važan za žitelje Novog Grada, jer će od sada znatno brže stizati u regionalni centar - Prijedor.

Izvođač radova bilo je preduzeće Prijedor putevi, a radovi su završeni u roku.

(Srna)
[/i]

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

05 Feb 2015 11:06 - 05 Feb 2015 11:06 #4581 by Admir
Kunovac: Probijanje tunela Karaula veliki uspjeh firme Entea i bh. građana



Tunel Karaula od velikog je značaja za cijelu državu, s obzirom da će umnogome doprinijeti skraćenju puta između Tuzle i Sarajeva, omogućiti brži, lakši i sigurniji protok ljudi i roba, te na taj način još čvršće povezati i približiti dva najveća privredna centra u BiH, izjavio je direktor firme Entea, koja je podizvođač radova na Tunelu Karaula, Enes Kunovac.

Kazao je da izgradnjom tunela vozači praktično više neće imati poteškoća u savladavanju prevoja Karaula, koji se nalazi na 910 metara nadmorske visine.

Dodao će da će se kroz tunel izvršiti i energetsko povezivanje općina Kladanj i Olovo.

Stečene reference

"Početne faze rada predstavljale su izazov, tokom rada potvrdile su se naše mogućnosti, a sam čin proboja tunela 'Karaula' veliki je uspjeh, kako za kolektiv društva Entea, tako i za sve bh. građane. Uspjeli smo ponovo dokazati da domaće kompanije mogu biti kvalitetan partner i najvećim stranim kompanijama i da smo sposobni odgovoriti svim postavljenim zadacima, ma kako teški oni bili", izjavio je Kunovac.

Podsjetio je da društvo Entea, između ostalih aktivnosti u skorijoj prošlosti, karakterišu izvođenje radova na izgradnji hidrotehničkog tunela Mesići 2014, jedinog hidrotehničkog i energetskog projekta u BiH tokom 2014. godine, a da je 2015. obilježena probijanjem i daljnjim aktivnostima na tunelu Karaula, trenutno jedinom tunelu u izgradnji na prostorima BiH.

"Do sada stečene reference, stručan i iskusan kadar, te kvalitetna oprema, čine nas jednom od vodećih BH kompanija iz oblasti građevinarstva, a naročito iz oblasti tunelogradnje", podcrtao je Kunovac.

Promjenjiva geologija

Govoreći o problemima sa kojima su se radnici susretali prilikom probijanja tunela, Kunovac je naveo promjenljivu geologiju, raspucali masiv i visoki stepen procjednih voda koje karakterišu ovo područje.

"To nam je prouzrokovalo brojne otežane okolnosti i neujednačenu dinamiku radova. Zbog svega navedenog, konstantno smo bili prisiljeni vršiti dodatno osiguranje stjenske mase podgradom sa primarnom oblogom, te svakodnevno prilagođavati metodologiju i tehnologiju izvođenja radova", objasnio je Kunovac.

Dodao je da je do sada na iskopu, probijanju i osiguranju tunela utrošeno približno 120 tona remenata, 4.500 komada raznih sidara, 25.000 kubika torkret betona, 130 tona armature i da je iskopano i izvezeno oko 70.000 kubika materijala u zbijenom stanju.

Kunovac je rekao da Entea u ovom trenutku zapošljava više od 200 radnika, sa stalnom tendencijom ka otvaranju novih radnih mjesta.

"Za potrebe gradilišta Karaula angažovano je između 80 i 120 radnika", kazao je Kunovac.

Savremena austrijska metoda

Prema njegovim riječima, proboj tunela Karaula vršen je savremenom austrijskom tunelskom metodom - NATM.

"Ova metoda podrazumijeva da se nakon svakog koraka u iskopu tunela postavlja primarna podgrada, koja uključuje ugradnju armiranih lukova, kao i sidara, nakon čega se postavlja mlazni beton. Radovi su se odvijali sukcesivno sa obje strane tunela (ulazni portal u općini Kladanj, te izlazni portal u općini Olovo), 24 sata dnevno, sedam dana u sedmici, a izvedeni su sopstvenim kapacitetima, angažovanjem domaće bosanskohercegovačke radne snage i upotrebom iskustva stečenog na do sada uspješno realiziranim projektima", precizirao je Kunovac.

