Ceste Svih Kategorija - AC, BC, MC, RC, LC
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
NEUM - Ni bosansko-hercegovačke ni hrvatske vlasti nisu se „samoinicijativno“ sjetile same od sebe da bi trebalo mijenjati koridor koji spaja Hrvatski teritorij srednje Dalmacije i krajnjeg juga prema Dubrovniku na način da on ide preko teritorija BiH. “Relevantni” krugovi koji su dali ovakvu sugestiju ili preciznije zahtjev su krugovi Europske Unije, Sjedninjenih Američkih Država, NATO-saveza i Združenog vojnog stožera Vojske SAD-a, doznajemo od izvora bliskog NATO-u, koji je tražio da ostane anoniman.
Jadransko-jonski koridor nosi u NATO klasifikaciji cestovnih pravaca nosi naziv Aticca Corridor (C11- South – Black Cat). Trasa Jadransko – jonske ceste položena je uz obalu Jadrana i Jonskoga mora ili od Trsta u Italiji do Kalmate i Igoumanitse u Grčkoj. Cesta bi u dužini od oko 1600 kilometara prolazila kroz Italiju, Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Albaniju i Grčku. Jadransko – jonska autocesta već dugi niz godina razmatra se kao krucijalni projekt koji bi oživio uspavani jug Europe.
No ako pažljivo pogledamo studije bivše Jugoslavije, Knjiga “Savjeta za bezbjednost SFRJ” iz 1978. godine, pročitat ćemo vrlo zanimljive informacije o tome kako je američki naftni gigant Exxon za vrijeme američkog predsjednika Kenedya, nudio bivšoj Jugoslaviji besplatno građenje skoro potpuno iste trase autoceste kroz bivšu Jugoslaviju koja bi na potpuno isti način i u istom obliku i veličini te duljini povezivala Italiju sa Grčkom. “Vojni savjet” je tada ovakvu ponudu odmah odbacio jer se kosila s načelima Vojne doktrine koja je napravljena 1981. godine, a koja je predviđala “invaziju širokih razmjera na području Dalmacije koja bi se ovakvom cestom poslužila kao ruta snabdijevanja i komunikacije u pokušaju invazije NATO Saveza na SFRJ”, stoji u Doktrini koju je prvi put hrvatskoj javnosti predstavio admiral Davor Domazet Lošo, za vrijeme predstavljanja svojih knjiga o Domovinskom ratu. Ta vojna Doktrina iz 1981. godine je poslužila tzv RSK kao osnov za okupaciju teritorija Republike Hrvatske 1991. godine. Plan je predviđao presijecanje Hrvatske na pola i predstavljao je stvarnu opasnost no, na sreću, nije uspio u tadašnjim okolnostima.
Ovaj Jadransko-jonski koridor koji guraju zapravo predstavnici i krugovi NATO Saveza je zapravo samo fragment široke mreže velikih autoputeva kojio se nazivaju “Nuklearne ceste” ili “Nuklearni koridori”. U slučaju napada ovaj koridor bi spojio države članice NATO Saveza od Njemačke do Grčke. Ove ceste su dovoljno velike za prolaz mobilnih Interkontinentalnih nuklearnih projektila prema Bliskom istoku i Iranu iz baza u Njemačkoj i Španjolskoj. Prolaz opskrbe, vojnih jedinica i velikih kolona oružanih oklopnih ili transportnih snaga bio bi ključan, brz i efikasan ukoliko bi ovakva cesta postojala (do danas nije dovršena, stigla je do Vrgorca, op.a), a čitavim dijelom bi se nalazila na kopnu. Pravljenje opcije “Pelješkog mosta” predstavlja tzv slabu kariku i predstavljala bi najslabiju točku kopnenog koridora koju bi bilo koja strana velesila mogla trajno uništiti manjim ISBM-om i tako usred “eventualnog rata” presjeći žilu kucavicu transporta i komunikacija NATO Saveza. Pelješki most u koridoru putnih pravaca NATO-a je ocijenjen kao “rizična točka koju treba preinačiti” i izgraditi preko teritorija BiH koji je izvan dometa islamskih bosanskih terorista i eventualnih napada jer je stanovništvo u točki Neuma, “izrazito prijateljski, Hrvatski”. Ovaj putni pravac se gradi dugoročno i s krajnjom kalkulacijom kako prebaciti na brz način veliki broj trupa na područje Bliskog istoka, Turske, Afganistana i u konačnici Irana koji je krajnja meta fokusa NATO-ve analitike.
