Ceste Svih Kategorija - AC, BC, MC, RC, LC
- Admir
- Offline
- Administrator
10 Apr 2015 12:42 #4773
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Predstavljen plan izrade projekta magistralnog puta Foča - Šćepan Polje
Predstavnici Instituta za građevinarstvo upoznali su juče rukovodstvo opštine Foča o planu izrade projektne dokumentacije za izgradnju magistralnog puta Sarajevo - Foča - Hum prema Šćepan Polju.
Zamjenik direktora Instituta Aleksandar Cvijanović rekao je da je, prema ugovoru koji je potpisan sa Evropskom komisijom, rok za završetak projektantskih radova 24 mjeseca.
- Projekat je u tehničkom smislu vrlo zahtjevan, ali se nadam da ćemo ga kvalitetno riješiti, jer smo okupili kvalitetan tim stručnjaka sa iskustvom u niskogradnji - istakao je Cvijanović.
On je pojasnio da će se prije glavnog projekta raditi idejne varijante, a na osnovu njih fizibiliti studija i studija uticaja, te dodao da nakon glavnog projekta slijedi izrada tenderske dokumentacije za ugovoranje izvođenja radova i eksproprijacionih elaborata.
- Dionica Brod na Drini - Šćepan Polje je problematična sa mnogo klizišta i odrona i uslovi izgradnje će biti zahtjevni, ali se nadamo da ćemo iznaći najbolju trasu koja će možda biti neka od postojećih varijanti ili će to biti iznenađenje i za nas same - rekao je Cvijanović.
On je podsjetio da je sedamdesetih godina prošlog vijeka projektovana trasa na višu kotu zbog planirane gradnje visoke hidroelektrane Buk Bijela, da bi se nakon odustajanja od takve elektrane pristupilo izradi novog projekta, trasom bližoj postojećoj, ali da je i ona problematična.
- U tehničkom zadatku koji smo dobili, to treba da bude moderna saobraćajnica sa vrlo komotnim radijusima, sa trećim trakama gdje su veliki usponi, tako da ćemo njenim završetkom dobiti kvalitetnu vezu sa Crnom Gorom - rekao je Cvijanović.
On je dodao da će se nakon prve komponente projekta, dionice Brod na Drini - Šćepan Polje, odmah pristupiti projektovanju druge komponente Sarajevo - Foča.
Načelnik opštine Foča Radisav Mašić kaže da su upoznati o zadacima i ciljevima projektanata i da se u ovoj lokalnoj zajednici svi raduju ovom projektu.
- Vidimo da su sredstva za projektnu dokumentaciju odobrena i da će ozbiljan tim u kojem su predstavnici španskih i domaćih firmi posao uraditi kvalitetno i u planiranim rokovima. Kako smo informisani, cijela ova trasa trebalo bi da bude završena do 2020 - rekao je Mašić.
Iz Ministarstva saobraćaja i veza Republike Srpske ranije je saopšteno da je Evropska komisija za izradu projektne dokumentacije obezbijedila 1,7 mili EUR.
Procijenjeno je da će izgradnja puta koštati oko 62 mil EUR, a izvori finansiranja još nisu obezbijeđeni.
(Glas Srpske)
Predstavnici Instituta za građevinarstvo upoznali su juče rukovodstvo opštine Foča o planu izrade projektne dokumentacije za izgradnju magistralnog puta Sarajevo - Foča - Hum prema Šćepan Polju.
Zamjenik direktora Instituta Aleksandar Cvijanović rekao je da je, prema ugovoru koji je potpisan sa Evropskom komisijom, rok za završetak projektantskih radova 24 mjeseca.
- Projekat je u tehničkom smislu vrlo zahtjevan, ali se nadam da ćemo ga kvalitetno riješiti, jer smo okupili kvalitetan tim stručnjaka sa iskustvom u niskogradnji - istakao je Cvijanović.
On je pojasnio da će se prije glavnog projekta raditi idejne varijante, a na osnovu njih fizibiliti studija i studija uticaja, te dodao da nakon glavnog projekta slijedi izrada tenderske dokumentacije za ugovoranje izvođenja radova i eksproprijacionih elaborata.
- Dionica Brod na Drini - Šćepan Polje je problematična sa mnogo klizišta i odrona i uslovi izgradnje će biti zahtjevni, ali se nadamo da ćemo iznaći najbolju trasu koja će možda biti neka od postojećih varijanti ili će to biti iznenađenje i za nas same - rekao je Cvijanović.
On je podsjetio da je sedamdesetih godina prošlog vijeka projektovana trasa na višu kotu zbog planirane gradnje visoke hidroelektrane Buk Bijela, da bi se nakon odustajanja od takve elektrane pristupilo izradi novog projekta, trasom bližoj postojećoj, ali da je i ona problematična.
