Ceste Svih Kategorija - AC, BC, MC, RC, LC
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
Ministri prometa Hrvatske i BiH Siniša Hajdaš Dončić i Damir Hadžić u četvrtak će se sastati u Zagrebu te i službeno otvoriti temu gradnje cestovnog koridora kojim bi se preko Neuma sjever Hrvatske prometno povezao s krajnjim jugom, odnosno dubrovačkim područjem.
Nakon što je hrvatska Vlada odgodila gradnju mosta Pelješac i rekonstrukciju ceste preko Pelješca, krenulo se u realizaciju planova gradnje cestovnog koridora preko Bosne i Hercegovine.
Kako javlja zagrebački "Jutarnji list" niko od nadležnh u Hrvatskoj zasad ne želi govoriti o tome šta će Hrvatska predložiti. Prema neslužbenim informacijama pomeutog lista, u Hrvatskim cestama je napravljen prijedlog cestovnog rješenja koji će hrvatski ministar Hajdaš Dončić predložiti svom BiH kolegi.
Navodno se predlaže gradnja tunela koji bi počinjao i završavao u Hrvatskoj bez mogućnosti izlaska na teritorij BiH.
Riječ je o tunelu s dvije cijevi koji bio dugačak oko šest kilometara.
Prijedlog Bosne i Hercegovine prošlog mjeseca iznio je pomoćnik tamošnjeg ministra prometa Izet Bajrambašić rekavši da BiH predlaže gradnju zatvorenog koridora kroz područje Neuma. Koridor bi bio dugačak oko šest kilometara i protezao bi se između granica dviju država. Prema tom prijedlogu, osam kilometara od Neuma bio bi napravljen veliki kružni tok. Jedan krak kružnog toka išao bi prema BiH, a drugi prema Dubrovniku. Koridorom prema Dubrovniku putovalo bi se bez zaustavljanja i bio bi potpuno zatvoren i pokriven videonadzorom.
Isti kružni tok bio bi sagrađen i nakon izlaska iz BiH.
Prema prijedlogu BiH, zatvoreni koridor bio bi dan Hrvatskoj na koncesiju koja bi njime upravljala.
Dogovor Hrvatske i BiH trebat će odobriti i vropska komisija jer će nakon ulaska u schengenski sustav nadzora granice Hrvatska biti vanjska granica EU. U slučaju realizacije prijedloga, schengenska granica Unije bila bi prekinuta kod Neuma i ponovno bi se uspostavljala oko šest kilometara dalje.
Dnevni Avaz
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
Vlasti Federacije BiH uveliko razmišljaju o rezervnoj varijanti za gradnju tunela Vijenac, najvećeg infrastrukturnog objekta u BiH, s obzirom na to da kompanija "Primorje", prema posljednjim informacijama, neće uspjeti izbjeći krah, saznaje "Dnevni avaz".
Nema novca
"Primorje" se već neko vrijeme nalazi u finansijskim problemima, a kamen oko vrata mu je dug bankama od 211 miliona eura. Sagovornik našeg lista kaže da bi slovenska kompanija već ovog mjeseca mogla proglasiti stečaj. Pojedini podizvođači raskinuli su ugovore s "Primorjem" u Sloveniji zbog neplaćanja, a firmi ponestaje novca za tekuće poslovanje.
Narednih nekoliko dana, u svakom slučaju, bit će presudno za sudbinu posljednje velike građevinske kompanije u Sloveniji, s obzirom na to da su sve ostale već odavno u stečaju, a bh. vlasti žele brzo reagirati, kako bi se izgubilo što manje vremena ako "Primorje" napusti projekt.
Ugovor o gradnji tunela Vijenac, koji finansira Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD), najprije je pripao slovenskom SCT-u, koji je nekoliko mjeseci kasnije bankrotirao. Projekt je tada dodijeljen drugom najpovoljnijem ponuđaču na tenderu, odnosno "Primorju", koje je potom dogovorilo da polovinu posla prepusti bh. kompanijama.
U slučaju da i "Primorje" bankrotira, kako saznajemo, postoje tri mogućnosti za nastavak radova, o kojima se trenutno razmišlja. Jedna je da se pozove treća firma s tendera, a to bi bila hrvatska "Hidroelektra".
Odluka EBRD-a
Ponuda SCT-a za gradnju tunela dugog tri kilometra, na autoputu između Kaknja i Zenice, bila je 54 miliona eura, "Primorja" 62 miliona, a "Hidroelektre" 67 miliona eura. Kako saznajemo, ovo je rješenje malo vjerovatno.
