Ceste Svih Kategorija - AC, BC, MC, RC, LC
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
Asfaltiranje četiri kilometra duge dionice puta, koji Kotor-Varoš povezuje sa selom Vagani, bit će završeno do kraja maja, izjavio je danas Srni zamjenik načelnika ove opštine Dalibor Vučanović.
Vučanović je naglasio da su sve pripreme za postavljanje asfaltnog sloja na toj dionici završene i dodao da je prošle godine asfaltirana dionica puta od 4,5 kilometra prema Vaganima.
''Nadam se da će asfaltiranje puta prema Vaganima biti podstrek mještanima tog sela da ostanu na svojim ognjištima. Ovaj projekat je krajem prošle godine uvršten u opštinski Plan kapitalnih investicija'', istakao je Vučanović.
Asfaltiranje četiri kilometra dionice puta, koji Kotor-Varoš povezuje sa Vaganima, koštaće oko 370.000 maraka, a radove izvodi ''Niskogradnja''.
Klix
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
Gradnja neumskog koridora apsolutni je prioritet. Poruka je to hrvatskog ministra pomorstva, prometa i infrastrukture Siniše Hajdaš Dončića (SDP). Potvrdio je da je riječ o koridoru, tj. brzoj cesti kroz teritorij Bosne i Hercegovine, dužine od oko 5,5 kilometara, čija gradnja može biti završena za tri godine po cijeni od pet milijuna eura po kilometru.
Izrazio je duboko uvjerenje da će Europska komisija odobriti ovakvo rješenje za povezivanje juga Hrvatske s ostatkom zemlje.
Plan A
- Plan A jeste koridor, kazao je, dodajući da hrvatska Vlada po tom pitanju nema plan B.
Dončić je službeno potvrdio stajalište Vlade RH da se odustaje od gradnje pelješkog mosta. Pojasnio je da je Hrvatska mala i siromašna zemlja te da nema četiri milijarde kuna za takvo ulaganje, no realizacija ovog mosta, rekao je, eventualno će biti moguća za 10 ili 15 godina. Očekuje da će službeni Zagreb i Sarajevo postići dogovor o izgradnji neumskog koridora do kraja ovog mjeseca.
Svi hrvatski mediji prenijeli su izjave Hajdaš Dončića o temi neumskog koridora, nakon ministrovog posjeta Luci Ploče, gdje za desetak dana treba početi gradnja terminala za suhe/rasute terete ukupne vrijednosti 62 milijuna eura, čiji se završetak očekuje u maju 2014.
U svjetlu najave gradnje neumskog koridora, domaći mediji prvenstveno su fokusirani na navodne ustupke koje Hrvatska treba dati Bosni i Hercegovini. U dijelu javnosti ističe se da će BiH zauzvrat dobiti napredno korištenje Luke Ploče i da će to biti jedini ustupak.
Odbacujući navode o navodnim ustupcima, hrvatski ministar prometa kazao je, između ostaloga, slijedeće: - Možemo razgovarati o korištenju Luke Ploče isključivo na komercijalnim osnovama.
Za vladu Zorana Milanovića (SDP) rekao je da brani nacionalni interes, nagovijestivši da razgovori o tzv. naprednom korištenju Luke Ploče uključuju klasičan koncesijski model.
Podsjetimo, nakon nedavnog sastanka Hajdaš Dončića s ministrom prometa BiH Damira Haždića u Zagrebu, resorni ministri dviju država potvrdili su da su dogovorili pripremne radnje oko postizanja sporazuma za izgradnju tranzitnog neumskog koridora, te da je postignut dogovor o prijedlogu sporazuma o naprednom korištenju Luke Ploče kao i željezničke pruge Metković - Ploče, koji bi bio definiran na razini Vlade RH i Vijeća ministara BiH. Dogovoreno je, također, da prijedlog sporazuma o izgradnji tranzitnog koridora kod Neuma priprema hrvatska strana a prijedlog sporazuma o naprednom korištenju Luke Ploče bh. strana, uz isticanje da oba prijedloga moraju biti usuglašena sa Europskom komisijom.
Nakon ovog zagrebačkog sastanka oglasili su se glavni tajnik oporbenog HDZ-a Branko Bačić i dubrovačko-neretvanski župan Nikola Dobroslavić (HDZ) kritizirajući dogovor Hrvatske i BiH. Bačić je najavio da će HDZ zatražiti raspravu o ovom pitanju u Hrvatskom saboru, a Dobroslavić se obrušio na odluku o odustajanju od izgradnje pelješkog mosta. Dubrovačko-neretvanski župan na glasu je kao najveći agitator pelješkog mosta. Protivi se gradnji neumskog koridora, jer će Hrvatska, kaže, dati Bosni i Hercegovini ustupke koji bi se mogli izbjeći upravo gradnjom mosta preko Pelješca.
Europska sredstva
S obzirom na to da Vlada RH ne samo da ne misli financirati gradnju ultraskupog pelješkog mosta, nego se zasad ne spominje ni gradnja autoceste do Dubrovnika, a Dobroslavić sve to ocjenjuje neprihvatljivim. Po njegovim riječima, ovakvim rješenjem jadransko-jonski koridor Hrvatska prepušta eventualno BiH. - A mogli bi možda tu iskoristiti europska sredstva, kaže.
Još jedan veoma glasni oponent neumskog koridora je i aktualni načelnik Općine Neum, koji tvrdi da će koridor ovaj bosanskohercegovački gradić na moru navodno podijeliti i getoizirati.
Za razliku od njega, gradonačelnik Grada Dubrovnika Andro Vlahušić (HNS) snažno podržava dogovor o koridoru. - Trebamo ga sutra, kazao je otprilike.
