Ceste Svih Kategorija - AC, BC, MC, RC, LC

17 Maj 2012 09:09 #1306 by Marshall
Radovi na koridoru Vc počinju idućeg mjeseca

Radovi na koridoru Vc započet će u junu 2012., a bit će okončani sredinom 2014. godine, kazao je prilikom jučerašnje posjete Posavskom kantonu Izet Bajrambašić, pomoćnik ministra prometa i veza u Vijeću ministara BiH.

Projektna dokumentacija za gradnju mosta preko Save dugog oko 650, a širokog 29 metara prikupljena je i bit će dostavljena u Zagreb jer je nositelj projekta gradnje mosta Republika Hrvatska. Sama gradnja mosta stajat će oko 22 miliona eura, od čega BiH daje pola, a Republika Hrvatska pola, kazao je Bajrambašić.

"Izgradnja korodora Vc počet će na sjeveru države BiH, onako kako je i logično. Datume znamo, izvođača znamo i znamo kakav će značaj cesta koja prolazi područjem Posavskog kantona imati za ekonomiju cijelog Kantona, a prvenstveno za općinu Odžak", kazao je predsjednik Skupštine Posavskog kantona Mario Jurkić.

Kantonalni Ministar financija Mato Brašnić kazao je kako se nada da će radovi na izgradnji koridora Vc dovesti do poboljšanja u građevinskoj industriji, ugostiteljstvu, stanogradnji, ali i udrugim oblastima.

"Izgradnjom autoceste u općini Odžak već imamo predviđenu industrijsku zonu. Ovo je rezultat našeg rada u Kantonu na pripremi za početak radova na koridoru Vc. Radili smo tiho, ali smo posao završili i drago nam je svima što je jedna ovakva vijest odaslana baš iz našeg kantona“, kazao je ministar Brašnić.


Klix

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

17 Maj 2012 14:07 #1317 by Marshall
Još nije dogovoren početak gradnje kroz Neum

Ministrica vanjskih i evropskih poslova Hrvatske Vesna Pusić izjavila je danas kako početak gradnje neumskog koridora još nije dogovoren s BiH, s kojom se trenutno razgovara o načinu i vrsti roba koje će moći prolaziti tim putem.

Zasad je izvjesno da će žive životinje morati ići trajektom, odnosno neće moći ići kroz koridor, za razliku od kućnih ljubimaca koji će moći ostati u automobilima sa svojim vlasnicima, izjavila je Pusić nakon sjednice Vlade.

Istaknula je da prilikom ulaska u punopravno članstvo Europske unije (EU), Hrvatska mora imati riješen režim prolaska kroz teritorij BiH.

Gradnja neumskog koridora dogovarat će se s BiH, dok se cijeli aranžman mora usuglasiti s Bruxellesom zbog udovoljavanja EU standardima u smislu neizlaska iz EU teritorija, rekla je Pusić.

Vrsta proizvoda koji će moći prolaziti kroz koridor ovisit će o fitostandardima u BiH, odnosno što ti standardi budu viši, to će veći spektar proizvoda moći prolaziti koridorom, dodala je ministrica vanjskih poslova.


Klix

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

17 Maj 2012 14:24 #1319 by Marshall
Uvesti pretplatničke karte za autoput

Centri civilnih inicijativa (CCI) očekuju da Ministarstvo prometa i komunikacija FBiH, uporedo s prelaskom na zatvoreni sistem naplate cestarine na autoputu Sarajevo-Kakanj, donese novi pravilnik o sistemu naplate cestarine na autocestama, brzim cestama i objektima s naplatom FBiH, u kome će se naći pretplatničke karte kao jedan od mogućih načina plaćanja cestarine.
Naime, prelaskom na ovaj sistem naplate cestarina će se plaćati po cijeni od 13 feninga po kilometru. To znači, ističu iz CCI-a, da će vozači automobila, na dionici autoputa Sarajevo-Kakanj umjesto dvije plaćati 4,80 KM.

Iz CCI-a upozoravaju da će novim načinom naplate biti najteže pogođeni stalni korisnici autoceste čiji troškovi će biti udvostručeni i na godišnjem nivou će iznositi oko 2.500 KM.

„Kao jedino moguće rješenje smanjenja ovih troškova nameću se pretplatničke karte koje su se pokazale kao dobra praksa u okolnim zemljama (Srbija, Hrvatska, Makedonija)", predležu iz CCI-a.