Zbog svih ovih problema, danas je općinu Neum posjetio Ministar komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine Damir Hadžić sa svojim pomoćnicima i suradnicima, kako bi legitimnim predstavnicima općine Neum prezentirali dosadašnje aktivnosti oko spornog koridora. Nakon dužeg sastanka, zatvorenog za javnost i medije, načelnik općine Neum Živko Matuško i Ministar komunikacija i prometa Damir Hadžić dali su šture izjave za medije. Problem je nastao na lokalnoj razini koja takav cestovni pravac uopće ne želi, a takav stav ima ogroman broj populacije neumskog područja.
Ostaje nam vidjeti kako će ova saga završiti ali poučeni iskustvom, pritisci će biti vrlo veliki i izvjesno je kako će cesta ići kuda kažu predstavnici EU-a i NATO-saveza. Branimir Soldo/Croportal.ba
http://www.croportal.ba/vijesti/bih/9021-ekskluzivno-zato-eu-i-sad-insistiraju-na-koridoru-preko-neuma
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
Dizanje starog asfalta od super bloka sve do stanice u slavinovicima.
desmond.imageshack.us/Himg594/scaled.php...5738.jpg&res=landing
desmond.imageshack.us/Himg849/scaled.php...5726.jpg&res=landing
desmond.imageshack.us/Himg708/scaled.php...5706.jpg&res=landing
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
Mostar, 12.03.2012. godine
JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar obaviještavaju javnost da je okončana predkvalifikacijska procedura za izbor izvođača za dionice Vlakovo – Lepenica i Lepenica – Suhodol. Ukupna dužina autoputa na Koridoru Vc za nevedene dionice je 15 km, sa planiranom vrijednosti ugovora od 120 miliona eura. Navedene dionice se trebaju finansirati kreditnim sredstvima EIB (Europske investicijske banke). Tehnički pregovori za ovaj kredit su završeni još 2010. godine. Iz JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar apeluju na nadležne institucije da se inteziviraju aktivnosti na okončanju postupka odbrenja ovog kredita kako bi radovi mogli početi tokom ovog ljeta.
Lista predkvalifikovanih kompanija za izgradnju dionice Vlakovo – Lepenica:
Azvi SA Spanija, Cooperativa Muratori & Cementisti Italija, Cengiz Insaat Turska, Porr Bau Gmbh Austrija, Strabag AG Austrija, Joint Venture: Impresa Pizzaroti – Salini Costruttori Italija, Joint Venture: Nurol Insaat- Yuksel Insaat Turska, Alpine Bau Gmbh Austrija, Joint Venture: Viadukt – Euroasfalt Hrvatska/BiH.
Lista predkvalifikovanih kompanija za izgradnju dionice Lepenica – Suhodol:
Joint Venture: Nurol Insaat- Yuksel Insaat Turska, Strabag AG Austrija, Toto Costruzioni Generali Italija, Cengiz Insaat Turska, Azvi SA Spanija, Joint Venture: Max Bogl- Zagorje Tehnobeton Njemacka/Hrvatska, Cooperativa Muratori & Cementisti Italija, Hidroelektra- Niskogradnja Hrvatska, Joint Venture: Impresa Pizzaroti – Salini Costruttori Italija, Porr Bau Gmbh Austrija, Alpine Bau Gmbh Austrija, Joint Venture: Euroasfalt-Viadukt BiH/Hrvatska.
JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar u toku mjeseca marta 2012. godine će poslati poziv predkvalifikovanim kompanijama za dostavu finansijskih ponuda. Nakon objave poziva za tender kompanije imaju rok od 60 dana da predaju svoje ponude za izgradnju pojedinih dionica.
U situaciji kada strane investicije u našoj zemlji bilježe značajan pad, realizacija ovog projekta pozitivno će uticati na našu privredu i kvalitet života naših građana.
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
Konzorcij pet kompanija iz BiH predvođen hrvatskim "Vijaduktom" diskvalificiran je iz utrke za gradnju dionice autoputa na koridoru 5C Suhodol - Tarčin, a posao vrijedan blizu 230 miliona maraka pripast će turskoj firmi "Cengiz Insaat", saznaje "Dnevni avaz".
Ova informacija do kraja sedmice bit će zvanično saopćena javnosti, a potpisivanje ugovora, kako nezvanično saznajemo, bit će u ponedjeljak. Domaće kompanije ponudile su najnižu cijenu od 113 miliona eura za gradnju ove zahtjevne dionice južno od Sarajeva, a Turci su bili skuplji za dva miliona eura.
No, Javno preduzeće "Autoceste Federacije" odlučilo je diskvalificirati konzorcij, i to zbog kompanije "Vijadukt", koja je probila sve rokove na gradnji dionice Kakanj - Bilješevo. Rok za gradnju te dionice autoputa nekoliko puta je pomjeran, a ona neće biti završena ni za još nekoliko mjeseci.
- Zbog kašnjenja i bahatog ponašanja na dionici Kakanj - Bilješevo "Vijadukt" je dospio na crnu listu, tako da više ne može dobivati poslove u FBiH. Zbog toga je konzorcij u kojem je i pet bh. firmi izbačen iz utrke za dionicu Suhodol - Tarčin - kazao je pouzdani izvor našeg lista.
U domaćem konzorciju su "Hidrogradnja", ŽGP, "Hering", GP "Put" i "Euroasfalt". "Hering" je u konzorciju s "Vijaduktom" i na dionici Kakanj - Bilješevo.
Dionica Suhodol - Tarčin finansirat će se kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD). Duga je samo 4,65 kilometara, ali je vrlo zahtjevna, zbog čega je i cijena visoka. U sklopu nje nalaze se tunel Suhodol dužine tri kilometra i drugi objekti. Rok za gradnju je tri godine.
Ovo je ubjedljivo najskuplji projekt do sada na koridoru 5C u BiH. Vrijednost dionice Suhodol - Tarčin dvostruko je veća od vrijednosti tunela Vijenac, koji je do sada bio najskuplji infrastrukturni projekt u BiH. Ovo će, ujedno, biti prvi put da jedna turska kompanija dobije posao gradnje neke dionice autoputa u BiH.
"Cengiz Insaat" radi u više zemalja regije
Iz "Autocesta FBiH" jučer nismo dobili komentar na naša saznanja. Inače, "Cengiz Insaat" građevinska je kompanija koja izvodi radove u Turskoj i nekoliko drugih zemalja regiona, a dio je "Cengiz Holdinga". U ovom velikom holdingu su i kompanije koje se bave energetskim projektima, rudarstvom, turizmom, itd.
Detalji o dionici Suhodol - Tarčin
- 113 miliona eura ponuda bh. firmi
- 115 miliona eura ponuda turske kompanije
- 4,65 kilometara dužina dionice
- 3 kilometra dužina tunela Suhodol
http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/teme/95930-avaz-saznaje-najskuplju-dionicu-autoputa-na-koridoru-5c-gradit-ce-turci.html
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
Izet Bajrambašić, pomoćnik ministra komunikacija i transporta, Sektor za transportnu infrastrukturu, pripremu i implementaciju projekata Vijeća ministara BiH posjetio je u srijedu Županiju posavsku, gdje je s predstavnicima izvršne i zakonodavne vlasti razgovarao o realizaciji projekta Koridora Vc.