Govoreći o drugim projektima, Kunovac je spomenuo da je Entea trenutno angažovana na izgradnji mini hidroelektrane (MHE) Medna na rijeci Sani.

"Projekat obuhvata radove izgradnje pristupnih puteva sa mostom i branom, vodozahvata sa taložnicom, hidrotehničkog tunela dužine 2.470 metara, te mašinske zgrade. Sve navedene radove Entea izvodi sa vlastitim kapacitetima i stručno osposobljenim kadrovima i uz upotrebu savremene mehanizacije", rekao je Kunovac.

(ekapija.ba)
[/i]

Sei bella come un gol al 90´!

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

05 Feb 2015 12:15 #4583 by Eldinjhi_72
I ovo je zalosno da dva najveca grada nisu povezana boljim putem da ne govorim autoputem,a o zeljeznici da i ne pricam niti je kad bila u planu,ali sta cemo.pokusavaju nesto da poprave ovim krpljenjem ovog magistralnog puta a u sustini vise lici na lokalni,ali hajde nesto se radi...

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

05 Feb 2015 15:31 #4588 by alienx

Eldinjhi_72 wrote: I ovo je zalosno da dva najveca grada nisu povezana boljim putem da ne govorim autoputem,a o zeljeznici da i ne pricam niti je kad bila u planu,ali sta cemo.pokusavaju nesto da poprave ovim krpljenjem ovog magistralnog puta a u sustini vise lici na lokalni,ali hajde nesto se radi...

Geografski polozaj dva grada nije bas najlaksi tako da se autoput i zeljeznicom moze povezati preko Zepca odnosno Doboja. Za autocestu idejni projekat je u izradi.
Ovaj projekat preko Karaule nema veze sa krpljenjem nego je izgradnja savremene magistralne ceste a radi se sa ogranicenim sredstvima sto znaci da se rade pojedine dionice. Ne samo sto se spusta visina prevoja radi se i treca traka tamo gdje ce trebati na ovoj dionici koja ce se spojiti sa prijasnom uradenom dionicom i dovesti minimalnu sirinu ceste na 2x3,5 odnosno 7 metara (oko 10km). U izradi je projekat zaobilaznice Kladnja isto tako za Olova.

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

05 Feb 2015 18:03 #4591 by Eldinjhi_72
Gdje je taj projekat autoputa,gdje si ti to vidio,a to je ista cesta samo malo poboljsana i na nekim dionicama promjenila pravac sto znaci da ce od 120 km te ceste mozda do 30 km puta biti dobro ostalo kako je i bilo...I dali ima ko da stavi koju sliku sa ove dionice da vidimo kako se napreduje..

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

06 Feb 2015 09:00 #4601 by alienx

Eldinjhi_72 wrote: Gdje je taj projekat autoputa,gdje si ti to vidio,a to je ista cesta samo malo poboljsana i na nekim dionicama promjenila pravac sto znaci da ce od 120 km te ceste mozda do 30 km puta biti dobro ostalo kako je i bilo...I dali ima ko da stavi koju sliku sa ove dionice da vidimo kako se napreduje..

Slusaj ako hoces zabijati glavu u zemlju to je tvoj problem. Daba je tebi odgovarati.

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

06 Feb 2015 09:21 #4602 by Eldinjhi_72
Ne budi nerevozan,sta sam ja to pogresno rekao,pitao sam te gdje si vidio taj projekat autoputa Sarajevo-Tuzla...I ono drugo sto sam rekao nisam nista pogrijesio.Ja bih volio da je nasa drzava kako treba i da imamo preko 2000km autoputa i dobre magistralne putee i zeljeznicu ali nemamo...Nazalost,zbog lopova koji vladaju zemljom..