Druga mogućnost je posao prepustiti domaćim firmama ŽGP, "Euroasfalt" i "Hidrogradanja", koje već sada rade na projektu, ali je upitno bi li EBRD na to pristao, s obzirom na to da ove firme nisu pobijedile na tenderu, već su kasnije angažirane.
Novi tender
Treća mogućnost je raspisati novi tender za ovaj projekt, čime bi se izgubilo najmanje šest mjeseci, koliko traju procedure za izbor izvođača. Konačna odluka ne može biti donesena bez EBRD-a. Vlasti ne žele o ovome govoriti dok "Primorje" ne proglasi stečaj.
Dnevni Avaz
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
Ministri prometa Hrvatske i BiH Siniša Hajdaš Dončić i Damir Hadžić sastat će se danas u Zagrebu te i službeno otvoriti temu gradnje cestovnog koridora kojim bi se preko Neuma sjever Hrvatske prometno povezao s krajnjim jugom, odnosno dubrovačkim područjem.
Prema neslužbenim informacijama, u Hrvatskim cestama napravljen je prijedlog cestovnog rješenja koji će ministar Hajdaš Dončić predložiti svojem bosanskohercegovačkom kolegi, prenosi business.hr.
Navodno se predlaže gradnja tunela koji bi počinjao i završavao u Hrvatskoj, bez mogućnosti izlaska na teritorij BiH. Imao bi dvije tunelske cijevi i bio bi dugačak oko šest kilometara.
Klix
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
Uslijed čestih plavljenja starog mosta na rijeci Krivaji u mjestu Brezik, koji je izgrađen 80-tih godina prošlog stoljeća, vremenom je došlo do teških oštećenja istog. Nakon velike poplave 2005. godine jedan od riječnih stubova nageo se i izašao iz vertikale čime je sigurnost života i imovine korisnika mosta bila dovedena u opasnost. Stoga je Općina Zavidovići kao investitor, prošle godine pristupila projektu sanacije mosta.
U skladu sa ugovornim odredbama, preduzeće TUPD "Erdi" d.o.o. Zavidovići izvršilo je radove na sanaciji mosta čija vrijednost je iznosila cca 200.000 KM.
Novi, sanirani most, namijenjen je za pješački saobraćaj i jednosmjerni saobraćaj vozila. Dužina mosta iznosi 46 metara, korisna širina je 6 metara od čega je 4 metra predviđeno za saobraćaj vozila, dok je po 1 metar s obje strane kolovoza predviđen za pješačke staze. Rasponska konstrukcija je čelična sa montažnim armiranobetonskim kolovoznim pločama, a nosivost je predviđena za pokretno opterećenje vozilom do 30 tona. Niveleta novog mosta podignuta je za cca 1 metar u odnosu na stari most radi rješavanja problema plavljenja uslijed učestalih porasta vodostaja rijeke Krivaje.
E-Kapija
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
Vijeće ministara BiH utvrdilo je na današnjoj sjednici Prijedlog osnova za vođenje pregovora radi zaključivanja Sporazuma između Vijeća ministara i Vlade Srbije o izgradnji međudržavnog mosta preko rijeke Drine i izgradnji graničnih prelaza na lokaciji Bačevci - Fakovići.
Zaključivanjem ovog sporazuma bile bi regulisane osnove saradnje i zajedničke izgradnje mosta preko rijeke Drine na lokaciji Bačevci (Bajina Bašta) - Fakovići (Bratunac), kao i koordinacija i usklađivanje priprema za izgradnju priključnih graničnih dionica, uključujući i izgradnju graničnih prelaza.
Planirano je usklađivanje dinamike izgradnje mosta, graničnog prelaza i funkcionalnog dijela graničnih dionica, a konkretne aktivnosti i rokovi za realizaciju bit će predmet pregovaranja dvije delegacije.
Finansijska sredstva za izgradnju mosta obezbijedit će Srbija, dok je obaveza BiH da obezbijedi sredstva za izgradnju pristupnih saobraćajnica i graničnog prelaza sa pratećom infrastrukturom.
Na današnjoj sjednici utvrđen je Prijedlog amandmana na Sporazum o izmjenama i dopunama Ugovora o finansiranju između BiH i Evropske investicione banke - Projekat za puteve (Sarajevska zaobilaznica).
Ovim amandmanom se do 20. marta 2013. godine produžava rok za korištenje preostalih 13,5 miliona eura kredita Evropske investicione banke, mijenja plan otplate i utvrđuje novi procijenjeni rok završetka projekta - 31. decembar 2015. godine.