Uz to, naglašavaju da je ministar prometa i komunikacija FBiH Enver Bijedić još u septembru prošle godine javno dao obećanje da neće biti prelaska na ovaj sistem naplate bez uvođenja pretplatničkih karata.

CCI apelira na Ministarstvo prometa i komunikacija FBiH da u najkraćem roku izvrši sve pripreme i da paralelno s uvođenjem zatvorenog sistema naplate, obavezno budu uvedene pretplatničke karte koje će redovnim korisnicima autoputa osigurati uštedu od minimalno 30 posto.

U suprotnom, promjena sistema naplate putarine na autocesti, bit će još jedan u nizu socijalnih i finansijskih udara na građane, saopćeno je iz CCI-a.


Oslobodjenje

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

17 Maj 2012 14:51 #1321 by Marshall
Zakon o Koridoru 5C: Hrvatski klub pokrenut će pitanje vitalnog nacionalnog interesa

Klub izaslanika Hrvata u Domu naroda Parlamenta Federacije Bosne i Hercegovine najavio je da će pokrenuti proceduru vitalnog nacionalnog interesa kad se Dom bude izjašnjavao o Prijedlogu zakona o autocesti na koridoru 5-C. Taj zakon je na dnevnom redu 11. redovne sjednice Doma naroda koja je u tijeku u Sarajevu.

Uime hrvatskog kluba, izaslanik Radoje Vidović je rekao da se ovim tekstom, predloženim iz Federalne vlade, centralizira uloga Federacije, odnosno zanemaruje stav županija i općina kod namjeravane gradnje na njihovom području. Federalni ministar prometa i komunikacija Enver Bijedić, pak, tvrdi da će zakon doprinijeti bržoj gradnji koridora. Ubrzanje gradnje je i motiv zbog kojeg je u parlamentarnu proceduru upućen po hitnom postupku, dodao je.

Aktualan je na početku ovogodišnje građevinske sezone, doprinijet će i bržem rješavanju imovinskopravnih problema koji se neminovno javljaju na pojedinim trasama, kao i većem interesu investitora, obrazloženje je ministra Bijedića.

Glasovanje o ovom zakonu, kao i o drugim na današnjoj sjednici, bit će obavljeno po završetku rasprave o svim točkama dnevnog reda. To je praksa koju nerijetko provodi predsjedavajuća Doma naroda Karolina Pavlović.

Procedura vitalnog nacionalnog interesa podrazumijeva da klubovi izaslanika konstitutivnih naroda pojedinačno moraju dati većinu glasova da bi neki zakon mogao u daljnju proceduru. Potrebna je i većina glasova u prethodnom općem izjašnjavanju svih izaslanika.


http://bljesak.info/web/article.aspx?a=aca3f728-7036-4c5d-a983-bef2e37338e9&c=a76d03e1-6e68-46ef-9626-00aa1c12c7ae

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

18 Maj 2012 10:39 #1351 by Marshall
Gradske vlasti predlažu gradnju autoputa kroz Popovo polje: Koridor ne smije razdvajati Neum

Dok je Hrvatska vlada jučer definitivno prekrižila gradnju Pelješkog mosta, odnosno prihvatila sporazum o raskidu ugovora, a njen predsjednik Zoran Milanović kazao da od svojih ministara očekuje da ozbiljno pristupe provedbi projekta neumskog koridora, naša ekipa bila je u jedinom bh. gradu na moru, čiji su predstavnici vlasti posljednjih dana poručivali da je za njih prihvatljiviji autoput koji ide Popovim poljem.

Čvrste garancije

Čak su se bili i usprotivili što je iz cijele priče isključena lokalna zajednica, ali strasti su se, ipak, smirile nakon što ih je početkom sedmice posjetio ministar saobraćaja i komunikacija BiH Damir Hadžić.

- Dobili smo čvrsta jamstva da će se uvažavati stav lokalne zajednice. Znači, bit ćemo uključeni u razgovore i naše mišljenje će se uvažavati, odnosno ništa se neće raditi bez suglasnosti lokalne zajednice - kaže nam načelnik općine Neum Živko Matuško.

Naglašava da se jasno treba znati da oni nisu za koridor koji će Neum razdvajati na njegovom najvitalnijem dijelu. Jer, kako pojašnjava, s jedne strane, odnosno juga, imali bi more, na istoku i zapadu po dvije granice, a na sjeveru koridor.

