Ceste Svih Kategorija - AC, BC, MC, RC, LC
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
14.05.2012
Rješavanje pitanja sporne dionice južnog dijela autoceste na Koridoru 5c kroz Bosnu i Hercegovinu, kod Blagaja, nije razmatrano na sastanku ministra prometa i komunikacija BiH Damira Hadžića sa predstavnicima lokalne zajednice u tom dijelu BiH, u Mostaru 30.marta.
Potvrdio je to Hadžić u odgovoru na pitanje delegata u Domu naroda PSBiH Stjepana Krešića postavljenom tokom današnje zajedničke sjednice oba doma PSBiH na kojoj parlamentarci pitaju, a Vijeće ministara odgovara.
„Na sastanku 30. marta u Mostaru sporna dionica kod Blagaja nije ni razmatrana, a razlog su nedovoljno kvalitetna rješenja ili nedovoljno kvalitetna priprema, odnosno trenutno nepostojanje rješenja za Blagaj. Ovdje ću se odreći prava da komentiram koliko je jedan dio političkih subjekata involviran u pokušaje politiziranja ovog pitanja“, kazao je ministar prometa i komunikacija.
Hadžić je dodao kako je na sastanku postignuta saglasnost oko druge sporne tačke, čvorišta Počitelj, da se krene u izradu glavnog projekta za „sjevernu varijantu tri i da se ne mijenja položaj čvorišta Počitelj“.
On je naglasio kako će za rješavanje otvorenih pitanja u vezi sa spornim tačkama južnog dijela autoceste kroz BiH biti potreban kompromis svih zainteresiranih strana pri čemu „državni interes mora biti u prvom planu“.
ANADOLU
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
Uprkos lošem vremenu, nastavljeni su radovi na svim započetim objektima Glavne gradske magistrale.
Na rondou Metalurg postavljen je prvi od tri sloja asfalta, radi se u ulici Aska Borića, grade se mostovi preko Kočeve u naseljima Pišće i Zukići, a živo je i na gradilištu u Sarajevskoj ulici. U Lukovom Polju demontiran je dio pješačkog mosta a podignut je asfaltni sloj u Goraždanskoj ulici, kojom se saobraća u jednom smjeru.
Navikli ste da vam portal 7DANA.info redovno donosi sliku sa gradilišta na Glavnoj gradskoj magistrali. Pogledajte videoprilog. (7DI)
[youtube]jEthlSD6Tv8[/youtube]
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
Nakon što je krajem aprila potpisan ugovor o završetku radova na lotu sarajevske zaobilaznice, između predstavnika JV Strabag i HP Investing, u vrijednosti od 33.136.431,83 KM, planirano je da se radovi nastave u predviđenom roku.
Prethodni radovi su prekinuti s obzirom na to da je tadašnji izvođač radova SCT otišao u stečaj, stoga je novim ugovorom predviđeno da se uradi presjek stanja do sada izvršenih radova, ali i novi predmjer radova.
"Nakon iscrpnih pregovora i odabira u skladu sa propisanim principima međunarodnih finansijskih institucija, ukazali smo povjerenje konzorciju koji je, prema propisanim kriterijima, u stanju da kvalitetno, tehnički i finansijski završi radove u predviđenom toku", istakao je direktor JP Ceste FBiH Filip Vujeva.
Pribavljanje saglasnosti
To je veoma značajno jer se time sprečava propadanje do sada izgrađenih objekata na ovom dijelu sarajevske obilaznice. Novi tender za završetak preostalih radova na lotu 1 sarajevske obilaznice, uz saglasnost kreditora, odnosno međunarodnih finansijskih institucija (EBRD, EIB i OPEC FOISD), raspisan je 4. oktobra 2011, a zatvoren 18. novembra prošle godine. Tender je raspisan prema kriterijima kreditora, koje su prihvatile i državna i federalna Vlada. Kako saznajemo, do isteka zakonski predviđenog roka, pristiglo je pet ponuda sljedećih kompanija: Bh. konzorcij - GP Put Sarajevo, Euroasfalt Sarajevo i GP ŽGP Sarajevo, zatim Alpine-Bau, JV Cesta Varaždin, Integral inžinjering i Granit Skoplje, Osijek Koteks i JV Strabag i HP Investing. Početak radova planiran je nakon uvođenja izvođača u posao, odnosno 28. maja 2012. godine.
Radovi su podijeljeni u tri lota. Radovi na prvom lotu sarajevske zaobilaznice podrazumijevaju relaciju Jošanica - Butila. Na lotu 2 radovi se obavljaju predviđenom dinamikom koja je uvjetovana eksproprijacijom. Radovi na lotu 2, uz saglasnost Vlade Federacije BiH, podijeljeni su na dva dijela radi ubrzanja eksproprijacije i pribavljanja neophodnih saglasnosti za urbanističku saglasnost i odobrenje za građenje LOT 2 i to: LOT 2A Butila - Briješće u dužini od 3,78 kilometara, spojna cesta/gradska autocesta (2x2 saobraćajne trake sa zaustavnom trakom), te LOT 2B Briješće - Stup dužine 0,50 kilometra, dodavanje još dvije saobraćajne trake - rekonstrukcija XII transverzale.