- U tehničkom zadatku koji smo dobili, to treba da bude moderna saobraćajnica sa vrlo komotnim radijusima, sa trećim trakama gdje su veliki usponi, tako da ćemo njenim završetkom dobiti kvalitetnu vezu sa Crnom Gorom - rekao je Cvijanović.
On je dodao da će se nakon prve komponente projekta, dionice Brod na Drini - Šćepan Polje, odmah pristupiti projektovanju druge komponente Sarajevo - Foča.
Načelnik opštine Foča Radisav Mašić kaže da su upoznati o zadacima i ciljevima projektanata i da se u ovoj lokalnoj zajednici svi raduju ovom projektu.
- Vidimo da su sredstva za projektnu dokumentaciju odobrena i da će ozbiljan tim u kojem su predstavnici španskih i domaćih firmi posao uraditi kvalitetno i u planiranim rokovima. Kako smo informisani, cijela ova trasa trebalo bi da bude završena do 2020 - rekao je Mašić.
Iz Ministarstva saobraćaja i veza Republike Srpske ranije je saopšteno da je Evropska komisija za izradu projektne dokumentacije obezbijedila 1,7 mili EUR.
Procijenjeno je da će izgradnja puta koštati oko 62 mil EUR, a izvori finansiranja još nisu obezbijeđeni.
(Glas Srpske)
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
11 Maj 2015 10:38 #4842
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Modernizacija saobraćajne infrastrukture u Zenici - Izgrađeno 14 kružnih tokova na dionici Glavne gradske magistrale
Izgradnjom Glavne gradske magistrale (GGM) u Zenici, na mjestima raskrsnica, izgrađeni su kružni tokovi koji su gradu čelika dali novu dimenziju i modernizaciju saobraćajne infrastrukture.
U sklopu projekta izgradnje Glavne gradske magistrale izgrađeno je i 14 kružnih tokova čime su iz upotrebe izbačeni semafori. Iako su kružni tokovi isprva predstavljali problem, učesnici u saobraćaju su se već navikli na njihovo korištenje. Upravo kružni tokovi te pretvaranje dijela magistralne ceste M-17, koja prolazi kroz grad, u gradsku saobraćajnicu omogućiće kružni saobraćaj u gradu čime će se smanjiti gužve i poboljšati protok saobraćaja.
Direktor Izvršne agencije za izgradnju GGM-a Mirsad Heleg u razgovoru za Klix.ba je kazao kako su izgradnjom kružnih tokova poboljšani svi aspekti saobraćaja u Zenici.
"U projekat smo krenuli prvo sa pet kružnih tokova, te smo kasnije nakon analize ustanovili da pružaju bolji protok saobraćaj i predstavljaju poseban ukras u gradu, a tu svakako postoje i drugi aspekti koji su poboljšani izgradnjom kružnih tokova u sklopu i van Glavne gradske magistrale" - izjavio je Heleg.
On je još dodao da je sigurnost pješaka ali i vozača korištenjem kružnih tokova podignuta na veći nivo.
"Iako kružni tokovi imaju više konfliktnih tačaka, praksa je do sada pokazala da imamo manji broj saobraćajnih nezgoda, a i ako se dogode, posljedica je uglavnom manja materijalna šteta. Kružni tokovi su sigurniji i za pješake jer je brzina ulaska u kružni tok ograničena na 30 kilometara na sat" - dodao je Heleg.
U proteklom periodu kružni tokovi su ukrašeni i sezonskim cvijećem te žbunjem i grmovima koji ukrašavaju grad, a imaju i duže trajanje.
Do sada je u Zenici izgrađeno 3.250 metara gradske magistrale, a uskoro će biti finalizirana i treća faza projekta izgradnje GGM-a od kružne raskrsnice Express restorana do novoprojektovane kružne raskrsnice na raskrsnici Blatuša-Stacionar. U narednom periodu očekuje se i početak izgradnje vanjske dionice GGM-a čija će dužina iznositi 4.480 metara.
klix
Izgradnjom Glavne gradske magistrale (GGM) u Zenici, na mjestima raskrsnica, izgrađeni su kružni tokovi koji su gradu čelika dali novu dimenziju i modernizaciju saobraćajne infrastrukture.
U sklopu projekta izgradnje Glavne gradske magistrale izgrađeno je i 14 kružnih tokova čime su iz upotrebe izbačeni semafori. Iako su kružni tokovi isprva predstavljali problem, učesnici u saobraćaju su se već navikli na njihovo korištenje. Upravo kružni tokovi te pretvaranje dijela magistralne ceste M-17, koja prolazi kroz grad, u gradsku saobraćajnicu omogućiće kružni saobraćaj u gradu čime će se smanjiti gužve i poboljšati protok saobraćaja.