- Dakle, stanovali bismo i živjeli u okruženom, zatvorenom prostoru i to je nedopustivo. A ako hoćemo da se razvija Hercegovina, evo nam prilike, odnosno ceste koja bi išla od Počitelja, rubnim dijelom do Popova polja, prema jugu Hrvatske - ističe Matuško.

Slijepo crijevo

Pero Bačić, ugledni neumski poduzetnik, sasvim je suprotnog mišljenja.

- Ja sam za gradnju koridora. Pa, Neum je specifičan, nema nigdje izlaza, kao slijepo crijevo je, ne daju ni tamo izaći ni dolje, a u oba pravca napravljeno je da se kroz Neum može prolaziti. Ja imam jednu kuću iznad magistrale, a u onu ispod, za vrijeme sezone, treba mi sat da dođem do nje - ogorčen je Bačić.

Musolini i Napoleon

- Koridor ne bi mogao mašiti moju zemlju, jer pročitao sam kote. Matića glavica, gdje bi se spajao iz Hrvatske, to je kod mene u gruntu. Tu je nekad bio Musolinijev logor, dok nije potpisao kapitulaciju, a prema Dubrovniku išao bi Napoleonovom trasom, a njegov put nije imao krivina - kaže Bačić.


Dnevni Avaz

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

18 Maj 2012 10:40 #1352 by Marshall
Hrvati protiv zakona o koridoru 5c



Delegati iz reda hrvatskog naroda na jučerašnjoj sjednici najavili su pokretanje zaštite vitalnog nacionalnog interesa zbog prijedloga zakona o koridoru 5c, nakon što nije prihvaćen prijedlog delegata Radoja Vidovića da se pomenuti prijedlog zakona povuče sa dnevnog reda.

On tvrdi da se predloženim zakonom iz odlučivanja o trasama koridora 5c isključuju lokalne zajednice kuda je planirano da autocesta prolazi, te centralizuje uloga FBiH.

Vitalni interes Hrvata

Enver Bijedić, federalni ministar prometa i komunikacija, pojasnio je u uvodnom izlaganju da je dosad izgubljeno mnogo vremena u izgradnji koridora, te da je nova građevinska sezona na početku, pa bi usvajanje ovog zakona bilo od koristi. Istakao je da se predloženim zakonom propisuje pretvorba zemljišta u građevinsko, bolje regulišu imovinskopravni odnosi, ali i dobija neophodan pravni okvir za privlačenje investicija na ovom projektu. Šef Kluba delegata iz reda hrvatskog naroda Radoje Vidović je rekao da prijedlog zakona o koridoru 5c derogira ustavni poredak u oblasti prostornog uređenja.

- Ovaj zakon je oduzimanje ovlasti općinama u prostornom planiranju i korištenju zemljišta, oduzimanje ovlasti županijama. Njime se omogućava Vladi da samo ona daje suglasnosti za izgradnju objekata bilo gdje. Ako se usvoji ovaj zakon, to će biti presedan i Vlada će tako moći odlučiti da brza cesta ide sredinom Viteza ili Travnika a da se za to ne pitaju ni Vitez ni Travnik. Nisam siguran da će se ovakav zakon moći provesti na terenu, kazao je Vidović.

Zato su iz Kluba Hrvata zatražili da se o ovom zakonu glasa po pitanju vitalnog nacionalnog interesa, što znači da će za njegovo usvajanje biti neophodno dobiti većinu glasova svakog od klubova u Domu. Ukoliko se ta većina ne obezbijedi, pokreće se proces o ocjeni povrede vitalnog nacionalnog interesa Hrvata pred Ustavnim sudom FBiH.

Vidovića je podržao i kolega iz Kluba Josip Perić, koji je također bio za to da se pomenuti prijedlog zakona skine s dnevnog reda, te je podsjetio da nikad nije održana odavno dogovorena tematska sjednica Parlamenta FBiH o koridoru 5c. Perić je upitao kome je stalo da se ova problematika ne tretira transparentno. Aner Žuljević je, pak, rekao da je taj zakon izuzetno kvalitetan, da se njime krate problematične procedure, istakavši da je ovaj zakon strateški kad je u pitanju zapošljavanje.