Oslobodjenje
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
Sad da li je uradjen jedan ili dva sloja, jedva cekam nastavak radova!
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
Direktor Autoputeva Republike Srpske (RS) Dušan Topić potvrdio je da bi do kraja juna trebalo da bude sačinjen prijedlog za potpisivanje ugovora sa izvođačem radova o izgradnji autoputa Prnjavor -Doboj.
"Koliko god željeli da ubrzamo postupak ne želimo da nekom od ponuđača damo osnov da uloži prigovor, pa da imamo kontraefekat da nam to blokira čitav postupak na mjesec dana", rekao je Topić.
On je za Alternativnu televiziju izjavio da je bilo veliko interesovanje za ovaj projekat, te da je tendersku dokumentaciju preuzela 31 kompanija, od kojih je 12 dostavilo ponude, što je garancija da će ponuđena cijena biti kvalitetna i konkurentna.
Topić nije želio da otkrije o kojim preduzećima je riječ, ali je potvrdio da su to renomirane firme.
"Nakon što se dobije saglasnost i potpiše ugovor sa izvođačem, uvođenje u posao je u roku od 30 dana, ali uslovi na terenu su takvi da izvođač može odmah da krene sa pripremnim radovima", kaže Topić.
On je istakao da je riječ o ugovoru koji podrazumijeva projektovanje i izvođenje radova.
Govoreći o probijanju roka od 2,5 mjeseca za izgradnju Mahovljanske petlje, Topić je naveo da su razlog veliki nepredviđeni radovi, te potvrdio da se završetak ove saobraćajnice očekuje krajem godine.
Klix
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
Hrvatski ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić izjavio je da Hrvatska još nije dobila od Bosne i Hercegovine prijedlog ugovora o tzv. naprednom korištenju Luke Ploče, te da očekuje da će Hrvatska i BiH doći do kompromisnog rješenja i bilateralnog sporazuma o korištenju kapaciteta Luke Ploče.
Hajdaš Dončić je odbacio navode koji su se pojavili u nekim hrvatskim listovima da će Hrvatska u zamjenu za „neumski koridor" odustati od otočića Veliki i Mali škoj i prepustiti ih Bosni i Hercegovini. Rekao je da to nije bio predmet razgovora koji je imao s ministrom prometa BiH Damirom Hadžićem nedavno u Zagrebu, dodajući da su resorni ministri dviju država tada isključivo razgovarali o dva ugovora.
Koridor za koridor?!
„Mi, s hrvatske strane obvezali smo se da ćemo pripremiti ugovor o korištenju koridora kroz Neum, a bosanskohercegovačka strana se obvezala da će pripremiti ugovor o naprednom korištenju Luke Ploče", kazao je Hajdaš Dončić. Nadalje, istaknuo je da na izradi oba ugovora rade ekspertne skupine, ali da hrvatska strana još nije dobila ugovor u vezi s naprednim korištenjem Luke Ploče, te da on osobno još niti ne zna što traži bosanskohercegovačka strana. Na pitanje: „Da li bi to bio nekakav koridor za koridor?", odgovorio je slijedeće: „Mislim da je nemoguće raditi koridor za koridor iz vrlo jasnog razloga, to je ulazak Hrvatske u Europsku uniju, zbog Schengena. Što se tiče Ploča, možemo isključivo govoriti o bilateralnom sporazumu o korištenju lučkih kapaciteta Luke Ploče".
Naglasio je da je „Luka Ploče 80 posto zapravo i vezana za privredu i gospodarstvo Bosne i Hercegovine". Hrvatski ministar prometa slaže se da je Luka Ploče zapravo „luka Bosne i Hercegovine". „I povijesno gledano tamo su bile, i još su i sada, neke bosanskohercegovačke tvrtke, kojima Luka Ploče služi za uvoz ili za izvoz".
Naglašavajući riječ „kompromis", najavio je da će hrvatska strana u vezi s naprednim korištenjem Luke Ploče razgovarati u smislu bilateralnog sporazuma. Podsjetio je na ugovor o koncesiji koji u Luci Rijeka ima filipinski koncesionar koji, kako je rekao, u Luci Rijeka najnormalnije radi, zapošljava, i plaća takse, a tako može, bez ikakvog problema raditi i neka bosanskohercegovačka kompanija u Luci Ploče. U istom kontekstu, Hajdaš Dončić ponovo je naglasio da Hrvatska još nije dobila sporazum na kojem radi bosanskohercegovačka strana, te da će hrvatska strana o ovom sporazumu razgovarati tek onda kada ga dobije. Istaknuo je, također, da je za realizaciju tog sporazuma presudna potpora Europske komisije, zbog skorog ulaska Hrvatske u članstvo Europske unije.
Razgovori u Bruxellesu
Potvrdio je da su za „neumski koridor" takvi razgovori već započeli u Bruxellesu a vode ih hrvatska ministrica vanjskih i europskih poslova Vesna Pusić i potpredsjednik Vlade RH Neven Mimica. Razgovara se oko modaliteta korištenja 5,5 km koridora kroz Neum, gdje bi u prvoj fazi koridorom bio omogućen transport osobnim automobilima i autobusima, dok bi se kamionski prijevoz koji bi trebao biti carinjen zbog neke robe ili opreme riješio putem trajekta za Pelješac onda dalje do Dubrovnika.
Na postojećim gradilištima pelješkog mosta već postoje dvije „operativne obale", na jednoj je izgrađena mala luka - pristanište, a isto je moguće napraviti i na strani prije Neuma.
Oslobodjenje
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.