Evropska investiciona banka je, prema ugovoru koji je 2000. godine zaključen sa BiH, za finansiranje Projekta za puteve BiH (Sarajevska zaobilaznica) namijenila kreditna sredstva od ukupno 60 miliona eura, saopšteno je iz Vijeće ministara BiH.
Prijedlog će biti upućen Predsjedništvu BiH u dalju proceduru, a za potpisnika je predložen ministar finansija i trezora Nikola Špirić.
Na sjednici je usvojena i Informacija Ministarstva finansija i trezora o stvorenim obavezama BiH po osnovu garancija.
U Informaciji se navodi da je Ministarstvo finansija i trezora BiH u dosadašnjem periodu realizovalo, odnosno realizuje, pet garancija - četiri sa Evropskom bankom za obnovu i razvoj i jednu sa Izvozno-uvoznom bankom Mađarske.
Ukupna vrijednost ovih garancija je 235.800.000 eura, bez pripadajućih troškova. Od tog iznosa izdate su tri garancije, odnosno ugovori o garanciji i zajmu su stupili na snagu i njihova vrijednost je 60.800.000 eura. Ostale dvije garancije su u postupku odobravanja i izdavanja, a njihova vrijednost je 175.000.000 eura.
Vijeće ministara BiH donijelo je Odluku o imenovanju odgovornog lica za akreditovanje, kojom se ministar finansija i trezora Nikola Špirić imenuje na funkciju odgovornog lica za akreditovanje u decentralizovanom sistemu upravljanja Instrumentom pretpristupne pomoći (IPA).
Klix
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
Vijeće ministara BiH utvrdilo je na današnjoj sjednici Prijedlog osnova za vođenje pregovora radi zaključivanja Sporazuma između Vijeća ministara i Vlade Srbije o izgradnji međudržavnog mosta preko rijeke Drine i izgradnji graničnih prelaza na lokaciji Bačevci - Fakovići.
Zaključivanjem ovog sporazuma bile bi regulisane osnove saradnje i zajedničke izgradnje mosta preko rijeke Drine na lokaciji Bačevci (Bajina Bašta) - Fakovići (Bratunac), kao i koordinacija i usklađivanje priprema za izgradnju priključnih graničnih dionica, uključujući i izgradnju graničnih prelaza.
Planirano je usklađivanje dinamike izgradnje mosta, graničnog prelaza i funkcionalnog dijela graničnih dionica, a konkretne aktivnosti i rokovi za realizaciju bit će predmet pregovaranja dvije delegacije.
Finansijska sredstva za izgradnju mosta obezbijedit će Srbija, dok je obaveza BiH da obezbijedi sredstva za izgradnju pristupnih saobraćajnica i graničnog prelaza sa pratećom infrastrukturom.
Na današnjoj sjednici utvrđen je Prijedlog amandmana na Sporazum o izmjenama i dopunama Ugovora o finansiranju između BiH i Evropske investicione banke - Projekat za puteve (Sarajevska zaobilaznica).
Ovim amandmanom se do 20. marta 2013. godine produžava rok za korištenje preostalih 13,5 miliona eura kredita Evropske investicione banke, mijenja plan otplate i utvrđuje novi procijenjeni rok završetka projekta - 31. decembar 2015. godine.
Evropska investiciona banka je, prema ugovoru koji je 2000. godine zaključen sa BiH, za finansiranje Projekta za puteve BiH (Sarajevska zaobilaznica) namijenila kreditna sredstva od ukupno 60 miliona eura, saopšteno je iz Vijeće ministara BiH.
Prijedlog će biti upućen Predsjedništvu BiH u dalju proceduru, a za potpisnika je predložen ministar finansija i trezora Nikola Špirić.
Na sjednici je usvojena i Informacija Ministarstva finansija i trezora o stvorenim obavezama BiH po osnovu garancija.
U Informaciji se navodi da je Ministarstvo finansija i trezora BiH u dosadašnjem periodu realizovalo, odnosno realizuje, pet garancija - četiri sa Evropskom bankom za obnovu i razvoj i jednu sa Izvozno-uvoznom bankom Mađarske.
Ukupna vrijednost ovih garancija je 235.800.000 eura, bez pripadajućih troškova. Od tog iznosa izdate su tri garancije, odnosno ugovori o garanciji i zajmu su stupili na snagu i njihova vrijednost je 60.800.000 eura. Ostale dvije garancije su u postupku odobravanja i izdavanja, a njihova vrijednost je 175.000.000 eura.