Troskok umjesto USKOK-a

Za razliku od rasprave u Predstavničkom domu, delegati Doma naroda vodili su uglavnom umjerenu diskusiju o nacrtu zakona o oduzimanju imovinske koristi pribavljene krivičnim djelom i prekršajem. To je zakon kojim se, između ostalog, kako je pojasnio ministar pravde Zoran Mikulić, predviđa oduzimanje imovinske koristi pribavljene najtežim oblicima krivičnih djela privrednog i organiziranog kriminala, korupcije, zloupotrebom opojnih droga i drugih teških krivičnih djela iz kojih proističe nezakonita imovinska korist.

Zakonom se predviđa i oduzimanje imovinske koristi pribavljene prekršajima, ali i uređuje upravljanje privremeno i trajno oduzetom imovinskom koristi kroz formiranje agencije za upravljanje sa sjedištem u Sarajevu.

- Ovo je samo jedan od načina na koji se Vlada namjerava upustiti u borbu protiv kriminala i korupcije. Trenutno se radi na formiranju posebnog odjela u tužilaštvu, po uzoru na hrvatski USKOK, mada bi nama trebao troskok, rekao federalni premijer Nermin Nikšić.

On je naglasio da je najbitnija podrška Parlamenta FBiH ovom zakonu, te da je svaka dobronamjerna primjedba dobrodošla. Zakon treba biti poslat u javnu raspravu. Jučerašnja sjednica prekinuta je nakon rasprave o nacrtu zakona o oduzimanju nelegalno stečene imovine, a još nisu određeni termini kada će biti nastavak i glasanje.


Oslobodjenje

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

18 Maj 2012 10:54 #1355 by Marshall
Koridor 5C: Dionicu Suhodol-Tarčin vrijednu 115 mil. EUR gradit će turska firma Cengiz Insaat

Ugovor o izgradnji autoceste na Koridoru Vc, poddionica Suhodol-Tarčin i Ugovor o saradnji na izgradnji ove poddionice bit će potpisan u ponedjeljak 21. maja u zgradi Vlade FBiH.

Prvi Ugovor će potpisati Ensad Karić, direktor JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar i Kemal Unluer, generalni direktor turske kompanije Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s. Supotpisnici Ugovora su federalni ministar prometa i komunikacija Enver Bijedić i član Uprave Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s. Asim Cengiz.

Drugi Ugovor će potpisati Hamed Ramić, generalni direktor Euroasfalta d.o.o. Sarajevo i Kemal Unluer, generalni direktor turske kompanije Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s.

Potpisivanju ugovora će prisustvovati premijer FBiH Nermin Nikšić, državni ministar komunikacija i prometa Damir Hadžić te predstavnici EBRD-a, kreditori izgradnje ove poddionice.

Ukupna vrijednost ugovora sa PDV-om je 115.155.407,78 eura.

Na osnovu međunarodno provedenog natječaja, Evropska banka za obnovu i razvoj je 27.04.2012. godine dala saglasnost na evaluacioni izvještaj tenderske komisije JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar za projekat izgradnje autoceste na poddionici Suhodol - Tarčin.

Prema tom izvještaju predloženo je da ugovor bude dodijeljen turskoj kompaniji Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s. Za podugovarača je izabrana domaća kompanija Euroasfalt d.o.o. Sarajevo.

Nakon dobivene saglasnosti od strane EBRD-a, JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar su primile bankarsku garanciju u iznosu od 11.515.540,78 eura čime su se stekli uvjeti za potpisivanje navedenog ugovora. Ugovoreni rok za završetak radova iznosi 28 mjeseci.

Ovim ugovorom počinje izgradnja novih 5 kilometara autoceste na Koridoru Vc, na kojem je najznačajniji objekat tunel Suhodol, dužine oko 2.800 metara. Pored toga, značajni objekti na ovoj poddionici su tunel Tarčin, dužine oko 400 metara, most Bijela, dužine oko 90 metara te petlja Tarčin preko koje će biti omogućeno povezivanje sa magistralnom cestom M17. Potpisivanjem navedenog ugovora započinje izgradnja dionice Vlakovo-Tarčin u ukupnoj dužini od 20 kilometara, saopćeno je iz Vlade FBiH.


E-Kapija

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
The following user(s) said Thank You: Admir

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

19 Maj 2012 02:40 #1369 by Marshall
By Zenicanin

GGM
















“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

19 Maj 2012 02:40 #1370 by Marshall
By Zenicanin

GGM

Gorazdanska ulica










“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

19 Maj 2012 02:41 #1371 by Marshall
By Zenicanin

GGM

Evo par starih slika i nocni radovi na rondou matalurg


























“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.

Time to create page: 0.093 seconds

 

Top