Direktor Izvršne agencije za izgradnju GGM-a Mirsad Heleg u razgovoru za Klix.ba je kazao kako su izgradnjom kružnih tokova poboljšani svi aspekti saobraćaja u Zenici.
"U projekat smo krenuli prvo sa pet kružnih tokova, te smo kasnije nakon analize ustanovili da pružaju bolji protok saobraćaj i predstavljaju poseban ukras u gradu, a tu svakako postoje i drugi aspekti koji su poboljšani izgradnjom kružnih tokova u sklopu i van Glavne gradske magistrale" - izjavio je Heleg.
On je još dodao da je sigurnost pješaka ali i vozača korištenjem kružnih tokova podignuta na veći nivo.
"Iako kružni tokovi imaju više konfliktnih tačaka, praksa je do sada pokazala da imamo manji broj saobraćajnih nezgoda, a i ako se dogode, posljedica je uglavnom manja materijalna šteta. Kružni tokovi su sigurniji i za pješake jer je brzina ulaska u kružni tok ograničena na 30 kilometara na sat" - dodao je Heleg.
U proteklom periodu kružni tokovi su ukrašeni i sezonskim cvijećem te žbunjem i grmovima koji ukrašavaju grad, a imaju i duže trajanje.
Do sada je u Zenici izgrađeno 3.250 metara gradske magistrale, a uskoro će biti finalizirana i treća faza projekta izgradnje GGM-a od kružne raskrsnice Express restorana do novoprojektovane kružne raskrsnice na raskrsnici Blatuša-Stacionar. U narednom periodu očekuje se i početak izgradnje vanjske dionice GGM-a čija će dužina iznositi 4.480 metara.
klix
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
14 Maj 2015 09:53 #4851
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Saniran dio Ulice Bistrik
Završena je sanacija kolovoznih oštećenja u Ulici Bistrik (od Rijaseta Islamske zajednice BiH, do ulaza u komandu Armije RBiH).
Ovaj dio ulice saniran je u dužini od 47 metara i prosječnoj širini od sedam do devet metara.
Rekonstrukcija je podrazumijevala skidanje starog asfalta i tampona, postavljanje novog tampona, izdizanje šahtova i šibera, te asfaltiranje dijela ulice.
Izvođač radova je bila firma KJKP Rad, a projekt je sa oko 17.500 KM finansirala Općina Stari Grad.
Oslobodjenje
Završena je sanacija kolovoznih oštećenja u Ulici Bistrik (od Rijaseta Islamske zajednice BiH, do ulaza u komandu Armije RBiH).
Ovaj dio ulice saniran je u dužini od 47 metara i prosječnoj širini od sedam do devet metara.
Rekonstrukcija je podrazumijevala skidanje starog asfalta i tampona, postavljanje novog tampona, izdizanje šahtova i šibera, te asfaltiranje dijela ulice.
Izvođač radova je bila firma KJKP Rad, a projekt je sa oko 17.500 KM finansirala Općina Stari Grad.
Oslobodjenje
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- xYz
- Topic Author
- Offline
- Administrator
18 Avg 2015 16:54 #4980
by xYz
Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Jadransko-jonski auto-put vrata ka Evropi
Početak realizacije najvećeg infrastrukturnog projekta u Crnoj Gori auto-puta Bar-Boljari nakratko je u drugi plan bacio projekat Jadransko-jonskog auto-puta.
Ipak, o ovom izuzetno značajnom projektu, čijom realizacijom se državi Crnoj Gori direktno otvara put ka Evropi, novim tržištima, investitorima i turistima, raspravljaće se krajem avgusta na Bečkom samitu zvaničnika zapadnog Balkana.
Jadransko-jonski auto-put biće najkraća veza zapadne Evrope sa južnom, a povezivaće Italiju, Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Albaniju i Grčku i ima odličnu konekciju sa Kosovom i Makedonijom, što je njegova posebna vrijednost, pišu Dnevne novine.
Ukupna dužina Jadransko-jonskog auto-puta je oko 1.550 kilometara, od čega 95 km prolazi kroz Crnu Goru. Oko 36 kilometara ili više od trećine trase nalazi se na teritoriji Podgorice.
Kako su ranije Dnevne novine pisale, ovaj auto-put bio bi najkraća veza Grčke sa zapadnom i jugozapadnom Evropom.
Preko budućeg auto-puta Ploče - Sarajevo - Budimpešta Jadransko-jonski auto-put predstavlja i najkraću komunikaciju Grčke, Albanije i Crne Gore sa srednjom Evropom.
Auto-put bi direktno opsluživao oko 26,2 miliona stanovnika, isključujući Italiju.