Podizvođači
Završetak radova na lotu 2 sarajevske obilaznice očekuje se do sredine naredne godine. Za lot 3, prema odluci Vlade FBiH, nadležna je JP Autoceste FBiH. S obzirom na to da je već potpisan ugovor o završetku radova, ugovor za podizvođače, Asfaltgradnju, Sarajevo puteve i Hidrogradnju automatski stupa na snagu potpisivanjem ugovora sa JV Strabag i HP Investing, jer su oni ti koji potpisuju podugovore. Završetak radova na lotu prvog dijela sarajevske zaobilaznice očekuje se za pet mjeseci.
E-Kapija
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
Ministar prometa i komunikacija Federacije Bosne i Hercegovine Enver Bijedić izjavio je da vlasti u Federaciji BiH nemaju ništa protiv toga da konzorcij sastavljen od turske firme ENKA i američkog "Bechtela" gradi pojedine dionice na koridoru 5-C, ali da još ništa konkretno nije dogovoreno, javlja agencija Anadolija.
Ranije se u bosanskohercegovačkoj javnosti pojavila informacija da konzorcij dviju vodećih građevinskih kompanija u svijetu vodi pregovore s bh. vlastima o dobivanju koncesije za gradnju pojedinih dionica koridora 5-C u Federaciji BiH.
"ENKA i "Bechtel" su najbrži i najbolji koji bi radili na koridoru 5 -C Oni su izrazili spremnost da grade jedan dio južnog koridora 5-C. Dakle, od Tarčina prema Mostaru. Zainteresirani su da apliciraju i za sve nove dionice na koridoru 5-C. No, još nema ništa konkretno. Ali, otvorena je mogućnost i mi nismo protiv. Dalje sve ide u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama", izjavio je ministar Bijedić.
Dionice južno od Tarčina na koridoru 5-C su veoma skupe i nisu obuhvaćene kreditima međunarodnih finansijskih institucija. Na spomenute dionice bi se izdavale koncesije, pa šansu imaju samo velike firme poput dviju spomenutih.
Kompanija "Bechtel" je najveća građevinska kompanija u SAD-u s godišnjim prihodima od oko 30 milijardi dolara. ENKA je vodeća turska građevinska firma i, također, jedan od giganata na međunarodnom planu.
Iza kompanije ENKA stoji Bošnjak Šarik Tara, koji slovi za jednog od najbogatijih ljudi u Turskoj, čija imovina se procjenjuje na 2,3 milijarde američkih dolara.
Kako je ranije objavljeno u bh. medijima, na Kosovu je samo za godinu dana izgrađeno 38 kilometara autoputa, što je više nego što je u BiH izgrađeno za 11 godina, a gradio ga je upravo konzorcij kompanija "Bechtel" i ENKA.
E-Kapija
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
emir_tz;91404514 wrote: Trenutno se radi rekonstrukcija glavne saobracajnice na istoku od doma za nezbrinutu djecu pa sve do stanice u Slavinovicima. Skinuli su stari sloj i vjerovatno ce uskoro da postavljaju novi. Dobro je i to što su pravili trotoar sa jedne strane od Brcanske Malte pa do stanice kod doma za nezbrinutu djecu. Neko je stavio sliku potpornog zida pa bih ga molio da bude vrijedan i da novu uradi jer je sada dosta posla obavljeno na tom dijelu.
desmond.imageshack.us/Himg827/scaled.php...1346.jpg&res=landing
desmond.imageshack.us/Himg705/scaled.php...1401.jpg&res=landing
desmond.imageshack.us/Himg207/scaled.php...1410.jpg&res=landing
desmond.imageshack.us/Himg214/scaled.php...1422.jpg&res=landing
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
Radovi na izgradnji tunela Vijenac
Na radovima koji se izvode na sjevernoj strani, desna tunelska cijev, do današnjeg dana (12.05.2012.godine) je izvršen iskop i urađena primarna podgrada u dužini 640,2 metara tunela kalote i 393,7 metara stepenice lijeve strane i 415 m stepenice desne strane. U toku su radovi na iskopu temelja, gdje je do sada je iskopano 336 metara temelja desne strane i 252 metara lijeve strane. Radovi na iskopu podnožnog svoda tunela lijeve strane su urađeni na ukupnoj dužini od 192 metra i podnožnog svoda tunela desne strane 300 metara. Izvode se i radovi na iskopu pješačke poprečne veze gdje je urađeno 16,1m. Radovi se na navedenom projektu izvode po planiranoj dinamici.
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.