Vijeće ministara BiH donijelo je Odluku o imenovanju odgovornog lica za akreditovanje, kojom se ministar finansija i trezora Nikola Špirić imenuje na funkciju odgovornog lica za akreditovanje u decentralizovanom sistemu upravljanja Instrumentom pretpristupne pomoći (IPA).
Klix
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
Hrvatska će strana pripremiti sporazum o gradnji cestovnog koridora kroz neumsko zaleđe, a bosansko-hercegovačka strana prijedlog sporazuma o naprednom korištenju Luke Ploče i željezničke pruge Metković-Ploče, izvijestili su resorni ministri prometa Hrvatske i BiH nakon jučerašnjeg sastanka.
Teritorij Republike Hrvatske sjeverozapadno i jugoistočno od dijela obale koji pripada BiH mogao bi biti povezan cestovnim koridorom kroz neumsko zaleđe koji bi koštao pet milijuna eura i za koji je potrebno pozitivno mišljenje Europske komisije, istaknuli su u izjavama nakon sastanka hrvatski ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić i ministar komunikacija i prometa BiH Damir Hadžić.
"Dogovorene su pripremne radnje za potpisivanje sporazuma o gradnji spojne dionice Neum, u duljini od 5,5 kilometara. Riječ je o klasičnoj dionici bez tunela, grubo procijenjene vrijednosti pet milijuna eura", izjavio je Hajdaš Dončić.
Ta bi dionica, dodaje, bila povezana na postojeću državnu cestu i Hrvatska bi za nju imala koncesiju, a prometovalo bi se bez zaustavljanja.
Sporazum o izgradnji dionice trebala bi pripremiti Hrvatska, kaže Hajdaš Dončić, uz ocjenu da je riječ o vrlo jeftinom, operativnom i brzo ostvarivom rješenju.
Dio spojne dionice kroz BiH radila bi naša država, a dio koji prolazi kroz Hrvatsku radila bi ta zemlja.
Hajdaš Dončić je izvijestio i da je dogovoreno kako će krajem lipnja biti uvedeni izvođači radova na gradnji mosta Svilaj preko Save, na međunarodnom cestovnom koridoru 5C, te da će financiranje mosta u jednakim omjerima preuzeti Hrvatska i BiH.
Prema riječima ministra komunikacija i prometa BiH Damira Hadžića, razgovaralo se i o pokušaju definiranja novog sporazuma o korištenju Luke Ploče.
S obzirom na nove okolnosti, odnosno skori ulazak Hrvatske u EU, na razini dviju Vlada trebalo bi definirati novo viđenje i tumačenje korištenja Luke Ploče i željezničke pruge Metković-Ploče.
Dogovoreno je, ističe, da prijedlog sporazuma o naprednom korištenju Luke Ploče i željezničke pruge Metković-Ploče izraditi bosansko-hercegovačka strana.
Kao i sporazum o spojenoj dionici Neum, i taj sporazum, kako bi bio realiziran, mora dobiti odobrenje Europske komisije.
Hadžić podsjeća je da je postojeći Sporazum o korištenju Luke Ploče BiH ratificirala, a Hrvatski sabor još uvijek nije te da zbog toga štetu trpe obje zemlje.
"Otvoreno je i pitanje preuzimanja kontrole zračnog prometa iznad BiH koju bi od hrvatskih i srbijanskih službi nadležne službe BiH željele preuzeti tijekom 3013. godine, o čemu je na sastanku postignuta puna suglasnost", rekao je Hadžić.
E-Kapija
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
Savjet ministara BiH utvrdio je na jučerašnjoj sjednici Prijedlog osnova za vođenje pregovora radi zaključivanja Sporazuma između Savjeta ministara i Vlade Srbije o izgradnji međudržavnog mosta preko rijeke Drine i izgradnji graničnih prelaza na lokaciji Bačevci - Fakovići.
Zaključivanjem ovog sporazuma bile bi regulisane osnove saradnje i zajedničke izgradnje mosta preko rijeke Drine na lokaciji Bačevci (Bajina Bašta) - Fakovići (Bratunac), kao i koordinacija i usklađivanje priprema za izgradnju priključnih graničnih dionica, uključujući i izgradnju graničnih prelaza.
Planirano je usklađivanje dinamike izgradnje mosta, graničnog prelaza i funkcionalnog dijela graničnih dionica, a konkretne aktivnosti i rokovi za realizaciju biće predmet pregovaranja dvije delegacije.
Finansijska sredstva za izgradnju mosta obezbijediće Srbija, dok je obaveza BiH da obezbijedi sredstva za izgradnju pristupnih saobraćajnica i graničnog prelaza sa pratećom infrastrukturom.