Početak realizacije najvećeg infrastrukturnog projekta u Crnoj Gori auto-puta Bar-Boljari nakratko je u drugi plan bacio projekat Jadransko-jonskog auto-puta.
Ipak, o ovom izuzetno značajnom projektu, čijom realizacijom se državi Crnoj Gori direktno otvara put ka Evropi, novim tržištima, investitorima i turistima, raspravljaće se krajem avgusta na Bečkom samitu zvaničnika zapadnog Balkana.
Jadransko-jonski auto-put biće najkraća veza zapadne Evrope sa južnom, a povezivaće Italiju, Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Albaniju i Grčku i ima odličnu konekciju sa Kosovom i Makedonijom, što je njegova posebna vrijednost, pišu Dnevne novine.
Ukupna dužina Jadransko-jonskog auto-puta je oko 1.550 kilometara, od čega 95 km prolazi kroz Crnu Goru. Oko 36 kilometara ili više od trećine trase nalazi se na teritoriji Podgorice.
Kako su ranije Dnevne novine pisale, ovaj auto-put bio bi najkraća veza Grčke sa zapadnom i jugozapadnom Evropom.
Preko budućeg auto-puta Ploče - Sarajevo - Budimpešta Jadransko-jonski auto-put predstavlja i najkraću komunikaciju Grčke, Albanije i Crne Gore sa srednjom Evropom.
Auto-put bi direktno opsluživao oko 26,2 miliona stanovnika, isključujući Italiju.
(sa-c.net)
[/i] Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
31 Okt 2015 18:53 #5112
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Od ponedjeljka počinju radovi na zeničkoj petlji Blatuša
Na petlji „Blatuša“ na ulazu u Zenicu od ponedjeljka, 2. novembra, doći će do potpune obustave saobraćaja u trajanju od četiri mjeseca zbog izvođenja radova na rekonstrukciji oštećenog mosta. S obzirom na to da je riječ o vrlo zahtjevnom projektu, koji će narednih dana značajno promijeniti saobraćajne tokove oko Zenice, na zajedničkom sastanku dogovoren je novi, izmijenjeni režim saobraćaja.
Sastanku su prisustvovali predstavnici Javnog preduzeća Ceste Federacije BiH, Ministarstva prometa ZDK-a, kantonalnog MUP-a kao i direkcije za ceste ZDK-a.
"Jedna saobraćajna traka će biti na raspolaganju za ulazak dok će se izlazak odvijati standradnim pravcima preko petlje u Radakovu, odnosno preko GGM i regionale na Lašvansku petlju. Nakon mjesec dana predviđena je kompletna obustava i pješačkog i transporta preko Blatuške petlje", pojašnjava Goran Bulajić, ministar za prostorno uređenje, promet i komunikacije i zaštitu okoline ZDK-a.
U tom periodu uz podršku pripadnika policije bit će organizirani alternativni pravci, a iz pravca Doboja saobraćaj će biti preusmjeren na ulaz u Zenicu u Nemiloj ili Pečuju. Zbog otežanog protoka saobraćaja, formiran je operativni tim koji će nadzirati tok saobraćaja i na sedmičnom nivou otklanjati moguće probleme. Investitor prve ugovorene faze sanacionih radova je JP Ceste Federacije BiH sa oko 1.100.000 maraka.
federalna.ba
Na petlji „Blatuša“ na ulazu u Zenicu od ponedjeljka, 2. novembra, doći će do potpune obustave saobraćaja u trajanju od četiri mjeseca zbog izvođenja radova na rekonstrukciji oštećenog mosta. S obzirom na to da je riječ o vrlo zahtjevnom projektu, koji će narednih dana značajno promijeniti saobraćajne tokove oko Zenice, na zajedničkom sastanku dogovoren je novi, izmijenjeni režim saobraćaja.
Sastanku su prisustvovali predstavnici Javnog preduzeća Ceste Federacije BiH, Ministarstva prometa ZDK-a, kantonalnog MUP-a kao i direkcije za ceste ZDK-a.
"Jedna saobraćajna traka će biti na raspolaganju za ulazak dok će se izlazak odvijati standradnim pravcima preko petlje u Radakovu, odnosno preko GGM i regionale na Lašvansku petlju. Nakon mjesec dana predviđena je kompletna obustava i pješačkog i transporta preko Blatuške petlje", pojašnjava Goran Bulajić, ministar za prostorno uređenje, promet i komunikacije i zaštitu okoline ZDK-a.