Bajrambašić je kazao kako je Županija posavska prva u BiH riješila sve probleme vezane za trasu koridora koja prolazi ovim područjem te da bi most na rijeci Savi kod Svilaja i 10 kilometara auto ceste u Županiji posavskoj trebali biti završeni do sredine 2014.godine.
E-Kapija
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
Ministar prometa i veza Bosne i Hercegovine Damir Hadžić obećao je Neumljanima kako neće prihvatiti nikakvo rješenje koje će ići na štetu ovog grada pa tako ni koridor kroz Neum za koji oni misle da nije dobro rješenje. Hadžić se sastao u Neumu s načelnikom općine Neum Živkom Matuškom i drugim predstavnicima lokalne vlasti kako bi razgovarali o koridoru koji bi trebao ići kroz Neum i povezati sjever i jug Hrvatske, a protiv kojeg su se pobunili i mještani i vlasti ovog primorskog gradića.
"Imamo čvrsta obećanja da se ništa neće uraditi bez suglasnosti lokalne zajednice i interesa općine Neum. Očekujemo da Hrvatska da novi prijedlog kako povezati sjever i jug ove zemlje, a ne oštetiti područje općine Neum", izjavio je nakon sastanka načelnik Živko Matuško. On naglašava kako lokalna zajednica nije za koridor koji će presijecati Neum na dva dijela. On ističe kako je na sastanku razgovarano i o boljoj povezanost Neuma i unutrašnjosti BiH.
Izgradnju koridora kroz Neum kako bi Hrvatska ulaskom u EU dobila slobodan prolaz kroz BiH i povezala svoj krajnji jug s ostatkom teritorija dogovorili su ministri prometa naše zemlje i RH, Damir Hadžić i Siniša Hajdaš Dončić.
Budući da Hrvatska traga za rješenjem slobodnog prolaza s jednog na drugi dio svog teritorija, na nedavnom sastanku ministara Hadžića i Dončića dogovoreno je da hrvatska strana podnese inicijativu za sporazum o izgradnji spojnih dionica na autocesti E65 (neumski koridor), dok će istovremeno, na bazi reciprociteta, Bosna i Hercegovina podnijeti inicijativu za sporazum o naprednom korištenju Luke Ploče i željezničke pruge Metković – Ploče.
Predstavnici općine Neum, kao i predstavnici društvenog, političkog i gospodarskog života Neuma, pobunili su se protiv izgradnje koridora kroz Neum.
"Nismo za taj koridor, jer bi Neum rascijepio na dva dijela, a prolazio bi i kroz vodozaštito područje. Mi smo za autocestu kroz Popovo polje, a očekujemo da će s nama netko razgovarati. Što nama znači prolaz zagrađen žicom, što mi imamo od toga? Mi ćemo znati zaštititi svoje dvorište i svi smo jedinstveni", poručili su Neumljani.
E-Kapija
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
Hrvatska Vlada trebala bi danas zvanično da odustane od izgradnje Pelješkog mosta, čija je vrijednost bila procijenjena na 320 miliona evra.
Pelješki most trebale su da grade tri hrvatske kompanije i za sada se ne zna koliko će da košta raskid ugovora, jer je dio poslova već odrađen.
Vlada će na današnjoj sjednici dati saglasnost na sporazum o raskidu ugovora o izgradnji Pelješkog mosta, za čiju gradnju je već platila 163,5 miliona kuna avansa.
Ugovor o gradnji Pelješkog mosta potpisan je 2007. godine, izvođači su uvedeni u posao u maju 2008. godine, dok je rok izgradnje bio 12. maj ove godine, javljaju hrvatski mediji.
Most je trebalo da spoji kopno sa poluostrvom Pelješac i da poveže hrvatsku teritoriju koja je prekinuta BiH.
Radi boljeg povezivanja juga Hrvatske sa ostatkom zemlje, Vlada Zorana Milanovića najavila je izgradnju koridora kroz Neum, vrijednosti oko pet miliona eura.
Klix
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.