E-Kapija
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Marshall
- Offline
- Platinum Boarder
- Objave: 723
- Thank you received: 54
Direktor "Autocesta Federacije BiH" Ensad Karić kazao je u intervjuu „Dnevnom avazu" da bi eventualni neuspjeh kompanije "Primorje" u vezi s gradnjom tunela Vijenac definitivno zatvorio vrata kompanijama iz te zemlje kada je riječ o gradnji koridora 5C. Istovremeno, Karić za kraj maja najavljuje početak funkcioniranja zatvorenog sistema naplate putarine na već izgrađenom dijelu autoputa.
Kao što je poznato, za prelazak svakog kilometra autoputa plaćat će se 11 feninga, što znači da će onaj koji bude vozio cijelom dužinom od Sarajeva do Kaknja platiti nešto više od 4 KM za putnička vozila. Već duže vrijeme se vrše pripreme za uvođenje tog sistema.
Naplatna mjesta
Kada će početi s radom zatvoreni sistem naplate na autoputu?
- Uvođenje zatvorenog sistema je pri samom kraju. Vjerovatno će biti desetak dana probna faza. Očekujemo da krajem maja to profunkcionira. Taj sistem podrazumijeva da ćete moći uzeti takozvani tag i prolaziti bez zaustavljanja kroz naplatna mjesta, a iznos će vam se automatski skidati s pripejd računa. Uređaj će stajati u automobilu i on će se nadopunjavati slično dopunama na mobitelu. Vozači koji budu na taj način plaćali imat će i određeni popust. Naravno, karta će se moći kupiti i na licu mjesta.
Kompaniji "Primorje", koja gradi tunel Vijenac, mnogi predviđaju skori stečaj. Šta ćete poduzeti u vezi s tim?
- Mi smo u stalnom kontaktu s "Primorjem". Dva puta u posljednja dva mjeseca dobili smo njihovu izjavu da su solventni, a tražili smo na uvid njihov sanacioni plan. Oni su još "živi" i dinamika na tunelu Vijenac teče prema ugovoru, tako da mi nemamo zamjerki na izvođenje radova. Na ono što se dešava u Sloveniji ne možemo utjecati. Mi smo u kontaktu sa Slovenskom ambasadom i jasno smo im dali do znanja da bi problem s "Primorjem" definitivno zatvorio vrata slovenskim građevinskim firmama što se tiče koridora u BiH.
Nedavno je naša delegacija parafirala kredit s Evropskom investicijskom bankom od 166 miliona eura. Kada će novac biti operativan i kakvi su uvjeti kredita?
- Sada slijedi verifikacija tog kredita u državnim i federalnim institucijama, što je tehničko pitanje, pošto su te institucije već dale saglasnost za njegovo uzimanje. Očekujemo da to vrlo brzo krene, a za proces verifikacije bit će potrebno nekoliko mjeseci. Kamata je euribor plus 0,75 posto, grace period četiri godine i rok otplate 25 godina. Moram reći da smo mi u proteklih 8-9 mjeseci povukli svih 75 miliona eura prethodnog kredita EIB-a i u razgovoru s njima vidjeli smo da imamo punu podršku za naše projekte.
Treba graditi
Državni ministar prometa i komunikacija Damir Hadžić dogovorio je s hrvatskim kolegom gradnju koridora kroz Neum. Koliko će naša zemlja imati koristi od te ceste, s obzirom na to da ona nije ucrtana u federalnu strategiju?
- BiH samo može profitirati od svega što se gradi. Mislim da je ta cesta jedno realno, pragmatično rješenje, koje će i za BiH imati pozitivne efekte. Kada je riječ o strategiji, njome je planirano osam milijardi investicija, a prethodne vlasti su za 12 godina napravile 37 kilometara i utrošile 150 miliona. Lijepo je imati strategiju na papiru, ali je pitanje šta je pragmatično i šta je izvodljivo.
Neće biti tolerirano kašnjenje
Kada će biti završena dionica Kakanj - Bilješevo, duga deset kilometara?
- Mi smo imali nekoliko sastanaka s predstavnicima kompanija koje grade tu dionicu i insistirali smo na uvođenju dodatnih smjena, ako treba, i noćnih, da se radovi završe na vrijeme. Nekoliko puta smo konzorciju uputili upozorenje u vezi s rokom za završetak radova. Kašnjenje neće biti tolerirano, imamo garancije, a možemo posegnuti i za penalima za probijanje roka.
Dnevni Avaz
“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.
- Admir
- Offline
- Administrator
Sei bella come un gol al 90´!
Prijava ili Kreiraj račun da se pridružite razgovoru.