U tom periodu uz podršku pripadnika policije bit će organizirani alternativni pravci, a iz pravca Doboja saobraćaj će biti preusmjeren na ulaz u Zenicu u Nemiloj ili Pečuju. Zbog otežanog protoka saobraćaja, formiran je operativni tim koji će nadzirati tok saobraćaja i na sedmičnom nivou otklanjati moguće probleme. Investitor prve ugovorene faze sanacionih radova je JP Ceste Federacije BiH sa oko 1.100.000 maraka.
federalna.ba
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- xYz
- Topic Author
- Offline
- Administrator
28 Jan 2016 16:45 #5283
by xYz
Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Bez Jadransko-jonske autoceste ni Koridor 5c neće biti iskorišten
Jadransko-jonska autocesta je međunarodni projekat, vrijedan oko osam milijardi američkih dolara, o kojem se u posljednje vrijeme sve više govori, a u čiju realizaciju će pored naše zemlje, barem tako tvrde u Vijeću ministara, biti uključene i Italija, Slovenija, Hrvatska, Crna Gora, Albanija i Grčka.
U Ministarstvu komunikacija i prometa BiH su potvrdili za dnevne novine Faktor da su u toku pripreme za objavu tendera za izradu planersko-studijske dokumentacije, a što je temelj za sve buduće radove i aktivnosti vezane za ovaj projekat.
''Značaj Jadransko-jonske autoceste za Bosnu i Hercegovinu se prvenstveno ogleda u činjenici da bi se BiH izgradnjom iste, uključila u regionalne prometne tokove. Povezivanjem Jadransko-jonske autoceste i Koridora 5c mreža autocesta bi dobila puni značaj, te bi države kroz koje ona prolazi imale osnov za očekivati značajniji ekonomski rast. Trasa bi prolazila južnim dijelom Bosne i Hercegovine, a preko autoceste na Koridoru Vc povezivala bi glavne ekonomske centre s lukom Ploče'', pojašnjavaju u državnom Ministarstvu komunikacije i prometa.
Pavo Boban, pomoćnik federalnog ministra prometa i komunikacija, podsjeća kako je do sada rađeno niz studija, održano više sastanaka vezano za Jadransko-jonsku autocestu.
''Ali, ništa bitnije se nije događalo. Sada je formirana komisija koje će morati definirati projektni zadatak i provesti proceduru za izbor projektanta. Potrebno je uraditi novija istraživanja, kako bi se došlo do potrebne dokumentacije. Do sada smo trebali imati sastanak, ali je on odgođen za februar. Bez Jadransko-jonske autoceste koja bi prolazila i kroz našu zemlju, ne bi u punom kapacitetu bio iskorišten ni Koridor 5c. Naša država bi imala velike koristi jer bismo omogućili, primjera radi, da čovjek iz Poljske putuje preko Sarajeva za Grčku'', objašnjava Boban za Faktor.
Jadransko-jonska autocesta je međunarodni projekat, vrijedan oko osam milijardi američkih dolara, o kojem se u posljednje vrijeme sve više govori, a u čiju realizaciju će pored naše zemlje, barem tako tvrde u Vijeću ministara, biti uključene i Italija, Slovenija, Hrvatska, Crna Gora, Albanija i Grčka.
U Ministarstvu komunikacija i prometa BiH su potvrdili za dnevne novine Faktor da su u toku pripreme za objavu tendera za izradu planersko-studijske dokumentacije, a što je temelj za sve buduće radove i aktivnosti vezane za ovaj projekat.
''Značaj Jadransko-jonske autoceste za Bosnu i Hercegovinu se prvenstveno ogleda u činjenici da bi se BiH izgradnjom iste, uključila u regionalne prometne tokove. Povezivanjem Jadransko-jonske autoceste i Koridora 5c mreža autocesta bi dobila puni značaj, te bi države kroz koje ona prolazi imale osnov za očekivati značajniji ekonomski rast. Trasa bi prolazila južnim dijelom Bosne i Hercegovine, a preko autoceste na Koridoru Vc povezivala bi glavne ekonomske centre s lukom Ploče'', pojašnjavaju u državnom Ministarstvu komunikacije i prometa.
Pavo Boban, pomoćnik federalnog ministra prometa i komunikacija, podsjeća kako je do sada rađeno niz studija, održano više sastanaka vezano za Jadransko-jonsku autocestu.
''Ali, ništa bitnije se nije događalo. Sada je formirana komisija koje će morati definirati projektni zadatak i provesti proceduru za izbor projektanta. Potrebno je uraditi novija istraživanja, kako bi se došlo do potrebne dokumentacije. Do sada smo trebali imati sastanak, ali je on odgođen za februar. Bez Jadransko-jonske autoceste koja bi prolazila i kroz našu zemlju, ne bi u punom kapacitetu bio iskorišten ni Koridor 5c. Naša država bi imala velike koristi jer bismo omogućili, primjera radi, da čovjek iz Poljske putuje preko Sarajeva za Grčku'', objašnjava Boban za Faktor.