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

06 Feb 2015 10:20 - 06 Feb 2015 10:23 #4603 by alienx

Eldinjhi_72 wrote: Ne budi nerevozan,sta sam ja to pogresno rekao,pitao sam te gdje si vidio taj projekat autoputa Sarajevo-Tuzla...I ono drugo sto sam rekao nisam nista pogrijesio.Ja bih volio da je nasa drzava kako treba i da imamo preko 2000km autoputa i dobre magistralne putee i zeljeznicu ali nemamo...Nazalost,zbog lopova koji vladaju zemljom..

Ti si klasicni forumski nercik nisi vidio forum na kojem nemozes pljuvati ali kada se treba nesto konkretno naci tesko ti.
Evo ti link od potpisivanje [url=http://http://www.jpautoceste.ba/en/20121226432/sj89]http://www.jpautoceste.ba/en/20121226432/sj89[/url] A ako odes na na izvjestaje JP Autoceste vidjeces da je projekt predat JP Autocesta i da se sada vrsi revizija/adaptacija ponudenog. U bilo kojoj drzavi se tako radi a i kod nas. Naprimjer u EU je potrebno oko 8 godina od pocetka idejnog projekta do pocetka izgradnje. Dok je USA potrebno oko 6-7 godina. Sve zavisi od zakonskih regulativa i zahtjeva, ali najvise zavisi O PARAMA.
Ako neznas naci podatke potrazi malo. Imama mnogo toga dostupno bez previse truda ukljucujuci sta se radi u projektovanju/izgradnji autocesti na popravku/izgradnji magistralnih puteva i ono malo sto se radi na obnavljanju zeljeznice. Ocigledno vecina toga bi tebe iznenadila.
U BiH tesko da ce ikada biti 1000km autoceste a kamoli 2000km jer jednostavno nema te potrebe.

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

06 Feb 2015 11:29 #4604 by Eldinjhi_72
Ti si definitivno nerevozan zbog necega,mada hvala ti za link..Ja ni na sta ne pljujem samo realno gledam stvari...Bilo bi potrebe da koga interesuje ali nekome nije u interesu da se zemlja poveze dobrim cestama i zeljeznicom,ali mi smo mali pijuni da o tome pricamo..Zar tebi nije u interesu da iz Sarajeva dodjes do Bihaca ili Tuzle ili ako se ide preko livna za Split dobrom cestom,ocito nije cim tako pricas..Ja bih volio da ne putujem po 6 sati do Bihaca ili bilo gdje...Mi smo jedina zemlja mozda u europi da sa zeljeznicom ne mozemo nigdje dalje od Zenice,bruka i onda mi ti kazes da ja pljujem po necemo..To je Realnost..

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

06 Feb 2015 14:57 - 06 Feb 2015 15:00 #4605 by alienx

Eldinjhi_72 wrote: Ti si definitivno nerevozan zbog necega,mada hvala ti za link..Ja ni na sta ne pljujem samo realno gledam stvari...Bilo bi potrebe da koga interesuje ali nekome nije u interesu da se zemlja poveze dobrim cestama i zeljeznicom,ali mi smo mali pijuni da o tome pricamo..Zar tebi nije u interesu da iz Sarajeva dodjes do Bihaca ili Tuzle ili ako se ide preko livna za Split dobrom cestom,ocito nije cim tako pricas..Ja bih volio da ne putujem po 6 sati do Bihaca ili bilo gdje...Mi smo jedina zemlja mozda u europi da sa zeljeznicom ne mozemo nigdje dalje od Zenice,bruka i onda mi ti kazes da ja pljujem po necemo..To je Realnost..

:whacky: Zivjeli forumski ratnici. :hunter: I onda pises da sam ja nervozan. :)
Ima puno losih stvari u BiH ali ima i puno toga sto se radi a mali histerici kao ti nikad nisu vidjeli nesto domace koje nebi popljuvali. Neka ti je sa srecom.

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

Time to create page: 0.093 seconds

 

Top