(sa-c.net)
[/i] Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
08 Jul 2016 13:19 #5575
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Vrijednost projekta 1,5 miliona maraka: U Banovićima na kružnom toku otvoreno gradilište
Danas su zvanično počeli radovi na realizaciji najvećeg projekta u Banovićima u posljednjih deset godina. Riječ je o projektu izgradnje savremene saobraćajnice - kružnog toka u Banovićima čija je ukupna vrijednost oko 1,5 miliona konvertibilnih maraka, saopćeno je iz Odjela za informisanje općine Banovići.
-Danas je zvanično otvoreno gradilišta i mi ovim projektom rješavamo usko grlo u saobraćaju u samom centru Banovića, na mjestu gdje se spajaju dvije regionalne ceste. Vrijednost investicije je oko 1,5 milion konvertibilnih maraka i ovo je prvi značajniji projekat koji se rješava na području općine Banovići u posljednjih deset godina- kazao je općinski načelnik Midhat Husić.
U okviru ovog projekat u radit će se rekonstrukcija raskrsnice na dionici puta od sportske dvorane do autobuske stanice u Banovićima a koja se nalazi na regionalnim cestama R-469 „Živinice – Banovići – Ribnica“ i R-471 „Banovići – Vijenac – Lukavac“. Ovo je jedan od projekata koji realizuje Direkcija cesta Tuzlanskog kantona u okviru svojih redovnih aktivnosti.
-Kao što smo i najavili u svih trinaest općina mi imamo planirane investicije. Jedan od većih projekata je ovaj u Banovićima. Ovaj projekat će se raditi u dvije faze. U ovoj godini je planirano ulaganje od 600.000 knvertibilnih maraka za ovaj projekat. Ostatak investicija i radova će se završiti naredne godine. Pored ovog projekta imamo investiciju od 1200 metara na Majevici koju smo završili, imamo u Tuzli investiciju od 350.000 konvertibilnih maraka, imamo potpisane projekte u Zivinicama i Gradačcu, dok su u Gračanici i Srebreniku u toku javne nabavke – kazao je Agan Delibajrić, direktor Direkcije cesta Tuzlanskog kantona.
Zajedničkim snagama Vlade Tuzlanskog kantona, Općine Banovići, Direkcije cesta Tuzlanskog kantona, Ministarstva razvoja, poduzetništva i obrta Tuzlanskog kantona i Ministartva saobraćaja Tuzlanskog kantona projekatje efikasno doveden do faze realizacije. Cjelokupan projekat finansirat će Direkcija cesta Tuzlanskog kantona, s obzirom da se navedene dionice puta nalaze u njihovoj nadležnosti, dok je Općina Banovića obezbjedila cc 11 dunuma zemljišta za ovu investiciju.
Radove na poslovima izgradnje kružnog toga izvodit će firma “Rial-Šped” d.o.o. Doboj Istok
Prema riječima načelnika Husića prva faza projekta izgradnje kružnog toka bi trebala biti završena do kraja godine ukoliko to budu dozvoljavali vremenski uslovi.
Savremena saobraćajnica – kružni tok je prva saobraćajnica ovakve vrste na području Banovića koja će doprinijeti povećanoj sigurnosti u saobraćaju s obzirom da bi trebalo da značajno smanji gužve na ovom dijelu saobraćajnice, navodi se u saopćenju.
Faktor.ba
Danas su zvanično počeli radovi na realizaciji najvećeg projekta u Banovićima u posljednjih deset godina. Riječ je o projektu izgradnje savremene saobraćajnice - kružnog toka u Banovićima čija je ukupna vrijednost oko 1,5 miliona konvertibilnih maraka, saopćeno je iz Odjela za informisanje općine Banovići.
-Danas je zvanično otvoreno gradilišta i mi ovim projektom rješavamo usko grlo u saobraćaju u samom centru Banovića, na mjestu gdje se spajaju dvije regionalne ceste. Vrijednost investicije je oko 1,5 milion konvertibilnih maraka i ovo je prvi značajniji projekat koji se rješava na području općine Banovići u posljednjih deset godina- kazao je općinski načelnik Midhat Husić.
U okviru ovog projekat u radit će se rekonstrukcija raskrsnice na dionici puta od sportske dvorane do autobuske stanice u Banovićima a koja se nalazi na regionalnim cestama R-469 „Živinice – Banovići – Ribnica“ i R-471 „Banovići – Vijenac – Lukavac“. Ovo je jedan od projekata koji realizuje Direkcija cesta Tuzlanskog kantona u okviru svojih redovnih aktivnosti.
-Kao što smo i najavili u svih trinaest općina mi imamo planirane investicije. Jedan od većih projekata je ovaj u Banovićima. Ovaj projekat će se raditi u dvije faze. U ovoj godini je planirano ulaganje od 600.000 knvertibilnih maraka za ovaj projekat. Ostatak investicija i radova će se završiti naredne godine. Pored ovog projekta imamo investiciju od 1200 metara na Majevici koju smo završili, imamo u Tuzli investiciju od 350.000 konvertibilnih maraka, imamo potpisane projekte u Zivinicama i Gradačcu, dok su u Gračanici i Srebreniku u toku javne nabavke – kazao je Agan Delibajrić, direktor Direkcije cesta Tuzlanskog kantona.
Zajedničkim snagama Vlade Tuzlanskog kantona, Općine Banovići, Direkcije cesta Tuzlanskog kantona, Ministarstva razvoja, poduzetništva i obrta Tuzlanskog kantona i Ministartva saobraćaja Tuzlanskog kantona projekatje efikasno doveden do faze realizacije. Cjelokupan projekat finansirat će Direkcija cesta Tuzlanskog kantona, s obzirom da se navedene dionice puta nalaze u njihovoj nadležnosti, dok je Općina Banovića obezbjedila cc 11 dunuma zemljišta za ovu investiciju.
Radove na poslovima izgradnje kružnog toga izvodit će firma “Rial-Šped” d.o.o. Doboj Istok
Prema riječima načelnika Husića prva faza projekta izgradnje kružnog toka bi trebala biti završena do kraja godine ukoliko to budu dozvoljavali vremenski uslovi.
Savremena saobraćajnica – kružni tok je prva saobraćajnica ovakve vrste na području Banovića koja će doprinijeti povećanoj sigurnosti u saobraćaju s obzirom da bi trebalo da značajno smanji gužve na ovom dijelu saobraćajnice, navodi se u saopćenju.
Faktor.ba
To je tvoje pravilo, moje ne
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
04 Jan 2017 14:00 #5968
by Admir
Sei bella come un gol al 90´!
Goražde uskoro dobija zaobilaznicu
Vlada FBiH je na jednoj od svojih posljednjih sjednica odobrila prijenos okončanih projekata tijekom 2016. godine iz programa investiranja sredstava naplaćenih izdvajanjem GSM licencije za Federaciju BiH na upravljanje i održavanje provoditeljima i upraviteljima projekata.
Prema dokumentu iz Vlade FBiH, riječ je o sedamnaest projekata iz četiri programa financiranja o kojima će ubuduće brigu voditi općine, gradovi ili resorna ministarstva.
Ukupna vrijednost projekata je 3,884.542 KM.
Kako se navodi u odluci Vlade FBiH, u završene projekte iz programa investiranja sredstava GSM licencije 2011. spadaju rekonstrukcija regionalne ceste R448, dionica Jabuka - Kriva Draga, gdje je provoditelj Ministarstvo gospodarstva BPK - Vlada BPK, a vrijednost okončanoga projekta je 400.000 KM.
Uz ovaj projekt, tu je i rekonstrukcija Ulice Zaima Imamovića s priključkom na obilaznicu u Goraždu. Provoditelj je Općina Goražde, a vrijednost okončanog projekta je 50.000 KM.
Večernji List
Vlada FBiH je na jednoj od svojih posljednjih sjednica odobrila prijenos okončanih projekata tijekom 2016. godine iz programa investiranja sredstava naplaćenih izdvajanjem GSM licencije za Federaciju BiH na upravljanje i održavanje provoditeljima i upraviteljima projekata.
Prema dokumentu iz Vlade FBiH, riječ je o sedamnaest projekata iz četiri programa financiranja o kojima će ubuduće brigu voditi općine, gradovi ili resorna ministarstva.
Ukupna vrijednost projekata je 3,884.542 KM.
Kako se navodi u odluci Vlade FBiH, u završene projekte iz programa investiranja sredstava GSM licencije 2011. spadaju rekonstrukcija regionalne ceste R448, dionica Jabuka - Kriva Draga, gdje je provoditelj Ministarstvo gospodarstva BPK - Vlada BPK, a vrijednost okončanoga projekta je 400.000 KM.
Uz ovaj projekt, tu je i rekonstrukcija Ulice Zaima Imamovića s priključkom na obilaznicu u Goraždu. Provoditelj je Općina Goražde, a vrijednost okončanog projekta je 50.000 KM.
Večernji List
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Fache
- Offline
- Platinum Boarder
Less
More
- Objave: 909
- Thank you received: 5
03 Jun 2017 12:45 - 03 Jun 2017 12:46 #6305
by Fache
To je tvoje pravilo, moje ne
Projekt izgradnje brze ceste Lašva - Travnik u zadnjoj fazi definisanja
Premijer Federacije BiH Fadil Novalić izjavio je da je projekt izgradnje brze ceste Lašva - Travnik u zadnjoj fazi definiranja, te je najavio da će novac od ruskog duga, koji će dijelom biti namijenjen za izgradnju ove ceste, biti operativan za 45 dana.
"Od ovog novca, 100 miliona KM ćemo usmjeriti na brzu cestu Lašva - Travnik, koja ne samo da je bitna za Srednjobosanski kanton, nego i cijelu Federaciju BiH. To je put sa trenutno najvećom frekvencijom kojim prolazi čak 5.000 vozila više nego autocestom", kazao je Novalić u Travniku na tribini "Odgovor SDA na aktualna politička pitanja", koju je organizirao Općinski odbor SDA Travnik.
Istaknuo je da je o brzoj cesti Lašva-Travnik razgovarao i s premijerom SBK Tahirom Lendom, dodajući da su pokrenuta zadnja rješenja oko prostornog plana.
"U svakom slučaju neće proći dalje od ove jeseni i počet ćemo bar raditi eksproprijaciju. Ta cesta nam je važna, kako zbog stanovnika ovog područja, tako i kao strateški pravac prema Bihaću", naglasio je Novalić
Fena
Premijer Federacije BiH Fadil Novalić izjavio je da je projekt izgradnje brze ceste Lašva - Travnik u zadnjoj fazi definiranja, te je najavio da će novac od ruskog duga, koji će dijelom biti namijenjen za izgradnju ove ceste, biti operativan za 45 dana.
"Od ovog novca, 100 miliona KM ćemo usmjeriti na brzu cestu Lašva - Travnik, koja ne samo da je bitna za Srednjobosanski kanton, nego i cijelu Federaciju BiH. To je put sa trenutno najvećom frekvencijom kojim prolazi čak 5.000 vozila više nego autocestom", kazao je Novalić u Travniku na tribini "Odgovor SDA na aktualna politička pitanja", koju je organizirao Općinski odbor SDA Travnik.
Istaknuo je da je o brzoj cesti Lašva-Travnik razgovarao i s premijerom SBK Tahirom Lendom, dodajući da su pokrenuta zadnja rješenja oko prostornog plana.
"U svakom slučaju neće proći dalje od ove jeseni i počet ćemo bar raditi eksproprijaciju. Ta cesta nam je važna, kako zbog stanovnika ovog područja, tako i kao strateški pravac prema Bihaću", naglasio je Novalić
Fena
To je tvoje pravilo, moje ne
Last Edit: 03 Jun 2017 12:46 by mensud1966.
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- xYz
- Topic Author
- Offline
- Administrator
18 Okt 2017 09:49 #6698
by xYz
Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Oboren natječaj za 110 km autoceste kroz Hercegovinu
Višemilionski projekat koji bi trebao uvezati Trst i Jonsko more (jugoistok Europe i zemlje Balkana), zaustavljen je zbog bankovne garancije koja je kasnila svega dva dana.
Riječ je o projektu izgradnje Jadransko-jonske autoceste, jednog od važnijih infrastrukturnih projekata na dijelu kroz BiH čiji se početak gradnje očekuje do 2020. godine, te je značajna gotovo kao i Koridor Vc.
Dio ove autoceste kroz BiH bi iznosio 110 kilometara. Ured za žalbe poništio je cijeli natječaj kojim se trebala definisati trasa ove ceste kroz Bosnu i Hercegovinu. Naime, postoje dvije opcije kojima bi ova cesta mogla ići. U obje varijante ona bi vezala Počitelj i Neum, međutim, daljnja trasa je upitna.
Višemilionski projekat koji bi trebao uvezati Trst i Jonsko more (jugoistok Europe i zemlje Balkana), zaustavljen je zbog bankovne garancije koja je kasnila svega dva dana.
Riječ je o projektu izgradnje Jadransko-jonske autoceste, jednog od važnijih infrastrukturnih projekata na dijelu kroz BiH čiji se početak gradnje očekuje do 2020. godine, te je značajna gotovo kao i Koridor Vc.
Dio ove autoceste kroz BiH bi iznosio 110 kilometara. Ured za žalbe poništio je cijeli natječaj kojim se trebala definisati trasa ove ceste kroz Bosnu i Hercegovinu. Naime, postoje dvije opcije kojima bi ova cesta mogla ići. U obje varijante ona bi vezala Počitelj i Neum, međutim, daljnja trasa je upitna.
(Večernji/sa-c.net)
Y. A. - 1974.: Today I have come bearing an olive branch and a freedom fighter’s gun! Do not let the olive branch fall from my hand. I repeat: do not let the olive branch fall from my hand!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
Time to create page: 0.082 seconds